Historia jest dłuuuga i niknie w mrokach czasu.
Kupiłem Corsę C14NZ ,szykuję do niej serce
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
robię LET-a od podstaw (remont,tuning - przygotowanie do większego ciśnienia doładowania )oto co zrobiłem :
1.Precyzyjny szlif wału pod panewki (wymierzany)
2.Wyważanie wału wraz z kołem zapasowym dociskiem, śrubami, kółkiem pasowym teoria mowi o przyrostach mocy od 5 do 10% równiejszą pracę silnika i wyższą trwałość
3.Tulejowanie bloku - nowe tuleje mahle
4.Wyważenie korb i tłoków - wyrównanie mas (niewyrównoważenie u mnie to było 4g )
5.Porting głowicy - (równanie polerowanie kanałów)
6.Docieranie zaworów
7.Regeneracja stóp korbowodów
8.Polerowanie korb
9.Porting (rozwiercanie dolotu turbosprężarki)
10.Nowe - pierścienie, panewki, wszystkie uszczelki
11.Porting kolektora ssącego
12.Porting kolektora wydechowego
Większość rzeczy (oprócz szlifów, wyważania ) robiłem sam
na razie jestem na etapie składania (juuuuż
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
a to kilka fotek
blok po złożeniu "dołu"
![Obrazek](http://img97.imageshack.us/img97/3097/dcp81921eo.th.jpg)
spód - widoczne spolerowane korby
![Obrazek](http://img222.imageshack.us/img222/1668/dcp81931bb.th.jpg)
![Obrazek](http://img218.imageshack.us/img218/8854/dcp81889hn.th.jpg)
ponieważ mam wszystko (jeszcze) na wierzchu zastanawiam się co jeszcze zrobić
proszę o uwagi i sugestie
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Jeśli ktoś chce robić szlify silnika w Warszawie polecam zakład na Krasnobrodzkiej.
W Corsie nie mam czasu dłubać ...
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Oczywiście w samochodzie zmieniał będę prawie wszystko
co dalej ... napiszę ...
niebawem kolejne fotki
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)