ale chyba udzielilem ci odpowiedzi, prawda?Hiv pisze:Nie musiałeś komentować...
Wkładka czy stożek?
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
nie wiem czy stozek w silniku jak moj 1.0 cos daje czy zabiera, ale chatakterystyke zmienia na pewno.jak mialem stozek z seria wydechem to tylko buczal od 4k obr do konca. jak zalozylem przelotowy koniec(srodek przelotowy w serii) to zmienila sie charakterystyka, przy 4k oprocz dzwieku pojawia sie jeszcze kop. auto wkreca sie do konca szybciej i dzwiek jest piekny-dokladnie taki sam kiedy sie zdejmie rure dolotowa z puszki filtra. aha no i buczy kiedy ja chce go sluchac a nie caly czas, jak to bywa z zaglosnymi wydechami.
pozdro
P.S. auto przyspiesza najefektywniej(i najefektowniej) w sumie tylko w zakrecie 4k obr. - odceiecie
pozdro
P.S. auto przyspiesza najefektywniej(i najefektowniej) w sumie tylko w zakrecie 4k obr. - odceiecie
-
kubelt
- Swój
- Posty: 708
- Rejestracja: 22 wrz 2003, o 13:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Filtr sportowy w postaci wkladki badz stozka w samochodzie z instalacja LPG to dosyc ryzykowna sprawa, choc nie niemozliwa. Sens montazu zalezy od wielu czynnikow, jak rodzaj i montaz instalacji LPG, silnik, gazownik itd... W przypadku mojej corsy montaz stozka skonczylby sie zapewne gasnieciem silnika na kazdych swiatlach. Znam tez przypadki (seicento sporting) gdzie stozek wspolgra z gazem i nie ma zadnych problemow. By sie przekonac nalezalo by sprobowac
(i co za tym idzie poniesc pewne ryzyko finansowe).
Na 100% trzeba bedzie na nowo ustawic mieszanke - w instalacjach bez kompa - w koncu zmieniamy ilosc dostarczanego powietrza a instalacja bez kompa sie sama nie zaadoptuje.
Moze i sie naraze, ale IMHO montaz samego stozka nie ma wiekszego sensu, jesli nie ida za tym dalsze modyfikacje.
- Nieumiejetny lub/i niewlasciwy montaz moze tylko pogorszyc sprawe. By miec pewnosc, czy przybylo lub ubylo jakis kucy nalezy zmierzyc samochod na hamowni przed i po montazu, co sie wiaze z kosztami - jakies 200 zl po cenach rynkowych bez znajomosci.
- By montaz byl profesjonalny i mozliwosci zostaly wykorzystane w 100% nalezy zmienic mapy wtryskow, gdyz sa one obliczone na pewna ilosc powietrza, ktora to wraz z montazem stozka wzrasta. A jaki to koszt? 1500 zl? Moze byc tez tak, ze w zwiazku z za duza iloscia powietrza osiagi sie pogorsza, niezaleznie od tego, czy sam filtr zostanie dobrze czy tez zle zalozony.
- Wzrasta poziom halasu, ale to na pewno bede sam bronil tego zdania. Ale ja juz w sumie stara dupa jestem, wiec wybaczcie mi
- Stozek ma gorsza filtracje wiec do silnika dostaje sie wiecej syfu, a to na pewno mu nie sluzy.
Podsumowujac... IMHO jest to tuning subiektywny, czasem nawet i faktyczny ale stosunek ceny do ilosci osiagnietych koni bedzie troche nieciekawy (sama hamownia w celu ukazania zysku badz straty mocy i momentu kosztuje troche). Na pewno jest to tuning wizualny, o ile efektownie ukonczony. To takie moje 3 slowa na kacu poweselnym
Na 100% trzeba bedzie na nowo ustawic mieszanke - w instalacjach bez kompa - w koncu zmieniamy ilosc dostarczanego powietrza a instalacja bez kompa sie sama nie zaadoptuje.
Moze i sie naraze, ale IMHO montaz samego stozka nie ma wiekszego sensu, jesli nie ida za tym dalsze modyfikacje.
- Nieumiejetny lub/i niewlasciwy montaz moze tylko pogorszyc sprawe. By miec pewnosc, czy przybylo lub ubylo jakis kucy nalezy zmierzyc samochod na hamowni przed i po montazu, co sie wiaze z kosztami - jakies 200 zl po cenach rynkowych bez znajomosci.
- By montaz byl profesjonalny i mozliwosci zostaly wykorzystane w 100% nalezy zmienic mapy wtryskow, gdyz sa one obliczone na pewna ilosc powietrza, ktora to wraz z montazem stozka wzrasta. A jaki to koszt? 1500 zl? Moze byc tez tak, ze w zwiazku z za duza iloscia powietrza osiagi sie pogorsza, niezaleznie od tego, czy sam filtr zostanie dobrze czy tez zle zalozony.
- Wzrasta poziom halasu, ale to na pewno bede sam bronil tego zdania. Ale ja juz w sumie stara dupa jestem, wiec wybaczcie mi
- Stozek ma gorsza filtracje wiec do silnika dostaje sie wiecej syfu, a to na pewno mu nie sluzy.
Podsumowujac... IMHO jest to tuning subiektywny, czasem nawet i faktyczny ale stosunek ceny do ilosci osiagnietych koni bedzie troche nieciekawy (sama hamownia w celu ukazania zysku badz straty mocy i momentu kosztuje troche). Na pewno jest to tuning wizualny, o ile efektownie ukonczony. To takie moje 3 slowa na kacu poweselnym
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Heh... Ciekawa sprawa bo ja furke od niego kupiłem więc skoro u nieo nie wypaliło...pirat pisze:Hiv zgłoś się do Zaibela, bo on mówił chyba na świątecznym spocie, że kiedyś miał stożek i po zamontowaniu gazu pojawił się problem, jaki opisali chłopaki - fura gasła. Dlatego ten pomysł chyba odpada u Ciebie![]()
pozdrawiam
Może znów corsa...
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
da sie gaz wyregulowac do stozka... ale wtedy rosnie jego spalanie.
Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jeśli mammy odpowiedni reduktor i zrobimy kompensacje powietrza, to będzie chodziło wszystko dobrze nawet na stożku. Dzięki kompensacji można nawet uturbiony silnik mieć na gazie 
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
oczywiście, ale jest to faktem, że można tak zrobić a wspomniałem o tym , gdyż stawia to większe wymagania niż stożekkristo pisze: Raczej lpg dobija samą turbinę- jeszcze nie widziałem takiego rozwiązania...i raczej wszyscy odradzają.
-
czarnuch
- Świeżak
- Posty: 52
- Rejestracja: 5 kwie 2004, o 21:50
- Lokalizacja: Żyrardów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
kolega ma paska 1.8T na gazie.......jest nawet fajnie gdzyby nie motyw z odcieciem zaplonu przy 5tys obr. troszke wczesnie jak na turbo! co smieszniejsze im mniej gazu w butli tym wczesniej odcina.
jak za instalacje warta prawie 6 tys zl. to dla mnie zadna rewelacja
ja po moich (i kolegow) doswiadczeniach z lpg stwierdzam ze gaz to tylko do zapalniczek sie nadaje!
(co do stozka i lpg to tez nie wiem czy tak duzo kombinowania z ustawieniem zeby sie nie "zalewal" gazem i nie rozrywal stozka przy ewentualnym strzale jest tego warte)
jak za instalacje warta prawie 6 tys zl. to dla mnie zadna rewelacja
ja po moich (i kolegow) doswiadczeniach z lpg stwierdzam ze gaz to tylko do zapalniczek sie nadaje!
(co do stozka i lpg to tez nie wiem czy tak duzo kombinowania z ustawieniem zeby sie nie "zalewal" gazem i nie rozrywal stozka przy ewentualnym strzale jest tego warte)

-
kubelt
- Swój
- Posty: 708
- Rejestracja: 22 wrz 2003, o 13:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
fajnie? z odcieciem przy 5000 obrotow? Przeciez dopiero wtedy sie fajnie zaczynaczarnuch pisze:kolega ma paska 1.8T na gazie.......jest nawet fajnie gdzyby nie motyw z odcieciem zaplonu przy 5tys obr. troszke wczesnie jak na turbo! co smieszniejsze im mniej gazu w butli tym wczesniej odcina.
Nie mowiac o fakcie, ze sa jednak zagazowane silniki 1.8T z tansza instalacja (ok. 5 tys zl), ktore dobrze sie sprawuja i sa tylko troche slabsze niz benzynowe odpowiedniki... gazownik dal ciala.




