Prosze o konkrene rady
c20ne
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
c20ne
Jak najtańszym kosztem dokonać jakiś modów w c20ne, żeby podnieść w nim moc? Są na to jakieś sprawdzone metody bez szukania elementów za niemiecką granicą?
Prosze o konkrene rady
Prosze o konkrene rady
Może znów corsa...
- -=kLaRi=-
- Support Team

- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Przylanczam sie do pytania...!!!
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
a czy silniki mozna dlubac tylko cos w nich wymieniajac..?
glowica to w 8v doskonale miejsce do wyciagniecia kilku dodatkowych koniuszy
powiekszyc kanaly, zrobic zawory na 2/3 katy, zeszlifowac na T, spasowac kolektory z glowica, ladnie obrobic przepustnice, najlepiej zrobic do tego elektronike i bedzie smigalo jak ta lala
a momentu bedzie mialo tyle, ze uuuchhhh....
glowica to w 8v doskonale miejsce do wyciagniecia kilku dodatkowych koniuszy
powiekszyc kanaly, zrobic zawory na 2/3 katy, zeszlifowac na T, spasowac kolektory z glowica, ladnie obrobic przepustnice, najlepiej zrobic do tego elektronike i bedzie smigalo jak ta lala

- -=kLaRi=-
- Support Team

- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A mozna jakos to zrobic we wlasnym garazu i co by bylo potrzebne do tego.
Markos moze jakies How To zrobisz... PLS
))
Markos moze jakies How To zrobisz... PLS
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=kLaRi=-
- Support Team

- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Oooo to pierwsze slysze...arts pisze:tuning w garazuw garazu to sobie mozna polozyc wosk i wcierac go do rana popijajac browarek
spieprzy
Ja mam duzy garaz ,duzo czasu troche narzedzi wiec moge sie bawic ,bardziej boje sie o to zeby nic nie spieprzyc...
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
@ hiv
nie moge, bo nigdy tego nie robilem. znam temat czysto teoretycznie. szukac w necie, jest duzo stron o garazowym dlubaniu glowic, ale jesli sie na tym nie znasz i nie miales stycznosci - odradzam wlasnoreczne popsucie silnika..
jesli chodzi o glowice w 8v to od tego zawsze sie zaczyna, w 16v nie jest to koniecznie i z powodzeniem mozna podlubac sobie silnik nie dotykajac nawet glowki..
nie moge, bo nigdy tego nie robilem. znam temat czysto teoretycznie. szukac w necie, jest duzo stron o garazowym dlubaniu glowic, ale jesli sie na tym nie znasz i nie miales stycznosci - odradzam wlasnoreczne popsucie silnika..
jesli chodzi o glowice w 8v to od tego zawsze sie zaczyna, w 16v nie jest to koniecznie i z powodzeniem mozna podlubac sobie silnik nie dotykajac nawet glowki..

- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
seh???
Tez myslalem o sehu. Z tego co wiem roznica to walek i inne tloki bo seh ma wiekszy stopien sprezenia. Moze wiec wystarczylby walek i planowanie glowicy zeby uzyskac taki sam efekt? A potem wystroic pod to elektronike?
A jak w ogole z kompem? seh i se maja taki sam?
@marcos
Zdecydowanie nie chodzi mi o dlubanie w garazu. Ale raczej o "zminimalizowanie" kosztów takiego dłubania...
A jak w ogole z kompem? seh i se maja taki sam?
@marcos
Zdecydowanie nie chodzi mi o dlubanie w garazu. Ale raczej o "zminimalizowanie" kosztów takiego dłubania...
Może znów corsa...
- =JUHol=
- Weteran
- Posty: 1387
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
o modzie NE >>> SEH lepiej zapomniec... chodzilo mi to po glowie ale znalezienie czesci graniczy z cudem (ogolenie taka dostepnosc jak LET, moze nawet gorsza!!!). lepiej poszukac CALY silnik SEH i to tez nie bedzie latwe
o dlubaniu 8V bylo bardzoooo duzo.. zapraszam do archiwum, postow AdamaXXL (modyfikacje silnika 8V,16V); bylo tez duzo moich pytan o ten silnik...
o dlubaniu 8V bylo bardzoooo duzo.. zapraszam do archiwum, postow AdamaXXL (modyfikacje silnika 8V,16V); bylo tez duzo moich pytan o ten silnik...

- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
walek, tloki, inny komp sterujacy, brak katalizatora i sondy lambda. wyzsze sprezanie w sehu to zasluga tlokow. glowice sa takie same
PS. to od gościa któty się w to bawił...
A tu link mały do tematu
http://ktk.dmkhosting.com/forum/viewtopic.php?t=6481
:0
PS. to od gościa któty się w to bawił...
A tu link mały do tematu
http://ktk.dmkhosting.com/forum/viewtopic.php?t=6481
:0
Może znów corsa...