Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Witam.Mam problem z corsa b c20xe mot 2.5
Auto wogole nie wkreca sie na obroty jak dam pelny gaz.
Np.dojezdzam do ronda mam 2 bieg wlanczam sie do ruchu mam obroty na poziomie 1000 -1200 daje gaz do dechy a auto wogole sie nie wkreca.
Powyżej 1500 obrotow jest wszystko ok.
Problem wystepuje na benzynie i na gazie z tym ze na gazie dodatkowo na biegu jalowym jak sa wolne obroty i dam gaz do dechy to tez sie nie wkreca a jak dam gaz na 3/4 to we wszystkich tych wypadkach jest ok i sie wkreca.
Silnik ostatnio przeszedl kapitalny remont plus wymiana kilku czesci : przeplywomierz, sonda lambda, kable wn, swiece.
Prosze o pomoc.Pozdrawiam.
Dodatkowo jest tez problem z uruchomieniem silnika
Przy ostatnich mrozach -20 stopni odpalal na dotyk
Jak sie zagrzal i zgasilem silnik i od razu odpalilem to tez bylo ok, natomiast jesli silnik sie zagrzeje i zostawie go tak na pol godziny max do godziny to silnik bardzo dlugo kreci zanim odpali.
Auto wogole nie wkreca sie na obroty jak dam pelny gaz.
Np.dojezdzam do ronda mam 2 bieg wlanczam sie do ruchu mam obroty na poziomie 1000 -1200 daje gaz do dechy a auto wogole sie nie wkreca.
Powyżej 1500 obrotow jest wszystko ok.
Problem wystepuje na benzynie i na gazie z tym ze na gazie dodatkowo na biegu jalowym jak sa wolne obroty i dam gaz do dechy to tez sie nie wkreca a jak dam gaz na 3/4 to we wszystkich tych wypadkach jest ok i sie wkreca.
Silnik ostatnio przeszedl kapitalny remont plus wymiana kilku czesci : przeplywomierz, sonda lambda, kable wn, swiece.
Prosze o pomoc.Pozdrawiam.
Dodatkowo jest tez problem z uruchomieniem silnika
Przy ostatnich mrozach -20 stopni odpalal na dotyk
Jak sie zagrzal i zgasilem silnik i od razu odpalilem to tez bylo ok, natomiast jesli silnik sie zagrzeje i zostawie go tak na pol godziny max do godziny to silnik bardzo dlugo kreci zanim odpali.
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Błędów nie ma.Rozrzad ok.Stycznik tps cyka wiec chyba jest ok.lewego powietrza nie ma.Rozebralemwczoraj kopulke rozdzielacza zaplonu i wszystki cztery styki sa delikatnie czatne.Takjakby zostaly przypalone i maja rowki.Oczyscilem to przejechalem sie troszke rozebralem ponownie no i styki znow sa poprzypalane.Czy to moze byc wina kopulki?Palec rowniez mial czarny nalot.
- Załączniki
-
- 20170112_190154-1-1.jpg (113.86 KiB) Przejrzano 9676 razy
-
- Styki w kopulce
- 20170112_190154-1-2.jpg (90.2 KiB) Przejrzano 9676 razy
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Według mnie nie ma jeszcze tragedii.
A świece?
jakie masz kable zapłonowe?
Nie są za krótkie fajki?
Ciśnienie paliwa trzyma?
Nie zamieniłeś wtyczek krokowca i stukowego?
A świece?
jakie masz kable zapłonowe?
Nie są za krótkie fajki?
Ciśnienie paliwa trzyma?
Nie zamieniłeś wtyczek krokowca i stukowego?
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Wiec tak.Swiece bosch jednoelektrodowe.Kable wn bosch.Sa krotsze od poprzednich firmy semprit ale podobno takie maja byc.Pozatym na tych poprzednich bylo to samo.Cisnienie ok wtyczek tez nie zmienialem.
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Świece powinny być dwuelektrodowe i na pewno nie ngk.
Kable - ja też kiedyś się nadziałem, bo takie mają być, a okazało się, że fajki za krótkie i iskra skakała z fajki do świecy i dopiero później w cylindrze.
To chyba mi od klekoteka dali.
Według mnie najlepsze do xe są kabelki beru, nawet te 20-letnie są lepsze od nowych innych.
Kable - ja też kiedyś się nadziałem, bo takie mają być, a okazało się, że fajki za krótkie i iskra skakała z fajki do świecy i dopiero później w cylindrze.
To chyba mi od klekoteka dali.
Według mnie najlepsze do xe są kabelki beru, nawet te 20-letnie są lepsze od nowych innych.
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Ok dzieki za podpowiedz.Mozesz mi napisac jakiej firmy kupic swiece?Mam lpg i ponoc musza byc jednoelektrodowe ale mysle ze na dwu tez bedzie ok.Co do kabli to juz sam nie wiem czy je zmieniac.Sa dostepne nowe z beru?
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Ja jeździłem na ori GM świecach.
Tylko cisnąć sprzedawcę, że do ML 2.5, bo do 2.8 są trochę inne (ciepłota)
Kabelki, kiedyś jak szukałem to cena była zaporowa, dlatego poszukałem starych używanych.
A TPS to pomierz, jak działa, bo, że klika, to nie znaczy, że działa.
Może klikać, a na przykład mikrowyłącznik jest sklejony i wtedy komp wariuje, bo myśli, że przepustnica zamknieta, a tu przepływomierz pokazuje coś innego.
Możesz spróbować zdjąć wtyczkę z TPS i pojeździć, błędu nie będzie, tylko jałowe będą wyższe o 150-200 obrotów.
Jeśli nie będzie zamulenia, to masz winowajcę.
Tylko cisnąć sprzedawcę, że do ML 2.5, bo do 2.8 są trochę inne (ciepłota)
Kabelki, kiedyś jak szukałem to cena była zaporowa, dlatego poszukałem starych używanych.
A TPS to pomierz, jak działa, bo, że klika, to nie znaczy, że działa.
Może klikać, a na przykład mikrowyłącznik jest sklejony i wtedy komp wariuje, bo myśli, że przepustnica zamknieta, a tu przepływomierz pokazuje coś innego.
Możesz spróbować zdjąć wtyczkę z TPS i pojeździć, błędu nie będzie, tylko jałowe będą wyższe o 150-200 obrotów.
Jeśli nie będzie zamulenia, to masz winowajcę.
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Dzis staralem sie sprawdzic Tps.Robilem to wedlug instrukcji z ksiazki sam naprawiam.Czyli wyciaglem wtyczke i podlaczylem miernik miedz styk 2 czujnika a mase.Powinno wskazywac zero a mi pokazalo nieskonczonosc.Uchylilem przepustnice stycznik cyknal i dalej pokazywalo nieskonczonosc.Nastepnie podlaczylem pod styk 3 i mase otworzylem calkowicie przepustnice i pokazalo znowu nieskonczonosc a powinno byc zero.Czy ten sposob jest prawidłowy?
Nastepnie sprawdzilem tak sam z tym ze na wpietej wtyczce i w pierwszym i drugim przypadku miernik nieskonczonosci przechodzil po otwarciu przepustnicy do 3.4 ohm i 4.1ohm.
Nastepnie odlaczylem wtyczke i przejechalem sie autem iwidac roznice lecz w stu procentach problem nie zniknal.
Czy jest jakis inny sposob na sprawdzenie tps?
Jesli tak to prosze o instrukcje krok po kroku.
Pozdrawiam Wojciech
Nastepnie sprawdzilem tak sam z tym ze na wpietej wtyczce i w pierwszym i drugim przypadku miernik nieskonczonosci przechodzil po otwarciu przepustnicy do 3.4 ohm i 4.1ohm.
Nastepnie odlaczylem wtyczke i przejechalem sie autem iwidac roznice lecz w stu procentach problem nie zniknal.
Czy jest jakis inny sposob na sprawdzenie tps?
Jesli tak to prosze o instrukcje krok po kroku.
Pozdrawiam Wojciech
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Na odłączonej wtyczce sprawdzaj połaczenie pin 2-1 i 2-3.
Nie do masy, bo niby skąd masę ma mieć plastikowy element?
W TPS w tym silniku punktem wspólnym jest pin 2.
Nie do masy, bo niby skąd masę ma mieć plastikowy element?
W TPS w tym silniku punktem wspólnym jest pin 2.
-
- Użytkownik Premium
- Posty: 102
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 11:25
- Imię: jacek
- Model auta: Corsa F
- Silnik: D12XHT
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Dzieki wielkie Panowie.Jutro to sprawdze i poinformuje o efektach.
-
- Użytkownik Premium
- Posty: 102
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 11:25
- Imię: jacek
- Model auta: Corsa F
- Silnik: D12XHT
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
a wiesz że nie mam autodaty ??? ja tisa używam 
a tę fotę to w necie znalazł mi google
--
Jacek

a tę fotę to w necie znalazł mi google

--
Jacek
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Wyniki pomiarow
18&2 - zamknieta ok 4.5Ω
18&2 -otwarta nieskończoność
18&3 -zamknieta nieskończoność
18&3 -otwarta ok 3.5Ω
Takie odchylenia moga byc czy czujnik jest do wymiany?
18&2 - zamknieta ok 4.5Ω
18&2 -otwarta nieskończoność
18&3 -zamknieta nieskończoność
18&3 -otwarta ok 3.5Ω
Takie odchylenia moga byc czy czujnik jest do wymiany?
-
- Swój
- Posty: 566
- Rejestracja: 5 lis 2011, o 22:39
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował;: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Moim zdaniem do wyjebczenia się nadaje 
Zero ma być zero, nieskończoność ma być nieskończoność, TPS prawdopodobnie był "ruszany", jeśli się go raz odkręci, to potem ciężko go ustawić w odpowiedniej pozycji.
Pozdrawiam, Robert

Zero ma być zero, nieskończoność ma być nieskończoność, TPS prawdopodobnie był "ruszany", jeśli się go raz odkręci, to potem ciężko go ustawić w odpowiedniej pozycji.
Pozdrawiam, Robert
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Panowie czy ktos jeszcze moze potwierdzić ze czujnik jest do wymiany?Nowy kosztuje 250zl wiec nie chce wydawac kasy na marne.
-
- Użytkownik Premium
- Posty: 102
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 11:25
- Imię: jacek
- Model auta: Corsa F
- Silnik: D12XHT
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
w/g mnie parametry są w normie (tolerancji) -ale bardziej doświadczeni niech się wypowiedzą
p.s.
a wiązka z TPS do ECU jest ok ?
--
Jacek
p.s.
a wiązka z TPS do ECU jest ok ?
--
Jacek
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Tak.Wiazka jest ok.Bardziej w dalszym ciagu zastanawia mnie uklad zaplonowy.Zdjecia tego nie oddaja ale te styki sa naprawde poprzypalane miejscami.No i jeszcze kwestia swiec.Tak jak Grzegorz napisal.Maja byc dwu elektrodowe.Pytanie czy to cos da i czy moga byc do lpg?
-
- Swój
- Posty: 566
- Rejestracja: 5 lis 2011, o 22:39
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował;: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Nie kupuj nowego TPS'a, bo i tak będzie Ci go ciężko ustawić w odpowiednie położenie.
Najlepiej dorwać przepustnicę razem z TPS'em, tylko taką, gdzie plomby od mocowania TPS'u są nienaruszone (wiesz, że nie było tam gmerane) i pomiary na stykach dają odpowiednie wartości. Oszczędzisz flotę, czas i nerwy...
Świece kup sobie u Opla, nie kosztują fortuny, a będziesz wiedział że masz dobraną odpowiednią ciepłotę (po numerze katalogowym). Najpierw ogarnij auto by chodziło tak jak powinno na benzynie, bez tego nie ma się co bawić w LPG (domyślam się, że masz sekwencję). Do gazu proponowałbym pokombinować z przerwą na świecy.
Najlepiej dorwać przepustnicę razem z TPS'em, tylko taką, gdzie plomby od mocowania TPS'u są nienaruszone (wiesz, że nie było tam gmerane) i pomiary na stykach dają odpowiednie wartości. Oszczędzisz flotę, czas i nerwy...
Świece kup sobie u Opla, nie kosztują fortuny, a będziesz wiedział że masz dobraną odpowiednią ciepłotę (po numerze katalogowym). Najpierw ogarnij auto by chodziło tak jak powinno na benzynie, bez tego nie ma się co bawić w LPG (domyślam się, że masz sekwencję). Do gazu proponowałbym pokombinować z przerwą na świecy.
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Co ciekawe dzis jak jechalem to zauwazylem ze gdy obroty sa na poziomie 1000 i dam pelny gaz to auto zamula i nie idzie a od 120odobrotow idzie bez problemu.
No i auto coraz to gorzej odpala.Coraz dluzej trzeba krecic.
W dodatku jeszcze faluja obroty. Praktycznie za kazdym razem jak go wysprzeglam to obroty spadaja na 500 i pzniej rosna do 1500 i wracaja do normy.
Nie mam juz sił do tego auta.
-- 17 sty 2017, o 16:25 --
Dzieki czerwo za rady.Tak tez zrobie.Kupie swiece i zobaczymy.Tylko jak je dobrze dobrac skoro nie wiem nawet z jakiego auta mam c20xe?(swapa wyciagalem z tigry)wystarczy ze podam motronic 2.5?Czy w 2.5 byly rozne swiece?
Druga sprawa to jak ustawic ten tps jesli byl sciagany?Myslalem ze tu chodzi tylko o ten stycznik?
No i auto coraz to gorzej odpala.Coraz dluzej trzeba krecic.
W dodatku jeszcze faluja obroty. Praktycznie za kazdym razem jak go wysprzeglam to obroty spadaja na 500 i pzniej rosna do 1500 i wracaja do normy.
Nie mam juz sił do tego auta.
-- 17 sty 2017, o 16:25 --
Dzieki czerwo za rady.Tak tez zrobie.Kupie swiece i zobaczymy.Tylko jak je dobrze dobrac skoro nie wiem nawet z jakiego auta mam c20xe?(swapa wyciagalem z tigry)wystarczy ze podam motronic 2.5?Czy w 2.5 byly rozne swiece?
Druga sprawa to jak ustawic ten tps jesli byl sciagany?Myslalem ze tu chodzi tylko o ten stycznik?
-
- Swój
- Posty: 566
- Rejestracja: 5 lis 2011, o 22:39
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował;: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Poszukaj w katalogu po numerze silnika, znajdziesz go na bloku przy łączeniu ze skrzynią 
Z ustawieniem TPS'u Ci nie pomogę, bo nigdy nie udało mi się idealnie ustawić ruszonego czujnika, tzn. zawsze były jakieś hocki klocki typu falowanie na wolnych, opadanie na ok 500 rpm (powrót do normalnego jałowego był możliwy kiedy podniosłem stopą pedał gazu), gaśniecie przy dojeżdżaniu na luzie, zawieszanie się obrotów.
Może być też tak, że po prostu ścieżki w TPS'ie są do powycierane/pośniedziałe i z tym już nic nie zrobisz.

Z ustawieniem TPS'u Ci nie pomogę, bo nigdy nie udało mi się idealnie ustawić ruszonego czujnika, tzn. zawsze były jakieś hocki klocki typu falowanie na wolnych, opadanie na ok 500 rpm (powrót do normalnego jałowego był możliwy kiedy podniosłem stopą pedał gazu), gaśniecie przy dojeżdżaniu na luzie, zawieszanie się obrotów.
Może być też tak, że po prostu ścieżki w TPS'ie są do powycierane/pośniedziałe i z tym już nic nie zrobisz.
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
W TPS nie ma ścieżek.
Da się ustawić, żeby było ok.
Tak ustawić, żeby cyknął, jak ruszysz dźwignię powiedzmy o jakieś 3*-5*
Świece wołaj do kadetta c20xe, wtedy na pewno dostaniesz odpowiednie.
Jest gaz, ja bym poszedł w denso, da się dobrać, ale tu na benzynie nawet masz kłopot.
Pierwsza sprawa - odłącz całkowicie gaz.
Nie tylko bezpiecznikiem , ale fizycznie.
Wtedy będziesz miał miarodajny osąd usterek.
Skąd wiesz, czy wtryski delikatnie ci gazu nie dopuszczają?
Trzeba całkiem odłączyć i dopiero kombinować.
Da się ustawić, żeby było ok.
Tak ustawić, żeby cyknął, jak ruszysz dźwignię powiedzmy o jakieś 3*-5*
Świece wołaj do kadetta c20xe, wtedy na pewno dostaniesz odpowiednie.
Jest gaz, ja bym poszedł w denso, da się dobrać, ale tu na benzynie nawet masz kłopot.
Pierwsza sprawa - odłącz całkowicie gaz.
Nie tylko bezpiecznikiem , ale fizycznie.
Wtedy będziesz miał miarodajny osąd usterek.
Skąd wiesz, czy wtryski delikatnie ci gazu nie dopuszczają?
Trzeba całkiem odłączyć i dopiero kombinować.
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Instalacje lpg mam nową wiec nie sadze by byla niesprawna.
Dzis w koncu jakies postepy.Udało sie wyeliminować falowanie obrotow.Winny byl silniczek krokowy.Wystarczylo wyczyścić.Zobaczymy na jak długo to wystarczy.
Pozostał problem z nie wkrecaniem sie na obroty ale najpierw musze ogarnac odpalanie auta
Jak juz wczesniej wspominalem na zimnym pali od kopa a na ciepłym nie.
Co moze byc tego przyczyna?
Przekaznik sie zawiesza?Czujnik walu moze wariowac?Co mozna jeszcze sprawdzic?
Dzis w koncu jakies postepy.Udało sie wyeliminować falowanie obrotow.Winny byl silniczek krokowy.Wystarczylo wyczyścić.Zobaczymy na jak długo to wystarczy.
Pozostał problem z nie wkrecaniem sie na obroty ale najpierw musze ogarnac odpalanie auta
Jak juz wczesniej wspominalem na zimnym pali od kopa a na ciepłym nie.
Co moze byc tego przyczyna?
Przekaznik sie zawiesza?Czujnik walu moze wariowac?Co mozna jeszcze sprawdzic?
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Proponuję sprawdzić kablologię, wtyczkę i czujnik temperatury płynu.
Czujnik przy 0* powinien mieć w przedziale 4,8 - 6,6kΩ
20* - 2,2-2,8kΩ
40* - 1-1,4kΩ
80* - 300-400Ω
Czujnik przy 0* powinien mieć w przedziale 4,8 - 6,6kΩ
20* - 2,2-2,8kΩ
40* - 1-1,4kΩ
80* - 300-400Ω
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Czujnik sprawdzony.Dziala poprawnie w kazdym zakresie.Kable rowniez sa ok.Sprawdzilem tez czujnik walu korbowego ma ok 600 Ω wiec jest ok.Sprawdzilem tez cewke w taki sposob jak podaje ksiazka sam naprawiam.
Obwod pierwotny .Podpinamy omomierz pod zaciski cewki nr 1 i 15. Powinno byc 0,3 do 0,8Ω jest 2.0 Ω.Czyli jest ok.
Nastepnie obwod wtorny.Czyli podpinamy sie do m[dulu w pin 1 i 4 powinno by od 7.0 do 8,4 kΩ.Jest 105 kΩ.Czyli troszke za duzo.
Teraz pytanie czy jest to poprawny sposob na pomiary?
Obwod pierwotny .Podpinamy omomierz pod zaciski cewki nr 1 i 15. Powinno byc 0,3 do 0,8Ω jest 2.0 Ω.Czyli jest ok.
Nastepnie obwod wtorny.Czyli podpinamy sie do m[dulu w pin 1 i 4 powinno by od 7.0 do 8,4 kΩ.Jest 105 kΩ.Czyli troszke za duzo.
Teraz pytanie czy jest to poprawny sposob na pomiary?
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
1 to zdaje się wyjście na obrotek, więc bez znaczenia pomiarowego.
Z drugiej strony zastanów się.
Wszystko jest ok, od mechaniki do elektryki.
Czemu nie odepniesz tego cholernego gazu do sprawdzenia?
Z drugiej strony zastanów się.
Wszystko jest ok, od mechaniki do elektryki.
Czemu nie odepniesz tego cholernego gazu do sprawdzenia?
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:39
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa c20xe nie wkreca sie na obroty
Przeciez gaz byl odlaczony.I bylo bez zmian.Jezdzilem autem ponad 500 km i nie bylo roznicy.
Dodatkowo dzis po pracy czyli po ponad 8 godzinach postoju odpalilem auto bez problemu, przejechalem ok kilometra dalem na moment gaz do dechy auto zmulilo a jak wysprzeglilem to zgasl i odpalil dopiero za czwartym razem i to naprawdę po dlugim kreceniu.Dodam ze nie przelaczyl się jeszcze na gaz bo nie byl na tyle zagrzany.Dlatego tez nie zrozum mnie zle Grzegorzu bo cenie sobie Twoje rady poniewaz nie raz byly przydatne lecz jaki zwiazek z tym wszystkim bedzie mial gaz skoro te same objawy sa na obu paliwach.
Dodatkowo dzis po pracy czyli po ponad 8 godzinach postoju odpalilem auto bez problemu, przejechalem ok kilometra dalem na moment gaz do dechy auto zmulilo a jak wysprzeglilem to zgasl i odpalil dopiero za czwartym razem i to naprawdę po dlugim kreceniu.Dodam ze nie przelaczyl się jeszcze na gaz bo nie byl na tyle zagrzany.Dlatego tez nie zrozum mnie zle Grzegorzu bo cenie sobie Twoje rady poniewaz nie raz byly przydatne lecz jaki zwiazek z tym wszystkim bedzie mial gaz skoro te same objawy sa na obu paliwach.