
no wiec, moi mili panstwo, zeby niepotrzebnie nie przedluzac przedstawie wyniki ankiety i podam prawidlowa odpowiedz

oto wyniki:
85-90PS 30% [ 9 ]
90-95PS 53% [ 16 ]
95-100PS 16% [ 5 ]
zgadlo... uwaga.. 5 osob

a koniomocy drogie dzieci mamy w tym brzeczacym pudle, uwaga:
97KM
taaaa.. tez bylem mocno zaskoczony, ale, zeby nie bylo, ze to sobie wymyslilem, oto wykres:

slowo komentarza: wykres w bardzo wielkiej czesci pokrywa sie z wykresem seryjnego silnika. sa tam niewielkie roznice, tu mniej, tu wiecej - mozliwe, ze to efekt zrobionej lekko glowicy, ale nie ma sie co rozwodzic, bo roznice sa nieznaczne. zmiany zaczynaja sie od 5000rpm. przez 500 obrotow mamy - uwaga - niewielki SPADEK o jakies 5Nm i 3PS w stosunku do serii. powyzej 5500rpm mamy juz tylko wzrost i to az o 10 koni w stosunku do tego, co hamowalem w 2003 roku.
podejrzewam, ze gdyby nie moj "popsuty" wydech to wykres pokrylby sie w wiekszosci z seria, o ile nie bylby prawie taki sam. mialem racje mowiac, ze samo zrobienie glowicy w 16v bez dalszych modow niewiele daje, bo ecu i tak nie ogarnia minimalnie zmienionych warunkow zasilania w powietrze.
dla lubiacych markowe produkty i szlachetny bas na poczatku przyszlego tygodnia zrobimy serie pomiarow majacych na celu wykazanie, czy zmiana samego tlumika koncowego cos daje. wykorzystamy do testow produkty, na ktore macie znizke w fosabie
