COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no dobra operacja swap rozpoczeta
tak to wygladało powiedzmy fabrycznie
narzedzia poszły w ruch.............
a oto wzmocnienie karoserii prawie takie same jak u wowa
a to juz druga strona .............
stary ALE nadal bardzo dobry lump wyjechał
pusta komora silnka
nadal pusta komora silnika
ach ta maglownia ale nie ma jeszcze luzów
no i w garazu robi sie mało miejsca..........
coraz mniej ..................
ach te czesci i kazda potrzebna
no i ten wydech moze ktos go wreszcie wezmnie
bo naprawde nie ma jak sie ruszac
ach te czyste rece , nie powtarzalny brdu na nie powtarzalna prace
oooooooooooo tak zwane freebies YES YES YES YO
warto wszytko fotografować bo rdza nie spi
O rzeszty w morde pierwsza nowa czesc i odrazu pasuje
i tym akcentem zakonczył sie pierwszy dzien swapa
9-17 z 47 min przerwa na 2 śniadanie
pozwolilem sobie skleic 2 kolejne posty w jeden wiekszy
(mod)
tak to wygladało powiedzmy fabrycznie
narzedzia poszły w ruch.............
a oto wzmocnienie karoserii prawie takie same jak u wowa
a to juz druga strona .............
stary ALE nadal bardzo dobry lump wyjechał
pusta komora silnka
nadal pusta komora silnika
ach ta maglownia ale nie ma jeszcze luzów
no i w garazu robi sie mało miejsca..........
coraz mniej ..................
ach te czesci i kazda potrzebna
no i ten wydech moze ktos go wreszcie wezmnie
bo naprawde nie ma jak sie ruszac
ach te czyste rece , nie powtarzalny brdu na nie powtarzalna prace
oooooooooooo tak zwane freebies YES YES YES YO
warto wszytko fotografować bo rdza nie spi
O rzeszty w morde pierwsza nowa czesc i odrazu pasuje
i tym akcentem zakonczył sie pierwszy dzien swapa
9-17 z 47 min przerwa na 2 śniadanie
pozwolilem sobie skleic 2 kolejne posty w jeden wiekszy
(mod)
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
ekstra, że projekt ruszył i co najważniejsze wygląda na to, że nie jest robiony na pałe kiedyś była moda na c20xe a teraz lety jak grzyby po deszczu zaczynają się pojawiac
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
-
- Nowy
- Posty: 286
- Rejestracja: 6 paź 2005, o 22:35
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Swietnie swietnie!!!3mam kciuki!!!
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no tak dzien 2
lepiej wszytko obejzeć 3 razy bo poznije sa takie kwiatki
No dobra koniec srania po krzakach teraz turbina jest przykrecona i
to kluczem dynamometrzycznym
weduk zalecen opla z 1992 roku , bardzo fajna rzecza jest to
mam dostep do mikro filmow z czasow kiedy nie było jeszcze
PC lub były jako 286 SX czy jaks tak . taki rzutnik na ściane
ale bardzo duzo info ma , cos jakby EPC i TIS w jednym .
Ale wszytkiego tam nie ma , niestety
przykrecanie pierwszej tylnej łapy i odrazu , konwersji na 2WD
no coz przewod od oleju , porkrywa oleju przepustnicy ,
stara łapa od pompy wspomagania , weze od IC
wybierak z cali turbo i niebieskie 10 letnie kombinerki
stary lum z daleka , jakis taki mały ale całkiem całkiem
takie małe OT : Nie zostawiajcie srubek w cylidrach
jak wymieniacie świece zarowe !!
tak wyglada wytłuczona głowica DONT TRY THIS AT HOME !!!
no dobra łapa od pompy wspomagania załozona teraz
łapa od silnika też załorzona ale trzeba było zrobic
miejsce na kable olejowe
wszytko ładnie poukładane
jak widać koło od aleternatora jest nie bardzo wiec na szczescie
mamy prase do łóżysk
pierwsze podejscie wybieraka i jest tylko a moze asz 2 4 6
reszty brak ale to jest wybierak od combo
przeróbka mocowania dekla od rozrzadu , teraz jest w miare oki
ale wiadomo orginalny gwint poszedł w cholere
walka z przewodami od wody , nie udane....................puki co
I tak konczy sie drugi dzien swapa czyli 9 - 17 z 2 godnina przerwa na
3 hot dogi .
Wraz z koncem dnia szanse na skilowanie 47 tigr na 7 ogulno polskim
zlocie tigra team spadaja do zera. Nie da sie zrobic swapa w
2 dni , ale probowałem , nawet miałem awaryjnie side pipe od
cali 4x4 .
poprawilem pirat
lepiej wszytko obejzeć 3 razy bo poznije sa takie kwiatki
No dobra koniec srania po krzakach teraz turbina jest przykrecona i
to kluczem dynamometrzycznym
weduk zalecen opla z 1992 roku , bardzo fajna rzecza jest to
mam dostep do mikro filmow z czasow kiedy nie było jeszcze
PC lub były jako 286 SX czy jaks tak . taki rzutnik na ściane
ale bardzo duzo info ma , cos jakby EPC i TIS w jednym .
Ale wszytkiego tam nie ma , niestety
przykrecanie pierwszej tylnej łapy i odrazu , konwersji na 2WD
no coz przewod od oleju , porkrywa oleju przepustnicy ,
stara łapa od pompy wspomagania , weze od IC
wybierak z cali turbo i niebieskie 10 letnie kombinerki
stary lum z daleka , jakis taki mały ale całkiem całkiem
takie małe OT : Nie zostawiajcie srubek w cylidrach
jak wymieniacie świece zarowe !!
tak wyglada wytłuczona głowica DONT TRY THIS AT HOME !!!
no dobra łapa od pompy wspomagania załozona teraz
łapa od silnika też załorzona ale trzeba było zrobic
miejsce na kable olejowe
wszytko ładnie poukładane
jak widać koło od aleternatora jest nie bardzo wiec na szczescie
mamy prase do łóżysk
pierwsze podejscie wybieraka i jest tylko a moze asz 2 4 6
reszty brak ale to jest wybierak od combo
przeróbka mocowania dekla od rozrzadu , teraz jest w miare oki
ale wiadomo orginalny gwint poszedł w cholere
walka z przewodami od wody , nie udane....................puki co
I tak konczy sie drugi dzien swapa czyli 9 - 17 z 2 godnina przerwa na
3 hot dogi .
Wraz z koncem dnia szanse na skilowanie 47 tigr na 7 ogulno polskim
zlocie tigra team spadaja do zera. Nie da sie zrobic swapa w
2 dni , ale probowałem , nawet miałem awaryjnie side pipe od
cali 4x4 .
poprawilem pirat
-
- Swój
- Posty: 557
- Rejestracja: 26 kwie 2002, o 00:53
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No pięknie pięknie sie robi :):):) jak by były jakies problemy to wal smiało chętnie pomoge
Pozdro i powodzenia w dalszych pracach
Pozdro i powodzenia w dalszych pracach
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Corsa/7258" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
fajnie fajnie,
sluchajcie mam prosbe, wrzucie gdzies foty z miejscami ktore warto obspawac, mysle ze sie przyda
sluchajcie mam prosbe, wrzucie gdzies foty z miejscami ktore warto obspawac, mysle ze sie przyda
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
przeciesz corsa A od B sie rozniradzio_gsi pisze:fajnie fajnie,
sluchajcie mam prosbe, wrzucie gdzies foty z miejscami ktore warto obspawac, mysle ze sie przyda
polukaj sobie na stronke http://www.k-r-s.se/
dział media potem foto
i tam na dole sa zdjecia z budowy corsy b
ja wzmocniłem pas przedni bo mam wiekszy silnik
nic pozatym
aha heszcze jedno jak obspawojasz to cała bude
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
przychodze naspepnego dnia spozniony wraz z WOWem i taki widok
robi sie kurewsko ciasno ale coz oto chodziło
najlepszy na cieknacy olej jest bandarz uciskowy
tak to chyba bedzie moja mowa tapeta :
kolejne zdjecie tym razem pod katem
i zdjecie od dołu
i jeszcze z boczka dla rozwiaja watpliwości
kolej na przednie zawieszenie , bez młodka i 21 nie ma szans
tak tak te obok to poli uretanki
i tak zakonczył sie 3 dzinen swapa
szkoda ze komus obok pekła szyba
robi sie kurewsko ciasno ale coz oto chodziło
najlepszy na cieknacy olej jest bandarz uciskowy
tak to chyba bedzie moja mowa tapeta :
kolejne zdjecie tym razem pod katem
i zdjecie od dołu
i jeszcze z boczka dla rozwiaja watpliwości
kolej na przednie zawieszenie , bez młodka i 21 nie ma szans
tak tak te obok to poli uretanki
i tak zakonczył sie 3 dzinen swapa
szkoda ze komus obok pekła szyba
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
dzien 4
demontasz baku
w tak zwanym miedzy czasie przyszła kolej na poliuretany
p.s. stabilizator od combo jest bardzo sztywnym
no i oczywiscie draszki reakcyjne tez
wiec czemu tez nie wachacze w sumie
p.s. sam widzisz jak musiałem rozepchać gniazdo
wracamy do baku , ktory zardzewiał i trudno było
niestety wszystko zostało spente na starym zawieszeniu
bo nie mamy ani łóżysk ani poduszek ani swozni
poste miejsce po baku i nowe mozliwosci
nardzo mało syfu jak na 7 lat ekspoatacji
jak widac nawet po docisnieciu sru na maxsa nie da sie ułorzyć ich na stabilizatorze ((((( moze sie ułorzą pod czas jazdy
swap pompy MPI....................:]
no i pierwsza przymiarka i oczywiscie nie pasuje , traz było i kable
i rurki i pływak przekładąć bo jest inne budowa baku niz w corsie
zamykamy deninitywnie bak z benzyna i czekamy na syglał z kompotera
od C20LET )))))))))
teraz to juz tylko przewody do listwy wtryskowej
i tak sie to zakonczyło
demontasz baku
w tak zwanym miedzy czasie przyszła kolej na poliuretany
p.s. stabilizator od combo jest bardzo sztywnym
no i oczywiscie draszki reakcyjne tez
wiec czemu tez nie wachacze w sumie
p.s. sam widzisz jak musiałem rozepchać gniazdo
wracamy do baku , ktory zardzewiał i trudno było
niestety wszystko zostało spente na starym zawieszeniu
bo nie mamy ani łóżysk ani poduszek ani swozni
poste miejsce po baku i nowe mozliwosci
nardzo mało syfu jak na 7 lat ekspoatacji
jak widac nawet po docisnieciu sru na maxsa nie da sie ułorzyć ich na stabilizatorze ((((( moze sie ułorzą pod czas jazdy
swap pompy MPI....................:]
no i pierwsza przymiarka i oczywiscie nie pasuje , traz było i kable
i rurki i pływak przekładąć bo jest inne budowa baku niz w corsie
zamykamy deninitywnie bak z benzyna i czekamy na syglał z kompotera
od C20LET )))))))))
teraz to juz tylko przewody do listwy wtryskowej
i tak sie to zakonczyło
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Gumi ... wielki respekcior dla Ciebie. az milo popatrzec jak urzeczywistnia sie to na co tak dlugo czekales. widac juz koniec konca az ci co powinni sie bac juz chyba czuja twoj oddach na plecach.
jeszcze wielkie gratsy ...
jeszcze wielkie gratsy ...
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją