1.4 8v charakterystyka silnika
-
- Świeżak
- Posty: 75
- Rejestracja: 16 lut 2003, o 23:43
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
1.4 8v charakterystyka silnika
To chyba normalne że corsy (np 14 8v) tak do 2tys/min są raczej drętwe- dopier potem coś sie zmienia???
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
a mi sie zawsze wydawalo ze u mnie sie caly czas cos dzieje 
moze inaczej, w 8v przy 4,5 tys przestaje sie cos dziac, a w 16v nadal sie dzieje... przynajmniej tak to wygladalo wow jak porownywalismy na okeciu, pamietasz ?

moze inaczej, w 8v przy 4,5 tys przestaje sie cos dziac, a w 16v nadal sie dzieje... przynajmniej tak to wygladalo wow jak porownywalismy na okeciu, pamietasz ?
Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym

Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
mozna tak to powiedziec... osmiozaworowki nie sa oszalamiajace ale maja te ceche (dla mnie to zaleta) ze jada tak samo od samego dolu a gora nie jest tak efektowna, natomiast 16v jest zdecydowanie najfajniejsze u gory... dol jest normalny... osiem zaworow jest bardziej poprawne politycznie... 16 daje Ci u gory cos o czym mozesz w zwyklej jezdzie miejskiej tylko marzyc i ewentualnie korzystac na dluszych prostych... 8v dla mnie fajne, ale wrazenia z jazdy 16v sa bardzo pozytywne...cyberpooh pisze:a mi sie zawsze wydawalo ze u mnie sie caly czas cos dzieje
moze inaczej, w 8v przy 4,5 tys przestaje sie cos dziac, a w 16v nadal sie dzieje... przynajmniej tak to wygladalo wow jak porownywalismy na okeciu, pamietasz ?
c20rsa, czlowieku meeen!
-
- Nowy
- Posty: 108
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 11:49
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ach magiczne 3000 tysiace
Silnik zaczyna ujawniac swoja moc i mowcie co chcecie to trzeba po prostu poczuc
W sumie to przy 2500 pojawiaja sie pierwsze symptomy, a gorne zakresy przy moim silniczku (1.4 8V) nic wiecej nie daja, nie oszukujmy sie ale moc nie bierze sie z naklejki Pjonir na tylnej szybie 



-
- Swój
- Posty: 873
- Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
- Lokalizacja: Plock
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
hehehe no wlasnie moze to i nowy temat ale nawet przy spokojnej jezdzie (w miescie ) moja mala pali 10l /100km nie wiem czemu sie tak dzieje podlaczenia na komouter nie pokazalo bledow :0 :0
tak kolloo roku temu siadla sonda lambda bo wtedy to juz mi palila 13
i wymienili mi ja na 3 przewodowa a wczesniej byla jdnoprzewodowa a i zapomnialem dodac ze nie mam katalizatora i cos mnie sie tak wydaje ze po wyjeciau tego wynalazku spalanie wzroslo
zwracam sie do was z prosba czy to ma jakies sensowna wytlumaczenie
??
chod opal podaje ze podobno 1.4 16v pali na miescie kolo 9 i to standardzik



tak kolloo roku temu siadla sonda lambda bo wtedy to juz mi palila 13

i wymienili mi ja na 3 przewodowa a wczesniej byla jdnoprzewodowa a i zapomnialem dodac ze nie mam katalizatora i cos mnie sie tak wydaje ze po wyjeciau tego wynalazku spalanie wzroslo




zwracam sie do was z prosba czy to ma jakies sensowna wytlumaczenie
??
chod opal podaje ze podobno 1.4 16v pali na miescie kolo 9 i to standardzik



X14XE MANTZEL its not enough
gift od schricka 264° Nockenwellen
gift od schricka 264° Nockenwellen
-
- Swój
- Posty: 873
- Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
- Lokalizacja: Plock
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
gdzies tu czytalem ze jednak coniektorzy radza zostawic katalizator a np: wywalic srodkowy ???? ciekawe jak zachowywalby sie tlumik koncowy po wywaleniu srodkowego ryk nieznosny ???
bo np: suprsprint proponuje tylko kolektor dalej rure no i koncowy ......
ciekawe jak samochod chodzilby np: na takim lexmaulu jaki ma Jedrus ??? (bez srodkowego ) bo u mnie kolega mial koncowy jakiejs nieznanej firmy i farfolilo pierdzialo i takie tamm glosno za glosno no i trzeba bylo spowrotem srodkowy wstawic
)


bo np: suprsprint proponuje tylko kolektor dalej rure no i koncowy ......
ciekawe jak samochod chodzilby np: na takim lexmaulu jaki ma Jedrus ??? (bez srodkowego ) bo u mnie kolega mial koncowy jakiejs nieznanej firmy i farfolilo pierdzialo i takie tamm glosno za glosno no i trzeba bylo spowrotem srodkowy wstawic

X14XE MANTZEL its not enough
gift od schricka 264° Nockenwellen
gift od schricka 264° Nockenwellen
- _balt_
- Weteran
- Posty: 1017
- Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
- Lokalizacja: Ostroleka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
to nie mozliwe ja swoj kat wycielem najpierw potem przyszla kolej na wyciecie srodkowego nie jest za glosno toznaczy idzie wytrzymac nawet w trasie(przyzwyczailem sieosman14 pisze:hehehe no wlasnie moze to i nowy temat ale nawet przy spokojnej jezdzie (w miescie ) moja mala pali 10l /100km nie wiem czemu sie tak dzieje podlaczenia na komouter nie pokazalo bledow :0 :0![]()
![]()
tak kolloo roku temu siadla sonda lambda bo wtedy to juz mi palila 13
![]()
i wymienili mi ja na 3 przewodowa a wczesniej byla jdnoprzewodowa a i zapomnialem dodac ze nie mam katalizatora i cos mnie sie tak wydaje ze po wyjeciau tego wynalazku spalanie wzroslo![]()
![]()
![]()
![]()
zwracam sie do was z prosba czy to ma jakies sensowna wytlumaczenie
??
chod opal podaje ze podobno 1.4 16v pali na miescie kolo 9 i to standardzik![]()
![]()




- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No ale tu chyba nie chodzi o wygląd w tym przypadku bo skoro REN mówi że skorodował to nawet jakby Ci się bardzo podobał to chyba bez sensu jest kupować tłumik, który się rozsypie ... przynajmniej tak mi się wydaje.osman14 pisze:jednym sie Km podoba innym nie to chyba kwestia samochodu w jakim jest zamontowany
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
-
- Swój
- Posty: 873
- Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
- Lokalizacja: Plock
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tak tak ja nie mysle o KM tylko O LEXMAULU ktorego zamowilem sobie u Jedrusasierak pisze:No ale tu chyba nie chodzi o wygląd w tym przypadku bo skoro REN mówi że skorodował to nawet jakby Ci się bardzo podobał to chyba bez sensu jest kupować tłumik, który się rozsypie ... przynajmniej tak mi się wydaje.osman14 pisze:jednym sie Km podoba innym nie to chyba kwestia samochodu w jakim jest zamontowany





i tak przy okazji chcialem sie dowiedziec czy Jedrus mial srodkowy czy nie :0 :0 :0 :0
X14XE MANTZEL its not enough
gift od schricka 264° Nockenwellen
gift od schricka 264° Nockenwellen
-
- Swój
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Jędruś miał środkowy, ale niemiał kata, miał za to kolektor Lexmaula i ze stożkiem do Spi na Spi brzmiała cudownie: głęboki bas na wolnych i cisza na wysokich, po konwersji na MPI bardziej było słychać ryk stożka niż wydech.osman14 pisze:tak tak ja nie mysle o KM tylko O LEXMAULU ktorego zamowilem sobie u Jedrusa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i tak przy okazji chcialem sie dowiedziec czy Jedrus mial srodkowy czy nie :0 :0 :0 :0
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) 
CTM#119

CTM#119