COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

gumis.. to nie nakretki centruja felge, tylko wlasnie otwor centralny na piascie..

dobrze, ze w koncu jakas radoche w tym watku widac, bo smetnie tu troche bylo :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

GUMIS2000 pisze: tu zaś nowe opony :) toyo :grin:
bardzo lekkie bo obie waza 10,5kg :)
nie wiem jaki rozmiar kupiłes ale moje 195/50/R15 (proxes T1-R) obie ważyły 15kg :zakrecony:
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

ten sam nie zniszczalny . długo szukałem listu przewozowego
i niestety już poleciał do kosza także nie udowodnie ci tego.
Poki co skupiam sie na skrzyniach bo mam ich juz coraz wiecej
po mimo ze jedna sprzedałem :)
Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
Lokalizacja: warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: endo »

Gumi, z ta waga to Mike jest raczej blizej prawdy, moje pzero w 16" waza po 8kg
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

To ja tylko napisze, ze jedzie do mnie takie Toyo i wg. sprzedawcy wazy ok 8 kg (chodzilo koszt przesylki wyliczany na podstawie wagi)
CTM #204
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

moze gumis ma limitowana wersje lightweight - nia ma scianek bocznych i na felge naklada sie luzno pasek gumy, ktory jest troche grubszy niz w normalnej wersji :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

Dżołki Markosa rzadza :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: hahahaha
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

no dobra stało sie
postanowiłem nareperować skrznie
prucz tej co była w furze miałem tez 2 inne i wnętrze z 4
Obrazek
oto jedna
Obrazek
a tak wygladała 2
Obrazek
tu widać dzire po wyjeciu mojej i moja na ziemi przed naprawa
Obrazek
No niestety...........
o 9 wyjołem moja i okazało sie ze jest bardzo źle
rozebrałm tez 2 i 3 oraz wałki od 4. W miedzy czasie zatarła nam sie
prasa oraz zrobiła 4 po południu, a w dodatku synchronizatory
sprowadzone ze szwajcarii sa od 6 a nie 2 :(
Bardzo wkurozny ze 4 miesiace przygotowań jak psu
w dupe wruciłem do domu i zaczołem dzwonic po znajomych.
Dostałem namiary na AUTO RAME.
Kolesie są niesamowici bo nie dość ze pracuje 24 godziny na dobe
to jeszcze od 23 do 3 nad ranem wybrali mi z 8 synchronizatorów
2 najlepsze (w F28 jest podwojny sycnonizator 2).
Rozłorzyli całe 4 wałki na czesci i posładali jeden z najlpeszych czesci :)
Obrazek
warto tez miec plan co jak gdzie i kiedy :)
Obrazek
Takze 1 dzien walki był koniec konców nie najgorszy :)
Awatar użytkownika
Kotlin
Swój
Posty: 936
Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Post autor: Kotlin »

Musze kiedys oblukac ta rakiete, dobrze ze skrzynka sie naprawia gumis moze zdjiac ta zaslepke od 4x4 i dopiac tyl w combo skoro i tak juz modzisz :-D
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

już mówiłem ze 4x4 nie bedzie !!! :)
znacznie łatwiej bedzie obłorzyc cali blachami z combo niz
przerabiać Bóg nie wie co

kolejny dzień czyli kolejne wyzwania czyli próba przerobienia
napędu na linkę na elekroniczy czujnik drogi
Obrazek
czyli zastąpienie tego niebieskiego plastiku tym metalowym pierscieniem
Obrazek
a tak wygląda gotowy do załorzenia dyfer
Musiałem zdjac ze 3mm z obudowy dyfra, wiec mam pewne obiekcje
ze moje peknać ale z drugiej strony materał obudowy jest tak mmienkki
że pilnikiem do paznokci można go obrabiać (jakiś odlew zeliwno podobny)
Zgodnie z teroja ze dyfer obrac się z ta sama prekoscia co koła
to powiniem miec te same odczyty co kiedyś, czas pokaże
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

jestem pod wrazeniem ilosci skrzyn oraz zycze by juz zawsze wszystkie biegi wchodzily jak trzeba:)
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
Mihó
Nowy
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Mihó »

GUMIS2000 pisze:już mówiłem ze 4x4 nie bedzie !!! :)
znacznie łatwiej bedzie obłorzyc cali blachami z combo niz
przerabiać Bóg nie wie co

kolejny dzień czyli kolejne wyzwania czyli próba przerobienia
napędu na linkę na elekroniczy czujnik drogi
Obrazek
czyli zastąpienie tego niebieskiego plastiku tym metalowym pierscieniem
Obrazek
a tak wygląda gotowy do załorzenia dyfer
Musiałem zdjac ze 3mm z obudowy dyfra, wiec mam pewne obiekcje
ze moje peknać ale z drugiej strony materał obudowy jest tak mmienkki
że pilnikiem do paznokci można go obrabiać (jakiś odlew zeliwno podobny)
Zgodnie z teroja ze dyfer obrac się z ta sama prekoscia co koła
to powiniem miec te same odczyty co kiedyś, czas pokaże
Co Ty kombinujesz z tą przeróbką ?

1. Miałeś ABS - wymieniasz przegub zewnętrzny na taki z ABS, dajesz odpowiedni z ząbkami dla ABS + czujnik - w praktyce nie wiem czy da się jakoś nabić ten pierścień, ale widzę że coś kombinujesz...

2. Licznik pochodzi z samochodu bez ABS - bierzesz impulsator z takiego samochodu - jesli była to Corsa B/Tigra to szukasz impulsatora o 15 impulsach na obrót koła

Ważne żebyś wiedział z czego to było, bo różnica jest jakaś - 15 albo 29 impulsów na obrót koła - to byłoby przekłamanie rzędu +/- 100% :lol:
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

dokładnie podarzam druga droga !!
jedyne co to to ze na tym kawałku niebieskiego plastiku nie
jesteś wstanie dawać zadnego impulsu :)
wiec po to zaołorzyłem ten pierscien metalowy

a jak robisz metoda z czujnikiem abs to wiedz o tym ze
trzeab budować wzmacniacz !! bo sygnał z impulsatora jest
kilka krotnie silnieszy .

oczywiscie jak masz abs to jest tak samo jak przed swapem :)
Awatar użytkownika
Mihó
Nowy
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Mihó »

GUMIS2000 pisze:dokładnie podarzam druga droga !!
jedyne co to to ze na tym kawałku niebieskiego plastiku nie
jesteś wstanie dawać zadnego impulsu :)
wiec po to zaołorzyłem ten pierscien metalowy

a jak robisz metoda z czujnikiem abs to wiedz o tym ze
trzeab budować wzmacniacz !! bo sygnał z impulsatora jest
kilka krotnie silnieszy .

oczywiscie jak masz abs to jest tak samo jak przed swapem :)
To się zakręciłem w tym co napisałeś - licznik pochodzi z samochodu bez ABS (druga droga) ? To bierzesz wkręcasz impulsator w skrzynię, przegubu nie tykasz
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

Czy ja czegos nie rozumiem ,bo chyba liczniki sa takie same czy jest ABS czy go nie ma ;)
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
Mihó
Nowy
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Mihó »

-=kLaRi=- pisze:Czy ja czegos nie rozumiem ,bo chyba liczniki sa takie same czy jest ABS czy go nie ma ;)
Na tzw. chłopski rozum to tak powinno być, ale dlaczego w przypadku ABS jest 29zębów, a impulsator (gdy nie stosowano ABS) ma tylko 15 impulsów ? Czyżby był jakiś układ pośredniczący, który by dzielił 29/2, żeby było te prawie 15 ? Wg mnie rozwiązanie z impulsatorem to najbezpieczniejsze...
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

emes125 pisze:
GUMIS2000 pisze:dokładnie podarzam druga droga !!
jedyne co to to ze na tym kawałku niebieskiego plastiku nie
jesteś wstanie dawać zadnego impulsu :)
wiec po to zaołorzyłem ten pierscien metalowy

a jak robisz metoda z czujnikiem abs to wiedz o tym ze
trzeab budować wzmacniacz !! bo sygnał z impulsatora jest
kilka krotnie silnieszy .

oczywiscie jak masz abs to jest tak samo jak przed swapem :)
To się zakręciłem w tym co napisałeś - licznik pochodzi z samochodu bez ABS (druga droga) ? To bierzesz wkręcasz impulsator w skrzynię, przegubu nie tykasz
dokładnie tak ale żeby impulsator zadziałał musi być w skrzyni odpowiedni
pierscień

@klari sa takie same :)

@ emes125
sek w tym o czym mówiłem ze w czujniku drogi jest tak mocny
sygnał ze daje go bez posrednio na predkosciomerz
i dopiero z predkosciomierza cos tam sobie bierze komputer

ale gdzy jest abs to sygnał leci do komputera i dopiero z komputera
na predkosciomierz. stad jak ci siadzie czujnik abs to nie dziła
predkosciomierz a i silnik na postoju lubi gasnac bo głupi komputer
zmienia cos tam w mieszance
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

tak wiec
kolejny dzien to było sie pozbycie luzów na wybieraku
Obrazek
dorobienie specjalnych tulei stabilizujących
Obrazek
wiec postanowiłem cos z tym szczurkiem zrobic
krótka wizyta w piaskowalni oraz mararni i ja efekty :grin: :grin: :grin:
Obrazek
został tez zakupiony pokarm bogów :) czyli ambrozja w swojej czystej formie
Obrazek
do następnego odcinka kochane dzieci :oko:
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

Gummi - tam z wybieraka z tych kulek, ktore sa pomalowane na czarno sciagnij lakier bo jak potem posmarujesz smarem i zlozysz to smar zejdzie i sie poradzi zacierac !Sciagnij lakier z tych 2 kólek i posmaruj ,i bedzie gites!
To taka moja rada!
Tak pozatym great!
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

tak tez zrobiłem tyle ze nie skrobiałem tylko zrobiłem pewna izolacje
tasma a na same kulki dałem tampony z rozpuszczlnikiem nitro
potem towot do przgóbów iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii działa :D

No pierwszy tydzien na nowej skrzyni jest całkiem całkiem
zaskakujace jest to ze teraz samochod gładziej przyzpiesza
bo jest 2 :grin: :grin: :grin:
niestety wkładaja skrzynie szrpnołem wiazka i piki co speedo nie dziła
ale sie tym zajme w tym tygodniu
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

trochę mnie tu nie było.............
Wiec w połowie czerwca regenerowałem turbinę
tu taj to co zastalismy po zdjeciu jej
Obrazek
i
Obrazek
do dzis nie wiadomo co zmieliło łopatki turbiny.
Możliwe nawet ze nie było to z mojego silnika tylko z tego co kupił WOW.
Tego nie wiemy ale piekna pamitatka jest :D
NIE POLECAM REGENERACJI TURBINY wywalanie pieniedzy w błoto.
narazie tyle :)
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

:0 :0 :0 :0 ooo fuck...
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000

Post autor: GUMIS2000 »

Coż moge napisać po tak długiej przerwie..........
Chyba tylko podsumowanie bo nic innego. Przejechane po swapie 97 tys km. Olej był zmieniany co 10 tys
pierwsze 3 razy 5w50 mobila potem 10w60 vavolne. Z gwinta zrezygnowałem na rzecz B8 "bilidzin".
W obudowę od corsy B (przud) zostały wsadzone amortyzatory wraz z zastawami od astry GSI.
Tak samo tył (opel speedster tył) został wypruty ze sprężyny i założone zostały nastawy dla astry GSI na tył.
W sumie zajeździłem 3 turbiny i 2 skrzynie biegów. Co do turbin to wiadomo regeneracja ale powiem wam ze czysta mi drożna odma na tez duże znaczenie w tym silniku. Co do skrzyni to jak sie okazało synchronizatory od 1 i 2 są dostępne w salonach mercedesa praktycznie od reki i kosztują 500 zł ale to i tak taniej niz w Szwajcarii za 700 zł. Problem największy jest z żożyskami od wałka atakujacego. Po wymianie zawieszenia i zrobienia naprawde bardzo seryjnej geometri woz przestrał sie rzucac i myszkowac choc trzeba pilnowac by był lekko rozbizny. Im wysze zawiesznie tym miej myszkuje. taki urok tych maglownic w corsach A i B. Najlepszy czas na 1/4 mili ze slikami to 14, 43 ale to nie ja prowadziłem. przedkosc masz 234km według gps.
Było bardzo głośno i dwi sie powyginały lekko na kantach. Nie polecam !!!!!!!!
Co pozatym jeśli da sie nastawy typu 2 stpnie na minusie można probowac walczyć na toprze i w brew pozorą dupa wyjedza a nie przud....... najlepszy czas na torze poznań to 1min 56 sec.
Wóz poza pojedzdzawkami był przeminie eksploatowany na codzień i tam było jednak najgorzej.
3 nowe silniczki krokowe i za kazdym razem czyszczenie po jednej zminie oleju .
Wiadomo ze wiazka była z cali rocznik 92 ale co i juz gdzies sie przecierała i gubiła mase
wiec było to dość irytujące jak na wybojach check egine pali sie czescie niż abs podczas ostrgo hamowania.
Mecanicznie to poza 2 kompletami łożysk przud nie było problemów. Wiadomo z przdu były koła z et 35
wiec mocno dostawały w dupe. A propo dawania w palnik to po jenej zabawie na śniegu poddał sie lewy
przegub i został wyminiony ale bardzo dziwne ze sie nie rozleciał tyło luz miał 1/4 obrotu???:)
Co jeszcze ?? ogólnie byłem zadowolony szczegulnie w długich trasach gdzie wyprzedzanie nie było nabożeństwem natomiast na autostradach europy zachdniej jadac 180-200 woz zdecydowanie za głośny.
po jednykm baku paliwa czyli 500 km głoba bolała i było to nie fajne. a 2 razy zguzował sie tłumik środkowy raz go przytarłem i potem sie rozleciał a raz po pojedzwce w ulrzy wydmuchało watę i inne siateczki :D
Niestety po tym jak hasałem sobie radośnie w 2008 po wymianie turbiny to z doknca nie wyjasninych przyczyn musiałem też remontować silnik bo pierścienie zbierające sie poddały. Ale to nie było nic
strasznego. Czy załuje swapa nie... NA PEWNO nie ale sa lepsze i zdecydowanie lepsze wozy za tą kase która poszła natomiast miny ludzi nawet na motocycklach były nie samowite.
Nie był ekonomiczny ani nie zawodny. Można było go zapewne bardzje dopiescic ale taki juz jego urok.
Sprzedałęm go bo miałem juz dosc tego wozu. 11 lat romansu to duzo czas był na zmiany.
Fajne w moim ekseplarzy było to ze wogle nie zardzewiałą podłoga. Penie ceknaca miska olejowa temu
pomogła ale i tak jak dla mnie bomba :)
Kupił go kolega z klubu tigry. sprzedał tigi za 5 tys dołożył drugie tyle i ma naprawdę prędki woź....
Dziękuje za uwagę:)
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000

Post autor: -=kLaRi=- »

Super opisana w skrócie historia ostatnich 2 lat :) szkoda autka ,ale rozumiem Cię .Na co zmieniłeś ? aa i super ,że w końcu się pojawiłeś na forum :)
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000

Post autor: GUMIS2000 »

hmm na co zmieniłem na golfa V GTI w USA spec. Wiec już z silnikiem od VI generacji.
Śmieszna sprawa bo jak było 210 koni tak jest 210. Tak samo sa 2 litry w turbinie.
Tyle ze nie ma juz 1100kg lecz 1410 kg. ale co ciekawe jest DSG a to sprawia ze jest procedura startu .
Adas z tego co mi znajomi donasza to szaleje combo wiec nie szkoda wozu skoro ma banana.
Na twarzy :)
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000

Post autor: Porszak »

noo gumis, dobry odkop. fajnie ze opisales losy, ktorych nie znalismy. w tamtym roku zgubek wpadl golfu na zlot, Ciebie rowniez zapraszamy. fajnie gdybys sie pojawil.

-- Cz kwi 22, 2010 8:50 am --

gumis a tak mi si eprzypomnialo, jak sie spisywaly m-techowe poliuretany?
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000

Post autor: GUMIS2000 »

SUPER !!! polecam na tor szczególnie zero ale to zero przenoszenia geometrii z dokładnością co do 2 sec!
W porównaniu do fexów znacznie głośniejsze ale bardziej odporne na zużycie (lekko wycierają metal).
Ale wiadomo kto nie smaruje ten nie jedzie :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Projekty”