help! potrzebuje kupic opony 195/45R16 !!!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
- Weteran
- Posty: 1597
- Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
help! potrzebuje kupic opony 195/45R16 !!!
jak w temacie! nigdzie w Warszawie nie moge takich kupic! brak w hurtowniach, perspektywy mam na przyszly sezon!
c20mboT
-
- Świeżak
- Posty: 97
- Rejestracja: 16 maja 2002, o 00:19
- Lokalizacja: Wroclaw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
-
- Swój
- Posty: 557
- Rejestracja: 26 kwie 2002, o 00:53
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tak ae zgiąc 175/70 r 13 na seryjnym zawieszeniu to jest chyba sztuka !!!ale to sie zdarza chyba sporadycznie??
Ja mam 195/50 r 15 cisnienie 2.0 wszędzie i nic mi sie narazie nie dzije .
A ren ma racje profil 40 to nie na nasze drogi długo bys nie pojeździł na dobrych felach.
A słyszałem ze jak jest za duze cisnienie w oponach to sie szybciej scierają
Ja mam 195/50 r 15 cisnienie 2.0 wszędzie i nic mi sie narazie nie dzije .
A ren ma racje profil 40 to nie na nasze drogi długo bys nie pojeździł na dobrych felach.
A słyszałem ze jak jest za duze cisnienie w oponach to sie szybciej scierają
-
- Swój
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tu niestety nigdy nie ma reguly, jak pracowalem kilka lat temu w serwisie oponiarskim to sie napatrzylem na rozne przypadki. Wiem tylko ze firmy tuningowe ktore produkuja swoje felgi maja w TUV-ie napisane rozmiar opon i rozne cisnienia w zaleznosci od obciazenia i rodzaju zawieszenia. Co do scieralnosci opon to tez moze byc roznie (Nubira poprzednio miala Dunlopa SP Sport 9000, a teraz ma BF Goodrich'a) Obie chodzily na takim samym cisnieniu 3,0 - Dunlop 30 tkm i koniec (ale trzymal jak zadna inna), Goodrich ma juz 30tkm i konca jakos nie widac.[/list]
-
- Świeżak
- Posty: 97
- Rejestracja: 16 maja 2002, o 00:19
- Lokalizacja: Wroclaw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja aktualnie jezdze na 185/50R14;przod 7 cali tyl 8 cali.Balem sie strasznie tego profilu zwlaszcza ze na 8 calach 185 jest naciagnieta dosc mocno.Zdziwilem sie jednak bo jezdzi mi sie bardzo podobnie jak na 195/50R15. Na 195/45R15 bardziej odczuwalem dziury niz teraz mimo ze w mm profil jest teoretycznie ten sam.Najwazniejsze to miec opony z rancikiem.To najbardziej chroni felge.Jak wpadlem w spora dziure to strzelila opona a felga calutka.Na rancie pojawil sie tylko slad po tym wulkanizatorskim smarowidle.A jesli chodzi o cisnienie to z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec tyle: jezdzac na wyzszym cisnieniu bardziej chronisz felgi ale bardziej Cie tez telepie.Opona bardziej zuzywa sie srodkiem ale przy szybkiej jezdzie po zakretach tego sie nie zauwazy bo ranty opony i tak zuzyja sie szybciej niz srodek.Bardzo wazna rzecza jest tez opona.W zaleznosci od firmy, stanu gumy i bieznika przy tym samym cisnieniu roznice w "wybieraniu" dziur potrafia byc kolosalne.