Klimatronik w corsie
-
- Użytkownik Premium
- Posty: 102
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 11:25
- Imię: jacek
- Model auta: Corsa F
- Silnik: D12XHT
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Klimatronik w corsie
potwierdzam diavia
i to są włosi, na olx czy allegro pojawiają się używki czasem
--
jacek
i to są włosi, na olx czy allegro pojawiają się używki czasem
--
jacek
Re: Klimatronik w corsie
Klimatronikowi z CC trzeba wyyemulować sygnały jakie rozdwaja BCM bo on przesyła dane m.in do ECU silnika i nie tylko.
Diavia-Webasto ta sama co produkowała do cb\combo b\tigry a jakie widziałem, nawet gdzieś tu jest fotka tego.
Diavia-Webasto ta sama co produkowała do cb\combo b\tigry a jakie widziałem, nawet gdzieś tu jest fotka tego.
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 2 mar 2012, o 14:20
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Klimatronik w corsie
Dziękuję za podpowiedz odnośnie klimatronika do Vectry A / Calibra "Diavia" Włosi
Dziękuję jeszcze raz
Wy-emulawywać się nic nie wy-emuluje bo zdaje się kolega błądzi i niewie co potrzebuje za informacje
sterownik klimatyzacji czym steruje. Dlatego jak napisałem wcześniej, łatwiej było zrobić elektronikę do
klimatyzacji niż wyemulowywać czy bóg wie co jeszcze do oryginalnej z CC zresztą to chyba by było
porywanie się z siekierą na słońce
Dziękuję jeszcze raz
Wy-emulawywać się nic nie wy-emuluje bo zdaje się kolega błądzi i niewie co potrzebuje za informacje
sterownik klimatyzacji czym steruje. Dlatego jak napisałem wcześniej, łatwiej było zrobić elektronikę do
klimatyzacji niż wyemulowywać czy bóg wie co jeszcze do oryginalnej z CC zresztą to chyba by było
porywanie się z siekierą na słońce
Re: Klimatronik w corsie
Od nowa pod panel sterujący, a do tego reszte sterującą w obudowie nagrzewnicy, nawet w zrobieniu kopii\pod kopii z ECC va\ag\za\ob-bfl i reszty z nich sterującej, to nic jak życzyć powodzenia
Jedynie jest tylko taka rozsądkowa droga by zrobić pcb emulującą i przekierowującą sygnał\y tak by nie ruszać płytki laminatu tego ECC, jak laminat to i soft również, czy jak wyżej pisałem już by przełożyć BCM i co jeszcze by trzeba było, na bank ECU silnika z immo.
Jedynie jest tylko taka rozsądkowa droga by zrobić pcb emulującą i przekierowującą sygnał\y tak by nie ruszać płytki laminatu tego ECC, jak laminat to i soft również, czy jak wyżej pisałem już by przełożyć BCM i co jeszcze by trzeba było, na bank ECU silnika z immo.
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Klimatronik w corsie
Watek odblokowany. Mozecie rozwijac temat.
@Kwach meczacy troche jestes, tak dla bioracych udział w dyskusji z Toba i dla dla modów.
mam rade, czytaj swoje posty zanim je wyslesz bo sa troche "malo czytelne"-ciezko sie Ciebie czyta.
Najlepszego w nowym roku, bez spiny zyczą modowie
@Kwach meczacy troche jestes, tak dla bioracych udział w dyskusji z Toba i dla dla modów.
mam rade, czytaj swoje posty zanim je wyslesz bo sa troche "malo czytelne"-ciezko sie Ciebie czyta.
Najlepszego w nowym roku, bez spiny zyczą modowie
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 lis 2017, o 19:27
- Imię: Grzegorz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Klimatronik w corsie
Witam jako mój pierwszy, to zapytam czy działa to podłączenie co wstawił kwach bo nie ukrywam korci mnie ten klimatronik
Re: Klimatronik w corsie
Witaj podłączenie działa, pociągniecie sygnału plusowego dla załączania cewki sprężarki od klimatronika trzeba zrobić na przekaźniku 4-pinowym bo wyjara sciezke z obciążenia na laminacie klimatrronika od bezpośredniego podłączenia.
-
- Użytkownik Premium
- Posty: 102
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 11:25
- Imię: jacek
- Model auta: Corsa F
- Silnik: D12XHT
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Klimatronik w corsie
To już Ty sam musisz
Tanio nie będzie, łatwo nie będzie, będziesz się z tym męczył i ciągle to corsa B
w ogóle się nie opłaca
jest tylko FRAJDA
--
Jacek
Tanio nie będzie, łatwo nie będzie, będziesz się z tym męczył i ciągle to corsa B
w ogóle się nie opłaca
jest tylko FRAJDA
--
Jacek
Re: Klimatronik w corsie
Tanio to nie będzie, co do opłacalności to i tak i nie a frajda zawsze , szczególnie na zlotach z kumatymi tzw. hooplowcami gdy zobaczą to w takim pudełku to zawsze lecą pytania typu jak to zrobiłeś, z czego to, to nie fabryczne? itp także tylko polecać , lecz do meritum.
By zacząć najpierw trzeba mieć org. klime w kosiarce bo bez tego ani rusz wiem może sie to wydawać śmieszne bo dla niektórych oczywiste ale wole dodać na wstępie dla niepoznaki, dalej, dobrze jest samemu wszystko co trzeba wyjąć z kompletnego auta jeszcze, zamawiając z alledrogo, olx-a, sprzedajemy.pl, ebay-ów, alieexpresów itp. zwracać uwagę na szczegóły bo nieraz jest tak że co niektórzy sami nie wiedzą co sprzedają i to jeszcze za chorą kase, a nieraz odwrotnie, lecz najtaniej bedzie na złomowiskach bo na szrotach to tanio nie puszczą z większości wie co ile chodzi ale na tych jest zawsze możliwość negocjacji i szybkiego zwrotu\wymiany jakoby nie działało, dodam że w tych astrach\zafirach z klimatronikiem były 2 wersje sterowania tym z firm "Behr" i "Delphi" ale nie ma co sie martwic jeżeli weźmie sie komplet to musi działać, natomiast nie wiem nie polecam mieszać bo np. serwo silniczki klap różnią tak samo złącza od nich ale to raczej tylko one choć tego pewny na 100 pro nie jestem. Wtyczki do serwo silniczków astry\zafiry mogą nadać sie też z omy b z wersji z klimatronikiem którejś z firmy bo miałem takową kiedyś, to samo rezystor wentylatora ma być taki jeżyk, nadaje sie z omy b\b-fl, corsy c, astry h itp i dobrze jest go wziąśc z wtyczką bo ona różni sie od tych org. co są w corsach, wentylator zostaje org. wystarczy przedłużyć kable do podłączenia go z tym rezystorem.
Jeżeli zakupimy co trzeba to podłączenie to nic w porównaniu z kalibracją wszystkiego. mam tu na myśli głównie serwo-silniczki klap umieszczenie ich tak by zamykały otwierały ile trzeba klapy w obudowie nagrzewnicy, ja zrobiłem to bez rozbierania obudowy nagrzewnicy co równa sie odpięciem przewodów od zaworu rozprężnego od parownika i ponownym sprawdzeniem szczelności z nabijaniem, też powiększenie otworu i usytuowanie rezystora po końcowe rzeźbe panelu, nie mam teraz dostępu do zdjęć które miałem wrzucić bo temat i zaglądanie na forum na jakiś czas poszło w odstawke po części też z innych przyczyn.
Także to tak w skrócie ogólnikowo.
By zacząć najpierw trzeba mieć org. klime w kosiarce bo bez tego ani rusz wiem może sie to wydawać śmieszne bo dla niektórych oczywiste ale wole dodać na wstępie dla niepoznaki, dalej, dobrze jest samemu wszystko co trzeba wyjąć z kompletnego auta jeszcze, zamawiając z alledrogo, olx-a, sprzedajemy.pl, ebay-ów, alieexpresów itp. zwracać uwagę na szczegóły bo nieraz jest tak że co niektórzy sami nie wiedzą co sprzedają i to jeszcze za chorą kase, a nieraz odwrotnie, lecz najtaniej bedzie na złomowiskach bo na szrotach to tanio nie puszczą z większości wie co ile chodzi ale na tych jest zawsze możliwość negocjacji i szybkiego zwrotu\wymiany jakoby nie działało, dodam że w tych astrach\zafirach z klimatronikiem były 2 wersje sterowania tym z firm "Behr" i "Delphi" ale nie ma co sie martwic jeżeli weźmie sie komplet to musi działać, natomiast nie wiem nie polecam mieszać bo np. serwo silniczki klap różnią tak samo złącza od nich ale to raczej tylko one choć tego pewny na 100 pro nie jestem. Wtyczki do serwo silniczków astry\zafiry mogą nadać sie też z omy b z wersji z klimatronikiem którejś z firmy bo miałem takową kiedyś, to samo rezystor wentylatora ma być taki jeżyk, nadaje sie z omy b\b-fl, corsy c, astry h itp i dobrze jest go wziąśc z wtyczką bo ona różni sie od tych org. co są w corsach, wentylator zostaje org. wystarczy przedłużyć kable do podłączenia go z tym rezystorem.
Jeżeli zakupimy co trzeba to podłączenie to nic w porównaniu z kalibracją wszystkiego. mam tu na myśli głównie serwo-silniczki klap umieszczenie ich tak by zamykały otwierały ile trzeba klapy w obudowie nagrzewnicy, ja zrobiłem to bez rozbierania obudowy nagrzewnicy co równa sie odpięciem przewodów od zaworu rozprężnego od parownika i ponownym sprawdzeniem szczelności z nabijaniem, też powiększenie otworu i usytuowanie rezystora po końcowe rzeźbe panelu, nie mam teraz dostępu do zdjęć które miałem wrzucić bo temat i zaglądanie na forum na jakiś czas poszło w odstawke po części też z innych przyczyn.
Także to tak w skrócie ogólnikowo.
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 lis 2017, o 19:27
- Imię: Grzegorz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Klimatronik w corsie
Dzięki Kwach przydatne informacje
Moja kosiarka jest wyposażona w klimatyzacje, patrząc na zdjęcie od stefan25 aż mnie to bardziej nakręciło również prośba czy mógłbyś wstawić więcej zdjęć?. O podłączenie i skompletowanie części zostawie mojemu znajomemu z klubu astry g, wyliczyłem tak że na częsci trzeba ze 3 stówki szykować prawie pół tego to na sam panel, gdyż większość części będę raczej zamawiał. bo nie mam pobliżu szrotów czy złomowisk. Jakby co będę pytał.
Moja kosiarka jest wyposażona w klimatyzacje, patrząc na zdjęcie od stefan25 aż mnie to bardziej nakręciło również prośba czy mógłbyś wstawić więcej zdjęć?. O podłączenie i skompletowanie części zostawie mojemu znajomemu z klubu astry g, wyliczyłem tak że na częsci trzeba ze 3 stówki szykować prawie pół tego to na sam panel, gdyż większość części będę raczej zamawiał. bo nie mam pobliżu szrotów czy złomowisk. Jakby co będę pytał.