c25xe project
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
c25xe project
Witam
Projekt powoli dobiega końca, więc czas najwyższy pokazać do czego przyczyniło się miedzy innymi forum corsasport.
Pięć lat temu kupiłem corsę b 1,4 z 94 roku z silniczkiem c14nz .
Silnik zaczął kopcić olejem, więc zastąpiłem go silnikiem (e16sei), i apetyt zaczął rosnąć.
Pomysłów było całe mnóstwo , jednak gdy obejrzałem kilka projektów z v6, nie miałem wątpliwości co będzie pod maską mojej corsy.
Swap zacząłem od zakupu ładnego autka, i po roku poszukiwań udało się znaleźć ładnego opelka:
: CORSA B X12XE
rok: 1998
Wyposażenie:
- klimatyzacja
- elektryczne wspomaganie kierownicy
- ABS
- 2X airbag
Po roku zakupiłem angielską (Wectre B) z silnikiem x25xe.
No i się zaczęło
Demontaż obydwu aut.
Następnym zakupem była skrzynia f18 od diesla z dłuższymi przełożeniami.
Sprzęgło i zamach od c20xe.
Parę nowych zabawek.
Łożyska :60x35x37
Wewnętrzna średnica łożyska jest większa od serii, a więc na piastach po toczeniu będzie milimetr więcej
Nowy termostat.
Piasty po obróbce.
Dystans skrzyni wykonany z aluminium.
Pierwsze przymiarki silnika i ustawianie słupka do pionu.
Łapy skrzyni i silnika:
Przed montażem komora poszła pod prysznic.
Montaż łapy drążka reakcyjnego silnika.
Drążek był niemałym wyzwaniem.
Oryginalny łącznik został wycięty, a poduszki drążka zostały wtłoczone w dorobiony uchwyt.
Ostatnie przymiarki i przeróbki wodzika biegów.
Kolektor wylotowy tylni, to było wyzwanie
Dopiero po rozcięciu zrozumiałem dlaczego został wykonany z nierdzewki , a nie z żeliwa jak to ma miejsce w przypadku kolektora przedniego.
Kolektor jest w podwójnym płaszczu, a elementy są tłoczone z dwóch warstw blachy.
Zakup kolejnego kolektora od c25xe okazał się być bardziej trafny, przynajmniej jest tłoczony z jednej warstwy blachy.
Na pierwszym kolektorze nauczyłem się spawać nierdzewkę, a drugi wyszedł tak
Wymiana rozrządu i zimerów , a potem już tylko poskładać.
Silniczek w komorze
Fotek jeszcze sporo więc będzie tego więcej.
Projekt powoli dobiega końca, więc czas najwyższy pokazać do czego przyczyniło się miedzy innymi forum corsasport.
Pięć lat temu kupiłem corsę b 1,4 z 94 roku z silniczkiem c14nz .
Silnik zaczął kopcić olejem, więc zastąpiłem go silnikiem (e16sei), i apetyt zaczął rosnąć.
Pomysłów było całe mnóstwo , jednak gdy obejrzałem kilka projektów z v6, nie miałem wątpliwości co będzie pod maską mojej corsy.
Swap zacząłem od zakupu ładnego autka, i po roku poszukiwań udało się znaleźć ładnego opelka:
: CORSA B X12XE
rok: 1998
Wyposażenie:
- klimatyzacja
- elektryczne wspomaganie kierownicy
- ABS
- 2X airbag
Po roku zakupiłem angielską (Wectre B) z silnikiem x25xe.
No i się zaczęło
Demontaż obydwu aut.
Następnym zakupem była skrzynia f18 od diesla z dłuższymi przełożeniami.
Sprzęgło i zamach od c20xe.
Parę nowych zabawek.
Łożyska :60x35x37
Wewnętrzna średnica łożyska jest większa od serii, a więc na piastach po toczeniu będzie milimetr więcej
Nowy termostat.
Piasty po obróbce.
Dystans skrzyni wykonany z aluminium.
Pierwsze przymiarki silnika i ustawianie słupka do pionu.
Łapy skrzyni i silnika:
Przed montażem komora poszła pod prysznic.
Montaż łapy drążka reakcyjnego silnika.
Drążek był niemałym wyzwaniem.
Oryginalny łącznik został wycięty, a poduszki drążka zostały wtłoczone w dorobiony uchwyt.
Ostatnie przymiarki i przeróbki wodzika biegów.
Kolektor wylotowy tylni, to było wyzwanie
Dopiero po rozcięciu zrozumiałem dlaczego został wykonany z nierdzewki , a nie z żeliwa jak to ma miejsce w przypadku kolektora przedniego.
Kolektor jest w podwójnym płaszczu, a elementy są tłoczone z dwóch warstw blachy.
Zakup kolejnego kolektora od c25xe okazał się być bardziej trafny, przynajmniej jest tłoczony z jednej warstwy blachy.
Na pierwszym kolektorze nauczyłem się spawać nierdzewkę, a drugi wyszedł tak
Wymiana rozrządu i zimerów , a potem już tylko poskładać.
Silniczek w komorze
Fotek jeszcze sporo więc będzie tego więcej.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, o 18:02 przez yosh, łącznie zmieniany 4 razy.
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Fajnie, że kolejna V-ka zawitała na forum...
A co z hamulcownią ? Na przód jakieś 256 ? Więcej ? bo chyba nie seria ???
Co z tylnymi heblami ? Elektryka już ogarnięta ? Chce grać ten silnik pod maską... ?
Powodzenia przy finale i czekam na resztę fotek i filmy z odpalenia i jazdy
A co z hamulcownią ? Na przód jakieś 256 ? Więcej ? bo chyba nie seria ???
Co z tylnymi heblami ? Elektryka już ogarnięta ? Chce grać ten silnik pod maską... ?
Powodzenia przy finale i czekam na resztę fotek i filmy z odpalenia i jazdy
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Bardzo podoba się mi rozwiązanie łap silnika do mocowań w corsie-bardzo dobry początek
Oby tak dalej!
Oby tak dalej!
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Nieżle, dawno nie było tyle fotek do oglądniecie. Wyglada na przemyslane działanie i dlatego mi się podoba.
Pytanie o heble bylo, to ja zapytam kiedy beda jakies mody w silniku . walki z x30 np.
dołozenie tego drazka reakcyjnego to swietny pomysl, a brakuje tego w kazdym silniku w corsie.
Pytanie o heble bylo, to ja zapytam kiedy beda jakies mody w silniku . walki z x30 np.
dołozenie tego drazka reakcyjnego to swietny pomysl, a brakuje tego w kazdym silniku w corsie.
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Bear_ pisze:Fajnie, że kolejna V-ka zawitała na forum...
A co z hamulcownią ? Na przód jakieś 256 ? Więcej ? bo chyba nie seria ???
Co z tylnymi heblami ? Elektryka już ogarnięta ? Chce grać ten silnik pod maską... ?
Powodzenia przy finale i czekam na resztę fotek i filmy z odpalenia i jazdy
Tarcze wentylowane 256 od kadetta GSI.
Zaciski również od kadzia, wypiaskowane i pomalowane.
Tylne heble pozostaną w serii, ale na pewno będą zaopatrzone w nowe szczęki brembo.
Bębny nie są pokrzywione więc zostaną tylko odnowione, ewentualnie dam je do skrobnięcia na tokarce.
Elektryka od c25xe bez imo.
Silnik już gada, a na prowizorce nawet co nieco pośmigałem
Pierwsze odpalenie
Obecnie elektryka jest dopasowywana do komory silnika
-- 19 lut 2012, o 17:07 --
Jak widać nocne tworzenie postów nie zawsze idzie w parze z ortografią i interpunkcjąSTELMI pisze:auto fajne, ale oprócz tych części proponowałbym zainwestować jeszcze w słownik
-- 19 lut 2012, o 17:19 --
Porszak pisze:Nieżle, dawno nie było tyle fotek do oglądniecie. Wyglada na przemyslane działanie i dlatego mi się podoba.
Pytanie o heble bylo, to ja zapytam kiedy beda jakies mody w silniku . walki z x30 np.
dołozenie tego drazka reakcyjnego to swietny pomysl, a brakuje tego w kazdym silniku w corsie.
Po ogarnięciu elektryki będzie strojenie, na pewno parę kucy przybędzie.
Co do wałków z (3.0v6) owszem, chodzi mi to po głowie, jednak najpierw muszę doprowadzić wszystko do porządku
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Dobre to jest Jak już wspomnieli wyżej - widać, że podchodzisz solidnie do tematu także ja osobiście liczę na fajny projekt na naszym forum
Ile masz tam miejsca od grodzi ? Nie trzeba było jej ruszać ? Siłownik ruchu wzdłużnego utrzyma motor co by nie uderzał ? A jak na dole ? Ile do ziemi ? Bo pamiętam, że kamilooo jak wkładał x30xe to żeby nie ruszać maski silnik powiesił stosunkowo w dole... A po tym fakcie fotka od dołu wyglądała co najmniej imponująco
Powodzenia Ja czekam na dalsze foty...
Ile masz tam miejsca od grodzi ? Nie trzeba było jej ruszać ? Siłownik ruchu wzdłużnego utrzyma motor co by nie uderzał ? A jak na dole ? Ile do ziemi ? Bo pamiętam, że kamilooo jak wkładał x30xe to żeby nie ruszać maski silnik powiesił stosunkowo w dole... A po tym fakcie fotka od dołu wyglądała co najmniej imponująco
Powodzenia Ja czekam na dalsze foty...
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Po podwieszeniu silnika na tylnej łapie i ustawieniu w pionie okazało się że szczeliny przy obudowie rozrządu są jednakowe, to znaczy ta między grodzą i pasem przednim.
Takie z resztą było założenie, ustawić pion, linię i zobaczyć co będzie do wycięcia.
Na szczęście w tym wypadku obyło się bez wycinania.
Tylna łapa wisi jeszcze na seryjnej nie utwardzonej poduszce, nic nie obija mimo że trochę dymu z opon już poszło
Ta szczelina po wstawieniu utwardzonej poduszki powinna jeszcze odrobinę się zwiększyć.
Grodź jednak trzeba było wyciąć przy przepustnicy kolektora.
Musiałem jeszcze wykonać nowy uchwyt linki gazu, bo seryjny na pewno by obijał grodź, ten dorobiony jest zawieszony nieco niżej i bardziej przylega do kolektora.
Prześwit między podłożem a misą faktycznie jest niewielki, jednak przestałem się tym martwić gdy zobaczyłem jaki prześwit jest w seryjnym pasacie b5fl znajomego :0
Pod maską jak na razie wszystko się mieści.
Kolejne problemy z pewnością pojawią się przy pokrywie silnika i rozpórce
Takie z resztą było założenie, ustawić pion, linię i zobaczyć co będzie do wycięcia.
Na szczęście w tym wypadku obyło się bez wycinania.
Tylna łapa wisi jeszcze na seryjnej nie utwardzonej poduszce, nic nie obija mimo że trochę dymu z opon już poszło
Ta szczelina po wstawieniu utwardzonej poduszki powinna jeszcze odrobinę się zwiększyć.
Grodź jednak trzeba było wyciąć przy przepustnicy kolektora.
Musiałem jeszcze wykonać nowy uchwyt linki gazu, bo seryjny na pewno by obijał grodź, ten dorobiony jest zawieszony nieco niżej i bardziej przylega do kolektora.
Prześwit między podłożem a misą faktycznie jest niewielki, jednak przestałem się tym martwić gdy zobaczyłem jaki prześwit jest w seryjnym pasacie b5fl znajomego :0
Pod maską jak na razie wszystko się mieści.
Kolejne problemy z pewnością pojawią się przy pokrywie silnika i rozpórce
- kamiloooo
- Post Mistrz
- Posty: 2168
- Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: c25xe project
zdjecie dawcy to vectra angielska jak widze msd czyli tam sa walki z 3 litrowki, chyba ze to tylko zdjecie
poduchy jak cos od razu zalej klejem, nie zalepione wczesniej czy pozniej ponadrywaja sie (w sumie u mnie daly rade 3 lata ostrego palowania)
v-ka dobry wybor, fajny dzwiek
poduchy jak cos od razu zalej klejem, nie zalepione wczesniej czy pozniej ponadrywaja sie (w sumie u mnie daly rade 3 lata ostrego palowania)
v-ka dobry wybor, fajny dzwiek
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Żaden ze znajomych mechaników nie wiedział co oznacza skrót MSD na kolektorze, szacunek za spostrzegawczość i wiedzę.kamiloooo pisze:zdjecie dawcy to vectra angielska jak widze msd czyli tam sa walki z 3 litrowki, chyba ze to tylko zdjecie
Zdjęcia przedstawiają wstawiony silnik i faktycznie pochodzi on z Anglii , więc było by pięknie gdyby pod pokrywami były wałki od 3litrówki
Emblemat MSD jest lekko zdeformowany, i tu obawa że może pochodzić z innego silnika, tym bardziej że silnik pochodzi z Viki SRI w której wydaje mi się seryjnie było 170km
W sumie to chyba nawet uda się to sprawdzić bez demontażu pokrywy przez korek wlewu oleju, może gdzieś w sieci wykopię jakie są różnice wykorbienia między wałkiem seryjnym a tym z MV6.
Ostatnio zmieniony 4 cze 2012, o 02:12 przez yosh, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 lut 2012, o 23:55
- Imię: Kamil
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: c25xe project
A problem z licznkiem masz rozwiazany czy jeszcze nie ?? Chodzi mi o to zeby nie przeklamywal w obrotach i pokazywal temp.wody na wkazniku bo w Astrze g jest z tym problem
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Wskazania temperatury cieczy są właściwe, a z obrotkiem powinienem sobie poradzić....Ryjek... pisze:A problem z licznkiem masz rozwiazany czy jeszcze nie ?? Chodzi mi o to zeby nie przeklamywal w obrotach i pokazywal temp.wody na wkazniku bo w Astrze g jest z tym problem
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
wałki z 3.0 V6 (nie MV6, bo skrót MV6 dotyczył wyposażenia, a nie oznaczenie silnika) mają oznaczenie G. Vectra SRI (mogę się mylić) właśnie miała silnik MSD z wałkami z 3.0.yosh pisze: W sumie to chyba nawet uda się to sprawdzić bez demontażu pokrywy przez korek wlewu oleju, może gdzieś w sieci wykopię jakie są różnice wykorbienia między wałkiem seryjnym a tym z MV6.
Warto sprawdzić na koniec AFR, bo bardzo często V-ki miały zbyt ubogą mieszankę i łatwo można kilka KM dodatkowo uzyskać samą zmianą regulatora ciśnienia na listwie a najlepiej wystrojeniem
- kamiloooo
- Post Mistrz
- Posty: 2168
- Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: c25xe project
nie vectra SRI tylko vectra GSI
mam taki silnik do sprzedania jakby co, chyba ze wleci do mnie na czas oczekiwania na projekt T
jak z SRI to bedzie seria i ktos moze tylko pokrywy zalozyl
mam taki silnik do sprzedania jakby co, chyba ze wleci do mnie na czas oczekiwania na projekt T
jak z SRI to bedzie seria i ktos moze tylko pokrywy zalozyl
-
- Nowy
- Posty: 197
- Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: c25xe project
Jeżeli się nie mylę to gsi było w vauxhallu cavalier(vectra) A a w vectrze b było sri
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
-
- Świeżak
- Posty: 28
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:22
- Lokalizacja: 3miasto/SRT
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: c25xe project
troche delikatne te lapy bym je zrobil z grubrzej blachy, u mnie przy 3.2 przestaly pekac i sie wyginac dopiero przy zespawanych blachac 5 i 8mm
pozdr
pozdr
byl Gastrolot V6 Deliszys
jest CORSA A 3.2 v6
spawanie TIG/MIG,montaz -strojenie Ecumaster, wydechy nierdzewka,Autolaweta- www.HaNs-GaRaGe.eu
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/nowość CHIPTUNING EDC 17!!!\ www.strefatuningu.pl
jest CORSA A 3.2 v6
spawanie TIG/MIG,montaz -strojenie Ecumaster, wydechy nierdzewka,Autolaweta- www.HaNs-GaRaGe.eu
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/nowość CHIPTUNING EDC 17!!!\ www.strefatuningu.pl
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Łapa skrzyni jest seryjna choć nieco zmodyfikowana, masywny zamknięty profil.Hans pisze:troche delikatne te lapy bym je zrobil z grubrzej blachy, u mnie przy 3.2 przestaly pekac i sie wyginac dopiero przy zespawanych blachac 5 i 8mm
pozdr
Łapa drążka przenosi tylko wzdłużne naprężenia, powinna wytrzymać znacznie więcej
niż oryginał wykonany z aluminium, natomiast w łapie silnika znaczna większość sił będzie działać na zrywanie, wydaje mi się że została przewidziana z dużym zapasem, choć tu akurat mogę się mylić.
Wyjdzie w praniu.
Jeśli łapa silnika zacznie się deformować zostanie zastąpiona innym rozwiązaniem, najlepiej z wykorzystaniem seryjnej łapy od caliny i nie utwardzanej poduchy.
Co prawda poduszek nie wymienia się za często ale w przypadku wymiany nie trzeba czekać tygodnia aż klej zwiąże .
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c25xe project
Bardzo mi się podoba podejście do tematu i wykonanie ! łapy + spawy - profi !! widać ,że nie robisz tego 1 raz
Pozdro !
Pozdro !
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Czas trochę zaktualizować postępy przy corsie,
jednak nim zacznę, chciał bym podziękować za doping i pozytywne komentarze
Autko już jeździ ,do końca brakuje jeszcze konserwacji tyłu auta, no i elektryka jeszcze do poskładania.
Właściwie już prawie zrobiona, do uporządkowania jeszcze parę kabli nim wszystko pójdzie w peszel.
Parę miesięcy temu zadzwonił znajomy (miłośnik alfy) i oznajmił że grupą 10 alf romeo jadą na hamownię i zaproponował żebym pojechał z nimi , cena była okazyjna więc nie odmówiłem
A oto i efekty wyprawy:
W pierwszym teście wypluło :183KM i 239Nm
Zdziwił mnie spadek mocy po rozgrzaniu, nie znacznie ale jednak
Skorzystałem z porady Stelmiego i w ostatnich dniach zaopatrzyłem się w nowy regulator ciśnienia paliwa z regulacją w zakresie od 2 do 5bar
Ciśnienie wystrojone na 3,5 bara i muszę przyznać pierwsze odczucia bardzo pozytywne, odnoszę wrażenie że zniknął dołek który pojawiał się gdzieś między 3000obr. a 5000obr.
Na dniach wrzucę jeszcze fotki długo szukanych i niedawno nabytych felg ,
jednak nim zacznę, chciał bym podziękować za doping i pozytywne komentarze
Autko już jeździ ,do końca brakuje jeszcze konserwacji tyłu auta, no i elektryka jeszcze do poskładania.
Właściwie już prawie zrobiona, do uporządkowania jeszcze parę kabli nim wszystko pójdzie w peszel.
Parę miesięcy temu zadzwonił znajomy (miłośnik alfy) i oznajmił że grupą 10 alf romeo jadą na hamownię i zaproponował żebym pojechał z nimi , cena była okazyjna więc nie odmówiłem
A oto i efekty wyprawy:
W pierwszym teście wypluło :183KM i 239Nm
Zdziwił mnie spadek mocy po rozgrzaniu, nie znacznie ale jednak
Skorzystałem z porady Stelmiego i w ostatnich dniach zaopatrzyłem się w nowy regulator ciśnienia paliwa z regulacją w zakresie od 2 do 5bar
Ciśnienie wystrojone na 3,5 bara i muszę przyznać pierwsze odczucia bardzo pozytywne, odnoszę wrażenie że zniknął dołek który pojawiał się gdzieś między 3000obr. a 5000obr.
Na dniach wrzucę jeszcze fotki długo szukanych i niedawno nabytych felg ,
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
standart w V-kach. Sprawdź jeszcze oznaczenie wałków, jak są G to zostaw, a jak nie to bym poszukał G z 3.0V6, zyskasz górę. Krzywki w nich sa o 1mm na wzniosach wyższe.yosh pisze:Skorzystałem z porady Stelmiego i w ostatnich dniach zaopatrzyłem się w nowy regulator ciśnienia paliwa z regulacją w zakresie od 2 do 5bar
Ciśnienie wystrojone na 3,5 bara i muszę przyznać pierwsze odczucia bardzo pozytywne, odnoszę wrażenie że zniknął dołek który pojawiał się gdzieś między 3000obr. a 5000obr.
Na dniach wrzucę jeszcze fotki długo szukanych i niedawno nabytych felg ,
- Marcin '2F'
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 24 mar 2009, o 19:36
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: West Warsaw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: c25xe project
Opel Corsa 1.2 16V ?
doooobrze dłubnieta widze ta padlinka 1.2 bo 180 kunia wypluła
no no graty, dzwiek Vałki miazdzy cyce )
doooobrze dłubnieta widze ta padlinka 1.2 bo 180 kunia wypluła
no no graty, dzwiek Vałki miazdzy cyce )
Biala CB DEAD
Teraz czas na szybsza
Teraz czas na szybsza
-
- Nowy
- Posty: 238
- Rejestracja: 2 lis 2008, o 10:48
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: c25xe project
Brawa kolego , profi podejście do tematu , wszystko czyściutkie, że można jeść ,oby tak dalej
A moc jak na CB baardzo zacN/A
A moc jak na CB baardzo zacN/A
- marces
- Nowy
- Posty: 185
- Rejestracja: 16 mar 2009, o 12:12
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: c25xe project
Bardzo fajny projekt , bardzo starannie wykonany , świetnie brzmi i wygląd sleepera jest przecudny
Na pewno jest jeszcze sporo poprawek , a spadek mocy bardzo zadziwiający .... mam nadzieje że wczoraj było na maxa ? ;>
Na pewno jest jeszcze sporo poprawek , a spadek mocy bardzo zadziwiający .... mam nadzieje że wczoraj było na maxa ? ;>
Była:
Corsa B 94' 1.2->2.0 117KM/169NM. R.I.P 04.08.12 Opera Leśna Sopot
Jest:
Corsa C 03' 1.0 60KM/88NM - dupo wóz
Civic 4g 91' 1.5 90KM/119NM - RallyCar
Corsa B 94' 1.2->2.0 117KM/169NM. R.I.P 04.08.12 Opera Leśna Sopot
Jest:
Corsa C 03' 1.0 60KM/88NM - dupo wóz
Civic 4g 91' 1.5 90KM/119NM - RallyCar
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
byc może zagrzał sie mocno dolot(słaby wiatr na rolkach) i coś tam mogło spaść, ale dlaczego oba pomiary maja różne straty przy tych samych obrotach? to inercja czy obciążeniówka?
nie wiem czy juz pisałem, ale podoba mi się.
nie wiem czy juz pisałem, ale podoba mi się.
-
- Świeżak
- Posty: 43
- Rejestracja: 21 kwie 2010, o 19:30
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: c25xe project
tak z ciekawosci - mierzone bylo u Ciebie na przelozeniu 58 a u mnie mierzyli na 63
a oba v6...
a oba v6...
byla octavka kombi 1.8T 255km a jest corsa B.. 3.0 V6 (i karwa wciaz w remoncie..)
nick: koni i pajczaki - to jedna osoba czyli Ja..! nie uzywam konta z pierwszym nickiem!!
nick: koni i pajczaki - to jedna osoba czyli Ja..! nie uzywam konta z pierwszym nickiem!!
-
- Świeżak
- Posty: 28
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:22
- Lokalizacja: 3miasto/SRT
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: c25xe project
przelozeniem korygujesz wartosc odcinki na wykresie a hamownia jest innerca , taka sama jak u naspajczaki pisze:tak z ciekawosci - mierzone bylo u Ciebie na przelozeniu 58 a u mnie mierzyli na 63
a oba v6...
pozdr
byl Gastrolot V6 Deliszys
jest CORSA A 3.2 v6
spawanie TIG/MIG,montaz -strojenie Ecumaster, wydechy nierdzewka,Autolaweta- www.HaNs-GaRaGe.eu
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/nowość CHIPTUNING EDC 17!!!\ www.strefatuningu.pl
jest CORSA A 3.2 v6
spawanie TIG/MIG,montaz -strojenie Ecumaster, wydechy nierdzewka,Autolaweta- www.HaNs-GaRaGe.eu
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/nowość CHIPTUNING EDC 17!!!\ www.strefatuningu.pl
- c20xe turbo
- Świeżak
- Posty: 49
- Rejestracja: 3 lut 2010, o 23:21
- Imię: KAROL
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: c25xe project
fajna ta corsina ale dlaczego jak już wrzucałeś v6 to 3.0 nie wybrałeś?
zapodaj jakiś film jak się to odpycha
pozdro!
zapodaj jakiś film jak się to odpycha
pozdro!
Corsa B c20rs 780kg najlżejsza w PL z c20xe pod maską ...lecimy do 750kg
http://www.youtube.com/watch?v=dijtD1RZhIM
http://www.youtube.com/watch?v=3lpDTqg0 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=dijtD1RZhIM
http://www.youtube.com/watch?v=3lpDTqg0 ... re=related
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Bo i tak by musiał z 2,5 zakładać miskę, smoka i układ ssący, więc i tak musiał 2,5 najpierw kupić, żeby mieć te częścic20xe turbo pisze:fajna ta corsina ale dlaczego jak już wrzucałeś v6 to 3.0 nie wybrałeś?
zapodaj jakiś film jak się to odpycha
pozdro!