no to updajcik. niewielki, ale zawsze...
zmodzilem sobie tps, a dokladnie wtyczke na nim. jako seria rozbijal sie o przegrode poniewaz byl za duzy. uzylem ori tps'a takiego juz ulamanego. kable na sztywno i zalane uszczelka w tubce. nowa wtyczka zenska wyrzezbiona(prawie doslownie przez mnie) z aluminium (jak skonczyle, wpadlen na to ze lepiej jak by byla z tworzywa-nieprzewodnika

). najwazniejsze ze dziala. check sie nie zapla przy pedale w podlodze jak kiedys i mozna troche pogniesc wreszcie.

pierwsze owoce sa takie ze z kolega z pracy postanowilismy sprawdzic z ciekawosci, ktora z dwu najszybszych taczek w firmie jest szybsza na cwiartce.
3 wyscigi corsy z bmw E36 328 czyli 193KM, obaj kierowcy nie maja zadnego streetracingowego doswiadczenia
1.[youtube]7lKgeTjgEyI[/youtube]
tu jeszcze kolega nie wiedzial ze krecac nalezy trzymac inaczej tel lub zmienic obraz w opcjach

, potem sie poprawil
z drugiego tel. [youtube]bFG9Jo9KYAo[/youtube]
2. [youtube]-I2-g0x-1Jg[/youtube]
z drugiego tel. [youtube]rbSJbeXqOWI[/youtube]
3.[youtube]lB4VW4vgZeo[/youtube]
z drugiego tel. [youtube]4K7yQRiQdrA[/youtube]
zrobilem tez podswietlenie zegarow, ale poniewaz wskazowka od predkosciomierza (jej diody) przestala swiecie, foto bedzie po naprawie. cus sie rozlacza i czesciej nie swieci niz swieci. nie wime co jej zrobilem ze ma focha
