gwint w corsie

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
yuri1986
Świeżak
Posty: 96
Rejestracja: 19 lut 2009, o 21:57
Lokalizacja: Włocławek
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

gwint w corsie

Post autor: yuri1986 »

Witam,

czy takie zawieszenie w pełni spasuję do corsy b?

http://www.allegro.pl/item589451838_zaw ... gwint.html

lub jakie polecacie inne?
Zafira B Z19DTL :) 2005 r. Dpf Free
Awatar użytkownika
Ans
Nowy
Posty: 222
Rejestracja: 23 cze 2008, o 23:49
Lokalizacja: WROCŁAW
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: gwint w corsie

Post autor: Ans »

na gwincie strasznie trzepie samochodem - jest twardo

jaki masz silnik?
polecam -40mm zawias dobrej firmy
Obrazek
Audi Adrei Turbo PB :)
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: gwint w corsie

Post autor: Mat »

ja kupiłem zawias FK gwintowany (przód) tył na stałe -40 i powiem tył siadł idealnie przód nie wiem jeszcze bo połowy silnika nie ma ale wyreguluje sie:)

Obrazek

zobacz u mnie w projekcie jak siadł tył będziesz wiedział czy chcesz bardziej czy nie.
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: gwint w corsie

Post autor: !markos »

yuri1986 pisze:czy takie zawieszenie w pełni spasuję do corsy b?
Zastosowanie:

- OPEL CORSA A ( 82-93 r )
- OPEL CORSA B ( 93- 01 r )
ktorej czesci tego opisu nie rozumiesz?
Obrazek
Awatar użytkownika
Cyna
Nowy
Posty: 165
Rejestracja: 3 gru 2008, o 18:53
Imię: Marek
Lokalizacja: Wągrowiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: gwint w corsie

Post autor: Cyna »

Mat pisze:ja kupiłem zawias FK gwintowany (przód) tył na stałe -40 i powiem tył siadł idealnie przód nie wiem jeszcze bo połowy silnika nie ma ale wyreguluje sie:)

Obrazek

zobacz u mnie w projekcie jak siadł tył będziesz wiedział czy chcesz bardziej czy nie.

mam identyczny gwint, tyle że spuszczony prawie na maxa, z 1cm mógłbym jeszcze skręcić ale koła by mi nie weszły;p i wcale nie jest aż tak sztywny;p moim zdaniem jest idealny nie za twardy i nie za miękki;p a przede wszystkim mam koła blisko nadkoli z przodu i nic nie obciera nawet na większych dziurach:)
DTM corsa:)
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: gwint w corsie

Post autor: -=kLaRi=- »

Ans pisze:na gwincie strasznie trzepie samochodem - jest twardo
bullshit! teoria wzięta chyba z kosmosu... potem ludzie czytają takie brednie i boją się kupić dobre rzeczy!

Również uważam ,że lepiej kupić nowy tani gwint niż używkę firmowy kit... bo w 99% przypadków to złom.. za który płaci się chore sumy tylko dlatego ,że są firmowe...
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
Ans
Nowy
Posty: 222
Rejestracja: 23 cze 2008, o 23:49
Lokalizacja: WROCŁAW
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: gwint w corsie

Post autor: Ans »

Sory nawet nie widzialem ze takie cos napisalem :P

wtedy mialem opinie opartą o wiadomosci kolegow "protunerow", przewiozlem ich moim autem i stwierdzili ze zawieszenie jest chyba piorowe, a sam wiem ze jest miekko wiec

przejechalem sie dwoma autami na gwintowanym zawieszeniu i stwierdzam ze
Ans pisze:na gwincie strasznie trzepie samochodem - jest twardo
to jak najbardziej brednie
sory za szerzenie herezji

sam zamierzam zakupić gwintowane zawieszenie do siebie

klari wybacz :oops:
Obrazek
Audi Adrei Turbo PB :)
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: gwint w corsie

Post autor: Mat »

Cyna mam prośbę, zmierz jak możesz ile mm masz odległości od końca gwintu (dolna granica) do pierwszego pierścienia kontrującego (tego mniejszego) oczywiście jeśli masz gwint FK:) chcę zobaczyć ile można ustawić żeby było ok, nie mam jeszcze połowy silnika w aucie a chce mniej więcej ustawić, muszę przecież jakoś bezpiecznie na zbieżność itp dojechać :)
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: gwint w corsie

Post autor: -=kLaRi=- »

Ans :) bez stresu ,po prostu działają na mnie takie stwierdzenia :)
Ostatnio wrzuciłem Cougarowi nowego Ta Technix i jest bajka... a też straszyli go ,że beton,plomby wypadają itd... Nie wiem na czym jeździli wcześniej bo ten zawias jest idealny !50/50!!Nie za twardy i nie za miękki.
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
Cougar
Nowy
Posty: 303
Rejestracja: 15 lut 2008, o 15:03
Imię: Krzychu
Lokalizacja: Katowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: gwint w corsie

Post autor: Cougar »

Hehehe :) dokladnie tak jest :) w sumie to moze i chcialbym zeby byl tak jeszce o 20 % twardzszy to by moze szlo atakowac zakrety wogole bez przechylu auta ale mam nadzieje z tego co powiedzial klari ze sie to utwardzi jeszce wszystko...ogolnie gwit to fajna sprawa jest czasem troche rzezby z zalozeniem ale daje to rade
c16xe was BIG BUMed...
Awatar użytkownika
Cyna
Nowy
Posty: 165
Rejestracja: 3 gru 2008, o 18:53
Imię: Marek
Lokalizacja: Wągrowiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: gwint w corsie

Post autor: Cyna »

Mat pisze:Cyna mam prośbę, zmierz jak możesz ile mm masz odległości od końca gwintu (dolna granica) do pierwszego pierścienia kontrującego (tego mniejszego) oczywiście jeśli masz gwint FK:) chcę zobaczyć ile można ustawić żeby było ok, nie mam jeszcze połowy silnika w aucie a chce mniej więcej ustawić, muszę przecież jakoś bezpiecznie na zbieżność itp dojechać :)
a więc zmierzyłem i wyszło mi 126mm, hokej mam 7cm od ziemi (na kołach 13" i profilu 80) na Borbetach 14" 195/45 mam z 4cm od ziemi:)
na zdjęciu w razie czego dałem profesjonalny rysunek :-D od czego mierzyłem dokładnie;p (zdjęcie poglądowe)
Obrazek
DTM corsa:)
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: gwint w corsie

Post autor: Mat »

Dzięki wielkie że chciało Ci się zmierzyć:) zaraz sobie to zapiszę żebym nie zgubił :D
Awatar użytkownika
Cyna
Nowy
Posty: 165
Rejestracja: 3 gru 2008, o 18:53
Imię: Marek
Lokalizacja: Wągrowiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: gwint w corsie

Post autor: Cyna »

spoko, przyjemność po mojej stronie bo lubię przesiadywać przy mojej Corsie;p
DTM corsa:)
Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: gwint w corsie

Post autor: Bear_ »

Co do tego gwintu formy JOM to powiem tyle... Slyszalem wiele opinii uzytkownikow tego gwinta np. w Golfie czy lupo jak i fordzie...

Nie wiem ale kazdy stwierdzil ze po poltora roku gwint zaczyna sie sypac... Jest to porownywalny produkt z oferta Gt Cupline a nawet i gorszy...

Jedynie ciekawa rzecz jest z tym ze w tylnym amorze spring jest zintegrowany z caloscia... jak w przypadku przednich kolumn...

Jezeli cos takiego by zaoferowal ta technix to nie byloby nad czym sie zastanawiac...

A co do gwintow firmowych... kolega ostatnio przejechal sie na FK... to samo logo, praktycznie ta sama nazwa ale gwint do dupy... Dlaczego... FK Automotiv... to ori sprzet... tzw. stary gwint FK... ten badziew ktory kupil znajomy bylo to FK Motion czy Fk cos tam... po prostu chińszczyzna...

Ja sam sie zastanawiam co tu kupic dobrego a w nie glupich pieniadzach... Przygladalem sie nawet temu JOM'owio poniewaz interesowala by mnie sprawna regulacja z tylu... TA Technix niby oferuje podkladke na tyl ale co to jest warte ??
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: gwint w corsie

Post autor: Mat »

Będzie tyle opinii o gwincie ile użytkowników bo nie ma dwóch takich samych osób które lubiły by ten sam setup, zawsze coś będzie się różniło :) Ja zakupiłem gwint FK w niemcowni i jest to produkt niemiecki wykonany w Germany... oczywiście można trafić na podróbki nawet tych najlepszych firm, wystarczy tylko wiedzieć jak odróżnić podróbkę :)
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: gwint w corsie

Post autor: kruszyn1 »

TA Technix niby oferuje podkladke na tyl ale co to jest warte ??

Nolack chyba to miał u siebie i podniosło troche auto ;)
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: gwint w corsie

Post autor: -=kLaRi=- »

Bear - do CB nie ma innego rozwiązania z sprężyną i daję głowę ,że ten JOM też ma takie rozwiązanie jak reszta tylko foto inne.
Co do obnizenia tyłu to nawet gwinty KW mają podkładkę , Basista lata na takim zawiasie już kilka lat i nic się nie dzieje ,to dlaczego miało by to być nic nie warte!?
Nie mówiąc już o tym ,że np. gwint TA Technix z podkładką posiada certyfikat TUV a to już coś znaczy...

Jeśli chodzi o jakość to nie mamy tutaj co dywagować o tanich gwintach np. Jom/Gt/TA/mts itp. a np. KW/Spax/Bilstein itd bo różnica jest ,tylko nie każdego na to stać.
Przejechałem się osobiście już 2x na kupionych używanych zawiasach były to akurat gwint Weitec-a i kit SPax-a -kosztowały swoje a nadawały się jedynie na złom..
Jeśli mamy np. do dyspozycji 600-700zł to lepiej dołożyć 200zł i kupić nowego TA itp niż oryginalnego używanego spaxa itd. Sprzedający zawsze mówią,że zawias jest nówka,ma 3miesiące ,z auta sprowadzonego z niemiec wyciągnięty bo starszej pani było za nisko albo za twardo... a to po prostu szmelc i nawet regeneracja im nie pomoże bo koszt reg. jednego amora to 150zł a to już nie jest to samo...

Ja osobiście wybrałem Ta z tego względu ,że corsche smiga tylko w sezonie letnim na pełnej glebie gdzie przelotowa po mieście to ok 40km/h ,ewentualnie na autostradzie pogonię ,na tor nie zamierzam jeździć itd... więc po co przepłacać.. Być może zmienię ten zawias jak skończą mi się wydatki w tym roku typu ślub/remont mieszkania i zmienię go na jakiś wypas firmowy ale tylko dla komfortu psychicznego .
Samochód jest doinwestowany i będę dążyć do doskonałości ,ale tak czy inaczej jak ktoś ma mało siana a chce to bardzo polecam coś taniego ale nowego.
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”