cóż zakupiem Corse 1,2 i 91" i coz chciałem z nią zrobic co nieco ( i własnie z tym zwracam sie do Was ) co i jak najlepiej robić zeby było dobrze i LEPIEJ
corsa A
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
okos
- Świeżak
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 gru 2004, o 22:36
- Lokalizacja: G*Ce
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
corsa A
Witam
cóż zakupiem Corse 1,2 i 91" i coz chciałem z nią zrobic co nieco ( i własnie z tym zwracam sie do Was ) co i jak najlepiej robić zeby było dobrze i LEPIEJ
tzn. co wymienic co czym zastąpić
z góry thx i czekam na odp. pozdro Yoo
cóż zakupiem Corse 1,2 i 91" i coz chciałem z nią zrobic co nieco ( i własnie z tym zwracam sie do Was ) co i jak najlepiej robić zeby było dobrze i LEPIEJ
killa suddzzz ...
- Staneq
- Post Mistrz
- Posty: 2460
- Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Hej
1. użyj opcji szukam, chłopaki tu mnóstwo pisali o przeróbkach w swoich Corsach A
2. ciekawych zdieć stylistycznych poszukaj na http://www.ctm.pl
3. zapisz sie do klubu
(na w/w stronce)
PS. Archiwum tego forum to naprawde skarbnica wiedzy
Pozdrawiam
1. użyj opcji szukam, chłopaki tu mnóstwo pisali o przeróbkach w swoich Corsach A
2. ciekawych zdieć stylistycznych poszukaj na http://www.ctm.pl
3. zapisz sie do klubu
PS. Archiwum tego forum to naprawde skarbnica wiedzy
Pozdrawiam
Było c14se
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Staneq pisze:Hej
1. użyj opcji szukam, chłopaki tu mnóstwo pisali o przeróbkach w swoich Corsach A
2. ciekawych zdieć stylistycznych poszukaj na http://www.ctm.pl
3. zapisz sie do klubu(na w/w stronce)
PS. Archiwum tego forum to naprawde skarbnica wiedzy![]()
Pozdrawiam
...szybko się uczysz chlopcze
-
kozzi
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
eeeeeStaneq pisze:Hej
1. użyj opcji szukam, chłopaki tu mnóstwo pisali o przeróbkach w swoich Corsach A
2. ciekawych zdieć stylistycznych poszukaj na http://www.ctm.pl
3. zapisz sie do klubu(na w/w stronce)
PS. Archiwum tego forum to naprawde skarbnica wiedzy![]()
Pozdrawiam
ps: kolego okos sprecyzuj lepiej pytanie
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
no sprecyzowal przeciez dokladnie.. chce, zeby bylo lepiej i dobrze..
to ja proponuje:
- zdlubanego na 300ps leta
- pakiet quaife ze szpera do f28
- zawieszenie srubowe pss9 bilsteina
- hamulce z calibry turbo i tarcze z kadeta z tylu
- teflonowe przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- komplet uniballi i wszystkich gumek wlacznie z podusiami silnika na elastomerach
- 16 calowe felgi tecnomagnesio + toyo re888
- komplet kubelkow bimarco expert na homologowanych mocowaniach
- homologowane pasy szelkowe sabelt
- kierownice sparco z 90mm odsadzeniem
- klatke ireco motorsport z 10 punktami mocowania
- plastikowe szyby z tylu
- lekka maske mocowana na zapinki
taka calkiem fajna specyfkacja mi wyszla, nie?
hmm.. napewno cos pominalem, ale tak chyba bedzie LEPIEJ niz dobrze nawet, nie?
byl to przyklad malo rozsadnej odpowiedzi na malo rozsadne pytanie.. jakos nie chcialo mi sie wczesniej nic pisac
cieszy mnie, ze jestem wzorem do nasladowania buahahaha!!!
to ja proponuje:
- zdlubanego na 300ps leta
- pakiet quaife ze szpera do f28
- zawieszenie srubowe pss9 bilsteina
- hamulce z calibry turbo i tarcze z kadeta z tylu
- teflonowe przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- komplet uniballi i wszystkich gumek wlacznie z podusiami silnika na elastomerach
- 16 calowe felgi tecnomagnesio + toyo re888
- komplet kubelkow bimarco expert na homologowanych mocowaniach
- homologowane pasy szelkowe sabelt
- kierownice sparco z 90mm odsadzeniem
- klatke ireco motorsport z 10 punktami mocowania
- plastikowe szyby z tylu
- lekka maske mocowana na zapinki
taka calkiem fajna specyfkacja mi wyszla, nie?
hmm.. napewno cos pominalem, ale tak chyba bedzie LEPIEJ niz dobrze nawet, nie?
byl to przyklad malo rozsadnej odpowiedzi na malo rozsadne pytanie.. jakos nie chcialo mi sie wczesniej nic pisac
cieszy mnie, ze jestem wzorem do nasladowania buahahaha!!!

- Staneq
- Post Mistrz
- Posty: 2460
- Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
okos Ja tez jestem na początku drogi dopiero...Corse mam od nie całych 2m-cy ale na forum sie juz zadomowiłem...
..zmiany w aucie zaczne na wiosne narazie to tylko nalepie klubowe naklejki i to bedzi tyle jesli chodzi o tuning na rok 2004
PS.nie bierz do siebie uwag niektorych z forum bo tu niektórzy maja naprawde specyficzne poczucie humoru
pozdr
..zmiany w aucie zaczne na wiosne narazie to tylko nalepie klubowe naklejki i to bedzi tyle jesli chodzi o tuning na rok 2004
PS.nie bierz do siebie uwag niektorych z forum bo tu niektórzy maja naprawde specyficzne poczucie humoru
pozdr
Było c14se
-
okos
- Świeżak
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 gru 2004, o 22:36
- Lokalizacja: G*Ce
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
killa suddzzz ...
-
ThomasTsT
- Nowy
- Posty: 438
- Rejestracja: 12 cze 2004, o 13:44
- Lokalizacja: Łodz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Jesli nie jezdziłes nigdy samochodem z obnizonym zawieszeniem to niewiesz o co chodzi.. zawieszenie to PODSTAWA... drozszy wariant to kupic kompletny KIT (amory + sprezyny..) tansze rozwiazanie to kupic same sprezyny... do codziennej jazdy powinny wystarczyc...(czy sie opłaca obnizac?? WARTO!!)...ja osobiscie obnizyłem przod o 6cm a tył o 4cm... i załozyłem gazowe amory...i styka(rozporka z przodu i z tyłu tez była by mile widziana)
... nastepna przerobka to radził bym zastanowic sie nad hamulcami!! bez wiekszego problemu mozna załozyc hamluce z opla Calibry lub ASTRY/KADETA GSI..(mowa o tarczach,jazmach i cylinderkach)..problem jest taki ze niezałozysz wtedy koł 13 calowych conajmniej 14 musisz miec... co do wydechu to było sporo tu pisane o tym... do twojego silnika niewiem czy jest sens pakowac kolektor np typu 4-2-1 ... jesli umiesz samemu cus grzebac to po prostu spasuj seryjny kolektor z głowica... co do samej glowicy to robi sie tak jak w kazdym aucie... polerka kanałow i komory spalania.. do tego delikatne planowanko i powinno jakos smigac...WAŁEK to temat szeroko rozwiniety na forum..(trza poszukac)...wracajac do wydechu to kup jakis przelotowy tłumiczek byle nie KM... a sierodkowy tłumik wywal(jesli wytrzymasz w długich trasach z hałasem)... jesli masz wtrysk to mozesz dac wydajniejsza pompe paliwa... co do przerobek FILTR,SWIECE i MAGNETYZERY to jest to tylko kosmetyka silnika zupełnie nie wpływajaca na moc... co do mocy to takrze po sportowym tłumiku niemozna sie spodziewac cudow... dobrzeprzeliczony układ wydechowy moze poprawic moc co najwyzej o 3-4KM przy 7-8 tys obrotow... najlepszym wyjsciem z tej sytuacji jest znalezienei silnika np z corsy GSI i zrobienie SWAPA...koszty sa porownywalne z dobrym dłubnieciem silnika a przyrost mocy w tym przypadku jest ZNACZNY w przypadku gdy masz 1,2(45KM) i zakładasz 1,6(100KM) wzrost mocy wynosi ponad 100%...
Jest tylko jedno ALE!! trzeba znalesc taki silnik
... ja juz sporo czasu szukam.... i narazie lipa:(
POZDRO
Jest tylko jedno ALE!! trzeba znalesc taki silnik
POZDRO
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
hmmm... oczywiscie jest to rozwiazanie najlepsze, bo proponowane przez sprzedawcow w sklepach "tjuningowych", ktorzy pojecie maja tylko w zakresie tego, co przeczytali w materialach firmy, ktorej sprezyny sprzedaja.ThomasTsT pisze:tansze rozwiazanie to kupic same sprezyny...
w skrocie: BULLSHIT.
kupic, a potem zabic sie na pierwszym lepszym zakrecie, bo amortyzator nie wytlumi twardej sprezyny po malutkiej hopce.
przelotowy tlumik do n/a? ale po co? zeby zniknelo cisnienie zwrotne niezbedne do prawidlowego dzialania wydechu w silniku atmosferycznym? i jednoczesnie po to, zeby bylo glosno i zeby stracic moc.ThomasTsT pisze:wracajac do wydechu to kup jakis przelotowy tłumiczek byle nie KM... a sierodkowy tłumik wywal...
przelotowy tlumik do n/a to chyba "najlepsza" inwestycja jaka mozna poczynic
aaaaa.. i po co wywalac srodkowy tlumik, skoro mozna zastapic go nowym - przelotowym - wytlumiajacym halas, a jednoczesnie nie majacym wplywu na spadek mocy spowodowany wymiana koncowego na przelot?
i co? sama pompa nadmucha wiecej paliwa, ale seryjny silnik nie bedzie w stanie jej spalic, bo nie przedmucha potrzebnej ilosci powietrza? afair duzo lepsza bedzie wymiana regulatora cisnienia paliwa (szczegolnie, ze pompy maja najczesciej spory zapas cisnienia), ale ja sie pewnie nie znamThomasTsT pisze:jesli masz wtrysk to mozesz dac wydajniejsza pompe paliwa...
sory, ale musze:ThomasTsT pisze:dobrzeprzeliczony układ wydechowy moze poprawic moc co najwyzej o 3-4KM przy 7-8 tys obrotow...
BUAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!
spytam inaczej: ktory NORMALNY silnik kreci sie do 7-8 krpm?
generalnie istnieje pewna zaleznosc pomiedzy obrotami silnika i konstrukcja wydechu, ale nie wolno tak generalizowac. dobrze policzony wydech moze dac duzo wiecej, pod warunkiem, ze mamy odpowiednio zdlubany silnik. a powiedz mi.. kto normalny LICZY wydechy do samochodow slabszych niz powiedzmy 150 koni? nikt.
ps.:
zebym nie zostal zle zrozumiany, bo mam dzisiaj bardzo dobry humor, wczoraj byla wigilia i w ogole jest mi fajnie, ale jak cie czytam i przypominam sobie jednoczesnie, ze masz cos wspolnego z motoryzacja od kuchni - to robi mi sie zle. piszesz bzdure za bzdura z przekonaniem, ze masz racje. no wiec - nie masz racji.

-
okos
- Świeżak
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 gru 2004, o 22:36
- Lokalizacja: G*Ce
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no to fajnie
, teraz to ja juz nic nie wiem co mam kupic i gdzie mam kupic
@%$#&* ) aaaa no ale nic mysle ze amory i sprężyny chyba są na miejscu - chodzi o zakup , a potem pomysle nad chamulcami i do wiosny będzie komplet
.
A co do tego tłumika to naprawde mam klina wydaje sie to naj lepszą i najprostszą metodą dodania do "bolida"
:D trochę mocy , a okazuje sie że ......nieeeeee straszna qupa więc nie wiem co mam poczynic ??? kupic tłumik przelotowy ? zamiast katalizatora ? czy jak ? i jeszcze raz postawię ten znak ?????? ???? a strumienica ?? czy jest potrzebna ? aaaaaaaaaaa nie nie nie wiem ze moze kogoś to irytowac ale no cóz nie każdy jest tak doswiadczony jak np. ludzie tu obcujący
:D:D więc Panowie Panowie Panowie jasniej proszę:)
A co do tego tłumika to naprawde mam klina wydaje sie to naj lepszą i najprostszą metodą dodania do "bolida"
killa suddzzz ...
- scotty
- Swój
- Posty: 637
- Rejestracja: 9 maja 2003, o 15:21
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
scotty pisze:eee tam markos
daihatsu cuore fajnie sie kreci![]()
![]()
na obrotku ma 9K fajny gokart tylko te wymiary :0
aha mowie o starym modelu nie tym co w 5 Gear testowali
ps. najprosciej mowiac nie ma sensu nic robic z 1.2 i KROPKA
zbieraj kase na cos wiekszego c16nz lub GSI
najlepiej jakbys wsadzil c20xe a potem pod te modyfikacje dobieral zawieche bo szczerze mowiac najlepsza zawiecha nie pomoze jak sie nie wie jak samochod sie zachowa patrz mooj woozek
pozdro

- =JUHol=
- Weteran
- Posty: 1387
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
wszyscy na pojemnosci.... znacie taki silniczek 1.3s??? panowie dlubniety na 100ps (to jest na gazniku takze nie ma problemow z tym) zjada takie cos jak Gsi i duzo do c20xe duzo mu nie brakuje bo zawsze ta skrzynia bedzie lepsza... jest jeszcze 1,4 ktory seryjnie ma 80ps... i tez rozpedza bez problemu corse do 200km/h... mozliwoscie jest naprawde duzo! polecam ten 1.3s - seryjnie 75ps a mozliwosci....... 
Edit: nawet widzialem w niemczech kolesia z 1,4 8V 60ps... tanim kosztem uklad wtryskowy od 1,6 (ponoc wszystko pasuje) inny kolektor wydechowy i chyba walek od 1,3.... nie wiem ile koni to mialo ale przyspieszalo jak pojebane - rewelacja!!!
Edit2: nei wspominajac juz o takich dwoch wynalazkach do np 1,3 1,4

mysle ze tu mozna to smialo porownac do leta w ca.... a o ile tansza przerobka... troche spalanie wieksze - aleeee....
Edit: nawet widzialem w niemczech kolesia z 1,4 8V 60ps... tanim kosztem uklad wtryskowy od 1,6 (ponoc wszystko pasuje) inny kolektor wydechowy i chyba walek od 1,3.... nie wiem ile koni to mialo ale przyspieszalo jak pojebane - rewelacja!!!
Edit2: nei wspominajac juz o takich dwoch wynalazkach do np 1,3 1,4
mysle ze tu mozna to smialo porownac do leta w ca.... a o ile tansza przerobka... troche spalanie wieksze - aleeee....

-
UhU
- Nowy
- Posty: 452
- Rejestracja: 28 lip 2004, o 00:32
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Czyli mam rozumieć że gaźnik daje większe możliwości tuningowe niż wtrysk? To dlaczego większość sportów jest na wtrysku?=JUHol= pisze:wszyscy na pojemnosci.... znacie taki silniczek 1.3s??? panowie dlubniety na 100ps (to jest na gazniku takze nie ma problemow z tym)
Tylko prosze tłumaczyć jak swojej babci, bo ja sie nie znam
EDIT
A co do tego 1.3 to znam, mój nauczyciel od chemii ma taki w swojej Corsie. Dziadzio wie co dobre, a uczy w tej szkole jakieś 30-40 lat
- =JUHol=
- Weteran
- Posty: 1387
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
zawsze gaznik jest lepszy od wtrysku... nie wszystkie sporty to wtryskowe uklady... Rallycross - wiekszosc gaznikow... rasowanie gaznika jest o wiele tansze latwiejsze i w ogole... minusem jest spalanie... jak go mocno podrecisz to spalanie w 1,3 rzedu 20 litrow bedzie normalneUhU pisze:Czyli mam rozumieć że gaźnik daje większe możliwości tuningowe niż wtrysk? To dlaczego większość sportów jest na wtrysku?=JUHol= pisze:wszyscy na pojemnosci.... znacie taki silniczek 1.3s??? panowie dlubniety na 100ps (to jest na gazniku takze nie ma problemow z tym)
Tylko prosze tłumaczyć jak swojej babci, bo ja sie nie znam
EDIT
A co do tego 1.3 to znam, mój nauczyciel od chemii ma taki w swojej Corsie. Dziadzio wie co dobre, a uczy w tej szkole jakieś 30-40 lat



