'91 Corsa A aka RejsKar :D
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
'91 Corsa A aka RejsKar :D
Emano.
Nie chciało mi się odkopywać topicu z wygasłymi fotami to zakładam nowy.
Pojawiły sie możliwosci dokonczenia projektu ktory 2 lata przestal w stodole.
Moja Corsa pokazywana była na kilku forach, wiec czesc osob moze ja kojarzyc. 3 drzwiowa, mocno poszerzona, obciete drzwi, wysokie progi, push-rod z tylu na motocyklowych amortyzatorach.
Buda byla wypiaskowana od spodu i w komorze silnika, pomalowana, zakonserwowana, to samo wnetrze. zostalo zrobic lakier.
tak samochod wyglada na obecna chwile. stalowki sie sprzedaly. stala niestety troche na dworze, ale buda nie zdazyla zgnic, tylko powierzchowna ruda sie pojawila.
z racji ze fure reaktywuje, trzeba zrobic wsio zeby samochod jezdzil jak marzenie.
w zwiazku z tym, wachacze ospawane, wzmocnione tak ze beda sztywne jak przyrodzenie lysego z brazzers.
caly przod wypiaskowany, poleciał w proszek. poliuretany strongflexa juz czekaja, tak samo nowe sworznie, drazki, lozyska i koncowki.
dodatkowo z gooownianym prajsie trafil sie gwint VOGTLANDa, i nie wypadało go nie kupić. stan dobry+. suchy, zdrowy, na sprezynach nawet farba nie spekala. jezdzil na jakiejs tigrze u gebelsow.
i jeszcze push-rod
plan na samochod jest prosty. dokonczyc ta bude. uzbroic ja w mocne hamulce i zawieszenie. przod narazie ebdzie 256, ale tylko dlatego ze lezy na polce, tyl 236 i hydrauliczny reczny na osobnych zaciskach, tak na jakies minioesy czy cos.
zastanawiam sie jeszcze powaznie nad silnikiem. mam w sumie a15mf z daewoo, do niego mam nawet juz kolektor ssacy zrobiony, ale srednio chce go wkladac. druga opcja to z16se na elektronice x16szr albo podobnej+det3+turbo, ewentualnie rozwiercony do 1.8
pomysly na silniki mozecie podrzucac wlasne, moze cos ciekawego wymyslicie, od razu mowie ze v6 odpada, szukamy lekkiego przodu
Nie chciało mi się odkopywać topicu z wygasłymi fotami to zakładam nowy.
Pojawiły sie możliwosci dokonczenia projektu ktory 2 lata przestal w stodole.
Moja Corsa pokazywana była na kilku forach, wiec czesc osob moze ja kojarzyc. 3 drzwiowa, mocno poszerzona, obciete drzwi, wysokie progi, push-rod z tylu na motocyklowych amortyzatorach.
Buda byla wypiaskowana od spodu i w komorze silnika, pomalowana, zakonserwowana, to samo wnetrze. zostalo zrobic lakier.
tak samochod wyglada na obecna chwile. stalowki sie sprzedaly. stala niestety troche na dworze, ale buda nie zdazyla zgnic, tylko powierzchowna ruda sie pojawila.
z racji ze fure reaktywuje, trzeba zrobic wsio zeby samochod jezdzil jak marzenie.
w zwiazku z tym, wachacze ospawane, wzmocnione tak ze beda sztywne jak przyrodzenie lysego z brazzers.
caly przod wypiaskowany, poleciał w proszek. poliuretany strongflexa juz czekaja, tak samo nowe sworznie, drazki, lozyska i koncowki.
dodatkowo z gooownianym prajsie trafil sie gwint VOGTLANDa, i nie wypadało go nie kupić. stan dobry+. suchy, zdrowy, na sprezynach nawet farba nie spekala. jezdzil na jakiejs tigrze u gebelsow.
i jeszcze push-rod
plan na samochod jest prosty. dokonczyc ta bude. uzbroic ja w mocne hamulce i zawieszenie. przod narazie ebdzie 256, ale tylko dlatego ze lezy na polce, tyl 236 i hydrauliczny reczny na osobnych zaciskach, tak na jakies minioesy czy cos.
zastanawiam sie jeszcze powaznie nad silnikiem. mam w sumie a15mf z daewoo, do niego mam nawet juz kolektor ssacy zrobiony, ale srednio chce go wkladac. druga opcja to z16se na elektronice x16szr albo podobnej+det3+turbo, ewentualnie rozwiercony do 1.8
pomysly na silniki mozecie podrzucac wlasne, moze cos ciekawego wymyslicie, od razu mowie ze v6 odpada, szukamy lekkiego przodu
- krzysztof1985
- Świeżak
- Posty: 30
- Rejestracja: 4 lis 2012, o 15:01
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
Fajnie że ożywiasz ten projekcik Jak masz zaplecze finansowe to proponuje z16let będzie lekko, mocno i seryjnie http://tr-club.blogspot.com/2012/02/umb ... prasi.html
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
Fajnie, że projekt żyje Gdyby ktoś chciał poczytać wcześniejsze stadium to http://corsasport.pl/forum/black-bitch-t70254.html
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
z z16let widze ciezko do zdobycia
myslalem o zbudowaniu 1.8 8v na malym bloku, odprezonego kanapka i zaturbionego. elektryka x16szr, glowica z16se, tloki korby i wal x18xe1. ogolnie chcialbym tam miec 180-200koni, bo w lekkiej budzie na przedniej osi to z trakcja i tak bedzie slabo. samochod nie ma byc dragsterem, wiec ciezkie przody odpadaja.
8v ma charakter pasujacy do CA, no i waska glowica pozwoli mi zachowac lapy rzucajace silnik na grodz
myslicie ze to fajna opcja wyjdzie?
myslalem o zbudowaniu 1.8 8v na malym bloku, odprezonego kanapka i zaturbionego. elektryka x16szr, glowica z16se, tloki korby i wal x18xe1. ogolnie chcialbym tam miec 180-200koni, bo w lekkiej budzie na przedniej osi to z trakcja i tak bedzie slabo. samochod nie ma byc dragsterem, wiec ciezkie przody odpadaja.
8v ma charakter pasujacy do CA, no i waska glowica pozwoli mi zachowac lapy rzucajace silnik na grodz
myslicie ze to fajna opcja wyjdzie?
- prymasso
- Użytkownik Premium
- Posty: 217
- Rejestracja: 5 mar 2009, o 22:38
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
A czemu MPI (z16se) chcesz żenić z SPI (x16szr)? Z założenia to ma być SPI 8V?
...i zapamiętajcie obywatele i obywatelki: To ja tutaj jestem Pan Sowa i ja wiem lepiej
- krzysztof1985
- Świeżak
- Posty: 30
- Rejestracja: 4 lis 2012, o 15:01
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
Pewno dlatego że elektryka z x16szr jest prosta, (zwykła przepustnica), a przerobienie tego na pełny wtrysk to żadna filozofia
- lukasz503k
- Świeżak
- Posty: 83
- Rejestracja: 2 lut 2012, o 23:58
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Nowy Sacz
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
Nie lepiej zastosować elektronikę z c16se?? Chyba prostszej elektroniki do 8v nie ma.
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
c16se jest az za glupie.
tak jak krzysoek napisal, przerobka spi na mpi w oplu to rozdzielenie 2 kabli na 4 wtryski, i juz. koniec filozofii.
elektronika szr dlatego, ze silnik ma juz czujnik polozenia walu, i nie ma zajmujacego sporo miejsca aparatu rotacyjnego. glowica z16se dlatego ze ma najwieksze, okragle kanaly i aluminiowe oslonki na kable, co pomoze odizolowac sporo ciepla od kabelkow w przypadku turbo i turbo barana.
i dokladnie przepustnica tez jest dla mnie problemem. nie chce elektroprzepustnicy, bo to zabawa i z pedalem gazu, i kablami, i seryjnym sterownikiem, a pozatym, chce wsadzic cos wiekszego niz seria, ale jeszcze nie zdecycowalem co doklanie. silnik docelowo ma byc sterowany za pomoca DETa 3 w trybie prawdopodobnie fuel implant. wyjsc mi starczy, wiec mysle ze EMU jest zbedne. do tego za 8v przemawia sporo innych aspektow. sa tanie w wypadku awarii. tuningowo tez za drogie nie sa. np walek dbilasa kosztuje 250euro, wiec tragedii nie ma. i jakos mi ta 8 w CA pasuje
tak jak krzysoek napisal, przerobka spi na mpi w oplu to rozdzielenie 2 kabli na 4 wtryski, i juz. koniec filozofii.
elektronika szr dlatego, ze silnik ma juz czujnik polozenia walu, i nie ma zajmujacego sporo miejsca aparatu rotacyjnego. glowica z16se dlatego ze ma najwieksze, okragle kanaly i aluminiowe oslonki na kable, co pomoze odizolowac sporo ciepla od kabelkow w przypadku turbo i turbo barana.
i dokladnie przepustnica tez jest dla mnie problemem. nie chce elektroprzepustnicy, bo to zabawa i z pedalem gazu, i kablami, i seryjnym sterownikiem, a pozatym, chce wsadzic cos wiekszego niz seria, ale jeszcze nie zdecycowalem co doklanie. silnik docelowo ma byc sterowany za pomoca DETa 3 w trybie prawdopodobnie fuel implant. wyjsc mi starczy, wiec mysle ze EMU jest zbedne. do tego za 8v przemawia sporo innych aspektow. sa tanie w wypadku awarii. tuningowo tez za drogie nie sa. np walek dbilasa kosztuje 250euro, wiec tragedii nie ma. i jakos mi ta 8 w CA pasuje
- krzysztof1985
- Świeżak
- Posty: 30
- Rejestracja: 4 lis 2012, o 15:01
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
Owszem w CA najlepiej prezentuje się 8v zwłaszcza na dwóch gaźnikach Tu będzie turbo robić robotę
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
uaktualniamy.
coś sie dzieje. z racji ze corsa wstepu na moj grzany warsztat nie ma, robota z nia dopiero rusza.
zaczynam brac sie za hamulce tylnej osi. jak wszyscy wiedza, beben w malym samochodzie z zalet to ma tylko bezawaryjnosc, i w zamian tego archaizmu pojawią sie tarcze. i tu pewnie milion pytan, z czego czopy, z czego zacisk, jak i w ogole. mysle ze fociszcze rozjasnia temat.
mysle ze to rozjasnia temat. bebny zostaly obciete, i teraz sluza juz jako piasty pod tarcze. tarcze to przednie z corsy a, czyli 236x10-lekki i na tyl w sumie az za wiele. zaciski vectra/albo omega. w sumie obojetnie bo sa takie same, ten na fotce tylko do pomiarow.
czop zostal przetoczony od czola zeby przykrecany adapter dobrze siedzial. finalnie maja byc 2 zaciski na kolo. ten czarny pochodzi z piaggio x8 i bedzie odpowiadal za hydrolapke. reczny musi byc, nawet do postoju, a hydro jest mi latwiej zrobic
co do samego adaptera, jedna czesc przykrecana nad czop, srubami ktore trzymaja tez sam czop do belki, do niej przykrecony juz adapter zacisku, wymienny, jakby mi sie zaciski znudzily czy cos, i z drugiej strony, adaptera nie da sie wykonac tak by byl plaski i zacisk siedzial dobrze na tarczy. musialby byc pod czopem, a to zwiekszy rozstaw kol, ktorego bardzo nie chce, cause moje felgunki nie usiada tam gdzie trzeba.
docieraja tez partsy do silnika.
tu moja nowa piekna glowica z16se. nowa w "", bo to oczywiscie uzywka, troche sie musiala poczyscic ale jest glanc. jeszcze porting i mozna sie brac za kolektor ssacy(bedzie niespodziewajka) i szukac dolu dla niej. ogolnie dol ma byc z x16szr, razem z cala elektronika szr.
aaa, kupilem tez felgi, i sie chyba nie chwalilem.
dokladnie te. bez opon, ale bylo warto. no i parametry sa kozak dla mnie, bo 15 x 7,5j
kolejne updejty wkrotce.
PS-czopy do tylu kupilem juz nowe jeden stary byl krzywy, pozatym, nowe jest nowe
coś sie dzieje. z racji ze corsa wstepu na moj grzany warsztat nie ma, robota z nia dopiero rusza.
zaczynam brac sie za hamulce tylnej osi. jak wszyscy wiedza, beben w malym samochodzie z zalet to ma tylko bezawaryjnosc, i w zamian tego archaizmu pojawią sie tarcze. i tu pewnie milion pytan, z czego czopy, z czego zacisk, jak i w ogole. mysle ze fociszcze rozjasnia temat.
mysle ze to rozjasnia temat. bebny zostaly obciete, i teraz sluza juz jako piasty pod tarcze. tarcze to przednie z corsy a, czyli 236x10-lekki i na tyl w sumie az za wiele. zaciski vectra/albo omega. w sumie obojetnie bo sa takie same, ten na fotce tylko do pomiarow.
czop zostal przetoczony od czola zeby przykrecany adapter dobrze siedzial. finalnie maja byc 2 zaciski na kolo. ten czarny pochodzi z piaggio x8 i bedzie odpowiadal za hydrolapke. reczny musi byc, nawet do postoju, a hydro jest mi latwiej zrobic
co do samego adaptera, jedna czesc przykrecana nad czop, srubami ktore trzymaja tez sam czop do belki, do niej przykrecony juz adapter zacisku, wymienny, jakby mi sie zaciski znudzily czy cos, i z drugiej strony, adaptera nie da sie wykonac tak by byl plaski i zacisk siedzial dobrze na tarczy. musialby byc pod czopem, a to zwiekszy rozstaw kol, ktorego bardzo nie chce, cause moje felgunki nie usiada tam gdzie trzeba.
docieraja tez partsy do silnika.
tu moja nowa piekna glowica z16se. nowa w "", bo to oczywiscie uzywka, troche sie musiala poczyscic ale jest glanc. jeszcze porting i mozna sie brac za kolektor ssacy(bedzie niespodziewajka) i szukac dolu dla niej. ogolnie dol ma byc z x16szr, razem z cala elektronika szr.
aaa, kupilem tez felgi, i sie chyba nie chwalilem.
dokladnie te. bez opon, ale bylo warto. no i parametry sa kozak dla mnie, bo 15 x 7,5j
kolejne updejty wkrotce.
PS-czopy do tylu kupilem juz nowe jeden stary byl krzywy, pozatym, nowe jest nowe
- lukasz503k
- Świeżak
- Posty: 83
- Rejestracja: 2 lut 2012, o 23:58
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Nowy Sacz
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
Generalnie mogę Ci doradzić ze silnik ala c16se na osprzęcie elektrycznym od x16szr nie działa rewelacyjnie. To co pisze na forum ktk (zapewnię się tym sugerowałeś) traktował bym na twoim miejscu z dystansem. Silnik odpali na wiązce z x16szr ale nie pracuje poprawnie. Wiadomo trzeba zrobić modyfikacje z 1 na 4 wtryskiwacze. Po zmianie osprzętu na c16se silnik ożył.
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
bedzie stojony DETem w trybie fuel implant, wiec powinno byc okej. chodzi glownie o to ze chce uzyc czujnika polozenia walu, i zaplonu szr, reszta to juz proscizna w uzyciu.
nie, nie sugeruje sie ktk pozatym, kiedys mielismy corse na wiazce c16nz z glowica lanosa 1,5, ale rozdzielacz rotacyjny srednio radzi sobie z iskra na wysokich obrotach
nie, nie sugeruje sie ktk pozatym, kiedys mielismy corse na wiazce c16nz z glowica lanosa 1,5, ale rozdzielacz rotacyjny srednio radzi sobie z iskra na wysokich obrotach
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
dawno nic nie było. sie coś dzieje.
zacznę od zagadki
jak mi powiecie co to za fant to wrzuce wincyj fotek
zacznę od zagadki
jak mi powiecie co to za fant to wrzuce wincyj fotek
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
brawo! porno mialo byc to spolerowalem
jak już wcześniej wspominałem, silnik to sprawdzone oplowskie 8v. pasował będzie jak ulał do corsy a.
trafil sie taki zajezdzony brudasek z vectry b, x16szr. troche go zbrazersowalo
po dobrym myciu trzeba było go rozebrać do golasa. wrzuciliśmy go do honowania, i zrobiliśmy mu płaszczyzne. zmieniło sie troche pasowanie tłoka, ale silnik będzie doładowany, więc to nawet lepiej.
oczywiście blok nie może być brudny w tak doinwestowanym samochodzie, więc wpadł pomysł, aby go pomalować.
oczywiście w środku wszystko nowe i z najwyższej półki. wymieniłem nawet panewki główne. panewki korby Kolbenschmidt, głown King, pierscienie Kolbenschmidt, nowe uszczelniacze, zawory guiness, uszczelka glowicy Reinz, rozrząd Ina, Świece ngk 6, co by sie nie spalily od boosta
szukam jeszcze wałka rozrządu do tego, i paru innych gratow żeby to poskładać do końca. obudowy rozrządu mi brak jeszcze chociażby, i troche zniszczylem dolne kolo paska rozrządu.
zapomnialem o tym ze jest olbrzymi problem z serwisowka do opla. nie idzie znalezc takich istotnych parametrow jak przerwy na piersieniach, pasowanie tlokow seryjne itd itd. dlatego silnik jest poskladany w sumie w oparciu o serwisowke mazdy. glowica dokrecona na moment, a nie katy jak radza uszczelki hopla. na 100% jest mocniej, bo przy 60nm mialem juz wiecej konta niz zaleca producent sruby sie nie ciagnely, wiec glowica jest jak tory cos musi boost utrzymac
jak już wcześniej wspominałem, silnik to sprawdzone oplowskie 8v. pasował będzie jak ulał do corsy a.
trafil sie taki zajezdzony brudasek z vectry b, x16szr. troche go zbrazersowalo
po dobrym myciu trzeba było go rozebrać do golasa. wrzuciliśmy go do honowania, i zrobiliśmy mu płaszczyzne. zmieniło sie troche pasowanie tłoka, ale silnik będzie doładowany, więc to nawet lepiej.
oczywiście blok nie może być brudny w tak doinwestowanym samochodzie, więc wpadł pomysł, aby go pomalować.
oczywiście w środku wszystko nowe i z najwyższej półki. wymieniłem nawet panewki główne. panewki korby Kolbenschmidt, głown King, pierscienie Kolbenschmidt, nowe uszczelniacze, zawory guiness, uszczelka glowicy Reinz, rozrząd Ina, Świece ngk 6, co by sie nie spalily od boosta
szukam jeszcze wałka rozrządu do tego, i paru innych gratow żeby to poskładać do końca. obudowy rozrządu mi brak jeszcze chociażby, i troche zniszczylem dolne kolo paska rozrządu.
zapomnialem o tym ze jest olbrzymi problem z serwisowka do opla. nie idzie znalezc takich istotnych parametrow jak przerwy na piersieniach, pasowanie tlokow seryjne itd itd. dlatego silnik jest poskladany w sumie w oparciu o serwisowke mazdy. glowica dokrecona na moment, a nie katy jak radza uszczelki hopla. na 100% jest mocniej, bo przy 60nm mialem juz wiecej konta niz zaleca producent sruby sie nie ciagnely, wiec glowica jest jak tory cos musi boost utrzymac
- prymasso
- Użytkownik Premium
- Posty: 217
- Rejestracja: 5 mar 2009, o 22:38
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
Piknie, aczkolwiek ja bym trysnął w jednym kolorze.
...i zapamiętajcie obywatele i obywatelki: To ja tutaj jestem Pan Sowa i ja wiem lepiej
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
amelinium jest niemalowane. plastik plastikowy. tylko bagnet miska i wyjscie wodne sa w czarnym
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
jakbym wiedzial to bym napisal. ogolnie silnik jest poskrecany jak by byl mazdą mx5
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
ej, ale mx5 jezdza w uj dobrze wszystko jest nowe i doebane jak tory. nawet sruby na korby sa nowe. seryjnie sa m8 10.9, teraz zalozylem imbusy 12.9 mozna to bez problemu kupic w kazdym sklepie z srubami. tylko sruby podpor walu sa stare
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
Madzie nie mają siły na ściganie, sam się przekonasz
V-tec to nie wszystko
Taka madzia by musiała mieć ze 200KM żeby dorównać CA c20xe, niby moc mają, ale gdzieś po drodze japońce niutony zgubiły.
V-tec to nie wszystko
Taka madzia by musiała mieć ze 200KM żeby dorównać CA c20xe, niby moc mają, ale gdzieś po drodze japońce niutony zgubiły.
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
z racji że czekam na łapy silnika aż wrócą z proszku, postanowiłem dotknąć troche felg
zamiast gównianych imitacji będą wkręcone prawdziwe śruby. wiertełko 6.8 i rozwiercamy otwory pod gwint m8
zamiast gównianych imitacji będą wkręcone prawdziwe śruby. wiertełko 6.8 i rozwiercamy otwory pod gwint m8
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
up up up up.
skrzynia wypiaskowana, co by nie byla upierdzielona w oleju
customowe lapy tez juz w proszku
iii najlepsze
skrzynia wypiaskowana, co by nie byla upierdzielona w oleju
customowe lapy tez juz w proszku
iii najlepsze
-
- Nowy
- Posty: 182
- Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:01
- Lokalizacja: SPS
- Podziękował;: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
Ładny projekt. Dobrze wyczytałem że głowicę dokręciłeś na 60nm? Ja mam na 90... Nie wiem czy nie za dużo ale odpukać nic się nie urwało
- lochun
- Nowy
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
- Imię: Krzysiek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
na 75. na wiecej juz sie obawialem o sruby glowicy. w oplu to jednak tylko m10 10.9twarde, wiec szalu nie ma. za duzo byloby tylko wtedy gdyby uszczelka wjechala do cylindrow. jesli tak sie nie stalo to jest ok. updejty wkrotceeee!!!
- Zynio
- Swój
- Posty: 529
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:32
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Miasto smoka (Kraków)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: '91 Corsa A aka RejsKar :D
Projekt zacny chociaż zastanawiam się czemu 8v i po co piaskowałeś skrzynie jak wystarczyło ja dobrze umyć dobrym środkiem
PS. Głowice nie jest dobrze przesadzić z dokręceniem, a śruby M10 o twardości 10,9 wytrzymają sporo, w autach MB o takiej twardości M10 nie rzadko dokręca się do 150Nm
PS. Głowice nie jest dobrze przesadzić z dokręceniem, a śruby M10 o twardości 10,9 wytrzymają sporo, w autach MB o takiej twardości M10 nie rzadko dokręca się do 150Nm