z naszych szacunków wynika, że jest to ok -9cm z przodu i -6cm z tyłu. Gwint pozwala na opuszczenie jej jeszcze niżej, ale to byłby już absolutny absurd, jeśli już nie jest.
odnośnie kolejnych zmian w aucie:
- okazało się, że zegary mają białe naklejki Lexmaula, pod którymi kryły się oryginalne cyferblaty z pierwszej wersji GSI. Do tego wskazówki pomalowaliśmy na żarówiastą czerwień. Auto wygląda dużo poważniej.
- zmieniona kierownica na mniejszą - Victor 28 cm. Nareszcie kieryszka nie zasłała mi drogi

,
- wymieniony włącznik świateł - był zniszczony i światła same gasły podczas jazdy,
- wymieniona linka prędkościomierza, bo nie działał od momentu, w którym sprawdzałem V-max-a. Okazało się, że zmieliłem krzywkę, która podaje odroty z koła skrzyni biegów. - zmienimy to razem ze skrzynią na F10/5.
Pozdrawiam
