ile mocy ma markosowe pudlo? [ROZWIAZANIE ZAGADKI]
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
widze, ze temat podupadl, nikt mnie nie lubi, kit wam w ucho
no wiec, moi mili panstwo, zeby niepotrzebnie nie przedluzac przedstawie wyniki ankiety i podam prawidlowa odpowiedz
oto wyniki:
85-90PS 30% [ 9 ]
90-95PS 53% [ 16 ]
95-100PS 16% [ 5 ]
zgadlo... uwaga.. 5 osob
a koniomocy drogie dzieci mamy w tym brzeczacym pudle, uwaga:
97KM
taaaa.. tez bylem mocno zaskoczony, ale, zeby nie bylo, ze to sobie wymyslilem, oto wykres:
slowo komentarza: wykres w bardzo wielkiej czesci pokrywa sie z wykresem seryjnego silnika. sa tam niewielkie roznice, tu mniej, tu wiecej - mozliwe, ze to efekt zrobionej lekko glowicy, ale nie ma sie co rozwodzic, bo roznice sa nieznaczne. zmiany zaczynaja sie od 5000rpm. przez 500 obrotow mamy - uwaga - niewielki SPADEK o jakies 5Nm i 3PS w stosunku do serii. powyzej 5500rpm mamy juz tylko wzrost i to az o 10 koni w stosunku do tego, co hamowalem w 2003 roku.
podejrzewam, ze gdyby nie moj "popsuty" wydech to wykres pokrylby sie w wiekszosci z seria, o ile nie bylby prawie taki sam. mialem racje mowiac, ze samo zrobienie glowicy w 16v bez dalszych modow niewiele daje, bo ecu i tak nie ogarnia minimalnie zmienionych warunkow zasilania w powietrze.
dla lubiacych markowe produkty i szlachetny bas na poczatku przyszlego tygodnia zrobimy serie pomiarow majacych na celu wykazanie, czy zmiana samego tlumika koncowego cos daje. wykorzystamy do testow produkty, na ktore macie znizke w fosabie
no wiec, moi mili panstwo, zeby niepotrzebnie nie przedluzac przedstawie wyniki ankiety i podam prawidlowa odpowiedz
oto wyniki:
85-90PS 30% [ 9 ]
90-95PS 53% [ 16 ]
95-100PS 16% [ 5 ]
zgadlo... uwaga.. 5 osob
a koniomocy drogie dzieci mamy w tym brzeczacym pudle, uwaga:
97KM
taaaa.. tez bylem mocno zaskoczony, ale, zeby nie bylo, ze to sobie wymyslilem, oto wykres:
slowo komentarza: wykres w bardzo wielkiej czesci pokrywa sie z wykresem seryjnego silnika. sa tam niewielkie roznice, tu mniej, tu wiecej - mozliwe, ze to efekt zrobionej lekko glowicy, ale nie ma sie co rozwodzic, bo roznice sa nieznaczne. zmiany zaczynaja sie od 5000rpm. przez 500 obrotow mamy - uwaga - niewielki SPADEK o jakies 5Nm i 3PS w stosunku do serii. powyzej 5500rpm mamy juz tylko wzrost i to az o 10 koni w stosunku do tego, co hamowalem w 2003 roku.
podejrzewam, ze gdyby nie moj "popsuty" wydech to wykres pokrylby sie w wiekszosci z seria, o ile nie bylby prawie taki sam. mialem racje mowiac, ze samo zrobienie glowicy w 16v bez dalszych modow niewiele daje, bo ecu i tak nie ogarnia minimalnie zmienionych warunkow zasilania w powietrze.
dla lubiacych markowe produkty i szlachetny bas na poczatku przyszlego tygodnia zrobimy serie pomiarow majacych na celu wykazanie, czy zmiana samego tlumika koncowego cos daje. wykorzystamy do testow produkty, na ktore macie znizke w fosabie
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ja też, ale dopiero jak zagłosowalem. A wycelowałem świetnie A dlaczego? Bo chociaz sie na tym za bardzo nie znam, to Markos tak się zajarał i zrobił wielkie halo, więc metodą dedukcji...Staneq pisze:a ja wiedziałem ze 97KM, ale siedzialem cicho...
97 kucy w puszce po konserwie daje rade jak najbardziej!
-
- Nowy
- Posty: 452
- Rejestracja: 28 lip 2004, o 00:32
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
UhU pisze:Skoro to było w 2003 roku a tu już połowa 2005 no to stawiam jak juhol 95KM - 100KM
Proszę o dodanie mnie do tych osób, moja zła odpowiedź w ankiecie była spowodowana tylko i wyłącznie błędem w opisie. Później skorygowałem swoją odpowiedź (po uwzględnieniu nowych informacji) jednak nie mogłem już tak zagłosować. Proszę więc o dopisanie do cyfry 5 mojej osoby. Bo zgadło za przeproszeniem 6 osób.!markos pisze:oto wyniki:
85-90PS 30% [ 9 ]
90-95PS 53% [ 16 ]
95-100PS 16% [ 5 ]
zgadlo... uwaga.. 5 osob
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
taki sam jak w serii, tylko na samym koncu skoczylo - chyba od popsutego wydechu a przebieg.. jakby taki seryjne jak w wiekszosci 16v.. c20xe ma to samo, tylko potem jest spadek zamiast wyplaszczenia jak tutaj.=JUHol= pisze:bardzo ladny przebieg Nm - az dziw bierze ze to 16V!
nic.. drapnieta glowica, ale to kosmetyka.=JUHol= pisze:Markos to co masz zrobione przy silniku w koncu?
seria wygladala tak:
tutaj zle okreslono odcinke i nie przeskalowany jest wykres, ale przebiegi jak widac prawie identyczne z ostatnimi pomiarami.
- =JUHol=
- Weteran
- Posty: 1387
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
hmm... to chyba mi sie cos pomieszalo... zawsze w glowie mialem ze 16V ma poprostu punkt maxymalny na krzywej Nm. Nie wiem moze zawsze jakies wydlubane te wykresy widzialem. Nie mniej jednak gratuluje wyniku!... jestem ciekawy co u mnie pokaze hamowanie - moze w przyszlym tygodniu
czekam z niecierpliwoscia na wyniki po ostatnim tlumiku, bo co mnie sie wydaje ze ten co ja mam to tylko z dupy przytyka silnik niepotrzebnie!
czekam z niecierpliwoscia na wyniki po ostatnim tlumiku, bo co mnie sie wydaje ze ten co ja mam to tylko z dupy przytyka silnik niepotrzebnie!
- ZEDYO
- Nowy
- Posty: 126
- Rejestracja: 4 paź 2004, o 23:07
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Near Oppeln:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Szczerze sie przyznam, ze wynik mnie zaskoczyl :0
Glosowalem na ten srodkowy przedzial.
Wniosek sie nasuwa jeden - im glosniej pierdzi tym wiecej ma pod macha
Markos gratulacje za te modyfikacje
Glosowalem na ten srodkowy przedzial.
Wniosek sie nasuwa jeden - im glosniej pierdzi tym wiecej ma pod macha
Markos gratulacje za te modyfikacje
:)17 Real Blue... Corsa Too :)17
Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
ja pomyliłem sie o jednego konia jeśli rzeczywiście ten końcowy przyrost spowodowany jest rozluznieniem wydechu to markos znalazł najtansze konie na rynku z ciekawością czekam na kolejne pomiary z seryjnym wydechem, które moga pomóc w rozwiązaniu zagadki dodatkowych szkap, chociaż szczerze mówiąc bardziej skłaniam sie ku opcji drapniętej głowicy i odetkanego wydechu. Fajnie byłoby gdyby markosowi udało sie zrobić te pomiary na tej samej hamowni no ale to już pewnie nie od niego będzie zależało
co do opcji grupowego hamowania to ja jak najbardziej sie pisze, co prawda mam na miejscu bliżej hamownie ale po aroganckim sposobie wypowiedzi i bezpodstwanych oskarżeniach mnie jako osoby oraz klubu ctm przez Pana Jędrasika ( dla zainteresowanych http://www.tuning.jedrasik.pl/ ) wolę przejachać te kilometry i zostać kulturalnie obsłużony w niższej cenie.
co do opcji grupowego hamowania to ja jak najbardziej sie pisze, co prawda mam na miejscu bliżej hamownie ale po aroganckim sposobie wypowiedzi i bezpodstwanych oskarżeniach mnie jako osoby oraz klubu ctm przez Pana Jędrasika ( dla zainteresowanych http://www.tuning.jedrasik.pl/ ) wolę przejachać te kilometry i zostać kulturalnie obsłużony w niższej cenie.
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert