p.s.lampka przestala mi sie zapalac
CHECK ENGINE .. kod 43
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
CHECK ENGINE .. kod 43
tez to mialem dokladniej przyczyny nie znam, ale moze to byc czujnik predkosci, moze bardziej silnik krokowy. a jak wrzucasz na luz i auto sie toczy, to obroty nie spadaja Ci ponizej wartosci jaka maja na luzie??
p.s.lampka przestala mi sie zapalac
nie wiem dlaczego. jak sie zapali wystarczy przegazowac troche. zapalala sie wlasnie kiedy silnik osiagnal odp temp.
p.s.lampka przestala mi sie zapalac
Ostatnio zmieniony 21 mar 2005, o 23:19 przez Porszak, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Bronek_84
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: CHECK ENGINE .. kod 43
Nie wiem czy jestem zakrecony czy nie ale jest w ogule taki silnik jak X12SZmarkosa pisze:
Po powrocie sprawdziłem i wyświetla kod błędu 43.. o co chodzi? co poradzicie? pewnie miał to już ktoś .. silnik x1.2sz .. jestem niepocieszony, z wiekiem wszystko sie sypie
Z tego co napisano w autodadta to z silniki 1.2 występują w wersjach:
12NZ, C12NZ, X12SZ, X12XE.
Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 
-
kozzi
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CHECK ENGINE .. kod 43
no chyba jesteś zakręconyBronek_84 pisze:Nie wiem czy jestem zakrecony czy nie ale jest w ogule taki silnik jak X12SZmarkosa pisze:
Po powrocie sprawdziłem i wyświetla kod błędu 43.. o co chodzi? co poradzicie? pewnie miał to już ktoś .. silnik x1.2sz .. jestem niepocieszony, z wiekiem wszystko sie sypie?
Z tego co napisano w autodadta to z silniki 1.2 występują w wersjach:
12NZ, C12NZ, X12SZ, X12XE.
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
-
boxer
- Nowy
- Posty: 377
- Rejestracja: 3 gru 2002, o 19:41
- Lokalizacja: Cracovia
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: CHECK ENGINE .. kod 43
markosa masz fatalny nick- wprowadza w bład (co i jak wyjdzie w praniu - domyslam sie ze nie rozumiesz ale poczekaj guru sam sie objawi)markosa pisze:witam,
W czasie jazdy (tylko przy dłuższym przebiegu powyżej 35 kilometra) jak odejme noge z gazu, zapala się lampka CHECK ENGINE. Zwykle robie stop, gasze, zapalam i to znika zeby znow powrocilo za kilkadziesia km, testowalem juz nawet jazde na zapalonej lampce i brak odczuwalnego spadku mocy czy cos takiego..
Po powrocie sprawdziłem i wyświetla kod błędu 43.. o co chodzi? co poradzicie? pewnie miał to już ktoś .. silnik x1.2sz .. jestem niepocieszony, z wiekiem wszystko sie sypie
HUURRRAAA SPRZEDANA !!!! Corsa A 91 1.2i gaz


-
Bronek_84
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: CHECK ENGINE .. kod 43
kozzi pisze:no chyba jesteś zakręconyBronek_84 pisze:Nie wiem czy jestem zakrecony czy nie ale jest w ogule taki silnik jak X12SZmarkosa pisze:
Po powrocie sprawdziłem i wyświetla kod błędu 43.. o co chodzi? co poradzicie? pewnie miał to już ktoś .. silnik x1.2sz .. jestem niepocieszony, z wiekiem wszystko sie sypie?
Z tego co napisano w autodadta to z silniki 1.2 występują w wersjach:
12NZ, C12NZ, X12SZ, X12XE.bo sam napisałeś że jest taki silnikczek
w swoim poście
No coś mi się pokrecilo nie weim jak to się stało
Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
jesli dobrze pamietam to recylkulacja ma na celu m.in. obnizenie spalania i zmniejszenie toksycznosci spalin. dawka paliwa jest dostosowana do ilosci swiezego powietrza i ilosci spalin wrconych do kol. dolotowego.
wiec jesli jedna dawka zostanie wtrysnieta na powietrze+spaliny i afr jest ok, to przy tej samej dawce na tylko swieze powietrze, zrobi sie ubogo wiec zeby bylo wszystko ok komp poleje Ci wiecej paliwa.
mysle ze sie nie myle hehe. jesli odlaczajac recylkulacje spalin, oczekuje sie poprawy osiagow to dobrze jest wiedziec przy jakich polozeniach przepustnicy recylkulacja jest otwarta.
EDIT: !markos mnie wyprzedzil
wiec jesli jedna dawka zostanie wtrysnieta na powietrze+spaliny i afr jest ok, to przy tej samej dawce na tylko swieze powietrze, zrobi sie ubogo wiec zeby bylo wszystko ok komp poleje Ci wiecej paliwa.
mysle ze sie nie myle hehe. jesli odlaczajac recylkulacje spalin, oczekuje sie poprawy osiagow to dobrze jest wiedziec przy jakich polozeniach przepustnicy recylkulacja jest otwarta.
EDIT: !markos mnie wyprzedzil
Ostatnio zmieniony 27 mar 2005, o 19:20 przez Porszak, łącznie zmieniany 2 razy.
- D12
- Weteran
- Posty: 1835
- Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
- Imię: Daniel
- Model auta: Corsa B
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Pomoge, mam z EGRem nie miłe doświadczenie. Jechałem w trase 180 km, po przejechaniu 140 km zapalił się komp, pomyslałem, jakiś błąd ale cóż auto jedzie, jednak kiedy zbliżałem się do wzniesienia auto nie przyspieszało pomimo, że wciskałem gaz do dechy. Nieważne jaka była prędkość. Jak wróciłem do domu to już miałem pozamiatane. Auto nie przyspieszało, ze świateł ruszałem ledwo co..... Jak się zatrzymałem wyłączyłem silnik i potem znowu uruchomiłem, check engine się nie świecił Hura. Nie tak szybko, po przekroczeniu 3 tyś obrotów znowu się zapalił
Lipa. Do serwisu i wymiana EGR koszt dla mnie 520 zł, przy okazji poleciał mi czujnik ułożenia wału. Razem z robocizną wszystkiego serwis podsumował mnie na 800 zł
Cóż planowałem od porszaka kupic spręzyny ale funduszy brakło. 
STOP Pijanym kierowcom
-
boxer
- Nowy
- Posty: 377
- Rejestracja: 3 gru 2002, o 19:41
- Lokalizacja: Cracovia
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
he he he!markos pisze:mianowicie to, ze opel zamontowal egr po to, zeby:
- zmniejszyc zuzycie paliwa
- oczyscic spaliny
o tym tez jest dosc duzo w sieci. nie zaslepia sie przewodu do egr, tylko podstawke, do ktorej jest on montowany.
@ markosa
twoj nick wcale nie jest idealny.. uwierz mi na slowo
HUURRRAAA SPRZEDANA !!!! Corsa A 91 1.2i gaz


- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
http://www.corsa-a.pl
W dziale download masz plik .doc ze wskazówkami jak sprawdzić błędy i jak je interpretować...
W dziale download masz plik .doc ze wskazówkami jak sprawdzić błędy i jak je interpretować...
Może znów corsa...
-
helmut1001
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 lis 2012, o 08:33
- Imię: lukasz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CHECK ENGINE .. kod 43
witam wszystkich jestem nowym urzytkownikiem corsy wiec prosze o wyrozumialosc
ostatnio kupilem opla corse 1.4 sport C 14 SE z instalacja gazowa Rasmus af 800.Poczatkowo wszystko dzialalo normalnie auto chodzilo na ben i na gazie. Ostatnio zaczela sie zapalac lampka pomaranczowa check engine.Gdy zgasilem auto nie moge go pozniej odpalic...Doszlem do tego ze odlaczajac sterownik gazu i akumulator lampka gasnie i auto odpala normalnie...ale blad po pewnym czasie sie powtarza...Dzis chcac odpalic auto blad wystapil tylko ze po odlaczaniu ster i aku auto nie odpalilo wogole....prosze o pomoc w tej sprawie....
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:


