Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Tutaj umieszczamy opisy aut nie spełniających założeń forum Nasze Projekty
Awatar użytkownika
kamiloooo
Post Mistrz
Posty: 2168
Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
Imię: Kamil
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: WYBÓR KIERUNKU MODYFIKACJI

Post autor: kamiloooo »

Obrazek
Awatar użytkownika
maximo
Nowy
Posty: 367
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 17:06
Imię: Dariusz
Lokalizacja: Rybnik
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: maximo »

czytam temat i :grin:

Jarasz sie jak żyd w piecu jakimiś gównianymi kołami które nie przypasują pod cc zamiast poszukać ładnych felg w 16 calach i założyć na to normalną opone typu 195/45 odpowiednia szerokosć i offset i nawet przy tej zastraszająco wielkiej glebie -40 nic nie będzie tarło a auto będzie wyglądało, przynajmniej okej.
Obrazek
Bagged c20rsa on DrIIIve
Awatar użytkownika
pedro86
Świeżak
Posty: 39
Rejestracja: 28 kwie 2012, o 20:55
Imię: Piotr
Lokalizacja: Katowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: pedro86 »

1. Nie kupuje na allegro.
2. Myślałem o nowych felgach a nie używkach. Nie produkuje się tego typu unikalnych felg jak np Borbet z szerokim rantem itp. W sklepach internetowych brak tego typu NOWYCH felg. Bez sensu.

Do Allegro nie mam zaufania i tego typu stron. Wolałbym nówki. Ale faktycznie z drugiej strony może troche głupio kupować nowe stalówki po to, by je przerabiać :-? . Jak myślicie?

Tyle, że jak się nadzieje na nieuczciwego, felgi będą krzywe itp to wogóle bez sensu. To już chyba lepiej nie ryzykować i nowe kupić.

Kamilooo - Jak wsadze 16x8 koło to strasznie zmule Corse 1.0 przecież prawda? Nie wiem na ile, jeśli tylko troszkę, to może jest sens takie wkładać. Choć i tak będzie problem znaleźć NOWE.

TA CORSA PONIŻEJ MI SIĘ SUPER PODOBA I TAKĄ BYM CHCIAŁ ALE NIE WIEM, CZY NA MOJE AUTO I NA -40 BEDZIE OK, STĄD MOJE VIRTUALNE TUNINGI BYŁY NA TRZYNASTKACH.

Ideał: 16x8 195/45/r16's ET-32 (tylko nie wiem czy to jest "32" czy "-32"
Obrazek
Myślisz MAXIMO, że ta Corsa przy takich parametrach i obniżeniu max -40 bezproblemowo będzie jeździć i czy tak będzie wyglądać jak na zdjęciu? Raczej wątpie :( a jeździć na zwykłych 16 calach bez rantu to wole duży rant i 14 cali.
BREWKOM, LEXUS LOOK`OM, KARYKATURALNYM DOKŁADKOM MÓWIĘ STANOWCZE NIE. Toleruję tylko oryginalne zamienniki zderzaków (lub do złudzenia przypominające oryginalne)... z małymi wyjątkami odnośnie Corsy B.
Awatar użytkownika
kamiloooo
Post Mistrz
Posty: 2168
Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
Imię: Kamil
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: kamiloooo »

za duzo chcesz naraz a za malo chcesz od siebie dac...
to zle bo uzywane, to zle bo na allegro to za waskie, to za stare, tu nie ma rantu...to za drogie...
okresl moze sobie najpierw budzet
nie znam sie na C ale 16x8 to chyba za wiele, a chcesz rant to zaloz na to opone 165/50/16 i bedzie jezdzi jak 1.0, bedzie wygladac super, ale znowu nie wjedziesz na kraweznik bo sie zepsuje :lol: :lol:
zostaw serie i nie kombinuj :diabel:
Obrazek
Awatar użytkownika
pedro86
Świeżak
Posty: 39
Rejestracja: 28 kwie 2012, o 20:55
Imię: Piotr
Lokalizacja: Katowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: pedro86 »

165/50/16 nie będzie wyglądać super przy delikatnym obniżeniu. Nie ładnie śmiać się z moich dylematów :( . Pisałem, że nie kupuje w allegro. Ale jak nie będzie wyjścia to się pomyśli i nad tym.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2012, o 15:01 przez pedro86, łącznie zmieniany 1 raz.
BREWKOM, LEXUS LOOK`OM, KARYKATURALNYM DOKŁADKOM MÓWIĘ STANOWCZE NIE. Toleruję tylko oryginalne zamienniki zderzaków (lub do złudzenia przypominające oryginalne)... z małymi wyjątkami odnośnie Corsy B.
Awatar użytkownika
kamiloooo
Post Mistrz
Posty: 2168
Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
Imię: Kamil
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: kamiloooo »

a jakie obnizenie i jaka opona bedzie wtedy dobra wg ciebie?? ta za szeroka, za ta niska....
ani troche sie nie smieje, tylko nie wiesz sam czego chcesz, chcialbys by wygladaly mega super opony z felgami, zeby auto nie stracilo mocy i zeby jeszcze dalo sie jezdzic na co dzien jak na zimowce.. nie da sie
cos za cos... 13 na balonie na pewno fajnie nie wyglada w corsie c, chyba ze jako zimowa felga z koplakiem :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
maximo
Nowy
Posty: 367
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 17:06
Imię: Dariusz
Lokalizacja: Rybnik
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: maximo »

Musisz mieć spory portfel skoro chcesz kupować nowe koła, nic nie chce mówić ale wydajesz mi sie zajebiscie nieogarnięty :-D No ale od tego jest forum zeby pomóc.
Na moim przykładzie, kupiłem felgi na allegro, felgi sa z 91 roku 2 nie trzeba było wyważać, dwie delikatnie, na 7 calach siedzi 165 wszystko sie mieści i jest naciąg, więc jeżeli chcesz koła do siebie to też możesz spokojnie poszukać używanych alu gdzieś u nas na śląsku, jak się boisz to jedziesz osobiście i u wulkanizatora sprawdzasz czy sa proste. Teraz offset felgi, im większy bym lepiej, bo istnieje coś takiego jak dystans copozwala tak poustawiać koła względem nadkoli żeby było idealnie. Na przykładowe 16/7 wrzucasz 165/45 i jest naciąg. Czyli kwestie zakupu prostych felg z dobrym offsetem i naciągu masz rozwiązaną. Teraz zawieszenie. Masz już koła, wsadzasz na auto patrzysz ile masz szpary między oponą a nadkolem są 3-4 cm to szukasz - 40 jest więcej to wsadzasz -60, co sie będzie miało dotrzec to sie dotrze ew sam wyszlifujesz i nie będzie tarło. Kupisz cały kit razem z amortzatorami to będzie twardziej, mniej się będzie uginać czyli prawdopodobieństwo przycierek będzie mniejsze. Nie widze kompletnie żadnego problemu z dograniu samochodu z kołami więc nie wiem o co ten cały raban.
Obrazek
Bagged c20rsa on DrIIIve
Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: Bear_ »

Dobrze prawi... Polać mu...

Ja osobiście dawno nie widziałem już nikogo z takim zasobnym portwelem, kto chcialby szukać nowych felg typu BORBET itp... Stary to by było więcej warte jak to Twoje toczydło...

Ja już sprzedałem i kupilem na allegro tyle kompletów kół, że nawet tego nie pamiętam... A jak okaże się, że jest krzywa... CO Z TEGO !!?? Jeśli nie pęknięta a kupiona w dobrej kasie to płacisz 70-100 i masz wyprostowane... A to i tak już mocno naciągnięte ceny... jak przedupilem przez krawężnik i gość mi wziął za wyprostowanie rantu w borbecie jakoś 35-40 zeta... Fakt lata już do niego jeżdżę...

Co do koła... Przykro mi kolego ale ta felga na ten ciemnej CC to jest max 15x7 i ni chuj więcej... 8J nigdy w życiu by tak na tym aucie nie leżało... Dodatkowo ma zrobiony naciąg pewno z jakiegoś nietypa jak choby wspomniane przez maximo nankang ns-2 powiedzmy w tym 165/45/15 - robi wrażenie w chuj szerokiej felgi...

Do tego pewnie jakoś wydystansowana lekko - również maximo o tym wspominał i masz efekt...

Po za tym musisz się zdecydować, albo komfort i będziesz wjeżdżał na 15cm krawężniki albo gleba i koło... albo rybki albo wiadro...

Niestety ale auto w dół, twardy zawias i niski profil zobowiązuje do nauki jazdy od podstaw i nowego poznania auta...

Po za tym co Cię boli 1.0... jak będziesz na glebie z dobrym kołem to i tak nie pozapierdalasz po naszych pieknych drogach...

Ja jeździlem ponad 5 lat max na glebie na szerokim kole na profilu 40 w dodatku w naciągu... I jeździlem normalnie, dynamicznie... Po prostu jadąc swoim autem wiesz czego musisz unikać i na co je stać... gdzie wjedziesz, co zgarniesz pod autko jak leży na drodze (mało takich rzeczy było :pig:) i tyle...

Nie ma, że boli... Nie pogodzisz wyglądu z komfortem... No chyba, że se kupisz M5 czy coś... To luzik...

A jak już na siłę szukasz kompromisu to kup se jakie allesio czy inny badziew (kupisz nowe) w rozmiarze 14" i na to zapnij se opone 175/65-70 R14 i gra... masz nówka sztuka alu, masz profil i jeździsz...
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
Awatar użytkownika
pedro86
Świeżak
Posty: 39
Rejestracja: 28 kwie 2012, o 20:55
Imię: Piotr
Lokalizacja: Katowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: pedro86 »

Hmm no nie wiem... wydawało mi się że te wymiary byl prawdziwe, chyba że te wymiary to były jego PLANY na przyszłość. Nie pamiętam ale dziękuję za jakieś porady Bear_...

Dopiero zaczynam, więc jestem zielony. Ale mimo to nie chcę kupować felg i opon a potem dopiero się martwić o zawias. Wolę zadawać pełno pytań niż potem się załamać, że źle kupiłem. Choć to są dopiero plany. Nowe koła miałem na myśli głównie stalowe. 16 cali z rantem będą mega drogie wiadomo - po prostu pisząc, że nie ma takich nowych wyraziłem swoje niezadowolenie, a nie że mam tak syty portfel.
Gwintu bym nie chciał i przeróbek w nadkolach. Więc jak kupie jakieś 16`` koła i sie okaże że szpara jest na 60mm no to mam zonka - gwint potrzebny. Dlatego kombinuję ze stalówkami i faktycznie 14 cali lepiej wyglądałoby od 13 baloniastych. Nie trzeba byłoby robić przeróbek w nadkolach, wystarczy delikatne obniżenie, aby to ładnie (jak dla mnie) wyglądało, niska cena to też duży plus. Póki co nie chce drastycznych zmian. Zależy mi na rancie, jako takim naciągu i lekkim obniżeniu i żeby było jak najmniej problemów technicznych z tym zwiążanych. To jest dla mnie najważniejsze. Po zrobionym VT uważam, że da się to osiągniąć. A te mattigi wyglądają szczurkowo na corsie C, przynajmniej na moim VT. Z boku może nie są najpiękniejsze, ale te lekko z tyłu fajnie wyglądają w odpowiednich kolorach. Wydaje mi się, że lepiej 14 cali z RANTEM niż 16/7 i dezent.

Allesio? bez rantu to będzie zbyt pospolicie ;). Wole stal i rant hehe. No albo borbet E 15x7. Ale mam wymagania co? Wybaczcie za te ambiwalencje. Za mało praktyki i się gubię :(
BREWKOM, LEXUS LOOK`OM, KARYKATURALNYM DOKŁADKOM MÓWIĘ STANOWCZE NIE. Toleruję tylko oryginalne zamienniki zderzaków (lub do złudzenia przypominające oryginalne)... z małymi wyjątkami odnośnie Corsy B.
Karczo_27
Nowy
Posty: 274
Rejestracja: 2 wrz 2010, o 21:18
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: Karczo_27 »

Dlatego kombinuję
No właśnie i w tym cały problem... kombinujesz jak koń pod górę zamiast zdać się na sprawdzone projekty i porady kolegów... Jak sam mówisz jesteś zielony, a chciałbyś uzyskać niewiadomo jaki efekt własnymi siłami... Problem z dobrym kołem dotyczy lub dotyczył każdego pasjonata samochodów i uwierz mi że nie wyczarujesz nic bardziej zaje****go niż to co doświadczeni i obyci w temacie już osiągnęli. Forum jest po to żeby pomagać, ale co to da skoro wszyscy próbują ci wytłumaczyć jak wygląda sprawa a ty dalej swoje...
Awatar użytkownika
pedro86
Świeżak
Posty: 39
Rejestracja: 28 kwie 2012, o 20:55
Imię: Piotr
Lokalizacja: Katowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: pedro86 »

Rozumiem Karczo. Najpierw sam musze wiedzieć dokładnie czego chcę. Już podkulam ogon :-P . No nic, coś może w końcu dopasuję. Będę się opierać na przekroju setupów sprawdzonych. Tak jak wiem, że 13x7 175/65 pasuje WYMIAROWO do delikatnego obniżenia, to tak postaram układać wymiar obręczy i naciąg opony aby ogólny rozmiar koła był jak najbardziej zbliżony. Ewentualnie potem delikatnie zniwelować prześwit dopasowując sprężyny max do -40. Uf wreszcie coś konkretnego napisałem :-P.

Przy okazji - gdzie jest coś takiego jak przycisk "pomógł"? :-?
BREWKOM, LEXUS LOOK`OM, KARYKATURALNYM DOKŁADKOM MÓWIĘ STANOWCZE NIE. Toleruję tylko oryginalne zamienniki zderzaków (lub do złudzenia przypominające oryginalne)... z małymi wyjątkami odnośnie Corsy B.
Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: Bear_ »

W tematach działu technicznego ? :-?

Oj mistrzu... Ja co do jednej z powyższych wypowiedzi powiem Ci parę rzeczy...

1) gwint nie musi być twardy i niewygodny...
2) jak Ty sobie wyobrażasz kupić zawias co by był już lansik czy coś a potem dopiero koło ?
W tym momencie myślisz od dupy strony... Kupujesz koło drogi kolego a poźniej do tego koła musisz sobie dobrać zawias tak by było ok... Bo co... Zapodasz sobie -60 a okaże się, że koło które kupisz potem wypierdoli Ci blotnik w kosmos...

To jest opcja kit'u oczywiście bo przy gejwindzie Cie to wali... Balansujesz sobie zawiechą jak chcesz...

Kolejna rzecz to każda opona, która w jakichs standardowych rozmiarówkach ma profil 65 będzie wyglądała z dupska nawet jak byś obuł ją na zlote fele...

Jak chcesz już jeździć na 7" to weź se chlopie poszukaj jakichś 15" w fajnej fakturze i nabij na to 175/50 R15... Bedziesz miał bezpieczny profil, opona nie wyciągnie się w trapezie ale przynajmniej będzie w lekkij tendencji (byle nie balon), a szerokość dobra do tej calówki felgi a i silnik da sobie radę z tym kołem...

Proste jak świński ogon :-?

A tu tak gratis ode mnie...

16"x7" Speedline Turini
195/45/16 Yokohama S Drives
Standard Speedline Silver (Nice flakes in it)
ET40 on Standard Suspension

Obrazek

exip wheels.
15x7 et 38 + 20mm spacers. (et 18)
165/50/15 stretch.
white centers. not paint code.
polished dish.
then all the way down on FK silverline coilovers.

Obrazek

15" schmidt modern line
toyo proxies 195/45/15
35mm front 40mm rear drop

Obrazek
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
Awatar użytkownika
pedro86
Świeżak
Posty: 39
Rejestracja: 28 kwie 2012, o 20:55
Imię: Piotr
Lokalizacja: Katowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: pedro86 »

Ładne przykłady. Dzięki wielkie, bo właśnie myślałem nad 15x6,5 et35 z oponą 165/50:
http://www.tyrestretch.com/6.5_165_50_R15/
http://www.ladnefelgi.pl/product-pol-21 ... ancer.html
Źle mnie zrozumiałeś. W życiu bym nie kupował najpierw sprężyn a potem kół. Po prostu chodziło mi o to, żeby najlepiej od razu jakbym przewidział jakie obniżenie będzie potrzebne. Nie mam tu na myśli czy -30 czy -40, bo to faktycznie dopiero w przymiarce wyjdzie, ale chodzi bardziej ogólnie czy wystarczy spręzyna czy wyjdą tak duże różnice, że będzie potrzebny gwint.

Bo niby na willtheyfit koło 15x6,5 165/50 r15 + dystans 2cm podobnie jest wysokie jak 175/65 r13. Ale na fotach od Ciebie 165/50 koleś max obniżył gwint, żeby to jakoś wyglądało. Opieranie się na willtheyfit może być więc zgubne :( i kupie taki naciąg, że nie zostanie mi nic innego jak gwint na maxa skręcony :placz2: .

Dla bezpieczeństwa lepiej na fotkach się opierać. 195/45 wydaje się kompromisem między brakiem naciągu a zbyt ryzykownym naciągiem.
http://www.tyrestretch.com/6.5_195_45_R ... 15.jpg.php

Dobra, jedna kwestia załatwiona :) Chyba każdemu tutaj powinienem dać pochwałę za cierpliwość :oko:

Bear_ pisze:1) gwint nie musi być twardy i niewygodny...
A znacie jakieś konkretne "wygodne" gwinty? (Tylko nie mówcie, żebym wywalił sprężyny to będę mieć wygodnie ;)). Pytam tylko. Może się przekonam jeszcze do gwintu a wtedy wogóle nie będzie problemu ;). Może różnica w twardości będzie niewielka pomiędzy jakimiś sprężynami a konkretnym gwintem to wtedy wiadomo, że lepiej dać gwint i się nie przejmować obniżeniem.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2012, o 15:58 przez pedro86, łącznie zmieniany 1 raz.
BREWKOM, LEXUS LOOK`OM, KARYKATURALNYM DOKŁADKOM MÓWIĘ STANOWCZE NIE. Toleruję tylko oryginalne zamienniki zderzaków (lub do złudzenia przypominające oryginalne)... z małymi wyjątkami odnośnie Corsy B.
Awatar użytkownika
master1201
Nowy
Posty: 166
Rejestracja: 4 sie 2010, o 13:43
Imię: Maciej
Lokalizacja: Śląsk - Strzyżowice !
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: master1201 »

Gwint czy twardy czy miekki to kwestia gustu, ja jezdze na ta technixie i 195/50 r15, dla mnie ok a co ktos jedzie ze mna to mowi ze twardo takze jak kto lubi. Najlepiej jakbys mial mozliwosc sie przejechac na gwincie i wtedy elegancko bedziesz wiedzial z czym to sie je :D
Karczo_27
Nowy
Posty: 274
Rejestracja: 2 wrz 2010, o 21:18
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: Karczo_27 »

To może najpierw powiedz w jakich przedziałach cenowych mamy się wypowiadć :D
Bo jak narazie to jest błądzenie we mgle, najlepiej określ górny pułap siana jakie chcesz na to wydać, a dostaniesz konkretne odpowiedzi i propozycje...
Trafiłeś na konkretne forum, wiele ludzi tutaj ma duże doświadczenie, a nie tylko "bo czytałem tutaj" "bo widziałem tam", więc jeśli chcesz konkret to my również chcemy konkretów od Ciebie :)2
Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: Bear_ »

Karczo_27 pisze:To może najpierw powiedz w jakich przedziałach cenowych mamy się wypowiadć :D
Bo jak narazie to jest błądzenie we mgle, najlepiej określ górny pułap siana jakie chcesz na to wydać, a dostaniesz konkretne odpowiedzi i propozycje...
Trafiłeś na konkretne forum, wiele ludzi tutaj ma duże doświadczenie, a nie tylko "bo czytałem tutaj" "bo widziałem tam", więc jeśli chcesz konkret to my również chcemy konkretów od Ciebie :)2
W gwoli konkretów :P ... i jest konkretnie :grin:

Obrazek

Tu też

Obrazek


Ogółem to nie ma pier**lenia... A... NA GLEBE SU*E :grin: :pig:
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
Awatar użytkownika
pedro86
Świeżak
Posty: 39
Rejestracja: 28 kwie 2012, o 20:55
Imię: Piotr
Lokalizacja: Katowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pedro Corsa C 1.0 - prezentacja, plany i pytania

Post autor: pedro86 »

Fajnie nisko ale wygląd obrzydliwy tej 5ciodrzwiówki :pig:


Pułap cenowy? 1500? 2000? Nie kupuje jutro, za tydz. za miesiąc ani pewnie za 5 miesięcy. Nie mam noża na gardle w stylu mam koła obcierajace okropnie i na już musze skompletować zawias, żebym mógł wogóle jeździć i moge na to przeznaczyć X zł. Znacie coś komfortowego, lepszego jakościowo za 3 tyś to też śmiało polećcie (byle bez przesady hehe). Czasem lepiej dłużej pooszczędzać i mieć coś lepszego jeśli różnica jest mocno zauważalna.
Mam czas, więc wolę za wczasu nasiąknąć wiedzą i mieć już jako takie pojęcie.

Wyczytałem że mts technik nawet komfortowy:

A niektórzy prawią, iż FK jest najlepszy na polskie drogi. A KW ponoć jeszcze lepsze ale, że to już jest lepsza liga i wiadomo droższe :) .
BREWKOM, LEXUS LOOK`OM, KARYKATURALNYM DOKŁADKOM MÓWIĘ STANOWCZE NIE. Toleruję tylko oryginalne zamienniki zderzaków (lub do złudzenia przypominające oryginalne)... z małymi wyjątkami odnośnie Corsy B.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Auta”