cóż zakupiem Corse 1,2 i 91" i coz chciałem z nią zrobic co nieco ( i własnie z tym zwracam sie do Was ) co i jak najlepiej robić zeby było dobrze i LEPIEJ


Staneq pisze:Hej
1. użyj opcji szukam, chłopaki tu mnóstwo pisali o przeróbkach w swoich Corsach A
2. ciekawych zdieć stylistycznych poszukaj na http://www.ctm.pl
3. zapisz sie do klubu(na w/w stronce)
PS. Archiwum tego forum to naprawde skarbnica wiedzy![]()
Pozdrawiam
eeeeeStaneq pisze:Hej
1. użyj opcji szukam, chłopaki tu mnóstwo pisali o przeróbkach w swoich Corsach A
2. ciekawych zdieć stylistycznych poszukaj na http://www.ctm.pl
3. zapisz sie do klubu(na w/w stronce)
PS. Archiwum tego forum to naprawde skarbnica wiedzy![]()
Pozdrawiam
hmmm... oczywiscie jest to rozwiazanie najlepsze, bo proponowane przez sprzedawcow w sklepach "tjuningowych", ktorzy pojecie maja tylko w zakresie tego, co przeczytali w materialach firmy, ktorej sprezyny sprzedaja.ThomasTsT pisze:tansze rozwiazanie to kupic same sprezyny...
przelotowy tlumik do n/a? ale po co? zeby zniknelo cisnienie zwrotne niezbedne do prawidlowego dzialania wydechu w silniku atmosferycznym? i jednoczesnie po to, zeby bylo glosno i zeby stracic moc.ThomasTsT pisze:wracajac do wydechu to kup jakis przelotowy tłumiczek byle nie KM... a sierodkowy tłumik wywal...
i co? sama pompa nadmucha wiecej paliwa, ale seryjny silnik nie bedzie w stanie jej spalic, bo nie przedmucha potrzebnej ilosci powietrza? afair duzo lepsza bedzie wymiana regulatora cisnienia paliwa (szczegolnie, ze pompy maja najczesciej spory zapas cisnienia), ale ja sie pewnie nie znamThomasTsT pisze:jesli masz wtrysk to mozesz dac wydajniejsza pompe paliwa...
sory, ale musze:ThomasTsT pisze:dobrzeprzeliczony układ wydechowy moze poprawic moc co najwyzej o 3-4KM przy 7-8 tys obrotow...
scotty pisze:eee tam markos
daihatsu cuore fajnie sie kreci![]()
![]()
na obrotku ma 9K fajny gokart tylko te wymiary :0
aha mowie o starym modelu nie tym co w 5 Gear testowali
Czyli mam rozumieć że gaźnik daje większe możliwości tuningowe niż wtrysk? To dlaczego większość sportów jest na wtrysku?=JUHol= pisze:wszyscy na pojemnosci.... znacie taki silniczek 1.3s??? panowie dlubniety na 100ps (to jest na gazniku takze nie ma problemow z tym)
zawsze gaznik jest lepszy od wtrysku... nie wszystkie sporty to wtryskowe uklady... Rallycross - wiekszosc gaznikow... rasowanie gaznika jest o wiele tansze latwiejsze i w ogole... minusem jest spalanie... jak go mocno podrecisz to spalanie w 1,3 rzedu 20 litrow bedzie normalneUhU pisze:Czyli mam rozumieć że gaźnik daje większe możliwości tuningowe niż wtrysk? To dlaczego większość sportów jest na wtrysku?=JUHol= pisze:wszyscy na pojemnosci.... znacie taki silniczek 1.3s??? panowie dlubniety na 100ps (to jest na gazniku takze nie ma problemow z tym)
Tylko prosze tłumaczyć jak swojej babci, bo ja sie nie znam
EDIT
A co do tego 1.3 to znam, mój nauczyciel od chemii ma taki w swojej Corsie. Dziadzio wie co dobre, a uczy w tej szkole jakieś 30-40 lat