SILNIK:
- seria 1.6T, zalany Millers Oils CFS 5w30
UKLAD DOLOTOWY:
- „zimny” dolot do AirBox'a
- wkładka Pipercross
- silikonowe ruły (AirBox -> turbo, intercooler -> kolektor)
- bailey blow off
- duży intercooler, spawane rury bez złączek
UKLAD WYDECHOWY:
- przelotowy bez KAT, tylko końcowy – Ragazzon
ELEKTRONIKA:
- wskazniki FK Automotiv
UKLAD NAPEDOWY:
- skrzynia M32
- sprzęgło
docisk Astra H OPC 240mm
tarcza ze sprężynami
sztywne koło, jednomasa ALU
ZAWIESZENIE:
- amortyzatory OPC
- sprężyny H&R -50/-40
- 18” felgi ATS DTM Competition
- 225/35 R18 Dunlop SP Sport 9000
- dystanse 20mm i 25mm
- rozpórka tylnych kielichów
HAMULCE:
- Nacinane tarcze Brembo Max
- Klocki Ate Ceramic
- Motul RBF 660
BODY:
- przyciemnione szyby
- pomalowane osłony halogenów
- przyciemnione kierunkowskazy
- zmieniony grill
- xenony
-usunięte znaczki
- krótka antena
WNETRZE:
- 3 punktowe pasy Schroth z elektrycznym napinaczem
- oświetlenie LED
- wskaźniki FK Automotiv
AUDIO: seria, MP3 ;P
INNE:
- Kierownica skórzana OPC
- fotele Recaro w pełnej skórze, podgrzewane
- czujnik ciśnienia powietrza w kołach
- klima
- skrętne soczewki
- doświetlanie zakrętów
- elek. szyby + lustra
- tempomat
MOC: seryjnie ma być 192KM
Plany:
- zawieszenie Bilstein + Eibach Nurburgring (tył już mam kupiony) zrobione H&R -50/-40
- dolna przednia rozpórka
- swap sprzęgła 240mm + jednomasa - zrobione
- remap
Domysły..
może duże wtryski
wydajniejszą pompa paliwowa
nowy kolektor i większe turbo..

Zdjęcia:













