Mam nadzieje, ze Legionowscy spece sie sprawdza ...
Brak kompresji c16se
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Jak narazie jestem pod bardzo duzym pozytywnym wrazeniem. Wczoraj pod koniec ich dnia pracy zaprowadzilem samochod i zgodnie z umowa dzis o 12 silnik byl juz rozebrany. Diagnoza konkretna - pekniety pierscien na 4 i panewki do kosza. Pytam o koszt (bo spodziewalem sie problemow z glowica - ktora okazala sie byc OK) - w odpowiedzi otrzymuje, ze jeszcze dokladnie nie wiadomo, ale czesci juz jada - bedzie wiadomo za godzinke :0
a glowica wlasnie wraca z planowania. Dzialaja szybko. Jutro mam jechac odebrac. Mam nadzieje, ze wykonanie tez bedzie profi. Poki co nie moge sie doczekac, zeby znowu jezdzic furka ... sami wiecie.
CTM #204
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Wzgledna sprawa tanio - im blizej 100licy tym zapewne drozej, wiec nie wiem Hiv czy Tobie sie kalkuluje tu dralowac, szczegolnie, ze musialbys jeszcze dojazd doliczyc - ale to oczywiscie Twoja sprawaHiv pisze:Jak będzie dobrze i tanio to i ja się może tam stawie na remoncik. W końcu będą mieli przećwiczone już c16se
CTM #204
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A nie, wcale nie zapomnialem. Poprostu powyzej pisalem o tym co bylo powodem tej awarii, natomiast poza panewkami i piercieniami zostaly wymienione uszczelniacze no i uszczelka naturalnie.
Podsumowanie:
- planowanie glowicy (sama glowica byla ok, tylko ponoc do dupy szlifowana kiedys)
- wymiana pierscieni (popekane)
- wymiana panewek (porysowane przez opilki, ktore dostaly sie do oleju)
- wymiana uszczelniaczy (przy okazji)
- wymiana uszczelek (wiadomo)
- wymiana oleju (opilki w oleju)
- wymiana plynu chlodzacego
Na razie z zalecen to dotarcie elementow przez min. 1000 km (czyli jazda jak c12nz
) i wymiana oleju za jakies 5000 km.
Co do warsztatu:
Sprawiaja bardzo dobre wrazenie - wydaja sie godni zaufania (moja 1-sza naprawa u nich, ale jesli odpukac jeszcze cos kiedys sie powaznego stanie, to jest wielce prawdopodobne, ze do nich pojade). Szybko, bez problemow. Fizyczna robote ciezko ocenic, bo wiaodmo, ze glowica zalozona i nic nie widac
ale mysle, ze bedzie bardzo dobrze. Poki co jestem zadowolony.
Podsumowanie:
- planowanie glowicy (sama glowica byla ok, tylko ponoc do dupy szlifowana kiedys)
- wymiana pierscieni (popekane)
- wymiana panewek (porysowane przez opilki, ktore dostaly sie do oleju)
- wymiana uszczelniaczy (przy okazji)
- wymiana uszczelek (wiadomo)
- wymiana oleju (opilki w oleju)
- wymiana plynu chlodzacego
Na razie z zalecen to dotarcie elementow przez min. 1000 km (czyli jazda jak c12nz
Co do warsztatu:
Sprawiaja bardzo dobre wrazenie - wydaja sie godni zaufania (moja 1-sza naprawa u nich, ale jesli odpukac jeszcze cos kiedys sie powaznego stanie, to jest wielce prawdopodobne, ze do nich pojade). Szybko, bez problemow. Fizyczna robote ciezko ocenic, bo wiaodmo, ze glowica zalozona i nic nie widac
CTM #204
-
Budzio
- Swój
- Posty: 831
- Rejestracja: 26 paź 2002, o 16:20
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jakie koszta?? bo cos czuje ze mi sie podobna zabawa szykuje (chociaz moze nie zaraz mnie pewnie ktos uswiadomi)
Strasznie klekoce na zimnym na cieplym mniej no i troche oleju bierze.
Do wymiany oleju zostalz zgodnie z zaleceniem producenta oleju pi razy oko 1000 km jezdze na polsytetyku.
Strasznie klekoce na zimnym na cieplym mniej no i troche oleju bierze.
Do wymiany oleju zostalz zgodnie z zaleceniem producenta oleju pi razy oko 1000 km jezdze na polsytetyku.
..::CTM#117::..
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
@ Hiv - gadalismy kiedys o samoregulatorach zaworow co do ich glosnosci i ewentualnej koniecznosci wymiany. Specjalnie poprosilem o ocene ich stanu i w odpowiedzi otrzymalem, ze sa OK i jeszcze popracuja. Tak wiec nalezy sie przyzwyczaic, ze w naszych samochodach, szczegolnie po rozruchu, pracuje to dosc glosno, pozniej ustaje. Tak wiec, jesli halas nei jest jakis wybitnie duzy i ustaje po pewnym czasie - to tak ma byc i juz
@ Budzio - koszt samej roboty i samych czesci - 720 zeta. Do tego doszedl koszt nowego oleju, filtra oleju, plynu chlodniczego i planowania glowicy.
@ Budzio - koszt samej roboty i samych czesci - 720 zeta. Do tego doszedl koszt nowego oleju, filtra oleju, plynu chlodniczego i planowania glowicy.
CTM #204
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No to moje c16se choć troszke inne od waszych zachowuje sie dokładnie tak samo - po rozruchu ale tylko na zimnym silniku coś tam sobie postuka. Jak tylko złapie odpowiednią temperaturę to przestaje, przy ponownym rozruchu na ciepłym silniku od razu cisza i jakoś się tym nie przejmuje skoro i u innych tak samoYAQB pisze:@ Hiv - gadalismy kiedys o samoregulatorach zaworow co do ich glosnosci i ewentualnej koniecznosci wymiany. Specjalnie poprosilem o ocene ich stanu i w odpowiedzi otrzymalem, ze sa OK i jeszcze popracuja. Tak wiec nalezy sie przyzwyczaic, ze w naszych samochodach, szczegolnie po rozruchu, pracuje to dosc glosno, pozniej ustaje. Tak wiec, jesli halas nei jest jakis wybitnie duzy i ustaje po pewnym czasie - to tak ma byc i juz![]()
-
qomo
- Post Mistrz
- Posty: 2523
- Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
do radioia sie wiecej nie daYAQB pisze:Dzis wrocilem z Radomia. Juz prawie 300 km po remoncie - narazie wszystko ok, chociaz nie mialem czasu zajrzec po powrocie pod maske. Wypada nadmienic, ze jazda z predkoscia <90km/h jest pasjonujaca
* - nie mowie o obwodnicy bialobrzeg
corsa A & Audi S3

-
Budzio
- Swój
- Posty: 831
- Rejestracja: 26 paź 2002, o 16:20
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja zalewalem Castrolem GTX Magnatec 10W-40 i do 5000 km bylo cichutko pozniej stuki wrocily. Teraz mam 13kkm przejechane na tym oleju i stuka znow:( do tego dochodzi ze ze sprzeglem cos nie tak bo wcisniete do konca a z 1 i wstecznym problemyStaneq pisze:u mnie co prawda c14se a nie c16se też na zimnym sobie czasem stuknie, chodz nie powiem ze jak zalałem go teraz Mobilem 10W40 stuka o wiele wiele rzadziej przy zimnym rozruchu..YAQB pisze:... ten typ tak ma...
..::CTM#117::..
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Zalozysz sie, ze sie da ?qomo pisze:do radioia sie wiecej nie dano chyba ze zamykasz oczy zapodajesz dlugie i wyprzedzasz tiry na 6
*
* - nie mowie o obwodnicy bialobrzegi dojezdzie do grojca
A zeby nie bylo offtopic, to sprawdzilem rano poziom oleju i narazie nie widze ubytkow, czyli z tego wniosek, ze Corsa nie pochlania ogromnej ilosci oleju (typu 1L/1000km) - zobaczymy po kolejnych 300km.
CTM #204
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
U mnie znika jakies 0,5 - 0,6 na 1000 wiec moze to tylko uszczelniaczeYAQB pisze:A zeby nie bylo offtopic, to sprawdzilem rano poziom oleju i narazie nie widze ubytkow, czyli z tego wniosek, ze Corsa nie pochlania ogromnej ilosci oleju (typu 1L/1000km) - zobaczymy po kolejnych 300km.
Może znów corsa...
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Witam !
400? A skad taki wynik ?
W sumie przejechalem juz okolo 1.400 i wszystko jest ok. Oleju "nie wciaga". Nie dusilem jeszcze samochodu, ale nic sie nie dzialo do tej pory, wiec zapewne sie juz nic nie stanie.
Przy tej okazji liczba 500 zawitala na moim liczniku postow i juz jestem SWOJ
400? A skad taki wynik ?
Przy tej okazji liczba 500 zawitala na moim liczniku postow i juz jestem SWOJ
CTM #204
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Panowie ratujcie ....
Nie wiem czy powinienem sie bac, ale ....
.... bylem dzisiaj wymienic olej po ~2.500km po remoncie i w wyciekajacym oleju znowy byly opilki - olej zasrebrzony !!
Mam obawy czy cos zlego sie znowu nie dzieje, a ledwo co remont robilem ...
Teoretycznie panewki i pierscienie sie jakos docieraja ale zeby az tak ??
Czekam na Wasze opinie / wypowiedzi bo nie wiem co jest grane ...
Nie wiem czy powinienem sie bac, ale ....
.... bylem dzisiaj wymienic olej po ~2.500km po remoncie i w wyciekajacym oleju znowy byly opilki - olej zasrebrzony !!
Mam obawy czy cos zlego sie znowu nie dzieje, a ledwo co remont robilem ...
Teoretycznie panewki i pierscienie sie jakos docieraja ale zeby az tak ??
Czekam na Wasze opinie / wypowiedzi bo nie wiem co jest grane ...
CTM #204
-
qomo
- Post Mistrz
- Posty: 2523
- Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
dzwon do arturaYAQB pisze:Panowie ratujcie ....
Nie wiem czy powinienem sie bac, ale ....
.... bylem dzisiaj wymienic olej po ~2.500km po remoncie i w wyciekajacym oleju znowy byly opilki - olej zasrebrzony !!
Mam obawy czy cos zlego sie znowu nie dzieje, a ledwo co remont robilem ...
Teoretycznie panewki i pierscienie sie jakos docieraja ale zeby az tak ??
Czekam na Wasze opinie / wypowiedzi bo nie wiem co jest grane ...
corsa A & Audi S3

