uklad ssacy da sie z 3.0 wcisnacSTELMI pisze:c20xe turbo pisze:Bo i tak by musiał z 2,5 zakładać miskę, smoka i układ ssący, więc i tak musiał 2,5 najpierw kupić, żeby mieć te części
![Wink :oko:](./images/smilies/wink.gif)
![Tongue :-P](./images/smilies/tongue2.gif)
uklad ssacy da sie z 3.0 wcisnacSTELMI pisze:c20xe turbo pisze:Bo i tak by musiał z 2,5 zakładać miskę, smoka i układ ssący, więc i tak musiał 2,5 najpierw kupić, żeby mieć te części
zapomniałem dodać kolektory wydechowekamiloooo pisze:uklad ssacy da sie z 3.0 wcisnacSTELMI pisze:c20xe turbo pisze:Bo i tak by musiał z 2,5 zakładać miskę, smoka i układ ssący, więc i tak musiał 2,5 najpierw kupić, żeby mieć te częściprzynajmniej do A wiec do B tym bardziej
Jak udało ci się zmieścić taką dużą skrzynię :0luke86 pisze:A ja mam takie pytanie dlaczego akurat wybór padł na skrzynię F18?
Ja w swojej CB mam skrzynię F25 i z tym silnikiem wydaje się trochę krótka.
U mnie prędkościomierz bierze sygnał z sterownika ABS tak więc w moim wypadku wyjście na linkę zostaje niewykorzystane.luke86 pisze:U mnie problemem jest brak wskazań prędkości. Skrzynia F25 nie ma wyjścia linki prędkości a ja w CB mam licznik na linkę.
luke86 pisze:Aby nie zaśmiecać tematu kolegi zakładam własny. Dodatkowo może ktoś pomoże rozwiązać mój problem.
BędziePorszak pisze:bedzie atak na 200KM?
Listwa wtryskowa ma typowe przyłącze manometru, więc obyło się bez kombinacji.Porszak pisze:ten regulator ciśnienia to jakis chinol, da sie manometr do niego dokrecić bezposrednio czy coś trzeba kombinować?
a co to jest x25xei?? i500??yosh pisze:Mam cały komplet , i faktycznie wzniosy na wydechowych też są wyższe.
Poszperałem trochę w necie i znalazłem ciekawą tabelę
[ Obrazek ]
Nie jestem pewien , ale wydaje mi się że w x25xei był montowany komplet wałków od 3litrówki , MSD miały tylko ssące z wzniosem 10mm.
Tak, x25xei to i500,czy MSD. Pamietaj o zmianie reglatora cisnienia paliwa,bo nawet przy obecnym setupie jest za malyi masz za ubogo. Z tego co pamietam przy walkach z 3.0 przydalby sie 4-ro barowykamiloooo pisze:a co to jest x25xei?? i500??yosh pisze:Mam cały komplet , i faktycznie wzniosy na wydechowych też są wyższe.
Poszperałem trochę w necie i znalazłem ciekawą tabelę
[ Obrazek ]
Nie jestem pewien , ale wydaje mi się że w x25xei był montowany komplet wałków od 3litrówki , MSD miały tylko ssące z wzniosem 10mm.
bo msd wersja i500 tyle ze angielska
W sieci jest sporo informacji , niestety większość to bzdury , a jak się czyta to wszystko to nie wiadomo komu wierzyćkamiloooo pisze:a co to jest x25xei?? i500??
bo msd wersja i500 tyle ze angielska
jka ma deta to chyba nie jest konieczne wyzsze cisnienie? ja jesli miałbym cisnienie podnosić to szukałbym regulatora seryjnego na 3,5bar, oczywiscie jesli tyle wystarczy. seria tania i wiadomo ze bedzie działać.STELMI pisze: Pamietaj o zmianie reglatora cisnienia paliwa,bo nawet przy obecnym setupie jest za malyi masz za ubogo. Z tego co pamietam przy walkach z 3.0 przydalby sie 4-ro barowy
i500 ma fabrycznie większy regulator od zwykłego x25xe, więc to nie mój wymysł. Do tego - 100% fabrycznych V-ek ma za ubogo.Porszak pisze:jka ma deta to chyba nie jest konieczne wyzsze cisnienie? ja jesli miałbym cisnienie podnosić to szukałbym regulatora seryjnego na 3,5bar, oczywiscie jesli tyle wystarczy. seria tania i wiadomo ze bedzie działać.STELMI pisze: Pamietaj o zmianie reglatora cisnienia paliwa,bo nawet przy obecnym setupie jest za malyi masz za ubogo. Z tego co pamietam przy walkach z 3.0 przydalby sie 4-ro barowy
W tym cała rzecz , wałki nie są takie same , wszystkie ssące różnią się fazą rozrządu.STELMI pisze:różnica we wzniosie na każdym wałku to 1mm. Wszystkie wałki z danego kompletu są dokładnie takie same, a jedyne różnice są w kołach pasowych.
Regulator ciśnienia trzeba zmienić i to koniecznie , po korekcji co prawda wszystko chodzi ale przy 5tyś komp wywala błąd zbyt wysokiego napięcia przepływki ,STELMI pisze:Zmień regulator ciśnienia paliwa na 4 barowy jeszcze![]()