c20rsa na hamowni

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

endo pisze:Wow, nie poznaje Cie, jakie turbo? Chyba Cie mocno wkurzyl ten silnik jak siegasz po tak drastyczne w Twoim wypadku (sadzac nawet po naszej ostatniej rozmowie i wszystkich poprzednich tez :grin: ) srodki.. No, ale wiesz duzo lepiej co Tobie bedzie pasowalo, ja tam turbo lubie :oko: :-D
normalnie nie tyle wkurzyl mnie, co przypomnialo mi sie jak to jest z modami n/a. ren zreszta tez przypomnial mi astre spauna ktory wylozyl naprawde sporo kasy na mody n/a po czym po dwoch, trzech tygodniach juz montowal turbo bo ciezko sie jezdzilo tym samochodem... i tak to jest z n/a power - jest to zajebiste, ale hell no... nie na codzien. a ja robie jakies 40 000 km rocznie minimum.

ba! powiem wiecej... bede de-tunowal corse... wyciagam regulowane kola rozrzadu i kasuje ustawienie ich na zero, a kompa doprowadzam do porzadku...

...i z nieklamana radoscia bede dopingowal innym w modach n/a, bo to jest cos co mi sie niesamowicie podoba! vide:
!markos pisze: ja wiem, ze ktoregos pieknego dnia taki kolektor znajdzie sie u mnie pod maska.
:zakrecony:
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

wow pisze:
!markos pisze: ja wiem, ze ktoregos pieknego dnia taki kolektor znajdzie sie u mnie pod maska.
:zakrecony:
co..? napisalem, ze zrobie sobie taki ladny kolektorek jak pulse450 i mam rowniez zamiar namowic ciebie na taki sam - niezaleznie od tego czy bedzie turbo, czy go nie bedzie - jak wiesz doskolane nadaje sie rowniez do silnikow doladowanych, tyle, ze wtedy odpowiednio sie go skroci :oko:
Obrazek
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

true, true markos... ale to nie mnie powinienes namawiac ale bardziej rena bo on walczy o wszystkie rezerwy... u mnie (jesli sie to stanie) to turbo nadmucha i w ten seryjny pokrecony szitex... moj aim to 240ps max! tak jak w n/a celowalem w 190 tak w turbo 240 chcialbym... chociaz nie powiem taki rurowy ssacy jest bardzo fajny i pod turbo to podstawowy mod powinien byc!
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

to get turobed, or not get turboed?!? that's the question! :lol:

ide spac :P
c20rsa, czlowieku meeen!
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

!markos pisze:
wow pisze:
!markos pisze: ja wiem, ze ktoregos pieknego dnia taki kolektor znajdzie sie u mnie pod maska.
:zakrecony:
co..? napisalem, ze zrobie sobie taki ladny kolektorek jak pulse450 i mam rowniez zamiar namowic ciebie na taki sam - niezaleznie od tego czy bedzie turbo, czy go nie bedzie - jak wiesz doskolane nadaje sie rowniez do silnikow doladowanych, tyle, ze wtedy odpowiednio sie go skroci :oko:

Nie no fajna sprawa, takie coś Obrazek ale przecież Markos chciałeś mieć to Obrazek :oko:

Fajna stronka...tylko te ceny....ale podium w mimi miałbyś zapewniony :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

wow pisze:
endo pisze:Wow, nie poznaje Cie, jakie turbo? Chyba Cie mocno wkurzyl ten silnik jak siegasz po tak drastyczne w Twoim wypadku (sadzac nawet po naszej ostatniej rozmowie i wszystkich poprzednich tez :grin: ) srodki.. No, ale wiesz duzo lepiej co Tobie bedzie pasowalo, ja tam turbo lubie :oko: :-D
normalnie nie tyle wkurzyl mnie, co przypomnialo mi sie jak to jest z modami n/a. ren zreszta tez przypomnial mi astre spauna ktory wylozyl naprawde sporo kasy na mody n/a po czym po dwoch, trzech tygodniach juz montowal turbo bo ciezko sie jezdzilo tym samochodem... i tak to jest z n/a power - jest to zajebiste, ale hell no... nie na codzien. a ja robie jakies 40 000 km rocznie minimum.

ba! powiem wiecej... bede de-tunowal corse... wyciagam regulowane kola rozrzadu i kasuje ustawienie ich na zero, a kompa doprowadzam do porzadku...

...i z nieklamana radoscia bede dopingowal innym w modach n/a, bo to jest cos co mi sie niesamowicie podoba! vide:
!markos pisze: ja wiem, ze ktoregos pieknego dnia taki kolektor znajdzie sie u mnie pod maska.
:zakrecony:
wiesz co Wowiq, jak nikt nie chce to ja muszę wjechać Ci na ambicje.. żeby tak szybko spuszczać uszy po sobie :-? NO NIE POZNAJE KOLEGI
1. kółka na razie nie ściągaj (do standardowych ustawień można wrócić)
2. przypatrz się kol. dolotowemu (jakie to dziadostwo jest pokręcone aby zmieścić wszystko na małym odcinku powietrze idzie w dół potem ostre zakręty i do góry no i dopiero trochę łagodniej do głowicy. obojętnie co popędzimy po tak ostrych wywijasach zwolni! a im szybciej przelatuje tym gorsza wydajność)
3. znajdzie się conajmiej 3 zainteresowanych podobnym rozwiązaniem i zrobieniem kolektora (proponowałbym na wzór tego z fotki)
4. jeśli chcesz zaraz wyślę Ci 3 tel gdzie sprzedają c20xe na części.
5. dbilas zastępuje kolektor do x20xev/r właśnie krótszym, a oryginał nie wiele różni się od c20xe

spokój i spokojne podejście do sprawy to jest wyjście. skoro regulacja wałków nie dała za wiele to oznacza dla mnie, że z dolotem jest coś nie tak dlatego też wspominałem o kapturku. tak przeglądałem różne mody na c20xe i prakrtcznie żaden, który dawał więcej jak 170 nie opierał się na seryjnym kolektorze. szybkie wałki z większym czasem otwarcia coś dadzą ale skoro powietrze spowalnia na tych zakrętach to i tak nie dadzą tego co mogą gdy powietrze nie będzie tak hamowane.
zrobię w domu rysunek jak to widzę i wpakuję wieczorem
Ostatnio zmieniony 1 wrz 2004, o 11:11 przez AdamXXL, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

modre slowa Adam

dokladnie to samo powiedzialbym Tomkowi

narazie nic nie ruszac !!!! :0 :lol:

pomyslec nad kolektorem

a ja znowu dostalem nalotu pierdolca z tuningowaniem

powinienem sie leczyc na czaske :( :lol:
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

macie duza cierpliwosc do mnie :lol: a ja juz widze ze n/a power to dla mnie ciezki orzech do zgryzienia. faktycznie kolektor jest z maksa pokrecony, ale popatrzcie na ram induction lexmaula do xe - wcale jakis duzych przyrostow nie ma. co prawda lexmaul wyjatkowo delikatny jest w przyrostach zawzse, ale co tam...

nie chce sie juz rozstawac z samochodem, nie chce go popsuc, chce sie cieszyc tym czego chcialem rok temu a nie teraz marudze ze mi malo i malo...
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

pośpiech to najgorszy doradca. ciesz się tym co masz do wiosny. do stycznia napewno coś się urodzi i będzie czas na realizację :D
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

tu sie musze z Toba zgodzic Adas, ale jalowy na tym ustawieniu jest bardzo niespokojny, telepie calym samochodem wiec jest to dosc niemily efekt i nie wiem czy wytrzymam z tym cala zime... dlatego chce wykasowac ustawienia rozrzadu...
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

mi tylko się rozchodzi aby nie ściągać kółek. zaznaczyć sobie obecną pozycje i powrócić do seryjnych nastawów. później czy przy turbince czy atmosferze się przydadzą
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

tak tak, tak tez bedzie... tzn. kolka zdejme i zaloze seryjne, ale ich ustawienia zmienial nie bede... byc moze kiedys jeszcze zrobie z nich uzytek :)
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

wow pisze:...popatrzcie na ram induction lexmaula do xe - wcale jakis duzych przyrostow nie ma...
racja. zobacz na x14xe. roznica pomiedzy seria, a ram induction polega tylkoi wylacznie na innym zrobieniu tego samego szitu. tak samo pokrecony, ale lekko poprawiony. to samo jest w 20xe. mala zmiana w stosunku do serii, stad mala poprawa osiagow :oko:

ja mowie: skrocic i pogrubic rurki. duuuzo momentu z dolu i duza moc na wysokich obrotach. zyc nie umierac :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

zgredzialem jakos na ostatnich dniach i jakos nie chce mi sie kombinowac... ale to moze minie ;) zrobic jeden problem, potem zalozyc tak zeby sie zmiescilo - problem numer dwa, problem numer trzy - rozstanie z samochodem :placz: problem numer cztery - pewnie jakis piggyback by sie przydal.

moje mysli jednak coraz blizej turbo sa chyba... nie wiem co mi sie stalo... moze to wplyw gumisia :lol:
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

oprocz 3 problemow, o ktorych wspomniales - jeden odpada :oko:

odpada mianowicie problem ze zmieszczeniem sie kolektora. tam jest kupa miejsca, a nowy kolektor bedzie krotszy liczac go w linii prostej od glowicy do grodzi :)

nie to, zebym namawial sie do kontynuowania przygody z n/a, bo turbo tez lubie.. sam nie wiem..

a teraz pozwole sobie opuscic fotel i udam sie na spider-man'a 2 do imaxa :lol: YEAH!!! :-P
Obrazek
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

az zaraz pokaze fajne zdjatko... co sie i gdzie miesci...

maly problem mialem, ale jest... prosze... jak to pieknie kolektor dbilasa miesci sie w corsie b... zdjatko nazwalem dosc wymownie big_bada_dziura.jpg :lol:

Obrazek

milego seansu... ja nad stronka powalcze :P
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

ale to ITB!! więc jest dłuższy
ale fakt że upchać przepustnicę jest problem
szukam fotek kolektora to pokaże o co mi chodzi
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

co prawda, to prawda Adas... tym niemniej conieco do myslenia mi to daje... glowica jest dosc wysoko i kolektor moze sie zmiescic ale krociotenki... no a przepustnice z boku gdzies trzeba wsadzic wtedy cos jak c14se, c16se...
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

początkowo myślałem tak (1)

Obrazek

i od tego przepustnica w bok .. ale z jednej strony jest baniak z płynem a z drugiej chyba alternator i "kielich" mcpersona więc zostaje góra podobnie jak w oryginale (2).

a miałby być zrobiony z oryginalnego kolektora przyciętego za mocowaniem listwy z wtryskami. tam wszystkie odległości do głowicy powinny być równe i dospawanie do tego takiego cylindra. gdyby nie brak miejsca było by bardziej realne a tak ..
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”