
Zmiana SPI na MPI
-
- Nowy
- Posty: 347
- Rejestracja: 19 gru 2002, o 17:38
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No to już rozwialiście moje chwilowe wątpliwości . Więc ja też zbieram kaskę na 2,0 - i żadnych modów z tym co mam nie przeprowadzam. Jak bym kiedyś jescze miał ochotę wątpić w słuszność swojej decyzji to pokażcie mi tego posta. Wymysliłem że pozbieram z 3 m-ace kaskę i kupie silniczek który pózniej po woli będę naprawiał sobie i polerował itd. itp. i zbierał kaskę na resztę pierdół. A za rok jak już wszystko będe miał to go wsadze i zaczne straszyć heheheheeh












Pozdrowienia przesyła Criters
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
REN coponiektórzy z Nas jeszcze się uczą i pewnie chcą swoje szkoły pokończyć wiec nie mają możliwości firm swoich zakładać bo to bez sensu. Albo rybki albo akwarium. Ty wybrałeś inna drogę i masz teraz możliwość takie jakie masz a innym studia na to nie pozwalają.



była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
you're welcomekristo pisze:Beny dziękipodniosłeś mnie na duchu!!!!

nie ma sie co oszukiwac, 1.2 to TYLKO 1.2... co nie znaczy, ze nie mozna tego silniczka troche ozywic... w niemczech ubezpieczenie placi sie od mocy, wiec ten silnik jest sporo zdlawiony... trzeba go tylko umiejetnie skubnac zeby obudzic te spiace rumaki... przykladem wspomniany walek, 30% z jednego elementu to doskonaly wynik, do tego wydech i mamy tyle mocy ile w nowoczesnych 8-zaworowkach o podobnych pojemnosciach... pytanie czy nam to wystarczywow pisze:beny, toz ja wiem ze wiele sobie nie mozna obiecywac po 1.2 ale dobrze, ze Ty to powiedziales... niestety - taka prawda...


Idac w druga strone, za 1,5kpln (to tyle co GT u Chojnackiego) mamy silnik 2.0, za 800pln (to tyle ile kosztuje walek u Swiatka) mamy jako taki remont tego silnika, za kolejne 1,5kpln (to tyle ile kosztuje kompletny wydech u Grabowskiego) mamy swap-kita, kolejne 500pln, za ktore kupilibysmy inne pierdolki do naszego 1.2 robimy przekladke i mamy 115PS na kolach (w 1.2 kres mozliwosci i jakies 90PS). Wybor nalezy do nas


PS. Kwoty w wersji hurraoptymistycznej, znaczy bez uwzgledniania dodatkowych komplikacji (w praktyce niemozliwe;).
Beny CTM #081
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
CRITERS to lepiej uwierz w większą kwotę bo zawsze mozesz być na 100% pewny że nie wyjdzie tyle ile sobie wyliczyłeś. Na pewno "urodzą" się jakiś dodatkowe koszty które powiększą Twoją ogólnie optymistyczną cenę końcową. Lepiej realnie podejść do tematu niż potem zatrzymać się w połowie i NULL - co dalej



była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Beny to czyli wychodzi że za jakieś 4300 pln mam115 KM a Ren mi tu liczył 7000 tysiaków. Wierze w twoje słowa Beny
Beny nie liczył chyba kitu konwersyjnego (łapy jakoś dorobić można a półośki?!?!?)
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
na miejscu planujacego swap, nie myslalbym o swapie gdybym nie widzialbym perspektyw na min. 6000 zl. bo to wszystko w teorii tak ladnie wyglada... pamietam jak sie smialiscie gdy mowilem, ze swap na 2.0 16v to jakies 12 000. nikt nie chcial uwierzyc, a zycie samo zweryfikowalo ze cos w tym bylo...
kit konwersyjny - konieczny (mozna kombinowac, ale z kitem jest latwiej i bezpieczniej, bez eksperymentow) to tylko poczatek... najwiekszy dynksik to silnik i jego ogolny stan techniczny, ktory niezaleznie od slow sprzedawcy z pewnoscia nadaje sie do zrobienia... plan minimum to rozrzad, napinacze, uszczelnienie glowicy, a byc moze rowniez zmiana pierscieni... pamietajcie tez o mnostwie innych czesci... jak chlodnica, pompa paliwa, nowe lozyska i wszystko inne czego moze zabraknac w tzw. miedzyczasie... optymizm jest w tym przypadku slabym doradca...
kit konwersyjny - konieczny (mozna kombinowac, ale z kitem jest latwiej i bezpieczniej, bez eksperymentow) to tylko poczatek... najwiekszy dynksik to silnik i jego ogolny stan techniczny, ktory niezaleznie od slow sprzedawcy z pewnoscia nadaje sie do zrobienia... plan minimum to rozrzad, napinacze, uszczelnienie glowicy, a byc moze rowniez zmiana pierscieni... pamietajcie tez o mnostwie innych czesci... jak chlodnica, pompa paliwa, nowe lozyska i wszystko inne czego moze zabraknac w tzw. miedzyczasie... optymizm jest w tym przypadku slabym doradca...
c20rsa, czlowieku meeen!
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tiaaaa... tak sie spodziewalem, ze zara sie na mnie rzucicie
, ze tak tanio policzylem tego swapa, ale specjalnie umiescilem PS-a ponizej aby podkreslic, ze koszta sa sporo zanizone. Mimo iz jestem optymista to nawet ja nie liczylbym na zrobienie swapa za 4,3kpln. Chodzilo mi glownie o jako takie porownanie kosztow moda 1.2 do swapowania.
Poza tym zauwazcie, ze REN winduje koszta bo robi niemalze nowke sztuke ze swojego combolota i siega raczej na gorne polki po te czesci (respect REN... combosek bedzie miodzio :0
).

AdamXXL pisze:Beny nie liczył chyba kitu konwersyjnego (łapy jakoś dorobić można a półośki?!?!?)
Przepraszam policzył ale za 500!? no chyba, że euro!!!!!
obilo mi sie o oczy, ze REN zaplacil 400EUR... poprawcie mnie jesli sie mylea beny pisze:za kolejne 1,5kpln (to tyle ile kosztuje kompletny wydech u Grabowskiego) mamy swap-kita

Poza tym zauwazcie, ze REN winduje koszta bo robi niemalze nowke sztuke ze swojego combolota i siega raczej na gorne polki po te czesci (respect REN... combosek bedzie miodzio :0

Beny CTM #081
-
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Zobaczcie co znalazłem!
Może kogoś to zainteresuje (Criters)
Jakby nie liczyć to i tak się bardziej opłaca niz robienie tego w kraju
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=15321
Może kogoś to zainteresuje (Criters)

Jakby nie liczyć to i tak się bardziej opłaca niz robienie tego w kraju

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=15321

- =JUHol=
- Weteran
- Posty: 1387
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Obserwuj te aukcje i zobacz za ile zostanie sprzedana!!! Na pewno nie za 650€...kristo pisze:Zobaczcie co znalazłem!
Może kogoś to zainteresuje (Criters)![]()
Jakby nie liczyć to i tak się bardziej opłaca niz robienie tego w kraju![]()
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=15321

-
- Nowy
- Posty: 347
- Rejestracja: 19 gru 2002, o 17:38
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A ja wam powiem mój plan: zbieram teraz kaskę na sam silniczek ze skrzynią - robie w nim remont (wszystko na gites sztanca nowe
) + polerowanie , malowanie i upiększenie...... Na wakacjach mam już silnik i zabieram się do roboty przy nim. Póżniej robie mała przerwę i gdzieś jadę wypocząć a jak wrócę to biorę się do roboty tak żeby zarobić na kit konwersyjny( mam nadzieję że będzie dalej w sprzedaży) i prawdziwego swapa robie dopiero w 2004 roku na wiosnę czyli gdzies dokładnie za rok.





Pozdrowienia przesyła Criters
-
- Nowy
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 lip 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bogatynia, Jelenia Góra, Lubań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
800PLN C20NEwow pisze:w takim razie zapomnij o modach teraz i cierpliwie zbieraj kase...CRITERS pisze:to wtedy będę mógł spokojnie zbierać kaskę na swapa tak jak to mówi Ren najbardziej opłacalnego 2,0 8v, bo teraz to nie ma bata żebym wynalazł tyle kaski nawet 2000 to bym pewnie nie znalazł - w końcu jestem biednym studentem a możliwości dorobienia będe miał tylko na wakacjach.
1500 - glowica
1200 - kolektor rurowy
+ 1200 - walek z dzwigienkami
_____
4900
i ciagle masz seryjna elektronike...
400PLN F-16WR
Chyba będzie taniej

Rav
Opel Vectra A 2.0i 16V Cosworth '92
Vectra Unlimited #001
http://www.vectra-unlimited.pl - Strona Polskiego Klubu Opla Vectry
Vectra Unlimited #001
http://www.vectra-unlimited.pl - Strona Polskiego Klubu Opla Vectry
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Rav w naszych rejonach jest większy ruch tych rzeczy i może z tąd niektóre ceny... a pamiętaj, że ty nie masz problemu mocowań i jakiś pierdół za które każą sobie tak drogo płacić800PLN C20NE
400PLN F-16WR
Chyba będzie taniej
Rav
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Przed godzią kupiłem wałek z obudową od c14se za 100tanio u Was chlopaki, ale jak szukalem c14se to i u Was nie bylo opcji




