Nie wiem czy ktos z Was bedzie mial jakis pomysl, ale mi juz rece opadaja, a co gorsza moi przewspaniali mechanicy .... szkoda gadac. Otoz tak - po krotce nakresle sytuacje.
1) Mialem 2-gi wysyp piescieni = remont silnika. Wymiana wszystkich uszczelek i zimmeringu (komplet Elring) - panewki stare po pomiarze walu (i jego wywazaniu).
2) Po ok 200 km od odebrania samochodu pojawil sie efekt rwania sprzegla. W zasadzie zupelnie przypadkiem okrylem, ze z silnika leci olej.
3) Przy wymianie oleju po 1000 km po remoncie wymieniono wiec zimmering walu (wczesniejsza wymiana uszczelki pod miska olejowo nie dala efektu) i sprzeglo chodzi OK.
4) Olej przestal leciec w duzej ilosci ...
... Ale nadal wyplywa! Jest to napewno olej silnikowy (a nie ze skrzyni). Miejsce w ktorym splywa jest identyczne jak przed wymiana zimmeringu i uszczelki miski.
Ma ktos moze jakies pomysly skad to leci ???? Ktos mi powiedzial, ze moze spod tylniej panewki, nie mniej moze ja sie nie znam, ale wydawalo mi sie ze ostatnim elementem uszczelniajacym caly silnik jest zimmering a nie panewka... chyba, ze c16se jest jakies inne?
Pomozcie mi w miare wiedzy i doswiadczenia, bo nie chce juz chyba jechac tam gdzie robilem, a z drugiej strony nowy warsztat mi rozbierze pol samochodu albo zarzada astronomicznej kwoty za naprawe/diagnoze ...
W tej chwili wyglada to tak, ze jak wytre to miejsce gdzie widac zbierajacy sie olej i przejade ok. 30 km to sie zbiera pnownie (wczesniej przed wymiana zimmeringu lecialo jak z kranu).
![Obrazek](http://www.ask-klan.net.pl/~jjanik/ctm/c16olej.jpg)