dobrze, ze w koncu jakas radoche w tym watku widac, bo smetnie tu troche bylo
COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000
- -=m&m=-
- Website Admin

- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
nie wiem jaki rozmiar kupiłes ale moje 195/50/R15 (proxes T1-R) obie ważyły 15kgGUMIS2000 pisze: tu zaś nowe oponytoyo
![]()
bardzo lekkie bo obie waza 10,5kg![]()
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- -=kLaRi=-
- Support Team

- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Dżołki Markosa rzadza
hahahaha
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no dobra stało sie
postanowiłem nareperować skrznie
prucz tej co była w furze miałem tez 2 inne i wnętrze z 4

oto jedna

a tak wygladała 2

tu widać dzire po wyjeciu mojej i moja na ziemi przed naprawa

No niestety...........
o 9 wyjołem moja i okazało sie ze jest bardzo źle
rozebrałm tez 2 i 3 oraz wałki od 4. W miedzy czasie zatarła nam sie
prasa oraz zrobiła 4 po południu, a w dodatku synchronizatory
sprowadzone ze szwajcarii sa od 6 a nie 2
Bardzo wkurozny ze 4 miesiace przygotowań jak psu
w dupe wruciłem do domu i zaczołem dzwonic po znajomych.
Dostałem namiary na AUTO RAME.
Kolesie są niesamowici bo nie dość ze pracuje 24 godziny na dobe
to jeszcze od 23 do 3 nad ranem wybrali mi z 8 synchronizatorów
2 najlepsze (w F28 jest podwojny sycnonizator 2).
Rozłorzyli całe 4 wałki na czesci i posładali jeden z najlpeszych czesci

warto tez miec plan co jak gdzie i kiedy

Takze 1 dzien walki był koniec konców nie najgorszy
postanowiłem nareperować skrznie
prucz tej co była w furze miałem tez 2 inne i wnętrze z 4

oto jedna

a tak wygladała 2

tu widać dzire po wyjeciu mojej i moja na ziemi przed naprawa

No niestety...........
o 9 wyjołem moja i okazało sie ze jest bardzo źle
rozebrałm tez 2 i 3 oraz wałki od 4. W miedzy czasie zatarła nam sie
prasa oraz zrobiła 4 po południu, a w dodatku synchronizatory
sprowadzone ze szwajcarii sa od 6 a nie 2
Bardzo wkurozny ze 4 miesiace przygotowań jak psu
w dupe wruciłem do domu i zaczołem dzwonic po znajomych.
Dostałem namiary na AUTO RAME.
Kolesie są niesamowici bo nie dość ze pracuje 24 godziny na dobe
to jeszcze od 23 do 3 nad ranem wybrali mi z 8 synchronizatorów
2 najlepsze (w F28 jest podwojny sycnonizator 2).
Rozłorzyli całe 4 wałki na czesci i posładali jeden z najlpeszych czesci

warto tez miec plan co jak gdzie i kiedy

Takze 1 dzien walki był koniec konców nie najgorszy
-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
już mówiłem ze 4x4 nie bedzie !!! 
znacznie łatwiej bedzie obłorzyc cali blachami z combo niz
przerabiać Bóg nie wie co
kolejny dzień czyli kolejne wyzwania czyli próba przerobienia
napędu na linkę na elekroniczy czujnik drogi

czyli zastąpienie tego niebieskiego plastiku tym metalowym pierscieniem

a tak wygląda gotowy do załorzenia dyfer
Musiałem zdjac ze 3mm z obudowy dyfra, wiec mam pewne obiekcje
ze moje peknać ale z drugiej strony materał obudowy jest tak mmienkki
że pilnikiem do paznokci można go obrabiać (jakiś odlew zeliwno podobny)
Zgodnie z teroja ze dyfer obrac się z ta sama prekoscia co koła
to powiniem miec te same odczyty co kiedyś, czas pokaże
znacznie łatwiej bedzie obłorzyc cali blachami z combo niz
przerabiać Bóg nie wie co
kolejny dzień czyli kolejne wyzwania czyli próba przerobienia
napędu na linkę na elekroniczy czujnik drogi

czyli zastąpienie tego niebieskiego plastiku tym metalowym pierscieniem

a tak wygląda gotowy do załorzenia dyfer
Musiałem zdjac ze 3mm z obudowy dyfra, wiec mam pewne obiekcje
ze moje peknać ale z drugiej strony materał obudowy jest tak mmienkki
że pilnikiem do paznokci można go obrabiać (jakiś odlew zeliwno podobny)
Zgodnie z teroja ze dyfer obrac się z ta sama prekoscia co koła
to powiniem miec te same odczyty co kiedyś, czas pokaże
- Mihó
- Nowy
- Posty: 498
- Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Co Ty kombinujesz z tą przeróbką ?GUMIS2000 pisze:już mówiłem ze 4x4 nie bedzie !!!
znacznie łatwiej bedzie obłorzyc cali blachami z combo niz
przerabiać Bóg nie wie co
kolejny dzień czyli kolejne wyzwania czyli próba przerobienia
napędu na linkę na elekroniczy czujnik drogi
czyli zastąpienie tego niebieskiego plastiku tym metalowym pierscieniem
a tak wygląda gotowy do załorzenia dyfer
Musiałem zdjac ze 3mm z obudowy dyfra, wiec mam pewne obiekcje
ze moje peknać ale z drugiej strony materał obudowy jest tak mmienkki
że pilnikiem do paznokci można go obrabiać (jakiś odlew zeliwno podobny)
Zgodnie z teroja ze dyfer obrac się z ta sama prekoscia co koła
to powiniem miec te same odczyty co kiedyś, czas pokaże
1. Miałeś ABS - wymieniasz przegub zewnętrzny na taki z ABS, dajesz odpowiedni z ząbkami dla ABS + czujnik - w praktyce nie wiem czy da się jakoś nabić ten pierścień, ale widzę że coś kombinujesz...
2. Licznik pochodzi z samochodu bez ABS - bierzesz impulsator z takiego samochodu - jesli była to Corsa B/Tigra to szukasz impulsatora o 15 impulsach na obrót koła
Ważne żebyś wiedział z czego to było, bo różnica jest jakaś - 15 albo 29 impulsów na obrót koła - to byłoby przekłamanie rzędu +/- 100%
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
dokładnie podarzam druga droga !!
jedyne co to to ze na tym kawałku niebieskiego plastiku nie
jesteś wstanie dawać zadnego impulsu
wiec po to zaołorzyłem ten pierscien metalowy
a jak robisz metoda z czujnikiem abs to wiedz o tym ze
trzeab budować wzmacniacz !! bo sygnał z impulsatora jest
kilka krotnie silnieszy .
oczywiscie jak masz abs to jest tak samo jak przed swapem
jedyne co to to ze na tym kawałku niebieskiego plastiku nie
jesteś wstanie dawać zadnego impulsu
wiec po to zaołorzyłem ten pierscien metalowy
a jak robisz metoda z czujnikiem abs to wiedz o tym ze
trzeab budować wzmacniacz !! bo sygnał z impulsatora jest
kilka krotnie silnieszy .
oczywiscie jak masz abs to jest tak samo jak przed swapem
- Mihó
- Nowy
- Posty: 498
- Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
To się zakręciłem w tym co napisałeś - licznik pochodzi z samochodu bez ABS (druga droga) ? To bierzesz wkręcasz impulsator w skrzynię, przegubu nie tykaszGUMIS2000 pisze:dokładnie podarzam druga droga !!
jedyne co to to ze na tym kawałku niebieskiego plastiku nie
jesteś wstanie dawać zadnego impulsu![]()
wiec po to zaołorzyłem ten pierscien metalowy
a jak robisz metoda z czujnikiem abs to wiedz o tym ze
trzeab budować wzmacniacz !! bo sygnał z impulsatora jest
kilka krotnie silnieszy .
oczywiscie jak masz abs to jest tak samo jak przed swapem
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
- -=kLaRi=-
- Support Team

- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Czy ja czegos nie rozumiem ,bo chyba liczniki sa takie same czy jest ABS czy go nie ma 
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Mihó
- Nowy
- Posty: 498
- Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Na tzw. chłopski rozum to tak powinno być, ale dlaczego w przypadku ABS jest 29zębów, a impulsator (gdy nie stosowano ABS) ma tylko 15 impulsów ? Czyżby był jakiś układ pośredniczący, który by dzielił 29/2, żeby było te prawie 15 ? Wg mnie rozwiązanie z impulsatorem to najbezpieczniejsze...-=kLaRi=- pisze:Czy ja czegos nie rozumiem ,bo chyba liczniki sa takie same czy jest ABS czy go nie ma
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
dokładnie tak ale żeby impulsator zadziałał musi być w skrzyni odpowiedniemes125 pisze:To się zakręciłem w tym co napisałeś - licznik pochodzi z samochodu bez ABS (druga droga) ? To bierzesz wkręcasz impulsator w skrzynię, przegubu nie tykaszGUMIS2000 pisze:dokładnie podarzam druga droga !!
jedyne co to to ze na tym kawałku niebieskiego plastiku nie
jesteś wstanie dawać zadnego impulsu![]()
wiec po to zaołorzyłem ten pierscien metalowy
a jak robisz metoda z czujnikiem abs to wiedz o tym ze
trzeab budować wzmacniacz !! bo sygnał z impulsatora jest
kilka krotnie silnieszy .
oczywiscie jak masz abs to jest tak samo jak przed swapem
pierscień
@klari sa takie same
@ emes125
sek w tym o czym mówiłem ze w czujniku drogi jest tak mocny
sygnał ze daje go bez posrednio na predkosciomerz
i dopiero z predkosciomierza cos tam sobie bierze komputer
ale gdzy jest abs to sygnał leci do komputera i dopiero z komputera
na predkosciomierz. stad jak ci siadzie czujnik abs to nie dziła
predkosciomierz a i silnik na postoju lubi gasnac bo głupi komputer
zmienia cos tam w mieszance
-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tak wiec
kolejny dzien to było sie pozbycie luzów na wybieraku

dorobienie specjalnych tulei stabilizujących

wiec postanowiłem cos z tym szczurkiem zrobic
krótka wizyta w piaskowalni oraz mararni i ja efekty

został tez zakupiony pokarm bogów
czyli ambrozja w swojej czystej formie

do następnego odcinka kochane dzieci
kolejny dzien to było sie pozbycie luzów na wybieraku

dorobienie specjalnych tulei stabilizujących

wiec postanowiłem cos z tym szczurkiem zrobic
krótka wizyta w piaskowalni oraz mararni i ja efekty

został tez zakupiony pokarm bogów

do następnego odcinka kochane dzieci
- -=kLaRi=-
- Support Team

- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Gummi - tam z wybieraka z tych kulek, ktore sa pomalowane na czarno sciagnij lakier bo jak potem posmarujesz smarem i zlozysz to smar zejdzie i sie poradzi zacierac !Sciagnij lakier z tych 2 kólek i posmaruj ,i bedzie gites!
To taka moja rada!
Tak pozatym great!
To taka moja rada!
Tak pozatym great!
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tak tez zrobiłem tyle ze nie skrobiałem tylko zrobiłem pewna izolacje
tasma a na same kulki dałem tampony z rozpuszczlnikiem nitro
potem towot do przgóbów iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii działa
No pierwszy tydzien na nowej skrzyni jest całkiem całkiem
zaskakujace jest to ze teraz samochod gładziej przyzpiesza
bo jest 2
niestety wkładaja skrzynie szrpnołem wiazka i piki co speedo nie dziła
ale sie tym zajme w tym tygodniu
tasma a na same kulki dałem tampony z rozpuszczlnikiem nitro
potem towot do przgóbów iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii działa
No pierwszy tydzien na nowej skrzyni jest całkiem całkiem
zaskakujace jest to ze teraz samochod gładziej przyzpiesza
bo jest 2
niestety wkładaja skrzynie szrpnołem wiazka i piki co speedo nie dziła
ale sie tym zajme w tym tygodniu
-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
trochę mnie tu nie było.............
Wiec w połowie czerwca regenerowałem turbinę
tu taj to co zastalismy po zdjeciu jej

i

do dzis nie wiadomo co zmieliło łopatki turbiny.
Możliwe nawet ze nie było to z mojego silnika tylko z tego co kupił WOW.
Tego nie wiemy ale piekna pamitatka jest
NIE POLECAM REGENERACJI TURBINY wywalanie pieniedzy w błoto.
narazie tyle
Wiec w połowie czerwca regenerowałem turbinę
tu taj to co zastalismy po zdjeciu jej

i

do dzis nie wiadomo co zmieliło łopatki turbiny.
Możliwe nawet ze nie było to z mojego silnika tylko z tego co kupił WOW.
Tego nie wiemy ale piekna pamitatka jest
NIE POLECAM REGENERACJI TURBINY wywalanie pieniedzy w błoto.
narazie tyle
- -=kLaRi=-
- Support Team

- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
:0 :0 :0 :0 ooo fuck...
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000
Coż moge napisać po tak długiej przerwie..........
Chyba tylko podsumowanie bo nic innego. Przejechane po swapie 97 tys km. Olej był zmieniany co 10 tys
pierwsze 3 razy 5w50 mobila potem 10w60 vavolne. Z gwinta zrezygnowałem na rzecz B8 "bilidzin".
W obudowę od corsy B (przud) zostały wsadzone amortyzatory wraz z zastawami od astry GSI.
Tak samo tył (opel speedster tył) został wypruty ze sprężyny i założone zostały nastawy dla astry GSI na tył.
W sumie zajeździłem 3 turbiny i 2 skrzynie biegów. Co do turbin to wiadomo regeneracja ale powiem wam ze czysta mi drożna odma na tez duże znaczenie w tym silniku. Co do skrzyni to jak sie okazało synchronizatory od 1 i 2 są dostępne w salonach mercedesa praktycznie od reki i kosztują 500 zł ale to i tak taniej niz w Szwajcarii za 700 zł. Problem największy jest z żożyskami od wałka atakujacego. Po wymianie zawieszenia i zrobienia naprawde bardzo seryjnej geometri woz przestrał sie rzucac i myszkowac choc trzeba pilnowac by był lekko rozbizny. Im wysze zawiesznie tym miej myszkuje. taki urok tych maglownic w corsach A i B. Najlepszy czas na 1/4 mili ze slikami to 14, 43 ale to nie ja prowadziłem. przedkosc masz 234km według gps.
Było bardzo głośno i dwi sie powyginały lekko na kantach. Nie polecam !!!!!!!!
Co pozatym jeśli da sie nastawy typu 2 stpnie na minusie można probowac walczyć na toprze i w brew pozorą dupa wyjedza a nie przud....... najlepszy czas na torze poznań to 1min 56 sec.
Wóz poza pojedzdzawkami był przeminie eksploatowany na codzień i tam było jednak najgorzej.
3 nowe silniczki krokowe i za kazdym razem czyszczenie po jednej zminie oleju .
Wiadomo ze wiazka była z cali rocznik 92 ale co i juz gdzies sie przecierała i gubiła mase
wiec było to dość irytujące jak na wybojach check egine pali sie czescie niż abs podczas ostrgo hamowania.
Mecanicznie to poza 2 kompletami łożysk przud nie było problemów. Wiadomo z przdu były koła z et 35
wiec mocno dostawały w dupe. A propo dawania w palnik to po jenej zabawie na śniegu poddał sie lewy
przegub i został wyminiony ale bardzo dziwne ze sie nie rozleciał tyło luz miał 1/4 obrotu???:)
Co jeszcze ?? ogólnie byłem zadowolony szczegulnie w długich trasach gdzie wyprzedzanie nie było nabożeństwem natomiast na autostradach europy zachdniej jadac 180-200 woz zdecydowanie za głośny.
po jednykm baku paliwa czyli 500 km głoba bolała i było to nie fajne. a 2 razy zguzował sie tłumik środkowy raz go przytarłem i potem sie rozleciał a raz po pojedzwce w ulrzy wydmuchało watę i inne siateczki
Niestety po tym jak hasałem sobie radośnie w 2008 po wymianie turbiny to z doknca nie wyjasninych przyczyn musiałem też remontować silnik bo pierścienie zbierające sie poddały. Ale to nie było nic
strasznego. Czy załuje swapa nie... NA PEWNO nie ale sa lepsze i zdecydowanie lepsze wozy za tą kase która poszła natomiast miny ludzi nawet na motocycklach były nie samowite.
Nie był ekonomiczny ani nie zawodny. Można było go zapewne bardzje dopiescic ale taki juz jego urok.
Sprzedałęm go bo miałem juz dosc tego wozu. 11 lat romansu to duzo czas był na zmiany.
Fajne w moim ekseplarzy było to ze wogle nie zardzewiałą podłoga. Penie ceknaca miska olejowa temu
pomogła ale i tak jak dla mnie bomba
Kupił go kolega z klubu tigry. sprzedał tigi za 5 tys dołożył drugie tyle i ma naprawdę prędki woź....
Dziękuje za uwagę:)
Chyba tylko podsumowanie bo nic innego. Przejechane po swapie 97 tys km. Olej był zmieniany co 10 tys
pierwsze 3 razy 5w50 mobila potem 10w60 vavolne. Z gwinta zrezygnowałem na rzecz B8 "bilidzin".
W obudowę od corsy B (przud) zostały wsadzone amortyzatory wraz z zastawami od astry GSI.
Tak samo tył (opel speedster tył) został wypruty ze sprężyny i założone zostały nastawy dla astry GSI na tył.
W sumie zajeździłem 3 turbiny i 2 skrzynie biegów. Co do turbin to wiadomo regeneracja ale powiem wam ze czysta mi drożna odma na tez duże znaczenie w tym silniku. Co do skrzyni to jak sie okazało synchronizatory od 1 i 2 są dostępne w salonach mercedesa praktycznie od reki i kosztują 500 zł ale to i tak taniej niz w Szwajcarii za 700 zł. Problem największy jest z żożyskami od wałka atakujacego. Po wymianie zawieszenia i zrobienia naprawde bardzo seryjnej geometri woz przestrał sie rzucac i myszkowac choc trzeba pilnowac by był lekko rozbizny. Im wysze zawiesznie tym miej myszkuje. taki urok tych maglownic w corsach A i B. Najlepszy czas na 1/4 mili ze slikami to 14, 43 ale to nie ja prowadziłem. przedkosc masz 234km według gps.
Było bardzo głośno i dwi sie powyginały lekko na kantach. Nie polecam !!!!!!!!
Co pozatym jeśli da sie nastawy typu 2 stpnie na minusie można probowac walczyć na toprze i w brew pozorą dupa wyjedza a nie przud....... najlepszy czas na torze poznań to 1min 56 sec.
Wóz poza pojedzdzawkami był przeminie eksploatowany na codzień i tam było jednak najgorzej.
3 nowe silniczki krokowe i za kazdym razem czyszczenie po jednej zminie oleju .
Wiadomo ze wiazka była z cali rocznik 92 ale co i juz gdzies sie przecierała i gubiła mase
wiec było to dość irytujące jak na wybojach check egine pali sie czescie niż abs podczas ostrgo hamowania.
Mecanicznie to poza 2 kompletami łożysk przud nie było problemów. Wiadomo z przdu były koła z et 35
wiec mocno dostawały w dupe. A propo dawania w palnik to po jenej zabawie na śniegu poddał sie lewy
przegub i został wyminiony ale bardzo dziwne ze sie nie rozleciał tyło luz miał 1/4 obrotu???:)
Co jeszcze ?? ogólnie byłem zadowolony szczegulnie w długich trasach gdzie wyprzedzanie nie było nabożeństwem natomiast na autostradach europy zachdniej jadac 180-200 woz zdecydowanie za głośny.
po jednykm baku paliwa czyli 500 km głoba bolała i było to nie fajne. a 2 razy zguzował sie tłumik środkowy raz go przytarłem i potem sie rozleciał a raz po pojedzwce w ulrzy wydmuchało watę i inne siateczki
Niestety po tym jak hasałem sobie radośnie w 2008 po wymianie turbiny to z doknca nie wyjasninych przyczyn musiałem też remontować silnik bo pierścienie zbierające sie poddały. Ale to nie było nic
strasznego. Czy załuje swapa nie... NA PEWNO nie ale sa lepsze i zdecydowanie lepsze wozy za tą kase która poszła natomiast miny ludzi nawet na motocycklach były nie samowite.
Nie był ekonomiczny ani nie zawodny. Można było go zapewne bardzje dopiescic ale taki juz jego urok.
Sprzedałęm go bo miałem juz dosc tego wozu. 11 lat romansu to duzo czas był na zmiany.
Fajne w moim ekseplarzy było to ze wogle nie zardzewiałą podłoga. Penie ceknaca miska olejowa temu
pomogła ale i tak jak dla mnie bomba
Kupił go kolega z klubu tigry. sprzedał tigi za 5 tys dołożył drugie tyle i ma naprawdę prędki woź....
Dziękuje za uwagę:)
- -=kLaRi=-
- Support Team

- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000
Super opisana w skrócie historia ostatnich 2 lat
szkoda autka ,ale rozumiem Cię .Na co zmieniłeś ? aa i super ,że w końcu się pojawiłeś na forum 
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000
hmm na co zmieniłem na golfa V GTI w USA spec. Wiec już z silnikiem od VI generacji.
Śmieszna sprawa bo jak było 210 koni tak jest 210. Tak samo sa 2 litry w turbinie.
Tyle ze nie ma juz 1100kg lecz 1410 kg. ale co ciekawe jest DSG a to sprawia ze jest procedura startu .
Adas z tego co mi znajomi donasza to szaleje combo wiec nie szkoda wozu skoro ma banana.
Na twarzy
Śmieszna sprawa bo jak było 210 koni tak jest 210. Tak samo sa 2 litry w turbinie.
Tyle ze nie ma juz 1100kg lecz 1410 kg. ale co ciekawe jest DSG a to sprawia ze jest procedura startu .
Adas z tego co mi znajomi donasza to szaleje combo wiec nie szkoda wozu skoro ma banana.
Na twarzy
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000
noo gumis, dobry odkop. fajnie ze opisales losy, ktorych nie znalismy. w tamtym roku zgubek wpadl golfu na zlot, Ciebie rowniez zapraszamy. fajnie gdybys sie pojawil.
-- Cz kwi 22, 2010 8:50 am --
gumis a tak mi si eprzypomnialo, jak sie spisywaly m-techowe poliuretany?
-- Cz kwi 22, 2010 8:50 am --
gumis a tak mi si eprzypomnialo, jak sie spisywaly m-techowe poliuretany?
-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000
SUPER !!! polecam na tor szczególnie zero ale to zero przenoszenia geometrii z dokładnością co do 2 sec!
W porównaniu do fexów znacznie głośniejsze ale bardziej odporne na zużycie (lekko wycierają metal).
Ale wiadomo kto nie smaruje ten nie jedzie
W porównaniu do fexów znacznie głośniejsze ale bardziej odporne na zużycie (lekko wycierają metal).
Ale wiadomo kto nie smaruje ten nie jedzie


