czester 1 pisze:Aro83 pisze:w C 1.0 12V powszechną usterką podobno jest awaria przekładni skrzyni, jak zajrzysz pod maskę i się trochę wyciągniesz to ją zobaczysz
Czester coś Ci powinien powiedzieć na ten temat
pewnie że wiem, kurwica mnie brała z tymi biegami

.
Przy mechanizmie zmiany biegów pod maską są plastikowe koszyczki które nigdzie nie dokupisz. Z czasem się one wyrabiają i są trudności z wrzucaniem biegów (najbardziej 1i2) .próbowałe go skręcać drutem ale pomagało na pare dni.Nie ma co tego naprawiać tylko wymienić cały mechanizm na metalowy-koszt w ASO 300 zł.
Ale jak masz gwarancje to ci to wymienią
Czester - wielkie dzięki! Ja już normalnie siły nie mam do tego, tylko że u mnie biegi wchodzą OK (tfu,tfu,tfu) ale dżwięk terkotania jak pisałem w pytaniu dochodzi tak właśnie jakby z komory silnika i pasem środkowym przenosi się do kabiny.
W serwisie moim chyba sie uczą dopiero bo miszcze stwierdzili,ze ewentualnie moga mi wtmienić mechanizm (chyaba helikopterek) ale z tego ci skumałęm to wewnątrz kabiny. Ja im mowie,ze to nie to stuka,ale oni już zamówili

na gwarancji rzecz jasna,noto niech wymieniają.
Po niedzieli podjade jescze raz powiem o tych plasticzkach,może to właśnie to jest przyczyna i u mnie,
Pozdro i poinformuje o rezultacie!
Dzięki!
