nastepnym razem 3 słowa do mike'a
Audi TT 8N 1.8T Quattro
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
Dzisiaj byłem na hamowni.
Wynik mega mnie zaskoczył! Szczerze mówiąc przy blisko 230k km przebiegu marzyłem o okolicach 220KM, a tu miła niespodzianka.
Jutro wkleję wykres, bo został w garażu, w każdym razie było 232KM i 323Nm
Wydech nadal seria, programu brak, sam TIP i FMIC.
-- 28 cze 2013, o 06:31 --

Seria teoretycznie ma 225KM i 280Nm
Przed hamownią jeszcze kumpel robił mi logi dynamiczne i wyszło z nich, że świece są w agonii, z myślą o późniejszym strojeniu kupiłem od razu 1 stopień zimniejsze DENSO Irydium IK22:

Wynik mega mnie zaskoczył! Szczerze mówiąc przy blisko 230k km przebiegu marzyłem o okolicach 220KM, a tu miła niespodzianka.
Jutro wkleję wykres, bo został w garażu, w każdym razie było 232KM i 323Nm
-- 28 cze 2013, o 06:31 --

Seria teoretycznie ma 225KM i 280Nm
Przed hamownią jeszcze kumpel robił mi logi dynamiczne i wyszło z nich, że świece są w agonii, z myślą o późniejszym strojeniu kupiłem od razu 1 stopień zimniejsze DENSO Irydium IK22:

Ostatnio zmieniony 28 cze 2013, o 12:59 przez STELMI, łącznie zmieniany 1 raz.
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- kubzik123
- Nowy
- Posty: 158
- Rejestracja: 13 lis 2012, o 19:51
- Imię: c20ne+1.8E+graty
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
znajomy powiadal 1.8 nie do zajechania silnik, do ciecia przez kazda ulice przelatywal, panewka obrócona nastepnym razem silnik zatarty.
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
zdecydowanie bardziej moja dupohamownia obstawia TIPa. Nie miałem wykresu wcześniej, ale po wymianach tych elementów na górze obrotów dzięki tipowi zyskałem na momencie i czasie max momentu, bo fabryczny TIP ma mniejszą średnicę, a przez to, ze jest gumowy to na wysokich obrotach się przymyka przez panujące tam podciśnienie (on jest pomiędzy przepływką a turbo).Porszak pisze:niezle, czy to tip i kuler wpłynęły tak pozytywnie na moment?
Natomiast po zegarze boostu widzę, że przed FMIC max doładowanie miałem w okolicy 0,8bar i to w peaku,a teraz trzyma ok 1bara przez 3/4 obrotów w których jest boost, słabnie dopiero pod sam koniec
nie ma silników niedozajechaniakubzik123 pisze:znajomy powiadal 1.8 nie do zajechania silnik, do ciecia przez kazda ulice przelatywal, panewka obrócona nastepnym razem silnik zatarty.
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
http://myfastgti.com/volkswagen/threads ... Range-Info
Zasada jest raczej taka, ze +50KM to -1stopien, po programie ma byc +50KM. Z gory wyprzedzajac kontrowersyjna zapewne Twoja wypowiedz - na tych swiecach co mialem logi dynamiczne wyszly niefajnie, na obecnych jest malina, a programu jeszcze nie mam.
Zasada jest raczej taka, ze +50KM to -1stopien, po programie ma byc +50KM. Z gory wyprzedzajac kontrowersyjna zapewne Twoja wypowiedz - na tych swiecach co mialem logi dynamiczne wyszly niefajnie, na obecnych jest malina, a programu jeszcze nie mam.
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re:
generalnie zimniejsze irydówki bardzo dobrze się sprawują w 1.8T, więc nie widzę sensu kombinować skoro to szlak przetarty.!markos pisze:Ktora czesc logu daje pojecie o tym w jaki sposob swiece oddaja cieplo do glowicy? :0
We wtorek auto weszło w tryb awaryjny i dmuchało tylko 0,5 bara, więc sprawdzaliśmy z Properem co u mnie nie gra. Zaczęliśmy od sprawdzenia szczelności, bo od czasu dziury w starym TIPie nie robiłem jej, wtedy po zmianie TIPa też nie zrobiłem i to był błąd.
Po podłączeniu kompresora słychać było nieszczelności w okolicy kolektora ssącego. Znaleźliśmy uszkodzony wężyk podciśnienia idący do regulatora ciśnienia paliwa (i to był powód trybu awaryjnego), ale dmuchało coś na środku kolektora, jednak bez rozbierania nie było widać co jest.
Później w garażu podczas wymiany tego wężyka szukałem co było powodem nieszczelności i znalazłem solidnego druta, który zostawił mi poprzedni właściciel, a którego do dzisiaj nie widziałem:



Rurka w którą wchodzi bagnet jest złamana i ktoś założył na to gumowy wężyk, zeby nie chlapało dookoła, ale ciśnienia nie trzymało to nic.
Już zamówiłem rurkę w ASO, jak założę to dalej szukam nieszczelności, a jak będzie wszystko OK to wracam do BRK Tuning, bo wynik, który wyszedł na hamowni na pewno będzie lepszy niż ten co jest powyżej
- Marcin '2F'
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 24 mar 2009, o 19:36
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: West Warsaw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
poprzedniemu włąscicielowi pogratulować pomysłowosci :S skad ja to znam hehehe
jakis syf nie dostał sie do silnika przez to?
jakis syf nie dostał sie do silnika przez to?
Biala CB DEAD
Teraz czas na szybsza
Teraz czas na szybsza
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
żeby nie to, że dopiero zalałem silnik nowym olejem to bym zdjął miskę i sprawdził czy w sitku smoka coś nie siedzi, ale skoro tak rok już jeżdżę to zrobię to przy następnej wymianie.Marcin '2F' pisze:poprzedniemu włąscicielowi pogratulować pomysłowosci :S skad ja to znam hehehe![]()
jakis syf nie dostał sie do silnika przez to?
- -=m&m=-
- Website Admin

- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
a co z napędem, ogarnąłeś w końcu to quattro?
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
leży w garażu drugi haldex, ale też ma pompkę wysraną. Będę próbował zrobić z dwóch jeden, ale słabo to widzę.-=m&m=- pisze:a co z napędem, ogarnąłeś w końcu to quattro?
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
W końcu znalazłem chwilę czasu na zmianę downpipe, w związku z tym chciałem z tego miejsca podziękować inżynierom Audi za to jak ułatwiają wymianę tego elementu układu wydechowego
Małe porównanie serii z nowym downpipem 3" (oczywiście później miałem dospawaną odpowiednią rurę i dodatkowe gniazdo do drugiej sondy lambda)

Zamontowane

Pozbyłem się też problemu z ciągle padającymi gumami pod stabilizatorem od 19-tek za pomocą poligumek

Małe porównanie serii z nowym downpipem 3" (oczywiście później miałem dospawaną odpowiednią rurę i dodatkowe gniazdo do drugiej sondy lambda)

Zamontowane

Pozbyłem się też problemu z ciągle padającymi gumami pod stabilizatorem od 19-tek za pomocą poligumek

- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
male chinskie rączki sobie kupiłeś?images/smilies/icon_lol.gif
druga sonda w tulejke czy wywalona w programie?
druga sonda w tulejke czy wywalona w programie?
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
wreszcie zreanimowane, geba sie już cieszyła po strzale ze sprzegła?
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
różnica w przyspieszeniu - gigantyczna!
Spokojnie 1-1,5s do 100km/h urwane!
Spokojnie 1-1,5s do 100km/h urwane!
- -=m&m=-
- Website Admin

- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
poczekaj na zimę
to dopiero będzie frajda : 
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
zalałem wczoraj nowym olejem i Haldex już tak mocno nie spina, widocznie łapał powietrze bo oleju było bardzo mało i zapinał 50x50, bo dupa potrafiła uciekać. Teraz działa dobrze, jak startuje to też ładnie z 4 butów, ale nie czuje w normalnej jeździe zapiętego napędu, więc wszystko działa tak jak powinno. Mając mało oleju miałem też typowy objaw, tj. "chrobotanie" przy takim parkingowym przestawianiu auta, teraz tego nie ma. Przekazywanie w 50% napędu na tył na tyle mi się spodobało, że będę modził haldexa
Są 3 sposoby na zwiększenie przekazywania mocy na tył:
1. http://www.ecumaster.com/produkty/halde ... controller
zaletą jest to, że reguluję przekazywaną moc na tył pokrętłem tak jak sam chce, żeby było + można ustawić procedurę startu, żeby np do jakiejś prędkości haldex był zapięty 50x50 a potem, żeby go rozpinało, żeby nie robił oporów, więc typowe rozwiązanie do 1/4 mili
wadą tego rozwiązania jest to, ze nawet producent odradza jeżdżenie z tym na codzień
2. http://www.hpamotorsport.com/haldex.htm
wadą jest cena i dostępność tego rozwiązania
3. Firma Your Haldex Works z Canady https://www.facebook.com/pages/Your-Hal ... 8219887317
Produkują oni 2 rodzaje "śrubek" w zależności od zastosowanej fabrycznie w sterowniku Haldexa. Śrubki te mają za zadanie zwiększyć ciśnienie na sprzęgle haldexa, a więc zwiększyć moc przekazywaną na tylne koła. Pozwala to jeździć z tym na codzień i jest zdecydowanie najtańszym rozwiązaniem.
Cena jaką sobie życzą za 1 śrubkę to 130$ z przesyłką, a w zasadzie jest to przedłużona fabryczna śrubka:
http://www.ebay.ca/itm/Powertrack-Inser ... 0947138407?
lub drugi rodzaj:
http://www.ebay.ca/itm/200944893898?ssP ... 198wt_1255
Oczywiście będę samemu takie coś kombinował, żeby zrobić
Są 3 sposoby na zwiększenie przekazywania mocy na tył:
1. http://www.ecumaster.com/produkty/halde ... controller
zaletą jest to, że reguluję przekazywaną moc na tył pokrętłem tak jak sam chce, żeby było + można ustawić procedurę startu, żeby np do jakiejś prędkości haldex był zapięty 50x50 a potem, żeby go rozpinało, żeby nie robił oporów, więc typowe rozwiązanie do 1/4 mili
wadą tego rozwiązania jest to, ze nawet producent odradza jeżdżenie z tym na codzień
2. http://www.hpamotorsport.com/haldex.htm
wadą jest cena i dostępność tego rozwiązania
3. Firma Your Haldex Works z Canady https://www.facebook.com/pages/Your-Hal ... 8219887317
Produkują oni 2 rodzaje "śrubek" w zależności od zastosowanej fabrycznie w sterowniku Haldexa. Śrubki te mają za zadanie zwiększyć ciśnienie na sprzęgle haldexa, a więc zwiększyć moc przekazywaną na tylne koła. Pozwala to jeździć z tym na codzień i jest zdecydowanie najtańszym rozwiązaniem.
Cena jaką sobie życzą za 1 śrubkę to 130$ z przesyłką, a w zasadzie jest to przedłużona fabryczna śrubka:
http://www.ebay.ca/itm/Powertrack-Inser ... 0947138407?
lub drugi rodzaj:
http://www.ebay.ca/itm/200944893898?ssP ... 198wt_1255
Oczywiście będę samemu takie coś kombinował, żeby zrobić
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
bedziesz mogł na jakiejs podstawie ocenic spiecie wkręcajac róznej długości srubki?
czemu ecu master jest zły skoro jak rozumiem mozna sobie pokrętłem ustawiac albo seria albo spinac mocniej na chwile?
czemu ecu master jest zły skoro jak rozumiem mozna sobie pokrętłem ustawiac albo seria albo spinac mocniej na chwile?
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
jeżeli chodzi o stopień spięcia to mówi to tylko dupohamownia. Jak miałem za mało oleju i wzrosło ciśnienie to była katapulta z miejsca. Fabrycznie Haldex wg różnych źródeł spina od 90x10 do 70x30 w zależności od warunków jazdy.Porszak pisze:bedziesz mogł na jakiejs podstawie ocenic spiecie wkręcajac róznej długości srubki?
czemu ecu master jest zły skoro jak rozumiem mozna sobie pokrętłem ustawiac albo seria albo spinac mocniej na chwile?
Jeżeli chodzi o ecumastera to skoro producent odradza jeździć z tym na codzień a w szczególności po torze to widocznie coś w tym jest. Oprócz pokrętła przerabiają elektronikę fabrycznego sterownika, nie wiem co w nim zmieniają.
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
a stosujac srubke, mozesz sobie zrobic 50:50 i latac do woli bez ryzyka, a odłaączyć napęd np. bezpiecznikiem?
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
a po co odłączać?Porszak pisze:a stosujac srubke, mozesz sobie zrobic 50:50 i latac do woli bez ryzyka, a odłaączyć napęd np. bezpiecznikiem?
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
Żeby nie było, że TT tylko się jeździ to czasem się coś też spier....
W sobotę odebrałem od mechanika auto, które stało u niego całe 3 tygodnie. Przy aucie robię 90% rzeczy sam, ale tym razem klękła skrzynia biegów, bo zniknęła 5-ka i 6-tka, a 1-ka wchodziła z oporem.
Skrzynie na allegro od 900-2500zł, więc drogo, a nie wiedziałem czy nie będzie mnie jeszcze czekać sprzęgło do wymiany, a to kolejne 2200zł.
Oddałem do mechanika, wyciągnął skrzynię z auta, a to nie corsa, że idzie ją w moment wyjąć, bo bo trzeba wyjąć całkiem sanki, odpiąć napęd, skrzynkę rozdzielającą napęd itp i okazało się, że mit pancerności skrzyń 6 biegowych w audi padł przez 1 niewielki nit na przesuwce, która przerzuca biegi:


Na zdjęciach już na nowo zanitowane przeze mnie. Mechanik się nie spieszył, ale zadowolony jestem z roboty, bo powymieniał jeszcze kilka łożysk, wyczyścił wszystko i poskładał tak, że jest cisza, bo często jest tak, że po złożeniu skrzyni chodzi ona przez jakiś czas głośniej.
Jako, że udało się naprawić auto taniej to zamówiłem dzisiaj gwint supersporta. Nie jest to Bilstein PSS9, ani nawet PSS, ale zobaczymy jak się będzie spisywać.
W sobotę odebrałem od mechanika auto, które stało u niego całe 3 tygodnie. Przy aucie robię 90% rzeczy sam, ale tym razem klękła skrzynia biegów, bo zniknęła 5-ka i 6-tka, a 1-ka wchodziła z oporem.
Skrzynie na allegro od 900-2500zł, więc drogo, a nie wiedziałem czy nie będzie mnie jeszcze czekać sprzęgło do wymiany, a to kolejne 2200zł.
Oddałem do mechanika, wyciągnął skrzynię z auta, a to nie corsa, że idzie ją w moment wyjąć, bo bo trzeba wyjąć całkiem sanki, odpiąć napęd, skrzynkę rozdzielającą napęd itp i okazało się, że mit pancerności skrzyń 6 biegowych w audi padł przez 1 niewielki nit na przesuwce, która przerzuca biegi:


Na zdjęciach już na nowo zanitowane przeze mnie. Mechanik się nie spieszył, ale zadowolony jestem z roboty, bo powymieniał jeszcze kilka łożysk, wyczyścił wszystko i poskładał tak, że jest cisza, bo często jest tak, że po złożeniu skrzyni chodzi ona przez jakiś czas głośniej.
Jako, że udało się naprawić auto taniej to zamówiłem dzisiaj gwint supersporta. Nie jest to Bilstein PSS9, ani nawet PSS, ale zobaczymy jak się będzie spisywać.
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
niee no to mit sie obronił, nit go nie obalił hehe, dobrze ze to tylko tyle. m32 tak tanio sie nie naprawia hehe
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
Nie potrzeba nawet dotykać sanek żeby wyciagnac skrzynie z takiej TT. Wyciaga się ją w zalezności od tempa pracy w 3-4 godzin. Problematyczne jest tylko to, ze praca nie idzie za szybko bo wszędzie dookoła skrzyni jest ciasno a sama skrzynia całkiem spora.
Co do Ecu Mastera to Jadźwin (=producent) musiał tak napisać jako zabezpieczenie. Wyobraź sobie, żeby tego nie napisał i ktos miał dzwona na ulicy bo sobie zapomniał, że ma aktywna procedure startową i mu się Haldex w kryzysowej sytuacji nie załaczył. Mógłby pozwac Jadźwina i w zasadzie Jadźwin miałby sprawę przegraną, a tak jest czysty. Tym bardziej, ze część urzadzeń jest sprzedawanych zagramanicę. Przeciez taki tekst: "for track use only" jest na sporej ilości tuningowych markowych gratów.
Co do Ecu Mastera to Jadźwin (=producent) musiał tak napisać jako zabezpieczenie. Wyobraź sobie, żeby tego nie napisał i ktos miał dzwona na ulicy bo sobie zapomniał, że ma aktywna procedure startową i mu się Haldex w kryzysowej sytuacji nie załaczył. Mógłby pozwac Jadźwina i w zasadzie Jadźwin miałby sprawę przegraną, a tak jest czysty. Tym bardziej, ze część urzadzeń jest sprzedawanych zagramanicę. Przeciez taki tekst: "for track use only" jest na sporej ilości tuningowych markowych gratów.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs


