

rozumiem, płacisz za robocizne, nie masz frajdy i satysfakcji,ze to Twoje dzieło itp, no ale zaczelismy gadac o kosztach...=JUHol= pisze:naturalnie... ale kupujac corse po swapie placisz extra jeszcze za jakby to powiedziec, moze "nazwe" corsa 2.0.... cos w tym rodzaju
seryjne c16nz (75KM) to jak c14se (82KM) głównie ze względu na większą ilość Nm (ponad 10). na około 85KM (optymistycznie 90) można c16nz zrobić dość prosto małym nakładem kasy (własna robocizna +300zł). Ja się zakochałem w oplowskich 8v . Niskie koszty części nowych i ogrom używanych (niemal cały silnik na części można kupić za 300-500zł)wow pisze:niemal identyczny, ale totalnie rozny od 1.2 co zreszta dobrze wyjasnil juchol...
latwo to jest wsadzic do ciebie c16nz ale to ma w serii 75bhp...
ThomasTsT pisze:Dzis bedac na giełdzie podejzałem silnik1,8 w Oplu Vektrze....i jest niemal IDENTYCZNY jak moje 1,2... co parawda nie miezyłem ale wydaje mi sie ze to bedzie taki sam... a skoro taki sam był by blok to moze mozna załozyc seryjna skrzynie od mojego 1,2... skoro mozna załozyc moja skrzynie to połosie zostaja te same... skoro zostaja te same to swap wynosi mnie o wiele mniej kosztowny... (znalazłem taki silnik za 800zł) a pod maska mam 90KM... dobrze rozumuje??... jesli nie to wyprowadzcie mnie z błedu......hehe POZDRO 600V..
wywolany do tablicy powiemGUMIS2000 pisze:a wiem ze WOW pamienta oz naczenia tego smal bloka
na głowicy od strony kolektora wydechowego, po prawej strone masz wytłoczoną pojemnośćThomasTsT pisze:DZIS ZNALAZŁEM 3 silniki (ponoc 1,6 an gazniku od Ascony za 250zł od znajomego).....(na pewno 1,4 na jedno punktowym wtrysku bez papierow za 600zł) i za (1000zł 1,6 na wtrysku 8Vz papierami)...(choc ten ostatni jest juz chyba sprzedany...)...po czym odruznic jaka pojemnosc jest silnika nie majac papierow do niego??? sa gdzies na bloku jakies symbole??/... jesli tak to jakie i gdzie je szukac???? bo nieceh kupic silnika 1,3 myslac ze to 1,6...