Corsa by G4lu5
- G4lu5
- Nowy
- Posty: 293
- Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
- Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Corsa by G4lu5
Witam wszystkich,
po długim rozmyślaniu postanowiłem pokazać wam moją corsę, kilku użytkowników forum już ją widziało na żywo niektórym się (chyba)podobała niektórzy możliwe że widzieli ją u Rotkiv’a w projekcie na zdj.z małego spociku jeszcze bez alusków ale teraz już są
Trochę o aucie:
Corsa B z silnikiem C16Sei została sprowadzona ponad pół roku temu z Niemiec i tyle tez czasu użytkowana przeze mnie.
Aktualnie autko posiada:
- El. Szyby ,
- El.szyberdach,
- centralny zamek,
- wspomaganie,
- skórzaną tapicerke,
- podgrzewane fotele,
- imitacje drewna przy wykończeniach,
- lampy przednie czarne arteby
- Kierownice Momo
- Sportowe zawieszenie przód Bilstein, tył springi niemieckiej firmy AP
- aluski Borbet 15”
- rozpórka przednia Jamex’a
- klamki irmscher
- końcowy wydech Sebring
Plany:
- poszerzenie nadkolii (wspawanie reperaturek bądź modyfikacja sierpów)
- pozbycie się rudej i malowanie całego auta
- gwintowane zawieszenie FK Automotive
- przyciemnienie szyb tylnich
- oil catch can (prawie skończony)
- rozpórka tylnia górna
- może z czasem jakiś swapik na mocniejszy motor
Wrzucam parę fotek niebawem powinno być ich więcej
po długim rozmyślaniu postanowiłem pokazać wam moją corsę, kilku użytkowników forum już ją widziało na żywo niektórym się (chyba)podobała niektórzy możliwe że widzieli ją u Rotkiv’a w projekcie na zdj.z małego spociku jeszcze bez alusków ale teraz już są
Trochę o aucie:
Corsa B z silnikiem C16Sei została sprowadzona ponad pół roku temu z Niemiec i tyle tez czasu użytkowana przeze mnie.
Aktualnie autko posiada:
- El. Szyby ,
- El.szyberdach,
- centralny zamek,
- wspomaganie,
- skórzaną tapicerke,
- podgrzewane fotele,
- imitacje drewna przy wykończeniach,
- lampy przednie czarne arteby
- Kierownice Momo
- Sportowe zawieszenie przód Bilstein, tył springi niemieckiej firmy AP
- aluski Borbet 15”
- rozpórka przednia Jamex’a
- klamki irmscher
- końcowy wydech Sebring
Plany:
- poszerzenie nadkolii (wspawanie reperaturek bądź modyfikacja sierpów)
- pozbycie się rudej i malowanie całego auta
- gwintowane zawieszenie FK Automotive
- przyciemnienie szyb tylnich
- oil catch can (prawie skończony)
- rozpórka tylnia górna
- może z czasem jakiś swapik na mocniejszy motor
Wrzucam parę fotek niebawem powinno być ich więcej
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
kolejna fajna corsa w klubie mnie osobiscie srednio podobaja sie te imitujace drewno panele ale moze do skóry pasuja Generalnie corsa na furkocie
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- Gesio_CB
- Nowy
- Posty: 331
- Rejestracja: 12 kwie 2008, o 14:53
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
Z zewnątrz bardzo ładnie teraz wygląda
Środek już średnio mi sie podoba... jakby był inny kolor tej skóry to było by lepiej ale chyba niewychodzily inne... Ale z drugiej strony to rarytas w corsie
Powodzienia w dalszych modach
Środek już średnio mi sie podoba... jakby był inny kolor tej skóry to było by lepiej ale chyba niewychodzily inne... Ale z drugiej strony to rarytas w corsie
Powodzienia w dalszych modach
- Ans
- Nowy
- Posty: 222
- Rejestracja: 23 cze 2008, o 23:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa by G4lu5
oooo bardzo znajoma corsa
fura skóra i komóra klimy brak ?:P
szerokości
fura skóra i komóra klimy brak ?:P
szerokości
Audi Adrei Turbo PB
- G4lu5
- Nowy
- Posty: 293
- Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
- Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa by G4lu5
Dzięki dzięki
klima była ale poleciała z poprzednim silnikiem... a szkodaAns pisze:oooo bardzo znajoma corsa
fura skóra i komóra klimy brak ?:P
szerokości
No wlaśnie raczej nie wychodzily w innym kolorze i chociaz to rarytas to ja osobiście nie polecam skóry na takich fotelach bo gdyby nie pasy to w zakretach mozna przeskoczyć na fotel pasażeraGesio_CB pisze:Z zewnątrz bardzo ładnie teraz wygląda
Środek już średnio mi sie podoba... jakby był inny kolor tej skóry to było by lepiej ale chyba niewychodzily inne... Ale z drugiej strony to rarytas w corsie
Powodzienia w dalszych modach
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
brakuje tylko lepek klubowych
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- G4lu5
- Nowy
- Posty: 293
- Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
- Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa by G4lu5
Aktualnie silnik przechodzi kuracje uzdrawiającą z przyczyny nadmiernego żłopania oleju...Podczas mierzenia kompresji IV cylinder miał o połowe słabsza kompresje niż na pozostałych, a po przeprowadzonej próbie olejowej wszystko wskazywało na głowice...Jednak po rozebraniu blok został zalany naftą i IV cylinder naftę wsysnął niemalże w mgnieniu oka, a a na reszcie nic nie ubyło. Wiec dochodzę do wniosku że próba olejowa nie daje pewności że pierścionki się nie posypały
Zakupione graty:
- Uszczelka pod głowice Elring
- Uszczelka ssacy i wydechowy Elring
- Nowe śruby Elring
- Uszczelka na miske Elring
- Uszczelka pod pokrywe zaworów Elring
- Pompa wody Hepu
- Napinacz Litens
- Pasek rozrządu Contitech
- Komplet pierścieni Goetze
- Komplet uszczelniaczy Elring
- Olej Castrol Magnatec 10W40
- Dwa zimeringi też elring
- filtry
Fotki robione tel więc jakość nierewelacyjna
Duzo nagaru się nazbierało na tłokach szczególnie na 4.
Jakiś czas temu odnowiłem też kierownicę bo była w opłakanym stanie
Przed:
W trakcie:
Po już w aucie:
Tapicer ze mnie żaden ale nawet nieźle mi to wyszło
Zakupione graty:
- Uszczelka pod głowice Elring
- Uszczelka ssacy i wydechowy Elring
- Nowe śruby Elring
- Uszczelka na miske Elring
- Uszczelka pod pokrywe zaworów Elring
- Pompa wody Hepu
- Napinacz Litens
- Pasek rozrządu Contitech
- Komplet pierścieni Goetze
- Komplet uszczelniaczy Elring
- Olej Castrol Magnatec 10W40
- Dwa zimeringi też elring
- filtry
Fotki robione tel więc jakość nierewelacyjna
Duzo nagaru się nazbierało na tłokach szczególnie na 4.
Jakiś czas temu odnowiłem też kierownicę bo była w opłakanym stanie
Przed:
W trakcie:
Po już w aucie:
Tapicer ze mnie żaden ale nawet nieźle mi to wyszło
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
sporo tego nagaru, u mnie tyle było po prawie 250tys km
proponowałbym jednak zmienić pierścionki
kierka fajna
proponowałbym jednak zmienić pierścionki
kierka fajna
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
po zbadaniu owalizacji cylindrówseboss pisze:proponowałbym jednak zmienić pierścionki
Fajnie że się kilka C16SE w klubie zrobiło bo to zawsze jakaś alternatywa do wszechobecnych C20XE
A Corsa jest świetna, otwierasz drzwi a tam skóra i drewno jak w mietku, naprawdę wersja bardzo rzadko spotykana, pogratulować
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
- G4lu5
- Nowy
- Posty: 293
- Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
- Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa by G4lu5
Dzięki, fajnie że komuś się jeszcze moja furka podoba cieszy mnie to niezmiernie.
tzn.? można to zrobić jakoś samemu?fotograf pisze:
po zbadaniu owalizacji cylindrów
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
Trzeba by mieć specjalny czujnik zegarowy (nie pamiętam nazwy - średnicówka ?!) montujesz na cylindrze i jedziesz po jego obwodzie, a on pokazuje odchylenia od normy. Zdaje się że pomiar robi się w 3 miejscach (góra, środek, dół cylindra)
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
- Mihó
- Nowy
- Posty: 498
- Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
Tak, jak zwykle fotograf słusznie napisał Jedź z połówką silnika do szlifierza, niech Ci zmierzy średnicówką.
Wyposażenie masz ciekawe, ale pierwsze co ja bym zrobił po remoncie silnika to reanimacja klimy. Podejrzewam, że kompletna nagrzewnica (w środku) pozostała nieruszona. A to jest w zasadzie element, który najtrudniej dostać i niespecjalnie przyjemnie się go wymienia. Osprzęt spod maski możesz sobie później założyć. Choć najlepiej byłoby teraz, korzystając z okazji, że wszystko na wierzchu.
Wyposażenie masz ciekawe, ale pierwsze co ja bym zrobił po remoncie silnika to reanimacja klimy. Podejrzewam, że kompletna nagrzewnica (w środku) pozostała nieruszona. A to jest w zasadzie element, który najtrudniej dostać i niespecjalnie przyjemnie się go wymienia. Osprzęt spod maski możesz sobie później założyć. Choć najlepiej byłoby teraz, korzystając z okazji, że wszystko na wierzchu.
Ostatnio zmieniony 5 cze 2009, o 13:53 przez Mihó, łącznie zmieniany 1 raz.
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
- G4lu5
- Nowy
- Posty: 293
- Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
- Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa by G4lu5
Klima by sie przydala nie powiem ze nie tylko ze procz tej nagrzewnicy to raczej nic więcej nie zostało, a sprzęt tez nie kosztuje grosze...Mihó pisze: Wyposażenie masz ciekawe, ale pierwsze co ja bym zrobił po remoncie silnika to reanimacja klimy. Podejrzewam, że kompletna nagrzewnica (w środku) pozostała nieruszona. A to jest w zasadzie element, który najtrudniej dostać i niespecjalnie przyjemnie się go wymienia. Osprzęt spod maski możesz sobie później założyć. Choć najlepiej byłoby teraz, korzystając z okazji, że wszystko na wierzchu.
Postanowiłem ze pokaże wam mój tłok który się posypał i to dość konkretnie, aktualnie jestem w trakcie poszukiwań używanego tłoka bo ceny nowych powalają mnie na kolana...
Fotograf pisał ze od Z16SE powinien pasować i na allegro znalazłem tłoki do tego silnika, napisałem do gościa z zapytaniem o wymiary. Koles odpisał dość szybko i prawie wszystkie wymiary się zgadzały prócz wysokości w najwyższym punkcie, a różnica była o 1mm... czyli odpada
teraz prośba jakby ktoś miał takowy tłoczek odpowiedni do mojego silnika albo wie ze ktoś ma prosiłbym o kontakt.
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
Ten tłok nie jest płaski ?! :0
On żywcem przypomina ten z C16NZ czy X16SZR :0 Jak by co to te ostatnie ma Mihó na zbyciu.
W takim razie cofam co napisałem wyżej i już nie wiem które silnika mają denka płaski a które wklęsłe...
EDIT
Po PW G4lu5 wszystko jasne - tłok od C16NZ i X16SZR ma większy promień tego wybranego koła od SE i SZ
On żywcem przypomina ten z C16NZ czy X16SZR :0 Jak by co to te ostatnie ma Mihó na zbyciu.
W takim razie cofam co napisałem wyżej i już nie wiem które silnika mają denka płaski a które wklęsłe...
EDIT
Po PW G4lu5 wszystko jasne - tłok od C16NZ i X16SZR ma większy promień tego wybranego koła od SE i SZ
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
- Mat
- Nowy
- Posty: 340
- Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
- Lokalizacja: Lbt
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
co się kur..... stało z tym tłokiem :0 miałem mniej nagaru na 4rtym i się przeraziłem, co działo się z silnikiem że aż tak to się skończyło ?
- Mihó
- Nowy
- Posty: 498
- Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
Dzisiaj wysyłam właśnie te tłoki (SZR). One mają ok. 2,3mm wgłębienie, przy grzbiecie ok. 2,8. Średnica denka to ok. 63mmmarcin99 kiedyś na autokąciku pisze: Wypowiem się na temat różnic między c16nz a x16sz bo tutaj wiem na bank (z x16szr do końca nie mam pewności). c16na ma denka dosyć głębokie a x16sz nie to tak w skrócie hehe - głowice sa te same.
tutaj sa tłoki z x16sz
Co ciekawe są identyczne jak te w c16se (ale tam stopień sprężania jest 9.8:1 a nie 10:1 bo kształt komory w głowicy się różni).
Z dokładniejszych danych to wklęśnięcie denka w x16sz/c16se to 1.2mm a w c16nz z tego co pamiętam było chyba prawie 3mm (coś koło 2.6mm). Durgia różnica to patrząc na denko to średnica wklęśnięcia jest większa w nz niż se/sz co z tym idzie szerokość tego pierścienia który jest utworzony dookoła kleśćnięciajest mniejsza.
Gdzieś miałem zapisane te wymiary bo dokonywałem pomiarów tłoka od sz/se a kolega mierzył nz ale nie wiem czy to jeszcze mam (napewno nie na tym kompie co z niego piszę), gdyby ci na tym zależało to pisz a poszukam
Ponadto marcin99 pisze:Podając za katalogiem Kolben szmidt:
tłoki x16szr i c16nz są takie same (ale nie pytaj skąd rónica w stopniu sprężania - może być tak że to pic na wodę fotomontaż bo nie jedną rzecz już weryfikowałem znajdującą się w tisie i okazywała sie nieprawdziwa, np różnica w wysokości głowicy w dieslach 1.6 i 1.7TD)
Kilka danych w mm: c16se/sz - - - - - c16nz
wysokość tłoka - - - - 48,1 - - - - - - - 48,4
wysokość tłoka od środka sworznia (bo ta wartość ma wpływ na
stopień kompresji) - - 28 - - - - - - - - - 28
wklęsłość denka - - - 1,6 - - - - - - - - - 2,7
wypust tej cięciwy na boku tł. 0,4 - - - 0,4
Jak widać pomyliłem wklęsłośc ale wiem z czym, szerokość pierścienia dookoła to 1.2cm dla SE/SZ a z tego co pamiętam dla NZ jest poniżej 1cm (jakieś 8-9mm)
To tyle na ten temat. Aha jeszcze jedno tłoki od SE/SZ w NZ dadzą stopnień sprężania właśnie 10:1 czyli tak jak w SZ z uwagi na ten kształt komory spalania w głowicy, która w silnikach z rodziny SE wygląda tak:
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
- G4lu5
- Nowy
- Posty: 293
- Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
- Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa by G4lu5
Mimo rozwalonego tłoka silnik chodził nieźle ale bral bardzo duzo oleju. Wszystko wskazuje na to ze poprzedni wlasciciel bardzo katowal ten silnik...Mat pisze:co się kur..... stało z tym tłokiem :0 miałem mniej nagaru na 4rtym i się przeraziłem, co działo się z silnikiem że aż tak to się skończyło ?
Dzieki Miho za info teraz krąg poszukiwań tłoka się jeszcze zawezyl...
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
wyglad tego tloka tlumaczy i wyniki naszych pomiarow i to dlaczego roznica byla az tak wielka
auto na tych felgach wyglada bardzo fajnie.
auto na tych felgach wyglada bardzo fajnie.
- G4lu5
- Nowy
- Posty: 293
- Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
- Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa by G4lu5
No to tak poszukiwanie tłoka zakończone, chociaż dzisiaj jest niedziela mimo tego wybralem się do Tomaszowa Mazowieckiego po cały blok od x16sz bo byłemu właścicielowi nie chciało się go rozkładać dla mnie to plus bo zamiast jednego tłoka mam cztery sztuki, miske, sprzęgło w niezłym stanie, pare rurek czujnik położenia wału, temperatury i połowę osłony rozrządu , a to wszystko za bardzo symboliczną kwotę . Sprzedawcy wpadło parę groszy i zrobilo mu się trochę miejsca w garażu więc ja i on jesteśmy zadowoleni. Blok byłby w niezłym stanie gdyby nie pordzewiałe gładzie cylindrów, a przyczyną był dziurawy dach w garażu...Gładzie bez żadnych progów i teraz pytanie czy da się to jakos samemu doprowadzić do użytku? czy trzeba dać do szlifowania? Jeśli nie to zostanę przy swoim niepordzewiałym bloku
Tutaj fotki tego dziada:
Teraz już nie wygląda tak źle jak na fotkach po zalaniu naftą rdza poodpadała, a środkowe gary są czyściutkie
Tutaj fotki tego dziada:
Teraz już nie wygląda tak źle jak na fotkach po zalaniu naftą rdza poodpadała, a środkowe gary są czyściutkie
- Mat
- Nowy
- Posty: 340
- Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
- Lokalizacja: Lbt
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
jak dla mnie gładzie trzeba oddać do obróbki bo mogą być wżery a domowym sposobem to sobie można co najwyżej rdze zdjąć i przy okazji porysować cylindry
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
j.w. oddaj do warsztatu Twoje tloki i te z zakupionego bloku. nie to pomierza i wybiara najlepsze i z nich zrobia komplet lub zostawia Twoje 3 stare i wybiora sobie nowy stary z tomaszowa. oddaj tez blok do zmierzenia. srednicowke mozesz pozyczyc, ale trzeba wiedziec jak dobrze zmierzyc
- G4lu5
- Nowy
- Posty: 293
- Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
- Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa by G4lu5
Auto wreszcie na chodzie przy okazji został wycięty katalizator który był już na wykończeniu i teraz nic nie rysuje kolein i progów wydech automatycznie zrobił się ciut głośniejszy ale i tak jest cicho i mi to odpowiada a tak wygląda
Na dniach zostanie zainstalowany podtlenek azotu (czyt. oil catch) a teraz pytanko czy lepiej będzie podłączyć wężyk powrotny do przepustnicy tak jak bylo do tej pory czy nie katować go tym ciepłym powietrzem i zaślepić wejscie od przepustnicy? a węzyk podpiąć gdzieś pod autem żeby to powietrze uciekało gdzieś na zewnątrz?
oto moja instalacja
Na dniach zostanie zainstalowany podtlenek azotu (czyt. oil catch) a teraz pytanko czy lepiej będzie podłączyć wężyk powrotny do przepustnicy tak jak bylo do tej pory czy nie katować go tym ciepłym powietrzem i zaślepić wejscie od przepustnicy? a węzyk podpiąć gdzieś pod autem żeby to powietrze uciekało gdzieś na zewnątrz?
oto moja instalacja
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
podpiac jak bylo. ewentualnie mozesz sprawdzic obie opcje, ale i u mnie i w kilku innych oplach zuzycie oleju roslo i to znacznie przy luzno puszczonej odmie. przewody sa od gory czy od odlu zbiornika? masz jakis zaworek zeby spuszczac wode z niego?
- G4lu5
- Nowy
- Posty: 293
- Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
- Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa by G4lu5
Przewody sa od góry chce go zamontować w pionie, a wodę można spuścić tym dolnym "kolankiem" po odpięciu rurki. Ogólnie nawet nieźle mi wyszedł wszystko szczelne bez przedmuchów i przecieków
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Corsa by G4lu5
jesli denko masz dosc grube min3-4mm to ja bym wstawil zawor.spokojnie mozna kupic takie male. 100x wygodniej otworzyc zawor niz rozpinac ta zlaczke gdzies w komorze silnika.