gwint w corsie
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
- yuri1986
- Świeżak
- Posty: 96
- Rejestracja: 19 lut 2009, o 21:57
- Lokalizacja: Włocławek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
gwint w corsie
Witam,
czy takie zawieszenie w pełni spasuję do corsy b?
http://www.allegro.pl/item589451838_zaw ... gwint.html
lub jakie polecacie inne?
czy takie zawieszenie w pełni spasuję do corsy b?
http://www.allegro.pl/item589451838_zaw ... gwint.html
lub jakie polecacie inne?
Zafira B Z19DTL 2005 r. Dpf Free
- Ans
- Nowy
- Posty: 222
- Rejestracja: 23 cze 2008, o 23:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: gwint w corsie
na gwincie strasznie trzepie samochodem - jest twardo
jaki masz silnik?
polecam -40mm zawias dobrej firmy
jaki masz silnik?
polecam -40mm zawias dobrej firmy
Audi Adrei Turbo PB
- Mat
- Nowy
- Posty: 340
- Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
- Lokalizacja: Lbt
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: gwint w corsie
ja kupiłem zawias FK gwintowany (przód) tył na stałe -40 i powiem tył siadł idealnie przód nie wiem jeszcze bo połowy silnika nie ma ale wyreguluje sie:)
zobacz u mnie w projekcie jak siadł tył będziesz wiedział czy chcesz bardziej czy nie.
zobacz u mnie w projekcie jak siadł tył będziesz wiedział czy chcesz bardziej czy nie.
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: gwint w corsie
yuri1986 pisze:czy takie zawieszenie w pełni spasuję do corsy b?
ktorej czesci tego opisu nie rozumiesz?Zastosowanie:
- OPEL CORSA A ( 82-93 r )
- OPEL CORSA B ( 93- 01 r )
- Cyna
- Nowy
- Posty: 165
- Rejestracja: 3 gru 2008, o 18:53
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Wągrowiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: gwint w corsie
mam identyczny gwint, tyle że spuszczony prawie na maxa, z 1cm mógłbym jeszcze skręcić ale koła by mi nie weszły;p i wcale nie jest aż tak sztywny;p moim zdaniem jest idealny nie za twardy i nie za miękki;p a przede wszystkim mam koła blisko nadkoli z przodu i nic nie obciera nawet na większych dziurach:)
DTM corsa:)
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: gwint w corsie
bullshit! teoria wzięta chyba z kosmosu... potem ludzie czytają takie brednie i boją się kupić dobre rzeczy!Ans pisze:na gwincie strasznie trzepie samochodem - jest twardo
Również uważam ,że lepiej kupić nowy tani gwint niż używkę firmowy kit... bo w 99% przypadków to złom.. za który płaci się chore sumy tylko dlatego ,że są firmowe...
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Ans
- Nowy
- Posty: 222
- Rejestracja: 23 cze 2008, o 23:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: gwint w corsie
Sory nawet nie widzialem ze takie cos napisalem
wtedy mialem opinie opartą o wiadomosci kolegow "protunerow", przewiozlem ich moim autem i stwierdzili ze zawieszenie jest chyba piorowe, a sam wiem ze jest miekko wiec
przejechalem sie dwoma autami na gwintowanym zawieszeniu i stwierdzam ze
sory za szerzenie herezji
sam zamierzam zakupić gwintowane zawieszenie do siebie
klari wybacz
wtedy mialem opinie opartą o wiadomosci kolegow "protunerow", przewiozlem ich moim autem i stwierdzili ze zawieszenie jest chyba piorowe, a sam wiem ze jest miekko wiec
przejechalem sie dwoma autami na gwintowanym zawieszeniu i stwierdzam ze
to jak najbardziej brednieAns pisze:na gwincie strasznie trzepie samochodem - jest twardo
sory za szerzenie herezji
sam zamierzam zakupić gwintowane zawieszenie do siebie
klari wybacz
Audi Adrei Turbo PB
- Mat
- Nowy
- Posty: 340
- Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
- Lokalizacja: Lbt
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: gwint w corsie
Cyna mam prośbę, zmierz jak możesz ile mm masz odległości od końca gwintu (dolna granica) do pierwszego pierścienia kontrującego (tego mniejszego) oczywiście jeśli masz gwint FK:) chcę zobaczyć ile można ustawić żeby było ok, nie mam jeszcze połowy silnika w aucie a chce mniej więcej ustawić, muszę przecież jakoś bezpiecznie na zbieżność itp dojechać
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: gwint w corsie
Ans bez stresu ,po prostu działają na mnie takie stwierdzenia
Ostatnio wrzuciłem Cougarowi nowego Ta Technix i jest bajka... a też straszyli go ,że beton,plomby wypadają itd... Nie wiem na czym jeździli wcześniej bo ten zawias jest idealny !50/50!!Nie za twardy i nie za miękki.
Ostatnio wrzuciłem Cougarowi nowego Ta Technix i jest bajka... a też straszyli go ,że beton,plomby wypadają itd... Nie wiem na czym jeździli wcześniej bo ten zawias jest idealny !50/50!!Nie za twardy i nie za miękki.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Cougar
- Nowy
- Posty: 303
- Rejestracja: 15 lut 2008, o 15:03
- Imię: Krzychu
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: gwint w corsie
Hehehe dokladnie tak jest w sumie to moze i chcialbym zeby byl tak jeszce o 20 % twardzszy to by moze szlo atakowac zakrety wogole bez przechylu auta ale mam nadzieje z tego co powiedzial klari ze sie to utwardzi jeszce wszystko...ogolnie gwit to fajna sprawa jest czasem troche rzezby z zalozeniem ale daje to rade
c16xe was BIG BUMed...
- Cyna
- Nowy
- Posty: 165
- Rejestracja: 3 gru 2008, o 18:53
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Wągrowiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: gwint w corsie
a więc zmierzyłem i wyszło mi 126mm, hokej mam 7cm od ziemi (na kołach 13" i profilu 80) na Borbetach 14" 195/45 mam z 4cm od ziemi:)Mat pisze:Cyna mam prośbę, zmierz jak możesz ile mm masz odległości od końca gwintu (dolna granica) do pierwszego pierścienia kontrującego (tego mniejszego) oczywiście jeśli masz gwint FK:) chcę zobaczyć ile można ustawić żeby było ok, nie mam jeszcze połowy silnika w aucie a chce mniej więcej ustawić, muszę przecież jakoś bezpiecznie na zbieżność itp dojechać
na zdjęciu w razie czego dałem profesjonalny rysunek od czego mierzyłem dokładnie;p (zdjęcie poglądowe)
DTM corsa:)
- Mat
- Nowy
- Posty: 340
- Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
- Lokalizacja: Lbt
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: gwint w corsie
Dzięki wielkie że chciało Ci się zmierzyć:) zaraz sobie to zapiszę żebym nie zgubił
- Cyna
- Nowy
- Posty: 165
- Rejestracja: 3 gru 2008, o 18:53
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Wągrowiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: gwint w corsie
spoko, przyjemność po mojej stronie bo lubię przesiadywać przy mojej Corsie;p
DTM corsa:)
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: gwint w corsie
Co do tego gwintu formy JOM to powiem tyle... Slyszalem wiele opinii uzytkownikow tego gwinta np. w Golfie czy lupo jak i fordzie...
Nie wiem ale kazdy stwierdzil ze po poltora roku gwint zaczyna sie sypac... Jest to porownywalny produkt z oferta Gt Cupline a nawet i gorszy...
Jedynie ciekawa rzecz jest z tym ze w tylnym amorze spring jest zintegrowany z caloscia... jak w przypadku przednich kolumn...
Jezeli cos takiego by zaoferowal ta technix to nie byloby nad czym sie zastanawiac...
A co do gwintow firmowych... kolega ostatnio przejechal sie na FK... to samo logo, praktycznie ta sama nazwa ale gwint do dupy... Dlaczego... FK Automotiv... to ori sprzet... tzw. stary gwint FK... ten badziew ktory kupil znajomy bylo to FK Motion czy Fk cos tam... po prostu chińszczyzna...
Ja sam sie zastanawiam co tu kupic dobrego a w nie glupich pieniadzach... Przygladalem sie nawet temu JOM'owio poniewaz interesowala by mnie sprawna regulacja z tylu... TA Technix niby oferuje podkladke na tyl ale co to jest warte ??
Nie wiem ale kazdy stwierdzil ze po poltora roku gwint zaczyna sie sypac... Jest to porownywalny produkt z oferta Gt Cupline a nawet i gorszy...
Jedynie ciekawa rzecz jest z tym ze w tylnym amorze spring jest zintegrowany z caloscia... jak w przypadku przednich kolumn...
Jezeli cos takiego by zaoferowal ta technix to nie byloby nad czym sie zastanawiac...
A co do gwintow firmowych... kolega ostatnio przejechal sie na FK... to samo logo, praktycznie ta sama nazwa ale gwint do dupy... Dlaczego... FK Automotiv... to ori sprzet... tzw. stary gwint FK... ten badziew ktory kupil znajomy bylo to FK Motion czy Fk cos tam... po prostu chińszczyzna...
Ja sam sie zastanawiam co tu kupic dobrego a w nie glupich pieniadzach... Przygladalem sie nawet temu JOM'owio poniewaz interesowala by mnie sprawna regulacja z tylu... TA Technix niby oferuje podkladke na tyl ale co to jest warte ??
- Mat
- Nowy
- Posty: 340
- Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
- Lokalizacja: Lbt
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: gwint w corsie
Będzie tyle opinii o gwincie ile użytkowników bo nie ma dwóch takich samych osób które lubiły by ten sam setup, zawsze coś będzie się różniło Ja zakupiłem gwint FK w niemcowni i jest to produkt niemiecki wykonany w Germany... oczywiście można trafić na podróbki nawet tych najlepszych firm, wystarczy tylko wiedzieć jak odróżnić podróbkę
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: gwint w corsie
TA Technix niby oferuje podkladke na tyl ale co to jest warte ??
Nolack chyba to miał u siebie i podniosło troche auto
Nolack chyba to miał u siebie i podniosło troche auto
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: gwint w corsie
Bear - do CB nie ma innego rozwiązania z sprężyną i daję głowę ,że ten JOM też ma takie rozwiązanie jak reszta tylko foto inne.
Co do obnizenia tyłu to nawet gwinty KW mają podkładkę , Basista lata na takim zawiasie już kilka lat i nic się nie dzieje ,to dlaczego miało by to być nic nie warte!?
Nie mówiąc już o tym ,że np. gwint TA Technix z podkładką posiada certyfikat TUV a to już coś znaczy...
Jeśli chodzi o jakość to nie mamy tutaj co dywagować o tanich gwintach np. Jom/Gt/TA/mts itp. a np. KW/Spax/Bilstein itd bo różnica jest ,tylko nie każdego na to stać.
Przejechałem się osobiście już 2x na kupionych używanych zawiasach były to akurat gwint Weitec-a i kit SPax-a -kosztowały swoje a nadawały się jedynie na złom..
Jeśli mamy np. do dyspozycji 600-700zł to lepiej dołożyć 200zł i kupić nowego TA itp niż oryginalnego używanego spaxa itd. Sprzedający zawsze mówią,że zawias jest nówka,ma 3miesiące ,z auta sprowadzonego z niemiec wyciągnięty bo starszej pani było za nisko albo za twardo... a to po prostu szmelc i nawet regeneracja im nie pomoże bo koszt reg. jednego amora to 150zł a to już nie jest to samo...
Ja osobiście wybrałem Ta z tego względu ,że corsche smiga tylko w sezonie letnim na pełnej glebie gdzie przelotowa po mieście to ok 40km/h ,ewentualnie na autostradzie pogonię ,na tor nie zamierzam jeździć itd... więc po co przepłacać.. Być może zmienię ten zawias jak skończą mi się wydatki w tym roku typu ślub/remont mieszkania i zmienię go na jakiś wypas firmowy ale tylko dla komfortu psychicznego .
Samochód jest doinwestowany i będę dążyć do doskonałości ,ale tak czy inaczej jak ktoś ma mało siana a chce to bardzo polecam coś taniego ale nowego.
Co do obnizenia tyłu to nawet gwinty KW mają podkładkę , Basista lata na takim zawiasie już kilka lat i nic się nie dzieje ,to dlaczego miało by to być nic nie warte!?
Nie mówiąc już o tym ,że np. gwint TA Technix z podkładką posiada certyfikat TUV a to już coś znaczy...
Jeśli chodzi o jakość to nie mamy tutaj co dywagować o tanich gwintach np. Jom/Gt/TA/mts itp. a np. KW/Spax/Bilstein itd bo różnica jest ,tylko nie każdego na to stać.
Przejechałem się osobiście już 2x na kupionych używanych zawiasach były to akurat gwint Weitec-a i kit SPax-a -kosztowały swoje a nadawały się jedynie na złom..
Jeśli mamy np. do dyspozycji 600-700zł to lepiej dołożyć 200zł i kupić nowego TA itp niż oryginalnego używanego spaxa itd. Sprzedający zawsze mówią,że zawias jest nówka,ma 3miesiące ,z auta sprowadzonego z niemiec wyciągnięty bo starszej pani było za nisko albo za twardo... a to po prostu szmelc i nawet regeneracja im nie pomoże bo koszt reg. jednego amora to 150zł a to już nie jest to samo...
Ja osobiście wybrałem Ta z tego względu ,że corsche smiga tylko w sezonie letnim na pełnej glebie gdzie przelotowa po mieście to ok 40km/h ,ewentualnie na autostradzie pogonię ,na tor nie zamierzam jeździć itd... więc po co przepłacać.. Być może zmienię ten zawias jak skończą mi się wydatki w tym roku typu ślub/remont mieszkania i zmienię go na jakiś wypas firmowy ale tylko dla komfortu psychicznego .
Samochód jest doinwestowany i będę dążyć do doskonałości ,ale tak czy inaczej jak ktoś ma mało siana a chce to bardzo polecam coś taniego ale nowego.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/