c25xe project

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
yosh
Nowy
Posty: 425
Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
Imię: yosh
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

c25xe project

Post autor: yosh »

Witam

Projekt powoli dobiega końca, więc czas najwyższy pokazać do czego przyczyniło się miedzy innymi forum corsasport. :-D

Pięć lat temu kupiłem corsę b 1,4 z 94 roku z silniczkiem c14nz .
Silnik zaczął kopcić olejem, więc zastąpiłem go silnikiem (e16sei), i apetyt zaczął rosnąć.
Pomysłów było całe mnóstwo , jednak gdy obejrzałem kilka projektów z v6, nie miałem wątpliwości co będzie pod maską mojej corsy.

Swap zacząłem od zakupu ładnego autka, i po roku poszukiwań udało się znaleźć ładnego opelka:
: CORSA B X12XE
rok: 1998

Wyposażenie:

- klimatyzacja
- elektryczne wspomaganie kierownicy
- ABS
- 2X airbag

Obrazek

Po roku zakupiłem angielską (Wectre B) z silnikiem x25xe.

Obrazek

No i się zaczęło :D

Demontaż obydwu aut.

Obrazek Obrazek

Następnym zakupem była skrzynia f18 od diesla z dłuższymi przełożeniami.

Obrazek

Sprzęgło i zamach od c20xe.
Obrazek

Parę nowych zabawek.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Łożyska :60x35x37

Obrazek
Wewnętrzna średnica łożyska jest większa od serii, a więc na piastach po toczeniu będzie milimetr więcej :-D

Nowy termostat.
Obrazek

Piasty po obróbce.
Obrazek Obrazek Obrazek

Dystans skrzyni wykonany z aluminium.

Obrazek Obrazek Obrazek

Pierwsze przymiarki silnika i ustawianie słupka do pionu.

Obrazek Obrazek Obrazek

Łapy skrzyni i silnika:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Przed montażem komora poszła pod prysznic.

Obrazek

Montaż łapy drążka reakcyjnego silnika.
Drążek był niemałym wyzwaniem.
Oryginalny łącznik został wycięty, a poduszki drążka zostały wtłoczone w dorobiony uchwyt.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Ostatnie przymiarki i przeróbki wodzika biegów.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Kolektor wylotowy tylni, to było wyzwanie :-?
Dopiero po rozcięciu zrozumiałem dlaczego został wykonany z nierdzewki , a nie z żeliwa jak to ma miejsce w przypadku kolektora przedniego.
Obrazek

Kolektor jest w podwójnym płaszczu, a elementy są tłoczone z dwóch warstw blachy.
Zakup kolejnego kolektora od c25xe okazał się być bardziej trafny, przynajmniej jest tłoczony z jednej warstwy blachy.
Na pierwszym kolektorze nauczyłem się spawać nierdzewkę, a drugi wyszedł tak :D

Obrazek Obrazek Obrazek

Wymiana rozrządu i zimerów , a potem już tylko poskładać.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Silniczek w komorze :-D

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Fotek jeszcze sporo więc będzie tego więcej. :-D
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, o 18:02 przez yosh, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: Bear_ »

Fajnie, że kolejna V-ka zawitała na forum...

A co z hamulcownią ? Na przód jakieś 256 ? Więcej ? bo chyba nie seria ???

Co z tylnymi heblami ? Elektryka już ogarnięta ? Chce grać ten silnik pod maską... ?

Powodzenia przy finale i czekam na resztę fotek i filmy z odpalenia i jazdy :)
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
Awatar użytkownika
STELMI
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1331
Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
Imię: Piotr
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: STELMI »

auto fajne, ale oprócz tych części proponowałbym zainwestować jeszcze w słownik
c-77
Nowy
Posty: 104
Rejestracja: 27 lis 2009, o 11:30
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: c25xe project

Post autor: c-77 »

Bardzo podoba się mi rozwiązanie łap silnika do mocowań w corsie-bardzo dobry początek
Oby tak dalej! :D
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: Porszak »

Nieżle, dawno nie było tyle fotek do oglądniecie. Wyglada na przemyslane działanie i dlatego mi się podoba.
Pytanie o heble bylo, to ja zapytam kiedy beda jakies mody w silniku :-P . walki z x30 np.
dołozenie tego drazka reakcyjnego to swietny pomysl, a brakuje tego w kazdym silniku w corsie.
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
yosh
Nowy
Posty: 425
Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
Imię: yosh
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: yosh »

Bear_ pisze:Fajnie, że kolejna V-ka zawitała na forum...

A co z hamulcownią ? Na przód jakieś 256 ? Więcej ? bo chyba nie seria ???

Co z tylnymi heblami ? Elektryka już ogarnięta ? Chce grać ten silnik pod maską... ?

Powodzenia przy finale i czekam na resztę fotek i filmy z odpalenia i jazdy :)

Tarcze wentylowane 256 od kadetta GSI.
Zaciski również od kadzia, wypiaskowane i pomalowane.

Obrazek Obrazek

Tylne heble pozostaną w serii, ale na pewno będą zaopatrzone w nowe szczęki brembo.
Bębny nie są pokrzywione więc zostaną tylko odnowione, ewentualnie dam je do skrobnięcia na tokarce.

Elektryka od c25xe bez imo.
Silnik już gada, a na prowizorce nawet co nieco pośmigałem :-D

Pierwsze odpalenie
Obrazek

Obecnie elektryka jest dopasowywana do komory silnika :D

-- 19 lut 2012, o 17:07 --
STELMI pisze:auto fajne, ale oprócz tych części proponowałbym zainwestować jeszcze w słownik
Jak widać nocne tworzenie postów nie zawsze idzie w parze z ortografią i interpunkcją :grin:

-- 19 lut 2012, o 17:19 --
Porszak pisze:Nieżle, dawno nie było tyle fotek do oglądniecie. Wyglada na przemyslane działanie i dlatego mi się podoba.
Pytanie o heble bylo, to ja zapytam kiedy beda jakies mody w silniku :-P . walki z x30 np.
dołozenie tego drazka reakcyjnego to swietny pomysl, a brakuje tego w kazdym silniku w corsie.

Po ogarnięciu elektryki będzie strojenie, na pewno parę kucy przybędzie.
Co do wałków z (3.0v6) owszem, chodzi mi to po głowie, jednak najpierw muszę doprowadzić wszystko do porządku :)
Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: Bear_ »

Dobre to jest :) Jak już wspomnieli wyżej - widać, że podchodzisz solidnie do tematu także ja osobiście liczę na fajny projekt na naszym forum :)

Ile masz tam miejsca od grodzi ? Nie trzeba było jej ruszać ? Siłownik ruchu wzdłużnego utrzyma motor co by nie uderzał ? A jak na dole ? Ile do ziemi ? Bo pamiętam, że kamilooo jak wkładał x30xe to żeby nie ruszać maski silnik powiesił stosunkowo w dole... A po tym fakcie fotka od dołu wyglądała co najmniej imponująco :-D 8) :pig:

Powodzenia :) Ja czekam na dalsze foty...
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
yosh
Nowy
Posty: 425
Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
Imię: yosh
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: yosh »

Po podwieszeniu silnika na tylnej łapie i ustawieniu w pionie okazało się że szczeliny przy obudowie rozrządu są jednakowe, to znaczy ta między grodzą i pasem przednim.
Takie z resztą było założenie, ustawić pion, linię i zobaczyć co będzie do wycięcia.
Na szczęście w tym wypadku obyło się bez wycinania.
Tylna łapa wisi jeszcze na seryjnej nie utwardzonej poduszce, nic nie obija mimo że trochę dymu z opon już poszło :-D

Obrazek
Ta szczelina po wstawieniu utwardzonej poduszki powinna jeszcze odrobinę się zwiększyć.

Grodź jednak trzeba było wyciąć przy przepustnicy kolektora.
Obrazek Obrazek

Musiałem jeszcze wykonać nowy uchwyt linki gazu, bo seryjny na pewno by obijał grodź, ten dorobiony jest zawieszony nieco niżej i bardziej przylega do kolektora.
Obrazek

Prześwit między podłożem a misą faktycznie jest niewielki, jednak przestałem się tym martwić gdy zobaczyłem jaki prześwit jest w seryjnym pasacie b5fl znajomego :0

Pod maską jak na razie wszystko się mieści.
Kolejne problemy z pewnością pojawią się przy pokrywie silnika i rozpórce :-?
Awatar użytkownika
kamiloooo
Post Mistrz
Posty: 2168
Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
Imię: Kamil
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: kamiloooo »

zdjecie dawcy to vectra angielska jak widze msd czyli tam sa walki z 3 litrowki, chyba ze to tylko zdjecie
poduchy jak cos od razu zalej klejem, nie zalepione wczesniej czy pozniej ponadrywaja sie (w sumie u mnie daly rade 3 lata ostrego palowania)
v-ka dobry wybor, fajny dzwiek :-D :grin:
Obrazek
yosh
Nowy
Posty: 425
Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
Imię: yosh
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: yosh »

kamiloooo pisze:zdjecie dawcy to vectra angielska jak widze msd czyli tam sa walki z 3 litrowki, chyba ze to tylko zdjecie
Żaden ze znajomych mechaników nie wiedział co oznacza skrót MSD na kolektorze, szacunek za spostrzegawczość i wiedzę. :D

Zdjęcia przedstawiają wstawiony silnik i faktycznie pochodzi on z Anglii , więc było by pięknie gdyby pod pokrywami były wałki od 3litrówki :D :D
Emblemat MSD jest lekko zdeformowany, i tu obawa że może pochodzić z innego silnika, tym bardziej że silnik pochodzi z Viki SRI w której wydaje mi się seryjnie było 170km :-?

W sumie to chyba nawet uda się to sprawdzić bez demontażu pokrywy przez korek wlewu oleju, może gdzieś w sieci wykopię jakie są różnice wykorbienia między wałkiem seryjnym a tym z MV6.
Ostatnio zmieniony 4 cze 2012, o 02:12 przez yosh, łącznie zmieniany 1 raz.
...Ryjek...
Bez listowiec ;-)
Posty: 6
Rejestracja: 19 lut 2012, o 23:55
Imię: Kamil
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: c25xe project

Post autor: ...Ryjek... »

A problem z licznkiem masz rozwiazany czy jeszcze nie ?? Chodzi mi o to zeby nie przeklamywal w obrotach i pokazywal temp.wody na wkazniku bo w Astrze g jest z tym problem
yosh
Nowy
Posty: 425
Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
Imię: yosh
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: yosh »

...Ryjek... pisze:A problem z licznkiem masz rozwiazany czy jeszcze nie ?? Chodzi mi o to zeby nie przeklamywal w obrotach i pokazywal temp.wody na wkazniku bo w Astrze g jest z tym problem
Wskazania temperatury cieczy są właściwe, a z obrotkiem powinienem sobie poradzić.
Awatar użytkownika
STELMI
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1331
Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
Imię: Piotr
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: STELMI »

yosh pisze: W sumie to chyba nawet uda się to sprawdzić bez demontażu pokrywy przez korek wlewu oleju, może gdzieś w sieci wykopię jakie są różnice wykorbienia między wałkiem seryjnym a tym z MV6.
wałki z 3.0 V6 (nie MV6, bo skrót MV6 dotyczył wyposażenia, a nie oznaczenie silnika) mają oznaczenie G. Vectra SRI (mogę się mylić) właśnie miała silnik MSD z wałkami z 3.0.
Warto sprawdzić na koniec AFR, bo bardzo często V-ki miały zbyt ubogą mieszankę i łatwo można kilka KM dodatkowo uzyskać samą zmianą regulatora ciśnienia na listwie a najlepiej wystrojeniem
Awatar użytkownika
kamiloooo
Post Mistrz
Posty: 2168
Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
Imię: Kamil
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: kamiloooo »

nie vectra SRI tylko vectra GSI :-P
mam taki silnik do sprzedania jakby co, chyba ze wleci do mnie na czas oczekiwania na projekt T :twisted:
jak z SRI to bedzie seria i ktos moze tylko pokrywy zalozyl
Obrazek
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: c25xe project

Post autor: Lichacsw »

Jeżeli się nie mylę to gsi było w vauxhallu cavalier(vectra) A a w vectrze b było sri
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
Awatar użytkownika
kamiloooo
Post Mistrz
Posty: 2168
Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
Imię: Kamil
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: kamiloooo »

mylisz sie :twisted:
Obrazek
Hans
Świeżak
Posty: 28
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:22
Lokalizacja: 3miasto/SRT
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: Hans »

troche delikatne te lapy bym je zrobil z grubrzej blachy, u mnie przy 3.2 przestaly pekac i sie wyginac dopiero przy zespawanych blachac 5 i 8mm
pozdr
byl Gastrolot V6 Deliszys
jest CORSA A 3.2 v6
spawanie TIG/MIG,montaz -strojenie Ecumaster, wydechy nierdzewka,Autolaweta- www.HaNs-GaRaGe.eu
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/nowość CHIPTUNING EDC 17!!!\ www.strefatuningu.pl
yosh
Nowy
Posty: 425
Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
Imię: yosh
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: yosh »

Hans pisze:troche delikatne te lapy bym je zrobil z grubrzej blachy, u mnie przy 3.2 przestaly pekac i sie wyginac dopiero przy zespawanych blachac 5 i 8mm
pozdr
Łapa skrzyni jest seryjna choć nieco zmodyfikowana, masywny zamknięty profil.
Łapa drążka przenosi tylko wzdłużne naprężenia, powinna wytrzymać znacznie więcej
niż oryginał wykonany z aluminium, natomiast w łapie silnika znaczna większość sił będzie działać na zrywanie, wydaje mi się że została przewidziana z dużym zapasem, choć tu akurat mogę się mylić.
Wyjdzie w praniu. :)

Jeśli łapa silnika zacznie się deformować zostanie zastąpiona innym rozwiązaniem, najlepiej z wykorzystaniem seryjnej łapy od caliny i nie utwardzanej poduchy.
Co prawda poduszek nie wymienia się za często ale w przypadku wymiany nie trzeba czekać tygodnia aż klej zwiąże . :-D
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: -=kLaRi=- »

Bardzo mi się podoba podejście do tematu :) i wykonanie ! łapy + spawy - profi !! widać ,że nie robisz tego 1 raz :)
Pozdro !
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
yosh
Nowy
Posty: 425
Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
Imię: yosh
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: yosh »

Czas trochę zaktualizować postępy przy corsie,
jednak nim zacznę, chciał bym podziękować za doping i pozytywne komentarze :D


Autko już jeździ ,do końca brakuje jeszcze konserwacji tyłu auta, no i elektryka jeszcze do poskładania.
Właściwie już prawie zrobiona, do uporządkowania jeszcze parę kabli nim wszystko pójdzie w peszel.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Parę miesięcy temu zadzwonił znajomy (miłośnik alfy) i oznajmił że grupą 10 alf romeo jadą na hamownię i zaproponował żebym pojechał z nimi , cena była okazyjna więc nie odmówiłem :D
A oto i efekty wyprawy:

Obrazek

W pierwszym teście wypluło :183KM i 239Nm 8-)
Zdziwił mnie spadek mocy po rozgrzaniu, nie znacznie ale jednak :-?

Skorzystałem z porady Stelmiego i w ostatnich dniach zaopatrzyłem się w nowy regulator ciśnienia paliwa z regulacją w zakresie od 2 do 5bar

Obrazek

Ciśnienie wystrojone na 3,5 bara i muszę przyznać pierwsze odczucia bardzo pozytywne, odnoszę wrażenie że zniknął dołek który pojawiał się gdzieś między 3000obr. a 5000obr.

Na dniach wrzucę jeszcze fotki długo szukanych i niedawno nabytych felg :D ,
Awatar użytkownika
STELMI
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1331
Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
Imię: Piotr
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: STELMI »

yosh pisze:Skorzystałem z porady Stelmiego i w ostatnich dniach zaopatrzyłem się w nowy regulator ciśnienia paliwa z regulacją w zakresie od 2 do 5bar

Ciśnienie wystrojone na 3,5 bara i muszę przyznać pierwsze odczucia bardzo pozytywne, odnoszę wrażenie że zniknął dołek który pojawiał się gdzieś między 3000obr. a 5000obr.

Na dniach wrzucę jeszcze fotki długo szukanych i niedawno nabytych felg :D ,
standart w V-kach. Sprawdź jeszcze oznaczenie wałków, jak są G to zostaw, a jak nie to bym poszukał G z 3.0V6, zyskasz górę. Krzywki w nich sa o 1mm na wzniosach wyższe.
Awatar użytkownika
Marcin '2F'
Nowy
Posty: 317
Rejestracja: 24 mar 2009, o 19:36
Imię: Marcin
Lokalizacja: West Warsaw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: c25xe project

Post autor: Marcin '2F' »

Opel Corsa 1.2 16V ? :grin: :grin: :twisted: :twisted: :twisted:
doooobrze dłubnieta widze ta padlinka 1.2 :D bo 180 kunia wypluła :D :lol: :lol:
no no graty, dzwiek Vałki miazdzy cyce ;))
Biala CB DEAD
Teraz czas na szybsza :D
szymi870
Nowy
Posty: 238
Rejestracja: 2 lis 2008, o 10:48
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: c25xe project

Post autor: szymi870 »

Brawa kolego , profi podejście do tematu , wszystko czyściutkie, że można jeść ,oby tak dalej :D
A moc jak na CB baardzo zacN/A :oko:
gawron
Nowy
Posty: 220
Rejestracja: 13 paź 2010, o 22:13
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Rybnik
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: c25xe project

Post autor: gawron »

dobry projekt :)2 :)2 :)2 będe śledził uważnie :D bezawaryjnosci życze ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
marces
Nowy
Posty: 185
Rejestracja: 16 mar 2009, o 12:12
Imię: Marek
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: c25xe project

Post autor: marces »

Bardzo fajny projekt , bardzo starannie wykonany , świetnie brzmi i wygląd sleepera jest przecudny :)

Na pewno jest jeszcze sporo poprawek , a spadek mocy bardzo zadziwiający .... mam nadzieje że wczoraj było na maxa ? ;>
Była:
Corsa B 94' 1.2->2.0 117KM/169NM. R.I.P 04.08.12 Opera Leśna Sopot
Jest:
Corsa C 03' 1.0 60KM/88NM - dupo wóz
Civic 4g 91' 1.5 90KM/119NM - RallyCar
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: Porszak »

byc może zagrzał sie mocno dolot(słaby wiatr na rolkach) i coś tam mogło spaść, ale dlaczego oba pomiary maja różne straty przy tych samych obrotach? to inercja czy obciążeniówka?

nie wiem czy juz pisałem, ale podoba mi się.
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
pajczaki
Świeżak
Posty: 43
Rejestracja: 21 kwie 2010, o 19:30
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: c25xe project

Post autor: pajczaki »

tak z ciekawosci - mierzone bylo u Ciebie na przelozeniu 58 a u mnie mierzyli na 63
a oba v6...
byla octavka kombi 1.8T 255km a jest corsa B.. 3.0 V6 (i karwa wciaz w remoncie..)
nick: koni i pajczaki - to jedna osoba czyli Ja..! nie uzywam konta z pierwszym nickiem!!
Hans
Świeżak
Posty: 28
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:22
Lokalizacja: 3miasto/SRT
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: Hans »

pajczaki pisze:tak z ciekawosci - mierzone bylo u Ciebie na przelozeniu 58 a u mnie mierzyli na 63
a oba v6...
przelozeniem korygujesz wartosc odcinki na wykresie ;) a hamownia jest innerca , taka sama jak u nas
pozdr
byl Gastrolot V6 Deliszys
jest CORSA A 3.2 v6
spawanie TIG/MIG,montaz -strojenie Ecumaster, wydechy nierdzewka,Autolaweta- www.HaNs-GaRaGe.eu
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/nowość CHIPTUNING EDC 17!!!\ www.strefatuningu.pl
Awatar użytkownika
c20xe turbo
Świeżak
Posty: 49
Rejestracja: 3 lut 2010, o 23:21
Imię: KAROL
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: c25xe project

Post autor: c20xe turbo »

fajna ta corsina :)2 ale dlaczego jak już wrzucałeś v6 to 3.0 nie wybrałeś?

zapodaj jakiś film jak się to odpycha :D
pozdro!
Corsa B c20rs 780kg najlżejsza w PL z c20xe pod maską ...lecimy do 750kg
http://www.youtube.com/watch?v=dijtD1RZhIM
http://www.youtube.com/watch?v=3lpDTqg0 ... re=related
Awatar użytkownika
STELMI
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1331
Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
Imię: Piotr
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: c25xe project

Post autor: STELMI »

c20xe turbo pisze:fajna ta corsina :)2 ale dlaczego jak już wrzucałeś v6 to 3.0 nie wybrałeś?

zapodaj jakiś film jak się to odpycha :D
pozdro!
Bo i tak by musiał z 2,5 zakładać miskę, smoka i układ ssący, więc i tak musiał 2,5 najpierw kupić, żeby mieć te części
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Projekty”