dobrze, ze w koncu jakas radoche w tym watku widac, bo smetnie tu troche bylo

nie wiem jaki rozmiar kupiłes ale moje 195/50/R15 (proxes T1-R) obie ważyły 15kgGUMIS2000 pisze: tu zaś nowe oponytoyo
![]()
bardzo lekkie bo obie waza 10,5kg![]()
Co Ty kombinujesz z tą przeróbką ?GUMIS2000 pisze:już mówiłem ze 4x4 nie bedzie !!!
znacznie łatwiej bedzie obłorzyc cali blachami z combo niz
przerabiać Bóg nie wie co
kolejny dzień czyli kolejne wyzwania czyli próba przerobienia
napędu na linkę na elekroniczy czujnik drogi
czyli zastąpienie tego niebieskiego plastiku tym metalowym pierscieniem
a tak wygląda gotowy do załorzenia dyfer
Musiałem zdjac ze 3mm z obudowy dyfra, wiec mam pewne obiekcje
ze moje peknać ale z drugiej strony materał obudowy jest tak mmienkki
że pilnikiem do paznokci można go obrabiać (jakiś odlew zeliwno podobny)
Zgodnie z teroja ze dyfer obrac się z ta sama prekoscia co koła
to powiniem miec te same odczyty co kiedyś, czas pokaże
To się zakręciłem w tym co napisałeś - licznik pochodzi z samochodu bez ABS (druga droga) ? To bierzesz wkręcasz impulsator w skrzynię, przegubu nie tykaszGUMIS2000 pisze:dokładnie podarzam druga droga !!
jedyne co to to ze na tym kawałku niebieskiego plastiku nie
jesteś wstanie dawać zadnego impulsu![]()
wiec po to zaołorzyłem ten pierscien metalowy
a jak robisz metoda z czujnikiem abs to wiedz o tym ze
trzeab budować wzmacniacz !! bo sygnał z impulsatora jest
kilka krotnie silnieszy .
oczywiscie jak masz abs to jest tak samo jak przed swapem
Na tzw. chłopski rozum to tak powinno być, ale dlaczego w przypadku ABS jest 29zębów, a impulsator (gdy nie stosowano ABS) ma tylko 15 impulsów ? Czyżby był jakiś układ pośredniczący, który by dzielił 29/2, żeby było te prawie 15 ? Wg mnie rozwiązanie z impulsatorem to najbezpieczniejsze...-=kLaRi=- pisze:Czy ja czegos nie rozumiem ,bo chyba liczniki sa takie same czy jest ABS czy go nie ma
dokładnie tak ale żeby impulsator zadziałał musi być w skrzyni odpowiedniemes125 pisze:To się zakręciłem w tym co napisałeś - licznik pochodzi z samochodu bez ABS (druga droga) ? To bierzesz wkręcasz impulsator w skrzynię, przegubu nie tykaszGUMIS2000 pisze:dokładnie podarzam druga droga !!
jedyne co to to ze na tym kawałku niebieskiego plastiku nie
jesteś wstanie dawać zadnego impulsu![]()
wiec po to zaołorzyłem ten pierscien metalowy
a jak robisz metoda z czujnikiem abs to wiedz o tym ze
trzeab budować wzmacniacz !! bo sygnał z impulsatora jest
kilka krotnie silnieszy .
oczywiscie jak masz abs to jest tak samo jak przed swapem