ja mam od 4 i na biegu jalowym pokazuje 1400 obrotow...
Obroty w Corsie B
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
i tutaj dochodzimy do sedna sprawy. maz sie jednak nie zna i kupil zegary z 4 cylindrowcaMaggi pisze:Zegary kupowal mi maz wiec raczej sa dobre.
a biegi najlepiej zmienia sie na 6, a nie na 3000
ps.
zestaw emotikon ":lol::-P" to chyba ostatnio nasz ulubiony

- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
zdaje sie ze musi byc odpowiedni wspolczynnik/przelcznik czy cos na obrotku K=...... sprawdze wieczorem co jest u mnie jesli to o to chodzi.
inna opcja moze byc taka ze masz odpowiednie zegary, ale np wolne obroty masz ustawione na 1200, moze poprzedniemu wlascicielowi przeszkadzalo ze ponizej 1000obr telepie corsa jak paralitykiem
jeszcze inna taka ze cos sie zdupczylo i tak wysoko utrzymuje obroty.
wcisnij gaz do oporu i zobacz na ilu zatrzyma sie wskazowka bedziemy wszystko wiedzieli. tylko zrob to na cieplym silniku nie na zimno
a przed zmiana zegarow silnik na luzi nie telepal sie? nie przekazywal drga na kierownice itd?? teraz przy tch 1200 telepie??
inna opcja moze byc taka ze masz odpowiednie zegary, ale np wolne obroty masz ustawione na 1200, moze poprzedniemu wlascicielowi przeszkadzalo ze ponizej 1000obr telepie corsa jak paralitykiem
jeszcze inna taka ze cos sie zdupczylo i tak wysoko utrzymuje obroty.
wcisnij gaz do oporu i zobacz na ilu zatrzyma sie wskazowka bedziemy wszystko wiedzieli. tylko zrob to na cieplym silniku nie na zimno
a przed zmiana zegarow silnik na luzi nie telepal sie? nie przekazywal drga na kierownice itd?? teraz przy tch 1200 telepie??
- -=kLaRi=-
- Support Team

- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Pod wskazowka jest napis : K=..... ,niech ktos napisze jak to ma byc
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
kupić można. rozpoznać pewnie można po oznaczeniach GM (jakie dokładnie nie powiem nie mam nowego EPC)Maggi pisze:no to powiedzcie mi jak mam poznac czy nastepne zegary ktore kupie sa do 3 cylindrowca?![]()
i czy wogole moge kupic takie zegary z obrotomierzem?
można sobie przelicznik zrobić i wartość wskazywaną mnożyć przez 3/4
i tak 1200 da 900; 4000 -> 3000; 6000->4500. można przerobić tarcze obrotomierza pod odpowiednie wskazanie
-
Kurbat
- Weteran
- Posty: 1141
- Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
- Lokalizacja: Śląskie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Maggi pisze:
czy jest jakis sposob na przerobienie tych licznikow zeby obrotomierz pokazywal dobre obroty?
AdamXXL pisze:
można sobie przelicznik zrobić i wartość wskazywaną mnożyć przez 3/4
i tak 1200 da 900; 4000 -> 3000; 6000->4500. można przerobić tarcze obrotomierza pod odpowiednie wskazanie
wymiana tarcz to chyba dobry sposób
- szajboos
- Nowy
- Posty: 343
- Rejestracja: 23 sie 2005, o 08:14
- Lokalizacja: Racibórz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Mój kolega ma CB z kozackim, 3 cyl. silnikiem 1.0 i nie telepie mu budą.Porszak pisze:zdaje sie ze musi byc odpowiedni wspolczynnik/przelcznik czy cos na obrotku K=...... sprawdze wieczorem co jest u mnie jesli to o to chodzi.
inna opcja moze byc taka ze masz odpowiednie zegary, ale np wolne obroty masz ustawione na 1200, moze poprzedniemu wlascicielowi przeszkadzalo ze ponizej 1000obr telepie corsa jak paralitykiem
jeszcze inna taka ze cos sie zdupczylo i tak wysoko utrzymuje obroty.
wcisnij gaz do oporu i zobacz na ilu zatrzyma sie wskazowka bedziemy wszystko wiedzieli. tylko zrob to na cieplym silniku nie na zimno![]()
a przed zmiana zegarow silnik na luzi nie telepal sie? nie przekazywal drga na kierownice itd?? teraz przy tch 1200 telepie??
Te liczniki od 0 to chyba te elektroniczne, a te od 20 to mechaniczne.




