


Tylko zapomniałem sprawdzić przed manipulacjami ustawienie owych kresek


zrobiłeś błąd, że przed ściągnięciem nie zaznaczyłeś pozycji ale to nie tragedia skoro w miarę chodzi. Taką regulacje zrobią ci w każdym warsztacie. co do tych znaczników odlanych to wg mnie stanowią one pozycje wyjściową do regulacji.Bronek_84 pisze:A te dwa znaczki na rozdzielaczu po co są i co oznaczają?AdamXXL pisze:potrzebowałbyś lampe stroboskopową . odpowiednio ją podłączjąc i patrząc na koło i znak na wale korbobym można ustawić odpowiedni kąt wyprzedzenia.
Jaka jest rozsądna cena ustwaiania zapłonu?AdamXXL pisze:zrobiłeś błąd, że przed ściągnięciem nie zaznaczyłeś pozycji ale to nie tragedia skoro w miarę chodzi. Taką regulacje zrobią ci w każdym warsztacie. co do tych znaczników odlanych to wg mnie stanowią one pozycje wyjściową do regulacji.Bronek_84 pisze:A te dwa znaczki na rozdzielaczu po co są i co oznaczają?AdamXXL pisze:potrzebowałbyś lampe stroboskopową . odpowiednio ją podłączjąc i patrząc na koło i znak na wale korbobym można ustawić odpowiedni kąt wyprzedzenia.
To że jest mało roboty to wiem, bo pamiętam jak mój ojciec przed laty ustawiał w 125pAdamXXL pisze:to jest 5-10 minut roboty. może koło 30złBronek_84 pisze:Jaka jest rozsądna cena ustwaiania zapłonu?