
1.Jak wiadomo w corsie C Gsi jest silnik 1,8 ciekawi mnie czy to jest duzy czy mały blok?? i czy mocowania silnika sa takie same jak w corsie A i corsie B?? jaka skrzynia i połosie??... jesli byłby to BIG BLOK to oznaczało by ze mocowania i polosie mogły by przypasowac podczas swapa 2,0 w corsie A i B.. niewiem czy dobrze kombinuje


2.czy z silnika 1,6 mozna zrobic 1,8?? po zastosowaniu samych tłokow od 1,8 pojemnosc wzrosła by do 1,7 a co z wałem?? robił ktos cos takiego?? blok wogule by WYDAŁ rozwiert??
3.Chciałbym zapytac sie ludzi ktorzy maja doswiadczenie w tych sprawach... w poniedziałek naprawiałem DEWOO nubire 1,6 16V(uszcelka pod głowica itp).. po zdieciu głowicy ukazał sie mi ''moj'' silnik.. :0 wiedziałem ze Dewoo wspołpracowało z GM i miało duzo takich samych podzespołow.. ale niewiedziałem ze bloki silnikow sa takei same... i pojawia sie pytanie... czy moje 1,6 8v mogłbym przerobic na 16V?? wiem z eoczywiscie musiałbym wymienic tłoki bo w 8v sa inne w 16v maja ''paznokcie'' na zawory pozatym kanały wodne i olejowe powinny pasowac..sama głowica w dewoo jest nieco inna niz w 16XE
4.Streszcajac wszystko pojawia sie pytanie czy z 1,6 8V (gaznik) da sie zrobic 1,7/1,8 16v na pełnym wtrysku?? wiem ze to niesamowita zezba by byała... ale to podejscie czysto teoretyczne...