Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ja obecnie mam. przejechałem narazie jakes 3tys. km i... stożek jak stożek,poprostu normalny.. lepszy dzwiek to napewno, u mnie jeszcze np. lepiej sie zbiera na wyzszych obrotach... to wszystko.
ogólnie mi się wydaje ze na stożku lepiej mi się też zbiera stożek mam na 77 mm wewnętrznej średnicy a seryjna rura dolotu jest ~66 mm i mam zrobione zwężenie do tej średnicy, przy dole znacznie lepiej się zbiera w środkowych troszkę wolniej i zauważyłem ze trochę mi się spalanie zmniejszyło no chyba ze lpg poprawili
ja miałem Chłopaki stożek Pipercrossa, wywaliłem go i w jego miejsce trafiła seryjna pucha z wkładem. Moja odczucia: autko sporo wolniej się zbiera, dlatego chyba powrócę do stożka ponownie mimo zwiększonego hałasu (dla niektórych to pewnie zaleta ) Yuri co ja widzę X14XE, wiesz co dobre p.s nie napisaliście jakie macie stożki, jaki producent?
Dla mnie zaleta tez miałem puche i wszdziłem tam wkładke K&N bo myslałem że zdziała cuda ale nic komplenie sie nie zmieniło.150zł w plecy dlatego zamontowałem stożek i faktycznie ciut jest lepiej a ostatnio wydłuzyłem dolot cos w podobie jak ma cwirus88 i to tez da sie to odczuć mam stożek k&N
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2009, o 21:31 przez Piciu, łącznie zmieniany 1 raz.
i to bardzo ważne, szczególnie jak się ma X14XE... Piciu ile dałeś za stożek H&R jeśli można widzieć, i gdzie kupowałeś? Tak się zastanawiam czy ten Jacky (z linka) jest dużo gorszy od H&R?
http://www.jtng.pl/pokaz_produkty.php?i ... azwa&str=1 to jest sklep w łodzi koło mnie ale zobacz sobie np. na allegro mysle ze zaoszczedzisz ajkies 20-40zł wydaje mi sie ze duzo sie nie róznia, płacisz za firme i za komfort psychiczny ze masz "firmówke "pod maska
no jedynym (mam nadzieję) minusikiem jest to że przed założeniem trzeba samemu zaimpregnować taki filtr Jakcy, K&N już jest gotowy do montażu. Tak pytam bo stożek oprócz poprawienia ciutkę momentu obrotowego i odrobiny "hałasu" nic w sumie nie daje tym bardziej jak się nie ma mocno modzonego motorka/kolektora ssącego. A z tego co widziałem to tak samo się brudzi stożek K&N jak i inne... pewnie jest troszkę solidniej wykonany, nie wiem jak jest potem z łatwością czyszczenia
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2009, o 21:56 przez Marko, łącznie zmieniany 1 raz.
Marko pisze: tym bardziej jak się nie ma mocno modzonego motorka/kolektora ssącego.
to prawda ale mówie, robisz to dla własnego lepszego samopoczucia jak chcesz miec lepszy dzwiek i moment obotowy to zakładaj jak nie chcesz sie bawic w przerabianie to załóż sportowa wkładke i juz, a i co najwazniejsze do stozka musisz doprowadzic dobry dolot zimnego powietrza i odgrodzic go jakas osłona, najlepiej termiczna zeby nie brał goracego powietrza od silnika
tak jak napisałeś zakup sportowej wkładki to strata kasy, będę się bawił ze stożkiem, tym bardziej że niedługo będzie przeróbka całego wydechu (haha, wyj... wkońcu tego kata który totalnie dławi mi silniczek )+ kolektorek 4-2-1, więc może ten stożek coś da więcej
no i jeszcze można temp obniżyć w komorze silnika poprzez bandaże na kolektory wydechowy też dobra sprawa. a osłonę będę robił z blachy alu 2.5 mm i z foli termicznej
ja rożnie słyszałem na temat strumienic dolotu, jedni że działa inni ze nie. jak się nie sprawdzi na własnej skórze to się nie przekona zawsze takie coś można samemu zrobić
no fakt ,jakies wyjscie to jest a co do srtumienicy to tez słyszłem ze zadna rewelacja ale jak kto chce, najważniejsze zeby kazdy robił po swojemu bo jakby kazdy projekt byłby taki sam to było by nudno
jak się nie sprawdzi na własnej skórze to się nie przekona
coż pewnie tak, czym byłoby życie bez modzenia Corsy jak to mówią...człowiek uczy się na własnych błędach p.s kiedy zobaczymy Wasze autka w dziale projekty
narazie $$ zbieram i powolutku się przygotowuje do grzebania w silniku jak mi się uda dorwać projekt a'la mantzel z wszystkimi wymiarami to zacznę powoli rozwijać projekt
Masz racje Markos i ja tym po czesci wiem, dlatego tez miałem wcześniej wkładke a teraz stozek K&N a nie inny shit, bardziej mi chodziło o to ze nie różnią sie chyba jesli chodzi o jakies tam "osiągi" od innych stożków ale tego do końca nie jestem pewien..
sam filtr niczego nie zmienia. jesli ktos mowi, ze mu fura lepiej jedzie po montazu stozka, niech wybierze sie na hamownie i dokona conajmniej 2 pomiarow - ze stozkiem i z seryjnym papierowym wkladem w airbox. jest glosniej, to psychologiczna zmiana, samochod nie jest szybszy.
u siebie w civicu tez mialem stozek, na vtecu darlo morde niemilosiernie i to bylo fajne, ale daje glowe, ze jechalo tak samo, albo gorzej jak na fabrycznym airboxie i papierowym filtrze.
no o tym mowie...nie którzy lubia jak im ryczy i wlasnie po to to zakładaja, minimalne zmiany w obrotach sa i tyle ale KM to nie dodaje napewno,lepiej np. założyc K&N niz jacky to dłużej silnik pojezdzi .mysle ze to koniec w temacie