

wybralem jeszcze malo popularne miejsce, ktore juz dzisiaj moge polecic, mianowicie kreatora mocy (grupa promotor) na ulicy syreny 14 w warszawie. nie, kompletnie nic z tej reklamy nie mam, ale miejscowka jest naprawde wporzo

oczywiscie kamery zapomnialem, bylo troche nie po drodze do domu, zdjec tez nie ma, ale trudno, musicie obejsc sie bez tego. bedzie wykres, ale o tym nizej.
przypomne tylko co mam z modow:
- barrrrrdzo ekonomicznie zrobiona glowica, bez polerowania i pasowania kolektorow
- wkladka k&n zamiast seryjnego papieru
- okaleczony spawany w 4 miejscach wydech o seryjnej srednicy, w ktorego sklad wchodzi kawal prostej rury i tlumik koncowy z corsy b 1.4 8v

hamowalem sie na zwyklym 95 oktanowym paliwie bez zadnych wspomagaczy z automatu neste. jakies 1000+km temu:
- zmienilem olej (valvoline racing vr1 5w50)
- kupilem i wlozylem nowe swiece (tradycyjnie ngk)
- wyczyscilem i naoliwilem filtr powietrza
rok temu samochod byl hamowany tez jakos mniej wiecej 1000km po wymianie wszystkiego na swieze.
w zwiazku z tym, ze nie spodziewalem sie zadnej poprawy w stosunku do zeszlorocznych hamowan (87PS na wkladce k&n), ewentualnie conajwyzej 2-3 konie, zeby wyszla seria, postanowilem zrobic z tego mala ankiete

dokladna odpowiedz z wykresem ukaze sie na poczatku/w srodku przyszlego tygodnia, bo czeka mnie jeszcze seria hamowan z seryjnym wydechem i dodatkowa historyjka, ktora pozwole sobie opisac w kolejnym temacie

tak wiec - zgadywanka! odpowiedzi podane w ankiecie, prosze glosowac

tych, ktorzy juz wiedza prosze o nieglosowanie i najlepiej niepisanie w tym temacie

