Corsa by G4lu5

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
G4lu5
Nowy
Posty: 293
Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Corsa by G4lu5

Post autor: G4lu5 »

Witam wszystkich,
po długim rozmyślaniu postanowiłem pokazać wam moją corsę, kilku użytkowników forum już ją widziało na żywo niektórym się (chyba)podobała niektórzy możliwe że widzieli ją u Rotkiv’a w projekcie na zdj.z małego spociku jeszcze bez alusków ale teraz już są ;-)

Trochę o aucie:
Corsa B z silnikiem C16Sei została sprowadzona ponad pół roku temu z Niemiec i tyle tez czasu użytkowana przeze mnie.

Aktualnie autko posiada:
- El. Szyby ,
- El.szyberdach,
- centralny zamek,
- wspomaganie,
- skórzaną tapicerke,
- podgrzewane fotele,
- imitacje drewna przy wykończeniach,
- lampy przednie czarne arteby
- Kierownice Momo
- Sportowe zawieszenie przód Bilstein, tył springi niemieckiej firmy AP
- aluski Borbet 15”
- rozpórka przednia Jamex’a
- klamki irmscher
- końcowy wydech Sebring

Plany:
- poszerzenie nadkolii (wspawanie reperaturek bądź modyfikacja sierpów)
- pozbycie się rudej i malowanie całego auta
- gwintowane zawieszenie FK Automotive
- przyciemnienie szyb tylnich
- oil catch can (prawie skończony)
- rozpórka tylnia górna
- może z czasem jakiś swapik na mocniejszy motor

Wrzucam parę fotek niebawem powinno być ich więcej

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
cwirus88
Nowy
Posty: 320
Rejestracja: 22 cze 2008, o 07:38
Imię: Michał
Lokalizacja: Świętochłowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: cwirus88 »

Corsa na wypasie :)2 i silniczek fajny :-P
Wylyź.
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: -=m&m=- »

kolejna fajna corsa w klubie :)2 mnie osobiscie srednio podobaja sie te imitujace drewno panele ale moze do skóry pasuja :D Generalnie corsa na furkocie :grin:
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
Gesio_CB
Nowy
Posty: 331
Rejestracja: 12 kwie 2008, o 14:53
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: SWD
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: Gesio_CB »

Z zewnątrz bardzo ładnie teraz wygląda :)
Środek już średnio mi sie podoba... jakby był inny kolor tej skóry to było by lepiej :-P ale chyba niewychodzily inne... Ale z drugiej strony to rarytas w corsie
Powodzienia w dalszych modach
Obrazek
Awatar użytkownika
Ans
Nowy
Posty: 222
Rejestracja: 23 cze 2008, o 23:49
Lokalizacja: WROCŁAW
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: Ans »

oooo bardzo znajoma corsa :D
fura skóra i komóra :D klimy brak ?:P
szerokości
Obrazek
Audi Adrei Turbo PB :)
Awatar użytkownika
G4lu5
Nowy
Posty: 293
Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: G4lu5 »

Dzięki dzięki :zakrecony:
Ans pisze:oooo bardzo znajoma corsa :D
fura skóra i komóra :D klimy brak ?:P
szerokości
klima była ale poleciała z poprzednim silnikiem... a szkoda
Gesio_CB pisze:Z zewnątrz bardzo ładnie teraz wygląda :)
Środek już średnio mi sie podoba... jakby był inny kolor tej skóry to było by lepiej :-P ale chyba niewychodzily inne... Ale z drugiej strony to rarytas w corsie
Powodzienia w dalszych modach
No wlaśnie raczej nie wychodzily w innym kolorze i chociaz to rarytas to ja osobiście nie polecam skóry na takich fotelach bo gdyby nie pasy to w zakretach mozna przeskoczyć na fotel pasażera :grin: :twisted:
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: -=m&m=- »

brakuje tylko lepek klubowych :-P
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
G4lu5
Nowy
Posty: 293
Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: G4lu5 »

Aktualnie silnik przechodzi kuracje uzdrawiającą z przyczyny nadmiernego żłopania oleju...Podczas mierzenia kompresji IV cylinder miał o połowe słabsza kompresje niż na pozostałych, a po przeprowadzonej próbie olejowej wszystko wskazywało na głowice...Jednak po rozebraniu blok został zalany naftą i IV cylinder naftę wsysnął niemalże w mgnieniu oka, a a na reszcie nic nie ubyło. Wiec dochodzę do wniosku że próba olejowa nie daje pewności że pierścionki się nie posypały

Zakupione graty:
- Uszczelka pod głowice Elring
- Uszczelka ssacy i wydechowy Elring
- Nowe śruby Elring
- Uszczelka na miske Elring
- Uszczelka pod pokrywe zaworów Elring
- Pompa wody Hepu
- Napinacz Litens
- Pasek rozrządu Contitech
- Komplet pierścieni Goetze
- Komplet uszczelniaczy Elring
- Olej Castrol Magnatec 10W40
- Dwa zimeringi też elring
- filtry
Fotki robione tel więc jakość nierewelacyjna :oko:
Obrazek
Duzo nagaru się nazbierało na tłokach szczególnie na 4.
Obrazek

Jakiś czas temu odnowiłem też kierownicę bo była w opłakanym stanie
Przed:
Obrazek

W trakcie:
Obrazek
Obrazek

Po już w aucie:
Obrazek
Tapicer ze mnie żaden ale nawet nieźle mi to wyszło :oko:
Awatar użytkownika
cwirus88
Nowy
Posty: 320
Rejestracja: 22 cze 2008, o 07:38
Imię: Michał
Lokalizacja: Świętochłowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: cwirus88 »

noo faktycznie nie wygląda dobrze ten cylinder :zakrecony:

kierownica wypas :-D
Wylyź.
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: seboss »

sporo tego nagaru, u mnie tyle było po prawie 250tys km
proponowałbym jednak zmienić pierścionki
kierka fajna
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: fotograf »

seboss pisze:proponowałbym jednak zmienić pierścionki
po zbadaniu owalizacji cylindrów :zakrecony:

Fajnie że się kilka C16SE w klubie zrobiło bo to zawsze jakaś alternatywa do wszechobecnych C20XE :grin:
A Corsa jest świetna, otwierasz drzwi a tam skóra i drewno jak w mietku, naprawdę wersja bardzo rzadko spotykana, pogratulować :)2
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
gawron73
Świeżak
Posty: 52
Rejestracja: 16 kwie 2009, o 15:40
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: gawron73 »

bardzo ładna furka :) pozadzroscic
Korzystaj Z Życia,Puki Ono Cie Nie Wykorzysta .
Awatar użytkownika
G4lu5
Nowy
Posty: 293
Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: G4lu5 »

Dzięki, fajnie że komuś się jeszcze moja furka podoba :-D cieszy mnie to niezmiernie.
fotograf pisze:
po zbadaniu owalizacji cylindrów :zakrecony:
tzn.? można to zrobić jakoś samemu? :-P
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: fotograf »

Trzeba by mieć specjalny czujnik zegarowy (nie pamiętam nazwy - średnicówka ?!) montujesz na cylindrze i jedziesz po jego obwodzie, a on pokazuje odchylenia od normy. Zdaje się że pomiar robi się w 3 miejscach (góra, środek, dół cylindra)
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: seboss »

dokładnie tak jak pisze fotograf :-D
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
Mihó
Nowy
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: Mihó »

Tak, jak zwykle fotograf słusznie napisał :) Jedź z połówką silnika do szlifierza, niech Ci zmierzy średnicówką.

Wyposażenie masz ciekawe, ale pierwsze co ja bym zrobił po remoncie silnika to reanimacja klimy. Podejrzewam, że kompletna nagrzewnica (w środku) pozostała nieruszona. A to jest w zasadzie element, który najtrudniej dostać i niespecjalnie przyjemnie się go wymienia. Osprzęt spod maski możesz sobie później założyć. Choć najlepiej byłoby teraz, korzystając z okazji, że wszystko na wierzchu.
Ostatnio zmieniony 5 cze 2009, o 13:53 przez Mihó, łącznie zmieniany 1 raz.
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Awatar użytkownika
G4lu5
Nowy
Posty: 293
Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: G4lu5 »

Mihó pisze: Wyposażenie masz ciekawe, ale pierwsze co ja bym zrobił po remoncie silnika to reanimacja klimy. Podejrzewam, że kompletna nagrzewnica (w środku) pozostała nieruszona. A to jest w zasadzie element, który najtrudniej dostać i niespecjalnie przyjemnie się go wymienia. Osprzęt spod maski możesz sobie później założyć. Choć najlepiej byłoby teraz, korzystając z okazji, że wszystko na wierzchu.
Klima by sie przydala nie powiem ze nie tylko ze procz tej nagrzewnicy to raczej nic więcej nie zostało, a sprzęt tez nie kosztuje grosze...

Postanowiłem ze pokaże wam mój tłok który się posypał i to dość konkretnie, aktualnie jestem w trakcie poszukiwań używanego tłoka bo ceny nowych powalają mnie na kolana...
Fotograf pisał ze od Z16SE powinien pasować i na allegro znalazłem tłoki do tego silnika, napisałem do gościa z zapytaniem o wymiary. Koles odpisał dość szybko i prawie wszystkie wymiary się zgadzały prócz wysokości w najwyższym punkcie, a różnica była o 1mm... czyli odpada :)5
Obrazek
Obrazek

teraz prośba jakby ktoś miał takowy tłoczek odpowiedni do mojego silnika albo wie ze ktoś ma prosiłbym o kontakt.
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: fotograf »

Ten tłok nie jest płaski ?! :0
On żywcem przypomina ten z C16NZ czy X16SZR :0 Jak by co to te ostatnie ma Mihó na zbyciu.
W takim razie cofam co napisałem wyżej :-? i już nie wiem które silnika mają denka płaski a które wklęsłe...

EDIT
Po PW G4lu5 wszystko jasne - tłok od C16NZ i X16SZR ma większy promień tego wybranego koła od SE i SZ
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: Mat »

co się kur..... stało z tym tłokiem :0 miałem mniej nagaru na 4rtym i się przeraziłem, co działo się z silnikiem że aż tak to się skończyło ?
Awatar użytkownika
Mihó
Nowy
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: Mihó »

marcin99 kiedyś na autokąciku pisze: Wypowiem się na temat różnic między c16nz a x16sz bo tutaj wiem na bank (z x16szr do końca nie mam pewności). c16na ma denka dosyć głębokie a x16sz nie to tak w skrócie hehe - głowice sa te same.
tutaj sa tłoki z x16sz
Obrazek
Co ciekawe są identyczne jak te w c16se (ale tam stopień sprężania jest 9.8:1 a nie 10:1 bo kształt komory w głowicy się różni).
Z dokładniejszych danych to wklęśnięcie denka w x16sz/c16se to 1.2mm a w c16nz z tego co pamiętam było chyba prawie 3mm (coś koło 2.6mm). Durgia różnica to patrząc na denko to średnica wklęśnięcia jest większa w nz niż se/sz co z tym idzie szerokość tego pierścienia który jest utworzony dookoła kleśćnięciajest mniejsza.
Gdzieś miałem zapisane te wymiary bo dokonywałem pomiarów tłoka od sz/se a kolega mierzył nz ale nie wiem czy to jeszcze mam (napewno nie na tym kompie co z niego piszę), gdyby ci na tym zależało to pisz a poszukam
Dzisiaj wysyłam właśnie te tłoki (SZR). One mają ok. 2,3mm wgłębienie, przy grzbiecie ok. 2,8. Średnica denka to ok. 63mm
Ponadto marcin99 pisze:Podając za katalogiem Kolben szmidt:
tłoki x16szr i c16nz są takie same (ale nie pytaj skąd rónica w stopniu sprężania - może być tak że to pic na wodę fotomontaż bo nie jedną rzecz już weryfikowałem znajdującą się w tisie i okazywała sie nieprawdziwa, np różnica w wysokości głowicy w dieslach 1.6 i 1.7TD)
Kilka danych w mm: c16se/sz - - - - - c16nz
wysokość tłoka - - - - 48,1 - - - - - - - 48,4
wysokość tłoka od środka sworznia (bo ta wartość ma wpływ na
stopień kompresji) - - 28 - - - - - - - - - 28
wklęsłość denka - - - 1,6 - - - - - - - - - 2,7
wypust tej cięciwy na boku tł. 0,4 - - - 0,4

Jak widać pomyliłem wklęsłośc ale wiem z czym, szerokość pierścienia dookoła to 1.2cm dla SE/SZ a z tego co pamiętam dla NZ jest poniżej 1cm (jakieś 8-9mm)
To tyle na ten temat. Aha jeszcze jedno tłoki od SE/SZ w NZ dadzą stopnień sprężania właśnie 10:1 czyli tak jak w SZ z uwagi na ten kształt komory spalania w głowicy, która w silnikach z rodziny SE wygląda tak:
Obrazek
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Awatar użytkownika
G4lu5
Nowy
Posty: 293
Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: G4lu5 »

Mat pisze:co się kur..... stało z tym tłokiem :0 miałem mniej nagaru na 4rtym i się przeraziłem, co działo się z silnikiem że aż tak to się skończyło ?
Mimo rozwalonego tłoka silnik chodził nieźle ale bral bardzo duzo oleju. Wszystko wskazuje na to ze poprzedni wlasciciel bardzo katowal ten silnik...

Dzieki Miho za info teraz krąg poszukiwań tłoka się jeszcze zawezyl...
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: Porszak »

wyglad tego tloka tlumaczy i wyniki naszych pomiarow i to dlaczego roznica byla az tak wielka

auto na tych felgach wyglada bardzo fajnie.
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
G4lu5
Nowy
Posty: 293
Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: G4lu5 »

No to tak poszukiwanie tłoka zakończone, chociaż dzisiaj jest niedziela mimo tego wybralem się do Tomaszowa Mazowieckiego po cały blok od x16sz bo byłemu właścicielowi nie chciało się go rozkładać dla mnie to plus bo zamiast jednego tłoka mam cztery sztuki, miske, sprzęgło w niezłym stanie, pare rurek czujnik położenia wału, temperatury i połowę osłony rozrządu :grin:, a to wszystko za bardzo symboliczną kwotę :oko:. Sprzedawcy wpadło parę groszy i zrobilo mu się trochę miejsca w garażu więc ja i on jesteśmy zadowoleni. Blok byłby w niezłym stanie gdyby nie pordzewiałe gładzie cylindrów, a przyczyną był dziurawy dach w garażu...Gładzie bez żadnych progów i teraz pytanie czy da się to jakos samemu doprowadzić do użytku? czy trzeba dać do szlifowania? Jeśli nie to zostanę przy swoim niepordzewiałym bloku :psychol:

Tutaj fotki tego dziada:
Obrazek
Obrazek
Teraz już nie wygląda tak źle jak na fotkach po zalaniu naftą rdza poodpadała, a środkowe gary są czyściutkie :diabel:
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: Mat »

jak dla mnie gładzie trzeba oddać do obróbki bo mogą być wżery a domowym sposobem to sobie można co najwyżej rdze zdjąć i przy okazji porysować cylindry :)
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: Porszak »

j.w. oddaj do warsztatu Twoje tloki i te z zakupionego bloku. nie to pomierza i wybiara najlepsze i z nich zrobia komplet lub zostawia Twoje 3 stare i wybiora sobie nowy stary z tomaszowa. oddaj tez blok do zmierzenia. srednicowke mozesz pozyczyc, ale trzeba wiedziec jak dobrze zmierzyc
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
G4lu5
Nowy
Posty: 293
Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: G4lu5 »

Auto wreszcie na chodzie przy okazji został wycięty katalizator który był już na wykończeniu i teraz nic nie rysuje kolein i progów :twisted: wydech automatycznie zrobił się ciut głośniejszy ale i tak jest cicho i mi to odpowiada :grin: a tak wygląda
Obrazek

Na dniach zostanie zainstalowany podtlenek azotu (czyt. oil catch) :grin: a teraz pytanko czy lepiej będzie podłączyć wężyk powrotny do przepustnicy tak jak bylo do tej pory czy nie katować go tym ciepłym powietrzem i zaślepić wejscie od przepustnicy? a węzyk podpiąć gdzieś pod autem żeby to powietrze uciekało gdzieś na zewnątrz?
oto moja instalacja :-P
Obrazek
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: Porszak »

podpiac jak bylo. ewentualnie mozesz sprawdzic obie opcje, ale i u mnie i w kilku innych oplach zuzycie oleju roslo i to znacznie przy luzno puszczonej odmie. przewody sa od gory czy od odlu zbiornika? masz jakis zaworek zeby spuszczac wode z niego?
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
G4lu5
Nowy
Posty: 293
Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: G4lu5 »

Przewody sa od góry chce go zamontować w pionie, a wodę można spuścić tym dolnym "kolankiem" po odpięciu rurki. Ogólnie nawet nieźle mi wyszedł wszystko szczelne bez przedmuchów i przecieków :zakrecony:
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Corsa by G4lu5

Post autor: Porszak »

jesli denko masz dosc grube min3-4mm to ja bym wstawil zawor.spokojnie mozna kupic takie male. 100x wygodniej otworzyc zawor niz rozpinac ta zlaczke gdzies w komorze silnika.
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Projekty”