@MARKOS
tak bede siue leczyć zle jeszcze nie teraz tbo jest zajawka
tak to twoja 15 i jeszcze raz dzienki za ocalenie mi dupska
@ PIRAT
nie wszytko robiłem sam
sam zaprojektowałem ale z pomocą pewnego holedra
ale on swoje combo urzywa jako fun car wiec ja mam
mocniejsza konstrkcje ze wzgledu na polskie drogi .
wsystko postanowiłem zrobić na tak zwane zamki co owocuje
brakiem luziów i łatwiejszym montarzem .
malowanie było proszkowe belki
jedyne co to sam strugałem te dystanse
szpili - szukałem ich 2 tygodnie i mozna je było sprowadzić
na zamowienie , no wiec postnowiłem ze urzyje ampolowych
wketów . KWIETNIAK powiedzał ze jak były szpilki to niech zostaną
i tak na poczekani czyli 1,5 godziny powstąły szpilki i to kasy 11,5
jak wrazenia z urzykowanie wczoraj zrobiłem około
100 km wiec nie duzo ALE
przud juz nie nurkuje samochod nie myszkuje i jest cicho przu hamowaniu . pedał teraz chodzi tak głdko jak pokretło od
nawiewiu

newnie dobrze sie nie odpowietrzyło
prze 3 dni z jednym mechanikem to robilismy krarzec miedziy
hurtowniami ASO , zmomami , warsztatami , komputerem
tisem i epc oraz samym combo
@ CYBERPOOH
nie zdeptałem go jeszcze to nie wiem ale wył nie wyjedza nawet na
zakretch jak sie przchamowuje . teraz jest bardzo dziwny setap bo :
wsztko miało być od astry GSI a jest tak :
piasty - prawie od astry bo sa od 2 ale to samo
zaciski - sa orginalne od gsi
tarcze kotwiczne - od vekty A ale tej na 5 śrub czyli V6
tarczobeby - od vektry B disel 2.0 nawieksze jak sa na 4 śruby
klocki - omega A 2.0 bezyna
tak to jest pobobane ale trzeba było zwolnic podnisnik , pozatym
polecam wszytkim kupowanie całej belki to nie ma pózniej takich
znoinków jak ja .
do celowo bedzi wszystko jak w GSi ale to wymaga jeszcze troche czasu .
regulator siły hamowanie jest tez narazie nie ruszony