Terkotanie przy drążku zmiany biegów
-
- Weteran
- Posty: 1141
- Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
- Lokalizacja: Śląskie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Terkotanie przy drążku zmiany biegów
Wiec tak : terkocze coś, jakiś element układu zmiany biegów, na luzie, albo przy małej prędkości obrotowej szlag może trafić człowieka! taki dziwęk to wydaje.
Jak przycisnę drążek (ale nie na dół, tylko jakbym jeszcze głębiej bieg wrzucał) to nie terkocze, albo terkocze z przerwami.
Czy to może być np jakiś defekt helikopterka? Dziwęk dochodzi w sumie raczej gdzieś tam z głebi -bardziej od śilnika, nie od samego drążka w kabinie, co to może być u licha
Jakies sugestie?
Jak przycisnę drążek (ale nie na dół, tylko jakbym jeszcze głębiej bieg wrzucał) to nie terkocze, albo terkocze z przerwami.
Czy to może być np jakiś defekt helikopterka? Dziwęk dochodzi w sumie raczej gdzieś tam z głebi -bardziej od śilnika, nie od samego drążka w kabinie, co to może być u licha
Jakies sugestie?
-
- Post Mistrz
- Posty: 2523
- Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
gadalismy o tym ostanio...to ta usterka co ja tlumacza wieszanie msie na dzwigni zmiany biegow???Aro83 pisze:w C 1.0 12V powszechną usterką podobno jest awaria przekładni skrzyni, jak zajrzysz pod maskę i się trochę wyciągniesz to ją zobaczysz
Czester coś Ci powinien powiedzieć na ten temat
corsa A & Audi S3
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Hmm... Ja tak jeżdżę i nigdy się nad tym nie zastanawiałem, że to na jakiegoś "misia". Mnie to po prostu wygodniejqomo pisze:ta zeby tylko kase wyciagac ...choc czasem widac takich w smaochodach co jezdza na lezaco jedna reka na kierownicy -tzw "mis"Aro83 pisze:no, dokładnie - z dupy powód
a druga na biegach
Może znów corsa...
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
pewnie że wiem, kurwica mnie brała z tymi biegami .Aro83 pisze:w C 1.0 12V powszechną usterką podobno jest awaria przekładni skrzyni, jak zajrzysz pod maskę i się trochę wyciągniesz to ją zobaczysz
Czester coś Ci powinien powiedzieć na ten temat
Przy mechanizmie zmiany biegów pod maską są plastikowe koszyczki które nigdzie nie dokupisz. Z czasem się one wyrabiają i są trudności z wrzucaniem biegów (najbardziej 1i2) .próbowałe go skręcać drutem ale pomagało na pare dni.Nie ma co tego naprawiać tylko wymienić cały mechanizm na metalowy-koszt w ASO 300 zł.
Ale jak masz gwarancje to ci to wymienią
-
- Weteran
- Posty: 1141
- Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
- Lokalizacja: Śląskie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Czester - wielkie dzięki! Ja już normalnie siły nie mam do tego, tylko że u mnie biegi wchodzą OK (tfu,tfu,tfu) ale dżwięk terkotania jak pisałem w pytaniu dochodzi tak właśnie jakby z komory silnika i pasem środkowym przenosi się do kabiny.czester 1 pisze:pewnie że wiem, kurwica mnie brała z tymi biegami .Aro83 pisze:w C 1.0 12V powszechną usterką podobno jest awaria przekładni skrzyni, jak zajrzysz pod maskę i się trochę wyciągniesz to ją zobaczysz
Czester coś Ci powinien powiedzieć na ten temat
Przy mechanizmie zmiany biegów pod maską są plastikowe koszyczki które nigdzie nie dokupisz. Z czasem się one wyrabiają i są trudności z wrzucaniem biegów (najbardziej 1i2) .próbowałe go skręcać drutem ale pomagało na pare dni.Nie ma co tego naprawiać tylko wymienić cały mechanizm na metalowy-koszt w ASO 300 zł.
Ale jak masz gwarancje to ci to wymienią
W serwisie moim chyba sie uczą dopiero bo miszcze stwierdzili,ze ewentualnie moga mi wtmienić mechanizm (chyaba helikopterek) ale z tego ci skumałęm to wewnątrz kabiny. Ja im mowie,ze to nie to stuka,ale oni już zamówili na gwarancji rzecz jasna,noto niech wymieniają.
Po niedzieli podjade jescze raz powiem o tych plasticzkach,może to właśnie to jest przyczyna i u mnie,
Pozdro i poinformuje o rezultacie!
Dzięki!