c20ne

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie A.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hiv
Weteran
Posty: 1447
Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

c20ne

Post autor: Hiv »

Jak najtańszym kosztem dokonać jakiś modów w c20ne, żeby podnieść w nim moc? Są na to jakieś sprawdzone metody bez szukania elementów za niemiecką granicą?
Prosze o konkrene rady ;)
Może znów corsa...
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

Przylanczam sie do pytania...!!!
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

a czy silniki mozna dlubac tylko cos w nich wymieniajac..?

glowica to w 8v doskonale miejsce do wyciagniecia kilku dodatkowych koniuszy :-D

powiekszyc kanaly, zrobic zawory na 2/3 katy, zeszlifowac na T, spasowac kolektory z glowica, ladnie obrobic przepustnice, najlepiej zrobic do tego elektronike i bedzie smigalo jak ta lala :lol: a momentu bedzie mialo tyle, ze uuuchhhh....
Obrazek
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

A mozna jakos to zrobic we wlasnym garazu i co by bylo potrzebne do tego.
Markos moze jakies How To zrobisz... PLS :)))
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Budzio
Swój
Posty: 831
Rejestracja: 26 paź 2002, o 16:20
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Budzio »

Papier scierny, wiertarka, pasta polerska, mlotek, dluto i wiele wiele innych :) :) :) :D :D :D :D :-D :-D :-D :grin: :grin: :grin: :oko:
..::CTM#117::..
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

tuning w garazu :lol: w garazu to sobie mozna polozyc wosk i wcierac go do rana popijajac browarek :grin: No chyba ze ktos ma pojecie i duzo czasu to sobie moze podlubac o ile czegos sie nie spieprzy :oko:
Awatar użytkownika
Hiv
Weteran
Posty: 1447
Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Hiv »

Dokładnie...

@marcos

Możesz to troszke przybliżyć?
Może znów corsa...
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

arts pisze:tuning w garazu :lol: w garazu to sobie mozna polozyc wosk i wcierac go do rana popijajac browarek :grin: spieprzy :oko:
Oooo to pierwsze slysze...

Ja mam duzy garaz ,duzo czasu troche narzedzi wiec moge sie bawic ,bardziej boje sie o to zeby nic nie spieprzyc...
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

@ hiv
nie moge, bo nigdy tego nie robilem. znam temat czysto teoretycznie. szukac w necie, jest duzo stron o garazowym dlubaniu glowic, ale jesli sie na tym nie znasz i nie miales stycznosci - odradzam wlasnoreczne popsucie silnika..

jesli chodzi o glowice w 8v to od tego zawsze sie zaczyna, w 16v nie jest to koniecznie i z powodzeniem mozna podlubac sobie silnik nie dotykajac nawet glowki..
Obrazek
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

a ja proponuje poprsotu przerobke na seha..o czesci duzo latwiej niz do c16se a przyrost z 115 na 129psow jest odczuwalny...i potem to wszystko co mowil markos :grin:
corsa A & Audi S3
Obrazek
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

hmm.. o seh nie pomyslalem, nie wiem poprostu jakie sa roznice i czy duzo z tym roboty.. jesli nie jest to jakies specjalnie skomplikowane i da sie kupic graty - to tak, jak najbardziej jest to dobra opcja :oko:
Obrazek
Awatar użytkownika
Hiv
Weteran
Posty: 1447
Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

seh???

Post autor: Hiv »

Tez myslalem o sehu. Z tego co wiem roznica to walek i inne tloki bo seh ma wiekszy stopien sprezenia. Moze wiec wystarczylby walek i planowanie glowicy zeby uzyskac taki sam efekt? A potem wystroic pod to elektronike?
A jak w ogole z kompem? seh i se maja taki sam?

@marcos
Zdecydowanie nie chodzi mi o dlubanie w garazu. Ale raczej o "zminimalizowanie" kosztów takiego dłubania...
Może znów corsa...
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

@hif
zdecydowanie powinienec pisac marKos, a nie marCos :lol:

zminimalizowanie kosztow mowisz.. poszukaj dobrego goscia od dlubania glowic i oddaj mu silnik.. no chyba, ze masz kogos po znajomosci. napewno colin z forum street moglby ci to zrobic, ale musialbys z nim pogadac i wyslac mu glowice.
Obrazek
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= »

o modzie NE >>> SEH lepiej zapomniec... chodzilo mi to po glowie ale znalezienie czesci graniczy z cudem (ogolenie taka dostepnosc jak LET, moze nawet gorsza!!!). lepiej poszukac CALY silnik SEH i to tez nie bedzie latwe

o dlubaniu 8V bylo bardzoooo duzo.. zapraszam do archiwum, postow AdamaXXL (modyfikacje silnika 8V,16V); bylo tez duzo moich pytan o ten silnik...
Obrazek
Awatar użytkownika
Hiv
Weteran
Posty: 1447
Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Hiv »

Mam wałeczek od seha JUHol ;)

Co do przerobki to właśnie wyczytałem, że...

- zmiana wałka
- planowanie głowicy alby uzyskać stopień spręzenia ok. 10
- zmiana w sofcie od NE map zapłonowych od SEHa

I to chyba wszystko... :zakrecony: Szacunkowy przyrost to ok 10PS i 17NM

PS. Sorki marKos :-D
Może znów corsa...
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= »

przeplywomiesz i komp jest tez inny, nie wiem jak dolot... gdzies tez czytalem ze jest jakas roznica
Obrazek
Awatar użytkownika
Hiv
Weteran
Posty: 1447
Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Hiv »

walek, tloki, inny komp sterujacy, brak katalizatora i sondy lambda. wyzsze sprezanie w sehu to zasluga tlokow. glowice sa takie same

PS. to od gościa któty się w to bawił...

A tu link mały do tematu
http://ktk.dmkhosting.com/forum/viewtopic.php?t=6481

:0
Może znów corsa...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”