Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
czy ktos z was ma felgi 15x7 z et34? Jesli tak to napiszcie o ile macie obnizone auto jakie opony i czy nic wam nie obciera mowie tu o setryjnych blotnikach zadnych poszerzen. Dzieki pozdro
z tym ET bedzie tarło ze nie pojeździsz.. było o tym już 1000razy, poszukaj w archiwum, minimum minimum ET w corsie B w 15" feldze to 38 przy feldze 6,5" najlepiej, ale generalnie to ET>38
u mnie przy feldze 15x6 z et49 trze z przodu o gwincik będe musiał jakieś dystanse zastosować
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
kozzi pisze:u mnie przy feldze 15x6 z et49 trze z przodu o gwincik będe musiał jakieś dystanse zastosować
znam ten bol u mnie to samo
grrrr...........to jest straszne a myślałem że będzie dobrze
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Staneq pisze:z tym ET bedzie tarło ze nie pojeździsz.. było o tym już 1000razy, poszukaj w archiwum, minimum minimum ET w corsie B w 15" feldze to 38 przy feldze 6,5" najlepiej, ale generalnie to ET>38
15x6.5 czy 16x7 oba ET38 to w sumie jeden pies i tak trzeba troche wyciagnac. tyl musowo, przod jak kto lubi . na serii zawiasie mozesz jezdzic z ET38 z ET34 z tylu moze byc ciezko w 4 czy 5 osob.
kupiles juz te felgi i teraz pytasz czy jeszcze tego bledu nie zrobiles?
na tych felgach jezdze juz prawie 2 lata na seryjnych sprezynkach w mojej gsi i oponie 195/50 jest ok ale chce ja jeszcze oposcic o 20mm i sie zastanwiam co bedzie wtedy lub ewentualnie zostawic tyl tak jak jest a oposcic przod. Co o tym sadzicie i czy ktos mila krotsze sprezynki Lesjofors. Wiem ze zaraz beda teksty typu bilstein i znanej firmy sprezynki ale pytam tylko z ciekawosci
ja miałem 7x15 et 35 i przod lekko nizej niz -60 i sam sobie poodginałem nadkola i nic nie tarło, bo przod sie nie uginał a odgiecie rych rancikow z dobrym zabezpieczeniem to dzien czasu, bo dlugo schnie
GutekSiedlce pisze:a czy ktos zna opowiedz na moje pytania?
jak opuscisz to na wiekszych wybojach przytrze napewno z tylu, z przodu jest szansa ze nie jesli bedziesz mial twardy zawias. tak twardy jak Ucholca-nie ugniesz stojacego auta
GutekSiedlce pisze:a czy ktos zna opowiedz na moje pytania?
jak opuscisz to na wiekszych wybojach przytrze napewno z tylu, z przodu jest szansa ze nie jesli bedziesz mial twardy zawias. tak twardy jak Ucholca-nie ugniesz stojacego auta
bez przesady, aż tak twardy to on nie jest
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
UcHO pisze:No to albo musiał sie "odlezec" albo koles montujac cos Ci poprzestawiał bo u mnie nic sie nie uginało poza opona
nic się nie odlezało i koleś nic nie poprzestawiał, niech Wam będzie jest twardo jak decha
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI