Obroty w Corsie B

Wszystkie informacje o elementach układu elektrycznego Corsy B.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kamiloooo
Post Mistrz
Posty: 2168
Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
Imię: Kamil
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: kamiloooo »

a te zegary masz od 3 cylindrowca..?? :zakrecony:
ja mam od 4 i na biegu jalowym pokazuje 1400 obrotow... :grin: :-D czyli oszukuje o okolo 500... :lol:
Obrazek
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

bylo juz na forum o zegarach od 4 cylinrowca w 1.0 12v, zapewnie ladnie ci sie kreci do 9000tys :lol: , ja mialem to samo po swapie jest juz normalnie :grin:
Awatar użytkownika
pirat
Forum Master
Posty: 3105
Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
Imię: Paweł
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: pirat »

...czyli najlepszym rozwiazaniem jest wymiana silnika hahaha :grin:
Awatar użytkownika
kamiloooo
Post Mistrz
Posty: 2168
Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
Imię: Kamil
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: kamiloooo »

wydaje mi sie ze te zegary sa wlasnie z 4 cylindrowca.... :lol: :-P
Obrazek
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

Maggi pisze:Zegary kupowal mi maz wiec raczej sa dobre.
i tutaj dochodzimy do sedna sprawy. maz sie jednak nie zna i kupil zegary z 4 cylindrowca :lol:

a biegi najlepiej zmienia sie na 6, a nie na 3000 :lol: u ciebie z tymi zegarami przy 9000 :)17 jak w hondzie :)21

ps.
zestaw emotikon ":lol::-P" to chyba ostatnio nasz ulubiony :grin:
Obrazek
Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Kurbat »

!markos pisze: maz sie jednak nie zna i kupil zegary z 4 cylindrowca :lol:
no co chcesz - Corsa to Corsa a zegary to zegary :lol:
jedyne wyjście rozsądne to pchnąć te zegary komuś dalej :oko:
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

zdaje sie ze musi byc odpowiedni wspolczynnik/przelcznik czy cos na obrotku K=...... sprawdze wieczorem co jest u mnie jesli to o to chodzi.

inna opcja moze byc taka ze masz odpowiednie zegary, ale np wolne obroty masz ustawione na 1200, moze poprzedniemu wlascicielowi przeszkadzalo ze ponizej 1000obr telepie corsa jak paralitykiem :lol:

jeszcze inna taka ze cos sie zdupczylo i tak wysoko utrzymuje obroty.
wcisnij gaz do oporu i zobacz na ilu zatrzyma sie wskazowka bedziemy wszystko wiedzieli. tylko zrob to na cieplym silniku nie na zimno :-P

a przed zmiana zegarow silnik na luzi nie telepal sie? nie przekazywal drga na kierownice itd?? teraz przy tch 1200 telepie??
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

nie ma co kombinowac :oko: na bank zegary z 4 cylindrowca
Awatar użytkownika
Staneq
Post Mistrz
Posty: 2460
Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Staneq »

a jeśli zegary są z 4 cylindrowca to Arts ma sposób, też chłopakowi obrotek źle działał to zminił silnik 1.0 na szczurowe c20xe...no ale czego sie nie robi aby obrotek działał, no nie Arts? :oko: " :lol: :-P " :oko:
Było c14se
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

nooo ba naprawil sie .. tylko powiem szczeze ze nie wiem czy dziala dobrze tak do konca, chodzi o obroty na czerwonym polu :oko:
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

Pod wskazowka jest napis : K=..... ,niech ktos napisze jak to ma byc
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

Maggi pisze:no to powiedzcie mi jak mam poznac czy nastepne zegary ktore kupie sa do 3 cylindrowca? :zakrecony:

i czy wogole moge kupic takie zegary z obrotomierzem?
kupić można. rozpoznać pewnie można po oznaczeniach GM (jakie dokładnie nie powiem nie mam nowego EPC)

można sobie przelicznik zrobić i wartość wskazywaną mnożyć przez 3/4
i tak 1200 da 900; 4000 -> 3000; 6000->4500. można przerobić tarcze obrotomierza pod odpowiednie wskazanie
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

symbol pod licznikem przebiegu to K=16676

ale najprostszy test to jak pisalem wczesniej: wcisnij gaz do oporu i zobacz na ilu zatrzyma sie wskazowka bedziemy wszystko wiedzieli. tylko zrob to na cieplym silniku nie na zimno. jak sie zatrzyma na 6000 obr to masz dobry licznik
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
Lokalizacja: warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: endo »

Porszak pisze:jak sie zatrzyma na 6000 obr
to w b sie kreci do 6k rpm??
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

dokladnie 6200-6300 wg obrotka. na hamowni wyszlo podobnie
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

Porszak pisze:dokladnie 6200-6300 wg obrotka. na hamowni wyszlo podobnie
a na gazie do 7000 :oko:
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
UcHO
Weteran
Posty: 1369
Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
Lokalizacja: Białystok / Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: UcHO »

na gazie to sie obrotomierz zamyka :-P
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

ja to czasem jestem na gazie ale corsa nigdy :-P
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Kurbat »

Maggi pisze:
czy jest jakis sposob na przerobienie tych licznikow zeby obrotomierz pokazywal dobre obroty?
AdamXXL pisze:
można sobie przelicznik zrobić i wartość wskazywaną mnożyć przez 3/4
i tak 1200 da 900; 4000 -> 3000; 6000->4500. można przerobić tarcze obrotomierza pod odpowiednie wskazanie


wymiana tarcz to chyba dobry sposób :oko: :D
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

jesli macie stare zegary to sprzedac te obecne i kupic od 3cyl, chyba tak najlatwiej
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

albo nowa wykonana na zamowienie tarcza obrotomierza, albo nowe zegary. innego sposobu nie ma.
Obrazek
Awatar użytkownika
Staneq
Post Mistrz
Posty: 2460
Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Staneq »

@maggi
nowe zegary lepiej kup sama, bo mąż znowu Ci złe kupi :oko:
Było c14se
Awatar użytkownika
szajboos
Nowy
Posty: 343
Rejestracja: 23 sie 2005, o 08:14
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: szajboos »

Porszak pisze:zdaje sie ze musi byc odpowiedni wspolczynnik/przelcznik czy cos na obrotku K=...... sprawdze wieczorem co jest u mnie jesli to o to chodzi.

inna opcja moze byc taka ze masz odpowiednie zegary, ale np wolne obroty masz ustawione na 1200, moze poprzedniemu wlascicielowi przeszkadzalo ze ponizej 1000obr telepie corsa jak paralitykiem :lol:

jeszcze inna taka ze cos sie zdupczylo i tak wysoko utrzymuje obroty.
wcisnij gaz do oporu i zobacz na ilu zatrzyma sie wskazowka bedziemy wszystko wiedzieli. tylko zrob to na cieplym silniku nie na zimno :-P

a przed zmiana zegarow silnik na luzi nie telepal sie? nie przekazywal drga na kierownice itd?? teraz przy tch 1200 telepie??
Mój kolega ma CB z kozackim, 3 cyl. silnikiem 1.0 i nie telepie mu budą.

Te liczniki od 0 to chyba te elektroniczne, a te od 20 to mechaniczne.
Nowy silnik mode-in progress...

Obrazek
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

moze ma wysokie wolne obroty ustawione albo juz wyrobione poduszki pod silnikiem/skrzynia
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

szajboos pisze: Mój kolega ma CB z kozackim, 3 cyl. silnikiem 1.0 i nie telepie mu budą.
mnie starszliwie telepie na wolnych :lol: normalnie zżygac sie idzie :grin:
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

ale Ty masz frankiego pod maska :lol: :oko:
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Elektryczny”