- spryskujemy szybe a wycieraczki startują sobie od razu trąc po suchej szybie,
- pryskamy chwilke a wycieraczka trze 4 razy podczas gdy po drugim jest już sucho,
- i ostatnia najmniejsza wada to brak regulacji odstępu pracy wycieraczek w trybie przerywanym.
Ale na wszystko jest rada
- włączamy spryskiwanie, pompka zaczyna pracować a wycieraczka rusza po ok 0.5s - może nie idealnie i pasowałoby troszke później jeszcze ale nie zdąży dojść do góry a szyba już jest mokra,
- pryskamy chwilke mamy tylko dwa ruchy wycieraczki, pryskamy dłużej mamy 4 ruchy,
- włączamy na chwile wycieraczke w tryb przerywany i wtedy gdy nam potrzeba przetrzeć kolejny raz włączamy ponownie i tak zostawiamy - od tej pory wycieraczki poruszają się z tym odstępem (może to iektórym przeszkadzać początkowo ale kiedy się już przyzwyczaimy to jest to bardzo przydatna funkcja),
Są jeszcze inne przekaźniki ale mnie najbardziej pasował ten, więcej poczytajcie na na forum astry
Teraz krótki manual jak zmienić przekaźnik w corsie B:
- otwieramy pokrywe skrzynki bezpieczników,
- wyjmujemy przekaźnik znajdujący się powyżej złącza diagnostycznego - nie jest to prosta operacja ale dla ułatwienia wypychamy od tyłu kostke z włącznikiem świateł (na siłe - to jest taka duża wtyczka) i uzyskujemy lepszą widoczność i więcej miejsca do manewrowania,
- wciskamy nowy przekaźnik - jest troszke wyższy niż oryginał ale przy wyciągniętym włączniku świateł mamy na tyle miejsca żeby go bez większych problemów wpiąć,
- wciskamy na miejsce włącznik świateł i zamykamy skrzynke bezpieczników.
I to tyle - cieszymy się lepszą funkcjonalnością naszych wycieraczek. Jednyny minus to taki, że podobno jest troszke głośniejszy niż opla.
Przed zakupem przeczytajcie ten wątek na forum astry ponieważ są przekaźniki, które mogą nie działać (z inną literką na końcu w symbolu).








