1.4 8v charakterystyka silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie B.
ODPOWIEDZ
rozzobike
Świeżak
Posty: 75
Rejestracja: 16 lut 2003, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

1.4 8v charakterystyka silnika

Post autor: rozzobike »

To chyba normalne że corsy (np 14 8v) tak do 2tys/min są raczej drętwe- dopier potem coś sie zmienia???
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

tak to normalne... pomysl sobie, ze majac 1.4 16v nudzilbys sie az do 4500 obr. bo wtedy dopiero zaczyna sie cos dziac... ale za to znacznie przyjemniej...
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

a mi sie zawsze wydawalo ze u mnie sie caly czas cos dzieje :)
moze inaczej, w 8v przy 4,5 tys przestaje sie cos dziac, a w 16v nadal sie dzieje... przynajmniej tak to wygladalo wow jak porownywalismy na okeciu, pamietasz ?
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

Chciałbym zobaczyć auto nie drętwe do 2 tys obr/min. :-D
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

Jedrus pisze:Chciałbym zobaczyć auto nie drętwe do 2 tys obr/min. :-D
hehe, fakt!
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

cyberpooh pisze:a mi sie zawsze wydawalo ze u mnie sie caly czas cos dzieje :)
moze inaczej, w 8v przy 4,5 tys przestaje sie cos dziac, a w 16v nadal sie dzieje... przynajmniej tak to wygladalo wow jak porownywalismy na okeciu, pamietasz ?
mozna tak to powiedziec... osmiozaworowki nie sa oszalamiajace ale maja te ceche (dla mnie to zaleta) ze jada tak samo od samego dolu a gora nie jest tak efektowna, natomiast 16v jest zdecydowanie najfajniejsze u gory... dol jest normalny... osiem zaworow jest bardziej poprawne politycznie... 16 daje Ci u gory cos o czym mozesz w zwyklej jezdzie miejskiej tylko marzyc i ewentualnie korzystac na dluszych prostych... 8v dla mnie fajne, ale wrazenia z jazdy 16v sa bardzo pozytywne...
c20rsa, czlowieku meeen!
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

WOW- dyplomatyczna odpowiedz :)2
Ja mam 8v i jak na mój gust 3000 to minimum.......
jedyne co mi przeszkadza w jeżdzie po mieście to mały moment obrotowy co powoduje że często trzeba zmieńiać biegi.. :D
Obrazek
WoDzU
Nowy
Posty: 108
Rejestracja: 14 cze 2002, o 11:49
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: WoDzU »

Ach magiczne 3000 tysiace :-D Silnik zaczyna ujawniac swoja moc i mowcie co chcecie to trzeba po prostu poczuc :zakrecony: W sumie to przy 2500 pojawiaja sie pierwsze symptomy, a gorne zakresy przy moim silniczku (1.4 8V) nic wiecej nie daja, nie oszukujmy sie ale moc nie bierze sie z naklejki Pjonir na tylnej szybie :-D
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

Heh 3000, ja już zapomniałem że może tak być. Wszystkie moje zmiany dprowadziły do tego że może jechała z dołu lepiej ale prawdziwa przyjemność zaczynała się powyżej 4000.
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

u mnie jest kopniecie wprost proporcjonalne do ilosci obrotow i to az do bolu moze nie jest w mocniejszych corsach ale mnie tam narazie wystarcza i ciesze sie z tego co mam :-D :-D :-D :-D
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Feliks
Nowy
Posty: 418
Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
Lokalizacja: Knurów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Feliks »

hehhe ja takze trzymam swoja babe na wyskoich obrotach zeby jakos to przyspieszalo.Zaloze sie ze zaraz pojawi sie post dlaczego moja corsa pali 10-12 litrow wtedy zalecam przejscie do tego postu i znajdzie sie powod 8-)
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

hehehe no wlasnie moze to i nowy temat ale nawet przy spokojnej jezdzie (w miescie ) moja mala pali 10l /100km nie wiem czemu sie tak dzieje podlaczenia na komouter nie pokazalo bledow :0 :0 :-? :-?
tak kolloo roku temu siadla sonda lambda bo wtedy to juz mi palila 13
:placz:
i wymienili mi ja na 3 przewodowa a wczesniej byla jdnoprzewodowa a i zapomnialem dodac ze nie mam katalizatora i cos mnie sie tak wydaje ze po wyjeciau tego wynalazku spalanie wzroslo :-? :-? :-? :-?

zwracam sie do was z prosba czy to ma jakies sensowna wytlumaczenie
??

chod opal podaje ze podobno 1.4 16v pali na miescie kolo 9 i to standardzik :-? :-? :-?
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

oczywiscie chodzi mi tylko o spacerowa jazde nie katowanie na obrotach i sprint spod swiatel i na nastepnych hebel nic z tych zeczy :-? :-?
..........
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

gdzies tu czytalem ze jednak coniektorzy radza zostawic katalizator a np: wywalic srodkowy ???? ciekawe jak zachowywalby sie tlumik koncowy po wywaleniu srodkowego ryk nieznosny ??? :-? :-?
bo np: suprsprint proponuje tylko kolektor dalej rure no i koncowy ......

ciekawe jak samochod chodzilby np: na takim lexmaulu jaki ma Jedrus ??? (bez srodkowego ) bo u mnie kolega mial koncowy jakiejs nieznanej firmy i farfolilo pierdzialo i takie tamm glosno za glosno no i trzeba bylo spowrotem srodkowy wstawic :))
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Awatar użytkownika
_balt_
Weteran
Posty: 1017
Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
Lokalizacja: Ostroleka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: _balt_ »

osman14 pisze:hehehe no wlasnie moze to i nowy temat ale nawet przy spokojnej jezdzie (w miescie ) moja mala pali 10l /100km nie wiem czemu sie tak dzieje podlaczenia na komouter nie pokazalo bledow :0 :0 :-? :-?
tak kolloo roku temu siadla sonda lambda bo wtedy to juz mi palila 13
:placz:
i wymienili mi ja na 3 przewodowa a wczesniej byla jdnoprzewodowa a i zapomnialem dodac ze nie mam katalizatora i cos mnie sie tak wydaje ze po wyjeciau tego wynalazku spalanie wzroslo :-? :-? :-? :-?

zwracam sie do was z prosba czy to ma jakies sensowna wytlumaczenie
??

chod opal podaje ze podobno 1.4 16v pali na miescie kolo 9 i to standardzik :-? :-? :-?
to nie mozliwe ja swoj kat wycielem najpierw potem przyszla kolej na wyciecie srodkowego nie jest za glosno toznaczy idzie wytrzymac nawet w trasie(przyzwyczailem sie :grin: ) a z tym spalaniem jest tak ze niemozliwe ze po wycieciu ci wzroslo kiedys mi mechanik powiedzial cos takiego ze z autem jak z nosem jak masz nos zatkany(katalizator)to ci ciezko sie oddycha i ale jak jestes zdrowy (wyciety kat)to czlwiek sie odrazu lepiej czuje tyle co wiedzialem to powiedzialem mi tam dobrze bez kata :-D :-D :-D
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

a jaki jest u ciebie koncowy (balt????) jestem ciekaw jak by chodzil lexmaul koncowy bez srodkowego :0 :0
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Awatar użytkownika
_balt_
Weteran
Posty: 1017
Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
Lokalizacja: Ostroleka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: _balt_ »

osman14 pisze:a jaki jest u ciebie koncowy (balt????) jestem ciekaw jak by chodzil lexmaul koncowy bez srodkowego :0 :0
sluchaj osman u mnie jest koncowy KM to jest tlumik polskiej prod facet z olsztyna to robi bi tam jego zachwanie sie podoba i wykonanie jest dobre
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

KM to totalny badziew, kupilem sobie taki za 400PLN, przejezdzilem 25tys. kilometrow a tlumik calkowicie skorodowal! ostaly sie tylko koncowki z kwasowki, nikomu nie polecam tych tlumikow
c20mboT
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

jednym sie Km podoba innym nie to chyba kwestia samochodu w jakim jest zamontowany


niech ktos w koncu powie jak chodzi taki lexmaul jak ma Jedrus i czy mozna go zalozyc bez srodkowego???????????
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Awatar użytkownika
sierak
Weteran
Posty: 1551
Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: sierak »

osman14 pisze:jednym sie Km podoba innym nie to chyba kwestia samochodu w jakim jest zamontowany
No ale tu chyba nie chodzi o wygląd w tym przypadku bo skoro REN mówi że skorodował to nawet jakby Ci się bardzo podobał to chyba bez sensu jest kupować tłumik, który się rozsypie ... przynajmniej tak mi się wydaje.
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
Awatar użytkownika
_balt_
Weteran
Posty: 1017
Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
Lokalizacja: Ostroleka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: _balt_ »

REN nie mozesz firmy objerzdzac tylko na swoim przykladzie ja np az z ciekawosci bylem na kanale i moj jest po umyciu jak nowy a mam juz na nim zrobine 18 tysiecy
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

sierak pisze:
osman14 pisze:jednym sie Km podoba innym nie to chyba kwestia samochodu w jakim jest zamontowany
No ale tu chyba nie chodzi o wygląd w tym przypadku bo skoro REN mówi że skorodował to nawet jakby Ci się bardzo podobał to chyba bez sensu jest kupować tłumik, który się rozsypie ... przynajmniej tak mi się wydaje.
tak tak ja nie mysle o KM tylko O LEXMAULU ktorego zamowilem sobie u Jedrusa :-D :-D :-D :-D :-D
i tak przy okazji chcialem sie dowiedziec czy Jedrus mial srodkowy czy nie :0 :0 :0 :0
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
uBaW
Nowy
Posty: 152
Rejestracja: 18 lut 2001, o 00:00
Lokalizacja: Józefów k/W-wy
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: uBaW »

Jedrus pisze:Chciałbym zobaczyć auto nie drętwe do 2 tys obr/min. :-D
Saab 9000 cde 2.3 t od 1800 cos sie dzieje i zdycha po 5000 :placz: :oko:
POWER ISN'T EVERYTHING<--/---/
Obrazek
Nissan s14 sr20det/ E30 2.8 15.6 ET /FSO 1.6 one minute ET<--/-
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

osman14 pisze:tak tak ja nie mysle o KM tylko O LEXMAULU ktorego zamowilem sobie u Jedrusa :-D :-D :-D :-D :-D
i tak przy okazji chcialem sie dowiedziec czy Jedrus mial srodkowy czy nie :0 :0 :0 :0
Jędruś miał środkowy, ale niemiał kata, miał za to kolektor Lexmaula i ze stożkiem do Spi na Spi brzmiała cudownie: głęboki bas na wolnych i cisza na wysokich, po konwersji na MPI bardziej było słychać ryk stożka niż wydech.
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”