c20rsa na hamowni
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
osman14
- Swój
- Posty: 873
- Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
- Lokalizacja: Plock
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
kurde dziwaczna sprawa
caly czas mysle nad tym i czemu on nie chce sie w koncu obudzic :0
(c20xe ) oczywiscie ;/
jesli to u mnie posuwalo sie w takim tepie to az strach pomyslec co by sie dzialo gdyby byly te walki ktore ogladalismy i jakby odcina byla na 7500
:0 :0 :0
co 500obr/min 8 koni przyrostu
caly czas mysle nad tym i czemu on nie chce sie w koncu obudzic :0
(c20xe ) oczywiscie ;/
jesli to u mnie posuwalo sie w takim tepie to az strach pomyslec co by sie dzialo gdyby byly te walki ktore ogladalismy i jakby odcina byla na 7500
:0 :0 :0
co 500obr/min 8 koni przyrostu
X14XE MANTZEL its not enough
gift od schricka 264° Nockenwellen
gift od schricka 264° Nockenwellen
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
to jeszcze takie pytanko, czy na ostatnich próbach potworek był hamowany również ze sprawdzeniem AFR?wow pisze:elektronika to moja ostatnia szansa... jesli sie okaze ze przyrostu nie bedzie to zasada jest taka, ze placi sie tylko za hamownie i jesli by tak bylo to tfu tfu... zaplace tylko za hamownie![]()
bo:
- jeśli tak i AFR cały czas był dobry to strojenie może nie dać oczekiwanych efektów -> jakaś przeszkoda fizyczna
- jeśli tak i AFR pozostawał nie do końca taki jak powinien -> szanse na strojenie z efektami!! może jak u osmana
- jeśli AFR nie był mierzony to bardzo szkoda
wprawdzie przy pełnym otwarciu przepustnicy AFR może być olany bo i tak silnik daje więcej paliwa ale te wskazania mogą powiedzieć czy tak w istocie jest
oczywiście to tylko moje domysły i gdybanie, i może ni jak mieć się do rzeczywistości -> autor nie ponosi odpowiedzialności za swoje wypowiedzi
-
arts
- Forum Master
- Posty: 4329
- Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
- Lokalizacja: WPR ............
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ten silnik nigdy nie mowi ta moc jest dla mnie za duza :0REN pisze:ja mysle wow ze powinienes zalozyc turbo a silnik spontanicznie podwoi swoja moc
PS. ja juz jestem po strojeniu na modlinnie wiem ile mam mocy ale cisnienie doladowania zostalo podniesione i szacuje sie teraz na jakies 320KM
powodzenia w Modlinie
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tak jak to Ren napisałeś gdzieś, że w takim ustawieniu co roku remont...
oby nie powiedział silnik, że dość
i żeby czasy w końcu cię zadowoliły 
oby nie powiedział silnik, że dość
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
widac bylo jak na modlinie poszlo... nie jest zle...
natomiast co do modyfikacji to:
- regulacja walkow niewiele dala - na pewno przy porzadnych walkach bylby wiekszy efekt - byc moze sprawdzimy to kiedys. tak czy inaczej chce jeszcze zrobic jeden eksperyment tzn. wyzerowac walek wydechowy, a co za tym idzie zaplon i zobaczyc jak zareaguje wtedy silnik na tym n-grupowym kompie
- po elektronice poczulem faktycznie poprawe zwlaszcza na 3cim biegu jest dosc wyraznie odczuwalna, jest jeden minus ktory jest do poprawienia. idle ktore jest na 1000rpm jest jednak ciut za wysokie. fakt, obroty mialem mniej rowne po przestawieniu walkow i nalezalo wyrownac je ale 1000rpm to za duzo - trzeba bedzie to poprawic.
no i to tyle... wracaja mi mysli zwiazane z modami n/a, gdzie non-stop sa klopoty klopoty problemy i problemy i dopiero po setce zabiegow uzyskuje sie cos fajnego. ale to jest wlasnie ta ciemna strona mocy...
natomiast co do modyfikacji to:
- regulacja walkow niewiele dala - na pewno przy porzadnych walkach bylby wiekszy efekt - byc moze sprawdzimy to kiedys. tak czy inaczej chce jeszcze zrobic jeden eksperyment tzn. wyzerowac walek wydechowy, a co za tym idzie zaplon i zobaczyc jak zareaguje wtedy silnik na tym n-grupowym kompie
- po elektronice poczulem faktycznie poprawe zwlaszcza na 3cim biegu jest dosc wyraznie odczuwalna, jest jeden minus ktory jest do poprawienia. idle ktore jest na 1000rpm jest jednak ciut za wysokie. fakt, obroty mialem mniej rowne po przestawieniu walkow i nalezalo wyrownac je ale 1000rpm to za duzo - trzeba bedzie to poprawic.
no i to tyle... wracaja mi mysli zwiazane z modami n/a, gdzie non-stop sa klopoty klopoty problemy i problemy i dopiero po setce zabiegow uzyskuje sie cos fajnego. ale to jest wlasnie ta ciemna strona mocy...
c20rsa, czlowieku meeen!
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
ja nieprzerwanie odnosze wrazenie, ze silniki, ktore dlubiesz, jak na zlosc, robia ci psikusa. zagorzaly zwolennik psucia wolnossacych silnikow i tak paskudne jednostki, ktore nie daja sie zrobic tak jak by sie tego chcialo..wow pisze:wracaja mi mysli zwiazane z modami n/a, gdzie non-stop sa klopoty klopoty problemy i problemy i dopiero po setce zabiegow uzyskuje sie cos fajnego. ale to jest wlasnie ta ciemna strona mocy...
jezoo.. mam nadzieje, ze u mnie ta strona mocy nie bedzie tak ciemna
patrzac z drugiej strony - 163.5 konia z silnika, ktory ma zrobiona glowice (pokazujaca pazury dopiero na innych walkach..), wydech (na seryjnym kolektorze - tu ZAWSZE mozna cos poprawic..), dolot na jakims suchym stozku greena i zrobiona elektronike - to i tak niezly wynik
na moje oko to ten silnik poprostu nie chce trzymac seryjnych parametrow.. 151 koni na a-grupowej glowicy, wydechu i dolocie to.. hmm.. chyba troche malo

- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
wiesz ze tez mam takie wrazenie, hmmm... i juz mi sie przypomina dlaczego tak kategorycznie zapowiadalem ze silnik pozostanie seryjny... i wale sie w glowe mocno jak znow mnie nachodza mysli... nie mam cos farta!markos pisze:ja nieprzerwanie odnosze wrazenie, ze silniki, ktore dlubiesz, jak na zlosc, robia ci psikusa. zagorzaly zwolennik psucia wolnossacych silnikow i tak paskudne jednostki, ktore nie daja sie zrobic tak jak by sie tego chcialo..
musze pamietac o tym wszystkim kiedy znow zaczne myslec o walkach, o doprezaniu glowicy i robieniu unichipa...
moze turbo to jest droga dla mnie... zreszta policzmy to na spokojnie: walki + doprezenie + regulacja + unichip wyjda mnie jakies kolejne 5000... i wcale nie jest powiedziane ze bede mial 190koni ktorych moglbym sie spodziewac, a za jakies 9000 moze mniej bede mial na pewno 220 - 240 koni z turbo. w kazdym razie zanim zaczne sie ladowac w kolejne n/a mody musze troche podumac...
o meeen, obys powtorzyl to co u osmana... bo dla mnie to nie jest pisane...!markos pisze:jezoo.. mam nadzieje, ze u mnie ta strona mocy nie bedzie tak ciemna![]()
jakos tak w necie szukalem roznych rzeczy i znalazlem m.in. taki cytat (napisal to ktos kto nad c20xe troche pracowal):!markos pisze:patrzac z drugiej strony - 163.5 konia z silnika, ktory ma zrobiona glowice (pokazujaca pazury dopiero na innych walkach..), wydech (na seryjnym kolektorze - tu ZAWSZE mozna cos poprawic..), dolot na jakims suchym stozku greena i zrobiona elektronike - to i tak niezly wynik![]()
wiec zaczynam wierzyc ze po prostu mam trzymajaca parametry serie (co nie jest tez do konca takie oczywiste w tych nastoletnich silnikach) i tak ma po prostu bycktos kto pracowal nad c20xe pisze:Wrew krazacym opiniom i potencjalowi c20xe wcale, nie jest w nim wcale tak "latwo" podniesc moc...
poprawa a'la GT dala u mnie w silniku 2KM (dwa) + strojenie UNIchipa +12KM
c20rsa, czlowieku meeen!
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
to co poszło w c20xe włożone w 8v dało by pewnie podobne efekty
.
czasem cieszę się, że tak długo grzebie w swoim bagienku bo koncepcje zmieniają się jeszcze szybciej.
markosowi pokazałem taki "cudaczny" kolektor .. zrób coś podobnego
ps. może masz jakiś wykresik dla pokrzepienia serc
czasem cieszę się, że tak długo grzebie w swoim bagienku bo koncepcje zmieniają się jeszcze szybciej.
markosowi pokazałem taki "cudaczny" kolektor .. zrób coś podobnego
ps. może masz jakiś wykresik dla pokrzepienia serc
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
widzialem kolektorek, jest faktycznie fajny... znalazlem tez podobna wydumke od znanego nam dbilasa ktory daje rzekomo +25ps i kosztuje 'jedyne' 7000 zlAdamXXL pisze:to co poszło w c20xe włożone w 8v dało by pewnie podobne efekty.
czasem cieszę się, że tak długo grzebie w swoim bagienku bo koncepcje zmieniają się jeszcze szybciej.
markosowi pokazałem taki "cudaczny" kolektor .. zrób coś podobnego![]()
ps. może masz jakiś wykresik dla pokrzepienia serc
przejrzalem tez stage ktore proponuja rozni tunerzy i prawie zawsze jzu w pierwszym stage'u proponuja wymiane walkow, wiec pewnie tu jest pies pogrzebany i nie odkrywam ameryki twierdzac ze fabrycznie c20xe jest slabo napelniany na gorze wlasnie z powodu walkow.
tak czy inaczej zblizam sie coraz bardziej do mysli o turbo... gdybym jeszcze jakis promocyjny offer dostal
c20rsa, czlowieku meeen!
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
ja powiem tak.. wszystkie silniki, ktore widzialem i ktore koncza sie na XE maja pojebany dolot.. jakies wydumane, porabane, za dlugie i za cienkie kolektory dolotowe, ktore nie wiedziec czemu sluza.. jestem za tym, zeby poeksperymentowac troche i zrobic do Ciebie wow wlasnie taki kolektor jak widziales na zdjeciu od adasia.. ja wiem, ze ktoregos pieknego dnia taki kolektor znajdzie sie u mnie pod maska. nie zapominaj, ze to aplikacja typu high-rpm, bo krotka, ale za to wide-torque, bo grube rurki.. wydech masz duzy - samochod powinien zajebiscie jechac juz od samego dolu..wow pisze:widzialem kolektorek, jest faktycznie fajny... znalazlem tez podobna wydumke od znanego nam dbilasa ktory daje rzekomo +25ps i kosztuje 'jedyne' 7000 zlAdamXXL pisze:markosowi pokazałem taki "cudaczny" kolektor .. zrób coś podobnego![]()
![]()
ps. nie wspomne nawet o tym, ze ren powinien taki kolektor zrobic do swojego turbo juz BARDZO DAWNO.. obstawiam, ze na seryjnym dolocie traci spokojnie jakies 10-15 koni.. cisnienie cisnieniem, ale restrykcje seryjnego dolotu nadal istnieja.

- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
z pewnoscia ciut bardziej, bo 8v znacznie radosniej zareagowaloby na sama obrobke glowicy, po regulacji walka nie spodziewalbym sie duzo - moze nawet mniej niz u mnie, natomiast elektronika na pewno tez pozwolilaby cos skorygowac.. mysle ze po tych zabiegach 8v mialoby jakies 135-140 koni, przy zalozeniu ze trzymaloby seryjne 115 koni co nie zdaza sie czesto...=JUHol= pisze:a jak by to wszystko wplynelo na 8V?
c20rsa, czlowieku meeen!




