Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
Zablokowany
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

tam juz jest wszystko zdlubane. teraz wystarczy nacisnac pstryczek na apexi i podniesc doladowanie.

tylko.. znowu.. po co?
Obrazek
Awatar użytkownika
przyciaga
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1083
Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
Imię: Ania
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: przyciaga »

!markos pisze:tam juz jest wszystko zdlubane.
Tzn że juz koniec modów? Wytrzymasz tak bezprodukcyjnie? I z autkiem dostępnym dla Ciebie przez cały czas :grin: a nie stojacym u tjunera ?
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...

Pamiętaj, wymień świece.
Awatar użytkownika
STELMI
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1331
Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
Imię: Piotr
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: STELMI »

teraz będzie modził Hujdaja ;)
Gratulacje, zacny wynik na tak małym doładowaniu :)6
Awatar użytkownika
corsarz
Swój
Posty: 860
Rejestracja: 2 mar 2008, o 16:38
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Królewski Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: corsarz »

przyciaga pisze:a nie stojacym u tjunera ?
ciekawe do kiedy :twisted:
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: -=kLaRi=- »

Grubo Markosik!! przy 350KM i tym specu to musi nieźle zapinać!
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

przyciaga pisze:Tzn że juz koniec modów?
tak.
Obrazek
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: czester 1 »

no wynik robi wrazenie :0 tez obstawialem mniej czyli ok 300, a tu prosze :twisted: , oby teraz sie nie je*alo tylko jezdzilo...

noi szkoda ze do jazdym tym autem jestes uzalezniony od pogody :lol:, a klimat jaki mamy kazdy wie :-?
Obrazek
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

daloby sie na tym doladowaniu zrobic jeszcze wiecej, ale jak na takie pierwsze strojenie na rolkach, to i tak nie jest zle. jestem zadowolony, bo spodziewalem sie mniej. pozostaje wymienic trafiony silnik krokowy, dokonczyc strojenie polgazu i czekac na pogode, zeby sprawdzic jak to teraz jedzie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Staneq
Post Mistrz
Posty: 2460
Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: Staneq »

jest dobrze meen...
Było c14se
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: Fifo »

Wynik zacny, spodziewałem się większego momentu...specjalnie tak było strojone, zeby "ściąc" moment, czy tak wyszło po prostu? Przy jakich obrotach masz pełnego boosta? po wykresie wnioskowałbym, ze cos w okolicach 4tyś/obr. Na szczeście to Honda, więc zakres użytecznych obrotów spory :)
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
pajak2444
Świeżak
Posty: 88
Rejestracja: 7 lut 2009, o 12:02
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: pajak2444 »

Wg mnie wykres mocy jest lekko podkolorowany
za mało Newtonów jak na taka moc, a moc za wysoka, jak na taki zakres modyfikacji i przede wszystkim doładowanie.

Kolejna sprawa to praktycznie brak kopniecia przy wejsciu turbiny na doładowanie.
Jakie masz ustawione wartosci DUTY na apexi i dla jakiego doładowania ?
Dla porównania 300km w nissanie to 400Nm a tu Newtony pasują do mocy 250km !!
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

moc to matematyka. odpal calc.exe, to moze cos do ciebie trafi.
nie kazdy silnik produkuje taka sama moc z takiego samego momentu. znowu matematyka.

a tak w ogole, to wykres jest z painta, nie zauwazyles? w koncu place, to wymagam, wiec namalowali taki jak sobie zyczylem. powiedzialem, ze ma byc na kreskach 350 koni, to tyle wyszlo. proste, nie?
Obrazek
Awatar użytkownika
max1975
Nowy
Posty: 367
Rejestracja: 17 sie 2009, o 18:00
Imię: Max :)
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: max1975 »

!markos pisze:w koncu place, to wymagam, wiec namalowali taki jak sobie zyczylem. powiedzialem, ze ma byc na kreskach 350 koni, to tyle wyszlo
:-D :-D :-D
Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
Awatar użytkownika
bix
Nowy
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2008, o 11:53
Imię: Bartek
Model auta: Grande Punto
Silnik: 1.2
Lokalizacja: warszawa/siewierz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: bix »

pajak2444 pisze: jak na taki zakres modyfikacji i przede wszystkim doładowanie.
Chyba zapomniałeś o przynajmniej połowie tego co markos zrobił przy hondzie :)11
Była: Corsa B x12sz + LPG
Był: Rover 416
Była: Audi A6 C5 1.8T
Jest: Grande Punto 1.2
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

zapomnial tez o 3071r, ze nie wspomne o prostych obliczeniach mocy z momentu i obrotow.

no palnal tragicznie, ale jak mniemam dalej bedzie w to brnal, bo przeciez niemozliwe jest, zeby silnik, ktory produkuje tylko 320Nm mial 350 koni. to za duzo. niewazne gdzie ten moment jest i do ilu kreci sie silnik. hondy majace po 600 koni maja pewnie po 900Nm, bo przeciez z mniejszego momentu nie daloby sie wyprodukowac takiej mocy, right? no bo skoro nissan tak, a costam innego srak, no to jak honda moze inaczej? nie moze! :pig:
Obrazek
Awatar użytkownika
gtszudi
Nowy
Posty: 278
Rejestracja: 8 lut 2009, o 14:19
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: gtszudi »

ogolnie autko spoko , fajnie , jezdzi dobrze , ale ... gdzie tu humor ? :)

jak mozna , to ile wyszly koszty za wszystko ?
Mechanika Elektryka Kosmetyka Samochodowa Opel Renault SWAPy
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

nie mozna, ale ogolnie przyjmij, ze 2x tyle co myslales...

humoru jest mnostwo, szczegolnie podczas jazdy (niestety nadal na starej mapie i nizszym doladowaniu, bo nie zdazylismy jeszcze zrobic polgazu, a w miedzyczasie z*ebalo sie cos z wolnymi) tylko rece mi do ziemi opadaja jak jakis baran stawia obok zupelnie inny silnik i wymysla, ze za malo modow, za duzo mocy i moment jak na 250 koni. kalkulator na serio wyjasnia wszystkie te watpliwosci :pig:
Obrazek
Awatar użytkownika
pajak2444
Świeżak
Posty: 88
Rejestracja: 7 lut 2009, o 12:02
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: pajak2444 »

bix pisze:
pajak2444 pisze: jak na taki zakres modyfikacji i przede wszystkim doładowanie.
Chyba zapomniałeś o przynajmniej połowie tego co markos zrobił przy hondzie :)11
B18C6
- walek wydechowy B18C4
- zawory +0.5mm SUPERTECH
- podstawowa obrobka glowicy (auto-szlif)
- wtryskiwacze SIEMENS 650cc
- regulowane kola rozrzadu GOLDEN EAGLE
- filtr K&N
- turbo GARRETT GT3071R .63 a/r
- intercooler PRECISION 600hp
- alu orurowanie 2"/2.75"
- top mount SSGARAGE
- 3" uklad na 1 tlumiku
- ECU P28 + CROME


To z elementów , które wpływają na moc w tym przypadku.
wyjściowo 200km, po odprężeniu zostalo ze 160+ 0,7x160= 272, to najszybsze obliczenie bez uwzględnienia zmiany sprawności napełniania cylindrów, ale i spadku mocy ze względu na wyższą temperaturę w dolocie i zmianę układu wydechowego.
Prędkość obrotowa silnika się nie zmieniła, więc przyrost mocy związany z dodatkowym zwiększeniem obrotów odpada.
!Markos chyba ci nie staje, skoro tak się przyp...
wyluzuj i nie wyzywaj innych, bo do niczego to nie prowadzi
i czytaj wypowiedzi innych użytkowników ze zrozumieniem, a nie dopowiadasz sobie co ci najbardziej pasuje.

na pytanie odnośnie czasu zamknięcia zaworu doładowania nawet nie raczyłeś odpowiedzieć,
chociaż sam sterowałeś AVC-Ra czy na gotowe przyszedłeś i nie wiesz o co pytam?

Wali mnie to jaki stawiam obok silnik, tak długo jak silniki te pokrywają się/lub posiadają zbliżone wartości wyjściowe: pojemności, mocy, momentu, faz rozrządu ,konstrukcji itp

Zapomniałem , pewnie markowe śrubki do przykręcenia rejestracji dały dodatkowe 10km, a każda skarpetka PASSWORDa kolejne 5km
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

wiesz jaki jest obecnie stopien sprezania w tym silniku?
wiesz jaka mam temperature w ssacym?

nie zamierzam odpowiadac na zadne twoje pytania dotyczace apexi, bo cisnienie masz rozrysowane na wykresie, a idiotycznie pytasz sie o jakies kopniecie z naglego pojawienia sie doladowania.

to moze ty najpierw odpowiedz mi na pytanie jaki moment potrzebny jest w b18, zeby zrobic 430 koni. no slucham. wedlug twojej hipermatematyki bedzie to grubo powyzej 500Nm, dobrze mysle? jesli moje 320Nm powinno wyprodukowac ledwo 250hp, to - na szybko liczac - 400+hp wymaga momentu 500+, zgadza sie?

oraz czy uzyles juz kalkulatora i przeliczyles przy jakich obrotach jaki moment produkuje jaka moc? porownywanie tak roznych silnikow jest idiotyzmem. i dziwie sie, ze tego nie dostrzegasz. popatrz gdzie produkja moment, do ilu sie kreca i jakie moce z tego wychodza.
Obrazek
Awatar użytkownika
pajak2444
Świeżak
Posty: 88
Rejestracja: 7 lut 2009, o 12:02
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: pajak2444 »

CR 9,0-10,0:1 jeśli próbowałeś dmuchnąć bara
temp w dolocie +-40-45*C przy doładowaniu 0,7 na 3071
0,5 bara na wykresie 4 barowym słabo daje się odczytać
ale nadciśnienie przy 2300 jest bardzo miłym wynikiem
z 2giej strony niski Newton jest skutkiem niskiego doładowania, ale moc nadwyraz wysoka

napisz jak wysoko ustawiliście duty, żeby tak szybko startowała
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

moc jest z obrotow. powtarzam to juz trzeci raz. serio wez kalkulator, nie ma tu zadnego ataku z mojej strony, to sie liczy i powtorze znowu - to nie jest nissan.

inna sprawa, ze nadcisnienie przy 2300 to na moje oko jakas herezja, no chyba, ze na obciazeniowce tak to wychodzi.

jezdze teraz na wylaczonym apexi, doladowaniem steruje sam wg (najslabsza sprezyna, wychodzi ciut ponad 0.5 bara). nie powiem ci kiedy na ulicy wychodze z podcisnienia, bo w zasadzie nie depcze go nigdy ponizej 3500rpm.

na hamowni bylo dc 41%, docelowy boost 1 bar (w sumie nie wiem po co tak, zostalo z zeszlego roku jak robilismy mape do 1 bara). avcr to fajne urzadzenie, ale ciagle nie kumam jak ma sie jego rzeczywiste dzialanie do tego co pisze instrukcja :pig:
Obrazek
Awatar użytkownika
pajak2444
Świeżak
Posty: 88
Rejestracja: 7 lut 2009, o 12:02
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: pajak2444 »

Jak będziesz go kiedyś jeszcze dostrajał, to ustaw DC do 2500 na 90%, 3000 w zależności od wzrostu, ale w okolicach 40-50% wyjdzie, 3500 to już będą okolice 15-25% i resztę,tak by ustabilizować doładowanie
ustaw sobie to pod set B bo pewnie na A masz bara.

Jeśli masz już dotarty silnik, to póki jest pogoda pomęczyłbym autko z ustawieniami max, chyba, że typowo pod czas robisz auto to poświęciłbym z godzinkę na regulacje progresji, tak aby autko przyspieszało na 2 i 3 bez rwania przyczepności.
AVC-R to bardzo kumate urządzenie, a doładowanie w zależności od biegów przy ściganiu bardzo się przydaje.
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

na brak trakcji nie narzekam, moc rozwijana jest bez jakichs strzalow, poza tym umowmy sie - jak paluje, to raczej nie schodze ponizej 5000rpm :grin:
umowa byla na 350hp i ani konia wiecej. jesli w ogole cos dalej powalczymy, to dopiero w przyszlym sezonie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: Porszak »

co to jest dc? :D
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
przyciaga
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1083
Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
Imię: Ania
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: przyciaga »

Porszak pisze:co to jest dc? :D
Ty pytasz o jedną kwesię, a dla mnie cała wymiana postów między markosem a pająkiem jest czarną magią :grin: Kurcze jaka to trzeba mieć wiedze żeby brać sie za tjuny :grin:
Ważne że auto sprawia frajdę właścicielowi :)2
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...

Pamiętaj, wymień świece.
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: Fifo »

Porszak pisze:co to jest dc? :D
duty cycle
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

przyciaga pisze:Ważne że auto sprawia frajdę właścicielowi :)2
ze tak powiem.. ch*j, a nie sprawia.. fajna pogode mamy :-?
Obrazek
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: czester 1 »

to teraz zle ze wyszlo tak duzo :lol: ?

czas sie chyba przyzwyczaic do takiej pogody co? za pozno troche odebrales, teraz to tylko kilka godzin dobrej przyczepnosci w pogodne dni :lol: , jesien juz prawie mamy :zakrecony:

pozostaje czekac na nastepny sezon lub auto na lawete i na poludnie...















europy :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

czester 1 pisze:to teraz zle ze wyszlo tak duzo :lol: ?
alez ty czasem bzdury pierdzielisz czester.. ten samochod nie nadaje sie do jazdy w jakakolwiek inna pogode niz sucho/ladnie. tak z zasady. z kilku powodow. niekoniecznie z powodu mocy jaka generuje. jest cos takiego jak srodkowe pozycje pedalu gazu i wtedy daje sie jechac nawet takimi furami, ktore maja po 600 koni. tak? :zakrecony:
czester 1 pisze:czas sie chyba przyzwyczaic do takiej pogody co?
nie musze sie do niczego przyzwyczajac. do jazdy na codzien i w kazda pogode mam inny samochod. dalej bzdury gadasz.
czester 1 pisze:za pozno troche odebrales
za pozno mi go oddano, a nie za pozno odebralem. gdyby wszystko bylo zgodnie z planem, to jezdzilbym nim od czerwca. ale nie poszlo.


narzekam tylko, ze pada deszcz, a nie, ze samochod nie nadaje sie do jazdy poza sezonem. pomine juz fakt, ze gdybym chcial zapie*dalac w taka pogode, to bylbym idiota :pig:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sznaps
Nowy
Posty: 220
Rejestracja: 13 lis 2004, o 00:28
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

Post autor: Sznaps »

też mam autko do zap...alania które wystawiam na pojeżdżawki tylko jak jest sucho a na codzień jeżdżę dupowozem. Co w tym złego? Poza tym nie ma sensu takim autem nawet próbować cokolwiek na mokrym bo w rezultacie jest się wolniejszym od słabych autek nad którymi po prostu łatwiej zapanować a tu lekkie uchylenie pedału za mocno i kółka mielą szpera nic nie pomoże na mokrym.
Zablokowany

Wróć do „Nasze Projekty”