Schemat elektryczny silnika Opel Astra GSI 2.0 8V
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 817
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Schemat elektryczny silnika Opel Astra GSI 2.0 8V
Witam potrzebuje schemat elektryczny od tego modelu. Problem polega na tym ze mam u siebie w corsie c20ne i chce zmienić klapkę na gorącego druta. Z tego co się zorientowałem w Astrze Gsi 2.0 8V jest c20ne ale ma przepływomierz na druta moje rozkminy wyglądają tak że zastanawiam się czy jak bym trafił kompa od tego modelu i wrzucił zamiast swojego uprzednio przygotowując instalacje na nową przepływke czy to ruszy? Ja mam silnik z Calibry 91/92 rok tam jest jak mi się zdaje motronik 1.4 w tej astrze też jest taki motronik chyba że ja mam nowszego motronika ale raczej nie Ktoś na to coś podpowie silnik leciwy ale daje dużo frajdy w corsie
- Załączniki
-
- 23210272.jpg (103.26 KiB) Przejrzano 2760 razy
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Schemat elektryczny silnika Opel Astra GSI 2.0 8V
Komputera, to szukaj z wiązką i do wymiany przepustnica, żeby przyjęła inny tps.
Zdaje się zawór par paliwa tez ma inne gniazdko, wiec tez szukaj, albo przeszczepiaj od swojego.
Zdaje się zawór par paliwa tez ma inne gniazdko, wiec tez szukaj, albo przeszczepiaj od swojego.
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 817
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Schemat elektryczny silnika Opel Astra GSI 2.0 8V
ZAnalazłem schemat i TPS i EVAP jest ten sam te same piny i te same wyprowadzenia. jedyne co to moze byc inny czujnik położenia wału ale raczej nie na schemacie z cali jest z ekranem a w astrze bez , ekran i tak nie podłączony jest to ECU jedyna rzeźba to zmiana połączenia wtryskiwaczy bo w cali jest parami a w astrze spięte w jeden pod pierwszy cylinder. Co do przepływki to podłączenie +12V i masy z AKU odpiąć +5V i dolot z astry na IAT. Patrzyłem też omege B silnik też ten sam tylko osprzęt nowszy ale niestety wszystko ładnie ale krokowy mi nie podejdzie do mnie, EGR wygląda na zwykły zawór więc rezystor 47R 5W i po kłopocie, trzeba dodać stukowy u mnie go nie ma no i w omie wszystkie wtryski oddzielnie są połączone więc pewnie i lepiej by silnik pracował, i komp widzę do zdobycia bez problemu tylko ten krokowy...
-- 18 lut 2016, o 16:06 --
Tak wychodzi z moich poszukiwań mylę się? a co do omy to jeszcze do cewki jakiś dodatkowy przewód idzie nie wiem od czego...
-- 19 lut 2016, o 00:30 --
Co do cewki zaplonowej w omedze jest spoko jest korpus zaplonowy dwucewkowy przykrecany zamiast kopulki do glowicy drugi przewod to najprawdopodobniej pwm drugiej cewki wiec spoko no ale lipa z krokowcem. Ktos ma jakis pomysl? Bo w sumie comp z onegi fajnie by sie sprawdzil u mnie nowszy dokladniejsza wtryski odzielnie zaplon bez rozdzielacza, no super...
-- 19 lut 2016, o 15:55 --
aj... nie zauważyłem ze silnik z omegi jest inny ... x20se. Także zostaje komp z astry gsi zwykła 2.0 ma klapkę
-- 18 lut 2016, o 16:06 --
Tak wychodzi z moich poszukiwań mylę się? a co do omy to jeszcze do cewki jakiś dodatkowy przewód idzie nie wiem od czego...
-- 19 lut 2016, o 00:30 --
Co do cewki zaplonowej w omedze jest spoko jest korpus zaplonowy dwucewkowy przykrecany zamiast kopulki do glowicy drugi przewod to najprawdopodobniej pwm drugiej cewki wiec spoko no ale lipa z krokowcem. Ktos ma jakis pomysl? Bo w sumie comp z onegi fajnie by sie sprawdzil u mnie nowszy dokladniejsza wtryski odzielnie zaplon bez rozdzielacza, no super...
-- 19 lut 2016, o 15:55 --
aj... nie zauważyłem ze silnik z omegi jest inny ... x20se. Także zostaje komp z astry gsi zwykła 2.0 ma klapkę